Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

να ρωτήσω και γω μερικά πράγματα. εχω ενα παλιο ford focus μοντελο 04 1.4. ανάβοντας το AC το αμάξι όντως ζορίζεται.

με αναμένο λοιπον το AC στο και ταμαξι στο ρελαντι ειναι οκ. αν ομως κινούμαι και πχ παω να σταματήσω σε φανάρι, φρένο συμπλέκτη δλδ και οι στροφές πέσουνε το αμάξι παει να σβησει εν κινήσει. (δε σβήνει βεβαια) μέχρι που σταματάω και οι στροφές κάθονται παλι στο ρελαντι. 

 

έχει κανεις καμια ιδέα τι παιζει? το τουτου ειν 75 αλογα λογικο να μη πηγαινει βημα με το AC. αλλα τι φαση και παει να σβησει?

 

Τίποτα δεν παίζει, φυσιολογικό είναι αυτό που περιγράφεις.

Δημοσ.

γιατι ναναι φυσιολογικό? μια φορά σενα φανάρι μουσβησε τελείως

 

Κάτσε γιατί μου τα γυρνάς τώρα, πριν έγραψες ότι δεν σβήνει.

 

Φυσιολογικό είναι με αναμμένο το A/C να πέφτουν πιο γρήγορα οι στροφές του κινητήρα(λόγω του συμπιεστή), φυσιολογικό είναι να πέφτουν οι στροφές κάτω από το ρελαντί πριν προλάβει να διορθώσει, δεν είναι φυσιολογικό όμως να πέσουν τόσο χαμηλά ώστε να σβήσει. Αν συμβαίνει το τελευταίο τότε κάτι δεν πάει καλά.

Δημοσ.

^

Αυτό που λες(να πεφτουν οι στροφες)είναι φυσιολογικό σε αυτοκίνητα άνω των 10 15 ετων

 

Πως προκύπτει αυτό? Στα αυτοκίνητα "άνω των 10 15 ετων" ο συμπιεστής δεν κόβει τον κινητήρα?

 

Επίσης το focus 04(13 ετών δλδ) ανήκει στα "άνω των 10 15 ετων" ή όχι?

Δημοσ.

Προκύπτει απο μια μεγάλη αλλαγή που έγινε στα αυτοκίνητα πριν 10-15 χρόνια, τότε δηλαδή που τον έλεγχο του αυτοκινητου ανέλαβε μια μικρή ηλεκτρονική μονάδα, αυτή δεν αφήνει το ρελαντί να πέσει κάτω απο εκεί που είναι ρυθμισμένο με τίποτα, για να καταλάβεις το δικο μου αν κινείται σε ανηφόρα με πχ δεύτερα και αφήσεις το γκάζι, θα πέσουν οι στροφές μέχρι το ρελαντί και θα συνεχίσει να κινείται με το ρελαντι χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα.

Δημοσ.

Προκύπτει απο μια μεγάλη αλλαγή που έγινε στα αυτοκίνητα πριν 10-15 χρόνια, τότε δηλαδή που τον έλεγχο του αυτοκινητου ανέλαβε μια μικρή ηλεκτρονική μονάδα, αυτή δεν αφήνει το ρελαντί να πέσει κάτω απο εκεί που είναι ρυθμισμένο με τίποτα, για να καταλάβεις το δικο μου αν κινείται σε ανηφόρα με πχ δεύτερα και αφήσεις το γκάζι, θα πέσουν οι στροφές μέχρι το ρελαντί και θα συνεχίσει να κινείται με το ρελαντι χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα.

 

Αυτή η αλλαγή που λες(οι κινητήρες απέκτησαν ψεκασμό, ο οποίος ελέγχεται από ecu φυσικά) έγινε πολύ παλιότερα, πριν 25 χρόνια περίπου. Και ναι, στις συνθήκες που περιγράφεις δεν πέφτουν οι στροφές κάτω από το ρελαντί, εμείς όμως μιλάμε για κάτι εντελώς διαφορετικό, μιλάμε για την περίπτωση που έχει κάποιες στροφές ο κινητήρας και πατήσεις συμπλέκτη ενώ ταυτόχρονα είναι σε λειτουργία το A/C. Ε σε αυτή τη περίπτωση οι στροφές του κινητήρα θα πέσουν πάρα πολύ γρήγορα, και είναι λογικό να προλάβουν να πέσουν λίγο κάτω από το ρελαντί πριν ο εγκέφαλος δώσει εντολή στο μοτεράκι του ρελαντί να διορθώσει. Πχ αν οι στροφές στο ρελαντί είναι 750, μπορεί να πέσει στιγμιαία και κάτω από 500.

