Προς το περιεχόμενο

απαράδεκτη εξαπάτηση, από service γνωστής εταιρείας υπολογιστών


STELLA919

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οκ, αν νομίζεις ότι σε ωφελεί να πετάς στα σκουπίδια 60 και 100 ευρώ για κάτι που μπορείς να κάνεις μόνη σου με την ίδια ακριβώς επιτυχία... Περι ορέξεως, κολοκυθόπιτα... Δικά σου είναι τα λεφτά, τα διαχειρίζεσαι όπως νομίζεις...  :-)

 

Sorry, με παρεξηγησες, το μονο που προσπαθώ να πω, είναι, ότι ναι μεν γνωριζω πανω κατω τι εχει μεσα ενα λαπτοπ, αλλά φοβαμαι, έστω και μετά απο καθοδήγηση.. ή καποιο βιντεάκι που θα μου δείχνει πως να το κανω, να ανοιξω εναν υπολογιστή και να του κανω, έστω και ενα φου, για να το καθαρίσω.. νοιωθω, ότι κατι το οποίο, δεν ειναι μεσα στο πεδίο των γνώσεων μου, δεν θα το κανω σωστά.. και αρα, θα προτιμήσω να εμπιστευτώ το μηχανημα μου, σε κάποιον, που ξέρει και που αυτή ειναι η δουλειά του... και επισης είναι σιγουρο, ότι όταν είσαι άνεργος και εργάζεσαι απο το σπίτι σου, με τον παλιό σου υπολογιστή, για να βγάζεις ένα μικρό εισόδημα, δεν θα κανεις τον ειδικό, σε ότι αφορά τον παλιο σου υπολογιστή.. θα προτιμήσεις να τον πας καπου που ξερουν.. και για να λέμε κ του στραβου το δίκιο, δεν έδωσα ποτέ μου, μαζεμένα 100ευρα.. για σκετο καθαρισμό στην αλμαν... αρχικά, τα δυο πρωτα χρονια που τους τον πηγαινα, εδινα 60 ευρω, ετησιως.. από περσυ το αυξησανε.. απο 30 ευρω που παιρνανε.. το κανανε 37 ευρώ.. για κάθε φορά που θα τους τον πηγαινα για καθαρισμό.. στα 7 χρόνια που τον έχω, έχει κάνει μόνο ένα φορμάτ, άλλαξα το πληκτρολόγιο, γιατί έπεσε ο καφεδακος μου πάνω του και μου κανε το πληκτρολόγιο σουπα (για αλλαγή πληκτρολογίου μου χρεώσανε 20 ευρώ, κόστος πληκτρολογίου + εργατικά) και μπηκε καινουργιο ανεμιστηράκι, γιατι το παλιό έχανε στροφές πια, μετά από τοοοση χρήση.. αα.. να πω εδω, ότι για να αλλαχθεί το ανεμιστηράκι του, το πήγα στην αλμαν , περσι για να το αντικαταστήσουν και ειναι το μόνο καλό πράμα που μου βάλανε και φαινεται, στην απόδοση του, γι αυτο δεν εχω να πω κακη κουβέντα.. χαλαλι το 100ευρο που εδωσα για την αντικατασταση του (μαζί με τα εργατικά).. αλλά, για τον καθαρισμό του, ο οποίος είναι βασικότατο στοιχείο, για να είναι ο υπολογιστής μου σε σωστή θερμοκρασια (πράγμα σημαντικότατο για να παραμείνει εν ζωή το μηχανημα μου), εκεί.. με δουλεψανε ψιλο γαζί και καλα να παθω.. ας πρόσεχα..!!!

 

Αλλά εσύ, απ΄ ότι βλέπω, είσαι πολύ σχετικός με το θέμα των επισκευών και της συντηρησης.. και μπραβο σου πραγματικά που βρηκες το χρόνο να ασχοληθείς και να μάθεις.. και ισως να σου φαινεται αστειο το γεγονός, που μερικοί απο μάς δεν ξερουμε απο τέτοια.. οπότε δείξε λιγο επιεικια στους αδαείς, σαν εμένα..

(btw.. η κολοκυθοπιτα.. μια χαρά πιτα ειναι εεε?? :-) :-) :-) )

Και εγώ σου λέω πως τα χειρότερα τα βλέπω από έμπειρους χρήστες υπολογιστών και τα βλέπω καθημερινά!!! Αστείο είναι το γεγονός ότι ενώ λες πως είσαι απλά χρήστης , έχεις τόση εμπεριστατωμένη άποψη.

