Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ασήμαντη την λέω και πάλι . Εγώ σου λέω 10 % αύξηση κατανάλωσης και αν υποθέσουμε ότι εντός πόλης έχεις 8 lt κατανάλωση με έναν βενζινοκινητήρα καθώς και κόστος καυσίμου 1.45 ευρώ το λίτρο τότε μιλάμε για μια αύξηση κόστους 1.2 ευρώ ανα 100 χλμ  λειτουργίας του A/C.

Είναι όμως 10 % ή μικρότερη η αύξηση ;

 

Εγώ προσωπικά θα θεωρούσα τη διαφορά αυτή "ασήμαντη και αστεία" μόνο αν ήταν κάτω του 1%.

 

Όσο για το τι είναι 10% αύξηση κατανάλωσης μην μπερδεύεσαι, μιλάμε για 10€ αύξηση κόστους για κάθε 100€ που θα έκαιγε χωρίς τη χρήση A/C. Το 1,2€ ανά 100km που έγραψες ακούγεται λίγο επειδή στην ουσία δεν συγκρίνεις τίποτα, νόημα θα έβγαζε αν έγραφες 1,2€ αύξηση για κάθε 12€.

 

Και τέλος ναι, πιστεύω πως ένα ποσοστό αύξησης 10% δεν είναι μακριά από την Ελληνική πραγματικότητα. Η παραπάνω έρευνα έγινε στο LA που και τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερους κινητήρες(άρα ζορίζονται λιγότερο από το A/C), και το κλίμα είναι πιο ψυχρό(δεν βαράει 40άρια όπως εδώ). Παρόμοια έρευνα για την Ελλάδα δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω.

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Σου δείχνει κατανάλωση στο ρελαντί; Εμένα μια παύλα βγάζει! 

Fiat trip glory. Επίσης δεν δείχνει ποτέ κάτω από 2.0 και πάνω από 25.0 lt/100km :P

 

Καλύτερα μην παίζεις πολύ με το dual clima, έχει πλαστικά κλαπέτα και αν χαλάει θα σου βγάζει στη μισή καμπίνα ζεστό και στην άλλη μισή κρύο. Κόστος ανταλλακτικού 30-50€, αλλά πρέπει να λυθεί ΟΛΟ (κονσόλα, ταμπλώ κλπ), με ο,τι αυτο συνεπάγεται σε εργατικά και πιθανούς τριγμούς κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και εχει ξανα-συζητηθει, αυτα που αναφερεις ειναι εν-μερη λαθος. Σχεδον σε κανενα αυτοκινητο το κλιματιστικο δεν βγαζει ζεστο αερα, παντα ο ζεστος αερας ειναι απο τον κινητηρα. Οι λογοι ειναι διαφοροι, αλλα παντα βγαζουν κρυο αερα τα κλιματιστικα. Τωρα ως προς τις διαφορες:

 

Στο απλο A/C υπαρχει ενας κομπρεσορας που δημιουργει κρυο υγρο για ψυξη, και ο οδηγος ρυθμιζει μονο με το χειριστηριο του βεντιλατερ ποσο ψυξη θα παρει. Αν ειναι στην 1η σκαλα πχ. με εξωτερικη θερμοκρασια 30 μεσα θα εχεις 25, αν η εξωτερικη ειναι 35 μεσα θα φτασει στους 28 κτλ. Δεν υπαρχουν αυτοματισμοι με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο ανετη η ατμοσφαιρα.

 

Στο clima, εκτος απο τον κομπρεσορα, υπαρχουν αισθητηρια θερμοκρασιας εξω-μεσα, αισθητηριο ηλιακης ακτινοβολιας, αυτοματα κλαπετα για μιξη κρυου-ζεστου και υπολογιστης που τα ρυθμιζει. Στα δε συγχρονα αυτοκινητα τα αισθητηρια ειναι πολλα. Εσυ διαλεγεις εσωτερικη θερμοκρασια και ο υπολογιστης την κραταει οσο γινεται σταθερη ειτε εχει ηλιο ειτε οχι, ειτε ειναι μερα ειτε ειναι βραδυ. Με λιγα λογια το clima ειναι αρκετα πιο πολυπλοκο απο εναν απλο κομπρεσορα και παρεχει πιο ανετη εσωτερικη ατμοσφαιρα.

+1

και να προσθέσω ότι το clima αναλαμβάνει και την κατανομή του αέρα 

συν μερικούς επιπλέον αυτοματισμούς (λχ στη θέρμανση να μην βγάζει αέρα όταν δεν έχει ζεσταθεί η μηχανή)

 

με αυτά που διάβαζα πιο πριν

κόντευα να ξεχάσω κι αυτά που ξέρω...

