Προς το περιεχόμενο

Συνεργασία των Toyota και Mazda στη κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρόσφατα, η Ταϊβανέζικη εταιρεία Hon Hai Precision Industry Co. γνωστή και ως Foxconn Technology Group ανακοίνωσε τα σχέδια της για τη κατασκευή ενός εργοστασίου στο Wisconsin, των ΗΠΑ, στο οποίο σκοπεύει να παράγει τηλεοράσεις. Το εργοστάσιο αποτελεί μέρος μίας μεγαλύτερης επένδυσης, ύψους $10 δισεκατομμυρίων στις ΗΠΑ.

Τώρα, οι Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες Toyota Motor Corp.και Mazda κατέληξαν σε συμφωνία για να ενώσουν τις δυνάμεις τους στην κατασκευή ενός εργοστασίου στις ΗΠΑ στο οποίο θα κατασκευάζονται ηλεκτρικά οχήματα. Το εργοστάσιο θα στοιχίζει $1,6 δισεκατομμύρια και πρόκειται να παράγει περίπου 300 χιλιάδες ηλεκτρικά οχήματα το χρόνο. Ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί σε ποια περιοχή των ΗΠΑ θα εγκατασταθεί το εργοστάσιο, ωστόσο γνωρίζουμε ότι θα δημιουργήσει 4000 θέσεις εργασίας. Ως μέρος της συμφωνίας, η Toyota θα αποκτήσει το 5% της Mazda επίσης.

 

Η συνεργασία των δύο Ιαπωνικών εταιρειών είναι μία εξαιρετική κίνηση αν λάβουμε υπόψη μας πόσο πολυπληθές είναι το τοπίο στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όσο παράξενο και αν μοιάζει κάτι τέτοιο αυτή τη περίοδο.

 

Σήμερα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ανταγωνίζονται απλώς μεταξύ τους, αλλά ανταγωνίζονται και τις εταιρείες ηλεκτρονικών που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στην τεχνολογία τον ηλεκτροκίνητων ή των αυτόνομων οχημάτων (π.χ Intel, Apple, Nvidia κ.ά). Χάρη σε τέτοιου είδους συνεργασίες, μαζεύονται αρκετοί πόροι που θα τις βοηθήσουν τόσο να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες όσο και να ανταγωνιστούν άλλες εταιρείες που ειδικεύονται στο τομέα.

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις ΗΠΑ η ηλεκτροκινηση εξαπλωνεται πιο γρηγορα απο καθε αλλο μερος και το αγοραστικο κοινο εχει ζητηση που περιμενει να καλυφθει, οποτε τι πιο λογικο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος θα το περιμενε, στις ΗΠΑ που της μοδας ήταν τα τεραστια οχηματα που ρουφανε τα γαλονια της diesel για πλακα, να πρωτοπορουν και να ξεκινησει απο εκει η "επανασταση" ωστε να γινουν mainstream τα ηλεκτρικα οχηματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι περιμενες? εφοσον βαζεις τις αμαξαρες με τα 6000 κυβικα και τα μπουρια διπλα σε ενα τεσλα και τρωνε σκονη?

 

Ποιος θα το περιμενε, στις ΗΠΑ που της μοδας ήταν τα τεραστια οχηματα που ρουφανε τα γαλονια της diesel για πλακα, να πρωτοπορουν και να ξεκινησει απο εκει η "επανασταση" ωστε να γινουν mainstream τα ηλεκτρικα οχηματα.

 

Καλιφόρνια, ΝΥ, επιβάλουν σκληρά μέτρα ενάντια στα μεγάλα αμάξια. Αλλά αυτό αφορά μόνο μέσα στις πόλεις, μια και στην καλύτερη περίπτωση να βγάλεις 100km στο κάθε 4ωρο γέμισμα μπαταρίας.

 

Άντε να πας Όρεγκον ή Κολοράντο με ηλεκτρικό ή ακόμα και 1600 κυβικά αμάξι, και να θες να πας σπίτι σου 80 μίλια μακρυά από την άλλη μεριά του βουνού. Ή να θες να βάλεις το βουβάλι που σκότωσες στην καρότσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, συζητούσα με έναν φίλο γερμανό και μού έλεγε ότι δεν είναι έτοιμα ούτε τα δίκτυα μεταφοράς ενέργειας ούτε οι Δήμοι για την φόρτιση των αυτοκινήτων. Ξέρετε τί παίζει εν τέλει; Δεν μιλάω για Ελλάδα... Υστερούμε (αν και με τόσο αέρα, νερά κλπ... πώς σκατά είμαστε ακόμα στο λιγνίτη..; ), αλλά μιλάω για εάν είναι έτοιμα τα δίκτυα για την επιπλέον κατανάλωση. Τί ισχύει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, συζητούσα με έναν φίλο γερμανό και μού έλεγε ότι δεν είναι έτοιμα ούτε τα δίκτυα μεταφοράς ενέργειας ούτε οι Δήμοι για την φόρτιση των αυτοκινήτων. Ξέρετε τί παίζει εν τέλει; Δεν μιλάω για Ελλάδα... Υστερούμε (αν και με τόσο αέρα, νερά κλπ... πώς σκατά είμαστε ακόμα στο λιγνίτη..; ), αλλά μιλάω για εάν είναι έτοιμα τα δίκτυα για την επιπλέον κατανάλωση. Τί ισχύει;

 

Ο Γερμανος εχεις απολυτο δικιο γυρω απο την ανυπαρξια υποδομών και την δυνατοτητα των ηλεκτρικων δικτυων.

 

 

In other news: ατυχης επιλογη η Toyota για την Mazda. Μακάρι να τους βγει βεβαια, αλλα οι επιλογες της Toyota στην αυτοκινηση ειναι αρκετα απογοητευτικες... για οποιον θελει αμαξι δλδ και οχι μιξερ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλεγε η κουφάλα ο Τραμπ πως θα τους αναγκάσει να φτιάξουν εργοστάσια και έλεγα μέσα μου "καλά, κάνε όνειρα"

 

Ε ναι, για αυτό η Ford Αμερικής κλείνει εργοστάσια στην Αμερική για να ανοίξει καινούργια στην Κίνα.

 

Ford to build the Focus in China instead of Mexico

 

Ford will shift production of the Focus compact car from the United States to China. And in a first for the automaker, it will ship many of these cars back to the U.S. to sell.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε αυτοί γιατί ανοίγουν US ;

Μπορεί να είναι το αντάλλαγμα για κάποια άλλη συμφωνία ή μπορεί να θέλουν να μπουν "σχετικά νωρίς" στην αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων στις ΗΠΑ (υπάρχουν οφέλη στο να έχεις εγχώρια παραγωγή).

 

Τα 1,6 δις δεν είναι και τόσο μεγάλο ποσό για νέο εργοστάσιο πάντως. Η Tesla ας πούμε ξόδεψε περισσότερα στην επέκταση των εργοστασίων της για την παραγωγή του Model 3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...