Τέλος πάντων εσύ ενημέρωσες το ΙΝΚΑ και εγώ την Alman και ας μην την ξέρω.- 

 

Υ.Γ Το ότι το mail σου μας λες πως είναι και το ονοματεπώνημό σου δεν σημαίνει απολύτως τίποτα! Δεν σε ταυτοποιεί. Καθένας μπορεί να δημιουργήσει ένα mail, να το ονομάσει όπως θέλει και να δώσει ότι στοιχεία επιθυμεί ως αληθινά.

γι αυτό σου λέω να διαβάζεις προσεκτικότατα ολες μου τις απαντήσεις, πριν γράψεις κατι.. εκανες πολύ καλά.. που ενημέρωσες την alman hellas, αλλά ηρθες δεύτερος.. γιατί όπως ήδη έγραψα, εδω, σε προηγουμενο πόστ μου, το πρώτο πράγμα, που έκανα μόλις κατάλαβα οτι μου κανανε στραβή, ήταν να τους πάρω τηλέφωνο, να μιλήσω μαζί τους και να ενημερώσω συγκεκριμένο άτομο στο customer service  της αλμαν.. και το οποίο άτομο, μου είπε ότι θα το "κοιτάξουν" το θέμα και θα με καλέσουν .. χμμ.. κ οσο με κάλεσες εσύ.. άλλο τόσο με καλεσαν κ αυτοί.. επίσης.. μετά το τηλεφώνημα που έκανα στην Alman και τους ενημέρωσα, το κατηγγειλα σε πρώτη φαση και επώνυμα.. στο facebook, στην ίδια τους τη σελίδα.. με την φάτσα μου και το όνομα μου, το επόμενο πράγμα που έκανα, ήταν να μπώ εδώ και να γράψω την εμπειρία μου και τελος.. την προηγουμενη βδομαδα.. πηγα η ιδια στο ΙΝΚΑ και έκανα εγγραφη καταγγελια την οποία συνόδευσα με ένα στικακι το οποίο περιέχει βιντεακι που τραβηχτηκε, οταν ανοιχτηκε το μηχανημα μου (και αυτο που ελπιζω να κανει το ΙΝΚΑ, ειναι να τους χώσει ενα προστιμο που θα ναι ολο δικό τους, κατι το οποίο σημείωσα και στην καταγγελια μου και δεν ζητησα τιποτε περισσοτερο).. και θα επαναλαβω.. ΔΕΝ ζητω κατι απο την συγκεκριμένη εταιρεία, ουτε τα λεφτά μου, ουτε τιποτε, τετοιο κοροιδο που με πιασανε.. ας προσεχα κ εγω.. καλα να παθω.. ουτε να τους δω στα ματια μου δεν θέλω.. αλλά.. όταν ζητώ κάτι και το πληρώνω, θέλω να το έχω.. τελεια και παυλα.. και οταν δεν μου παρεχεις τις υπηρεσιες που πληρωσα.. πρωτον γινομαι εξαλλη.. κ δευτερον.. ενημερωνω τους πάντες, οπου μπορω !!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ πάλη το βρίσκω λογική την ενημέρωση που έκανε το παραπάνω μέλος ούτε στοχευμένη τη βρίσκω άλλα ούτε και ύποπτη.

Κι εγώ το βρίσκω λογικό να μας ενημερώνει και ναι έχουμε τεντωμένα τα αυτιά μας σε τέτοιες πρακτικές.Εν τω μεταξύ αν θυμάμαι καλά διαβάζοντας το νήμα βρέθηκε και δεύτερο άτομο με τα δικά του παράπονα για την συγκεκριμένη εταιρία όπως βρέθηκα κι εγώ που είχα παρόμοιο και πιο σοβαρό πρόβλημα από άλλη εταιρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια βάση ψύξης θα μείωνε της  θερμοκρασίες στο laptop κοίταξε το ρώτα και τον τεχνικό που εμπιστεύεσαι δεν είναι το κόστος μεγάλο.

Δες εδώ να έχεις μια ιδέα http://www.skroutz.gr/c/712/vaseis-docking-stations-laptops/m/797/CoolerMaster.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια βάση ψύξης θα μείωνε της  θερμοκρασίες στο laptop κοίταξε το ρώτα και τον τεχνικό που εμπιστεύεσαι δεν είναι το κόστος μεγάλο.