Δημοσ.

Πάντα για να ανοίξω/κλείσω το clima πατάω συμπλέκτη ή βάζω νεκρά

Δεν πιστευω οτι ειναι απαραιτητο στα συγχρονα συστηματα κλιματισμου. Η VW ηταν απο τις πρωτες που υιοθετησαν συμπιεστες μεταβλητης συμπιεσης (CVC), καποιο απο τους CVC συμπιεστες δεν εχουν καν συμπλέκτη, δουλευουν συνεχεια και ας μην δουλευει το κλιματιστικο. Ουσιαστικα οι CVC μεταβαλουν την αποδοση αναλογα με τις αναγκες, κατι σαν inverter στα οικιακα, οποτε οσες στροφες και αν εχει ο κινητηρας ο κλιματισμος εμπλεκετε ομαλα. Ουσιαστικα και το δικο μου αμαξι τετοιο συμπιεστη πρεπει να φοραει αφου δεν υπαρχει το "κλωτσιμα" οταν ανοιγω τον κλιματισμο, οπως υπαρχει για παραδειγμα στο Aygo.

ΓΙα περισσοτερα εδω https://www.youtube.com/watch?v=DPuYF0eNK6M&t=185s

  • Like 1
Δημοσ.

Φαντάζομαι πως αν υπήρχε περιορισμός

θα υπήρχε και ανάλογη επισήμανση στα εγχειρίδια.

 

Τέτοια επισήμανση να χρειάζεται να χαμηλώνεις στροφές, να σβήνεις τη μηχανή, να βάζεις νεκρά και συμπλέκτη

δεν έχω πετύχει σε εγχειρίδιο και 20 χρόνων πίσω αυτοκινήτου.

 

Αντίθετα,

έχω πετύχει πλήκτρο 'AC', 'ECON', "νιφάδα"

που πρακτικά εμπλέκουν/απεμπλέκουν το συμπιεστή την ώρα που λειτουργεί η μηχανή.

Δημοσ.

Κάτσε γιατί μου τα γυρνάς τώρα, πριν έγραψες ότι δεν σβήνει.

 

Φυσιολογικό είναι με αναμμένο το A/C να πέφτουν πιο γρήγορα οι στροφές του κινητήρα(λόγω του συμπιεστή), φυσιολογικό είναι να πέφτουν οι στροφές κάτω από το ρελαντί πριν προλάβει να διορθώσει, δεν είναι φυσιολογικό όμως να πέσουν τόσο χαμηλά ώστε να σβήσει. Αν συμβαίνει το τελευταίο τότε κάτι δεν πάει καλά.

 

μουσβησε μια φορα που ειχα 4 ατομα μέσα. οταν ειμαι μονος μου ή είμαστε 2 οι στροφες πεφτουν κατω απ το ρελαντι και μετα ξανανεβαινουνε πεφτουν αλλο λίγο και μετα καθονται εκει που πρεπει να κατσουνε. ακούγεται οτι ταμάξι παει να σβήσει. 

 

θα δοκιμασω να δω τι γίνεται μόνο με συμπλέκτη, γιατι έχω την εντύπωση ότι παίζει ρόλο και το φρεναρισμα.

 

στο ίδιο αμάξι με μοτερ 1.6 δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα.

Δημοσ.

Αυτή η αλλαγή που λες(οι κινητήρες απέκτησαν ψεκασμό, ο οποίος ελέγχεται από ecu φυσικά) έγινε πολύ παλιότερα, πριν 25 χρόνια περίπου. Και ναι, στις συνθήκες που περιγράφεις δεν πέφτουν οι στροφές κάτω από το ρελαντί, εμείς όμως μιλάμε για κάτι εντελώς διαφορετικό, μιλάμε για την περίπτωση που έχει κάποιες στροφές ο κινητήρας και πατήσεις συμπλέκτη ενώ ταυτόχρονα είναι σε λειτουργία το A/C. Ε σε αυτή τη περίπτωση οι στροφές του κινητήρα θα πέσουν πάρα πολύ γρήγορα, και είναι λογικό να προλάβουν να πέσουν λίγο κάτω από το ρελαντί πριν ο εγκέφαλος δώσει εντολή στο μοτεράκι του ρελαντί να διορθώσει. Πχ αν οι στροφές στο ρελαντί είναι 750, μπορεί να πέσει στιγμιαία και κάτω από 500.

Σε αυτό ακριβως σου απάντησαν, οι στροφές δεν πέφτουν ΠΟΤΕ, οτι και να κανεις, αν πέσουν πήγαινε το συνεργείο έχει προβλημα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...