Δημοσ.

Fiat trip glory. Επίσης δεν δείχνει ποτέ κάτω από 2.0 και πάνω από 25.0 lt/100km :P

 

Καλύτερα μην παίζεις πολύ με το dual clima, έχει πλαστικά κλαπέτα και αν χαλάει θα σου βγάζει στη μισή καμπίνα ζεστό και στην άλλη μισή κρύο. Κόστος ανταλλακτικού 30-50€, αλλά πρέπει να λυθεί ΟΛΟ (κονσόλα, ταμπλώ κλπ), με ο,τι αυτο συνεπάγεται σε εργατικά και πιθανούς τριγμούς κλπ.

Όντως, παύλα και δύο τα θυμάμαι σίγουρα, για το 25 που λες δεν το είχα προσέξει! :)

 

Εννοείς να μην βάζω άλλη θερμοκρασία στη μια πλευρά κι άλλη στην άλλη; Δεν σε κατάλαβα ακριβώς! 

  • Moderators
Δημοσ.

Μην αλλάζεις από που θα φυσάει ο αέρας με πάνω απο 4 γραμμουλες ένταση γιατί ζορίζονται τα πλαστικά κλαπετα. Στο full auto που τα αλλάζει μόνο του συχνά, ζορίζονται επίσης.

  • Like 1
Δημοσ.

Μην αλλάζεις από που θα φυσάει ο αέρας με πάνω απο 4 γραμμουλες ένταση γιατί ζορίζονται τα πλαστικά κλαπετα. Στο full auto που τα αλλάζει μόνο του συχνά, ζορίζονται επίσης.

Thanks, δεν το ήξερα και τα έκανα και τα δύο. Ειδικά μεγάλη ένταση στον αέρα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μην αλλάζεις από που θα φυσάει ο αέρας με πάνω απο 4 γραμμουλες ένταση γιατί ζορίζονται τα πλαστικά κλαπετα. Στο full auto που τα αλλάζει μόνο του συχνά, ζορίζονται επίσης.

σε ποιές μάρκες ζορίζονται τα κλαπέτα;

Δημοσ.

σε ποιές μάρκες ζορίζονται τα κλαπέτα;

Νομίζω μιλάει συγκεκριμένα για fiat bravo που έχουμε και οι δύο. Εκτός αν ισχύει γενικά.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

σε ποιές μάρκες ζορίζονται τα κλαπέτα;

Χαχα σωστός, θα παρεξηγηθούμε στο τέλος!

Έχουμε και οι 2 fiat bravo II με το διζωνικο αυτόματο clima. Μόνο για αυτό ισχύουν αυτά που λέω. :)

  • Like 1
Δημοσ.

Ο διζωνικος κλματισμος που εχει και το δικο μου CRV δεν καταλαβα ποτε σε τι εξυπηρετει ...

Είναι ψαρωτικός σαν όνομα στον εξοπλισμό! :D

 

Πέρα από την πλάκα εγώ τον έχω χρησιμοποιήσει κάποιες φορές, αλλά και να μην υπήρχε δε νομίζω να μου έλειπε ιδιαίτερα...

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ο διζωνικος κλματισμος που εχει και το δικο μου CRV δεν καταλαβα ποτε σε τι εξυπηρετει ...

Αν ένας από τους δύο θέλει διαφορετική θερμοκρασία, δεν είναι άσχημο, ειδικά όταν χτυπάει πάνω σου.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν ένας από τους δύο θέλει διαφορετική θερμοκρασία, δεν είναι άσχημο, ειδικά όταν χτυπάει πάνω σου.

 

Μονο οταν χτυπαει πανω σου...Σε καθε αλλη περιπτωση δεν προσφερει κατι .

  • Like 1
Δημοσ.

να ρωτήσω και γω μερικά πράγματα. εχω ενα παλιο ford focus μοντελο 04 1.4. ανάβοντας το AC το αμάξι όντως ζορίζεται.

με αναμένο λοιπον το AC στο και ταμαξι στο ρελαντι ειναι οκ. αν ομως κινούμαι και πχ παω να σταματήσω σε φανάρι, φρένο συμπλέκτη δλδ και οι στροφές πέσουνε το αμάξι παει να σβησει εν κινήσει. (δε σβήνει βεβαια) μέχρι που σταματάω και οι στροφές κάθονται παλι στο ρελαντι. 

 

έχει κανεις καμια ιδέα τι παιζει? το τουτου ειν 75 αλογα λογικο να μη πηγαινει βημα με το AC. αλλα τι φαση και παει να σβησει?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...