Δες εδώ να έχεις μια ιδέα http://www.skroutz.gr/c/712/vaseis-docking-stations-laptops/m/797/CoolerMaster.html

 

του χω ψυχτρα απο κατω.. εννοειται οτι τουχω.. και μαλιστα επειδη ηταν δυσκολο να βρω για 17αρι λαπτοπ ψυχτρα.. παρηγγειλα μια μεσω του Media Mrkt.. με ενα μεγαλο ανεμιστηρα.. ποολυ καλη... ενα 17ευρο εδωσα.. Hama η μαρκα της.. και μια χαρα δουλεια κανει... και την εχω πεντε χρονια τωρα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα απαντήσω απευθείας στο αρχικό ποστ χωρίς να διαβάσω αναλυτικά τα παρακάτω!

Ως τεχνικός Η/Υ θα σου πω πως και εγω για να πουλήσω την δουλειά μου θα μπορούσα εν δυνάμει να "ρίξω" την δουλειά κάποιου άλλου με σκοπό να φανώ εγώ καλύτερος! Δεν έχω ακολουθήσει προσωπικά αυτή μέθοδο ποτέ αλλα γνωρίζω αρκετούς στον χώρο που είναι ικανοί να τους βγάλουν όλους σκάρτους ώστε να "ανέβουν" οι ίδιοι! Θέλω να πω με αυτό ότι προσωπικά αποκλείω το ενδεχόμενο να πήγαινες το λάπτοπ σου για σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπία και να μην στο κάνανε καθαρισμό!Πιο πιθανό μου κάνει ο τεχνικός που το είδες να τα φούσκωσε λιγάκι τα πράγματα και εσύ ως άπειρη στο συγκεκριμένο κομμάτι να έφαγες λίγο την "παπάτζα".

Τέλος μου προξενεί μεγάλη εντύπωση ότι έχεις μόλις 6 πόστ και αυτά σε αυτό το thread!

Καλυτερα να μην ορκιζεσαι για το τι συμβαινει, παρα μονο εκει οπου ο ιδιος δουλευεις :shifty:

Στη συγκεκριμενη εταιρεια, τους θεωρω ικανους για τα ολαταπαντα και αρκουδες ακομη!

 

Σε λαπτοπ που δεν μπορει να ανοιξει ο πελατης ευκολα ο ιδιος, πανευκολα του πουλανε

το παραμυθακι του ανοιγματος + καθαρισμου του: σιγα και μην το διαπιστωσει πως δεν...

 

Καποια χρονια πισω θυμαμαι πως, σε desktop κυριως μα και laptop, συνηθως εμπαινε

στικερακι: οπου προσθεταν την ημερομηνια ανοιγματος (ναι!) => ετσι δεν υπηρχε μετα,

αμφιβολια ως προς το οτι, εστω/καταρχην, ειχε ανοιχθει το μηχανημα απο καποιον..! :rolleyes:

 

 

 

Απο κει και περα, καθενας θεωρητικα μπορει να ισχυριζεται οτι το εχει κανει εργοταξιο

μεχρι της αποδειξεως του αντιθετου.... Ενα παραδειγμα -οχι απο την εν λογω εταιρεια-

σε μηχανημα το οποιο υποτιθεται οτι καθαριστηκε μαλιστα και με blower, η εικονα του:

https://postimg.org/image/8vpu5iwe3/

 

 

 

 

 

την προηγουμενη βδομαδα.. πηγα η ιδια στο ΙΝΚΑ και έκανα εγγραφη καταγγελια την οποία συνόδευσα με ένα στικακι το οποίο περιέχει βιντεακι που τραβηχτηκε, οταν ανοιχτηκε το μηχανημα μου (και αυτο που ελπιζω να κανει το ΙΝΚΑ, ειναι να τους χώσει ενα προστιμο που θα ναι ολο δικό τους, κατι το οποίο σημείωσα και στην καταγγελια μου και δεν ζητησα τιποτε περισσοτερο)

Μηπως εκτος απο το Ινστιτούτο Καταναλωτών να επαναλαβεις την καταγγελια σου εδω:

 

http://www.1520.gov.gr/

logo.png

1520 -> Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

http://www.1520.gov.gr/eponymi-ypiresies

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλυτερα να μην ορκιζεσαι για το τι συμβαινει, παρα μονο εκει οπου ο ιδιος δουλευεις :shifty:

Στη συγκεκριμενη εταιρεια, τους θεωρω ικανους για τα ολαταπαντα και αρκουδες ακομη!

 

Σε λαπτοπ που δεν μπορει να ανοιξει ο πελατης ευκολα ο ιδιος, πανευκολα του πουλανε

το παραμυθακι του ανοιγματος + καθαρισμου του: σιγα και μην το διαπιστωσει πως δεν...

 

Καποια χρονια πισω θυμαμαι πως, σε desktop κυριως μα και laptop, συνηθως εμπαινε

στικερακι: οπου προσθεταν την ημερομηνια ανοιγματος (ναι!) => ετσι δεν υπηρχε μετα,

αμφιβολια ως προς το οτι, εστω/καταρχην, ειχε ανοιχθει το μηχανημα απο καποιον..! :rolleyes:

 

 

 

Απο κει και περα, καθενας θεωρητικα μπορει να ισχυριζεται οτι το εχει κανει εργοταξιο

μεχρι της αποδειξεως του αντιθετου.... Ενα παραδειγμα -οχι απο την εν λογω εταιρεια-

σε μηχανημα το οποιο υποτιθεται οτι καθαριστηκε μαλιστα και με blower, η εικονα του:

https://postimg.org/image/8vpu5iwe3/

 

 

 

 

 

Μηπως εκτος απο το Ινστιτούτο Καταναλωτών να επαναλαβεις την καταγγελια σου εδω:

 

http://www.1520.gov.gr/

logo.png

1520 -> Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

http://www.1520.gov.gr/eponymi-ypiresies

 

 

 

Σάμπως κ ξερω τι ναι τουτο? Εγω το Ινστιτουτο Καταναλωτή ξερω, κατω κεντρο αθηνας.. στην 3ης Σεπτεμβριου... μια που τετοιες πορτες, δεν ειχε χρειαστει να ψαξω... αλλα εχω την εντυπωση, οτι η γενικη γραμματεια καταναλωτή ειναι αμεσα συνδεδεμενη με το ΙΝΚΑ.. κ επειδη το μονο που ηθελα, ηταν να κανω τους το κανω γνωστό, εγγραφως και αυτοπροσωπως, όχι δια μεσου ιντνερνετ μονο, οτι υπαρχει τετοιου ειδους αντιμετωπιση απο εταιρεια.. τους γνωστοποιησα εγγράφως και ιδιοχειρως το συμβαν, που έτυχε σε μένα και μόνο αυτο.. τιποτε αλλο.. χωρις να γραψω οτι εχω απαιτησεις ή αξιωσεις απο την Alman Hellas.. ουτως ή αλλως.. παει χαμενα λεφτα τα λογαριαζω εγω αυτα που εδωσα (κ εμένα βλαμένη που εκανα τρεις ώρες δρόμο, για να παω στο Μενίδι, να τους τα σκασω..)  και με κατι χαμένο, δεν αξιζει τον κοπο να ασχοληθώ... αλλά, είναι πολλοι σαν εμένα, που μπορει να την πατήσουν, γιατι να μην ξέρουν τι τους περιμένει??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση η κοπελα μου αγόρασε ενα acer απο τον κωτσοβολο στον ενα μήνα το μηχάνημα παρουσία πρόβλημα στην μητρική του πήγε στο επισημο σερβίς μου ειπαν οτι θα αλλάξουν μητρική... Η ερώτηση που τους εκανα ηταν αν γίνετε να αλλάξουν όλο το λάπτοπ και όχι την μητρική μου απάντησαν πως δεν γίνετε.... Θέλω να ρωτησω αν ξέρει κάποιος να με διαφωτίσει... Να το ψαξω παραπανω η δεν θα βγάλω άκρη????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, Davan said:

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση η κοπελα μου αγόρασε ενα acer απο τον κωτσοβολο στον ενα μήνα το μηχάνημα παρουσία πρόβλημα στην μητρική του πήγε στο επισημο σερβίς μου ειπαν οτι θα αλλάξουν μητρική... Η ερώτηση που τους εκανα ηταν αν γίνετε να αλλάξουν όλο το λάπτοπ και όχι την μητρική μου απάντησαν πως δεν γίνετε.... Θέλω να ρωτησω αν ξέρει κάποιος να με διαφωτίσει... Να το ψαξω παραπανω η δεν θα βγάλω άκρη????

Ρίξε  μία ματιά στο παρακάτω Εγγυήσεις και επιστροφές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...