Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το κλιμα ουδεμίαν σχέση έχει με το α/c, στο κλιμα η μονάδα παρέχει και κρύο και ζεστό αέρα, χωρίς να παίρνει θερμοκρασία απο το νερό του κινητήρα, για αυτό εχεις και άμεση θέρμανση τον χειμώνα χωρίς να έχει ζεσταθεί το αυτοκίνητο, στα αυτοκίνητα αυτά (με κλιμα δηλαδή) υπάρχει και ενα κουμπάκια που συνήθως λέγεται eco, αν το πατήσεις τοτε το κομπρεσέρ απεμπλεκεται και αναλαμβάνει την θέρμανση της καμπίνας το ψυγείο νερού(ο παλιός τρόπος δηλαδή) αυτό ισχύει μονο αν το αυτοκίνητο δεν είναι διαζωνικό, γιατί αν είναι και οι θερμοκρασίες διαφέρουν απο οδηγό σε συνοδηγό τοτε ή δεν λειτουργεί το eco ή επαναφέρει αυτόματα τις θερμοκρασίες στους ίδιους βαθμούς και για τους δυο, και αυτό υπο προϋποθέσεις που αφορούν την εξωτερική θερμοκρασία και το σεταπ που εχεις κανει εσύ στον διαζωνικό.

 

Άστα να πάνε αν χαλάσουν όλα αυτά χαχααααα

 

 

Αστα να πανε και  χειροτερα !!!!

 

Εμενα εχει dual  κλιματισμο αλλα ποτε δεν καταλαβα την χρησιμοτητα του .Eco κουμπι δεν εχει αλλα εχει a/c. Το ιδιο ειναι ?

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε ποιό έχει κουμπί a/c? Στο honda CRV ή στα audi TT??

 

Στο CRV

 

Με ενα πατημα γραφει on με αλλλο ενα off στην οθονη εκει που γραφει a/c.

 

Εγω το εχω στο auto

 

http://www.insomnia.gr/topic/640318-ρυθμιση-clima/page-1

 

Το εχω καθαρισει πια δεν ειναι ετσι .

Δημοσ.

Το κλιμα ουδεμίαν σχέση έχει με το α/c, στο κλιμα η μονάδα παρέχει και κρύο και ζεστό αέρα, χωρίς να παίρνει θερμοκρασία απο το νερό του κινητήρα, για αυτό εχεις και άμεση θέρμανση τον χειμώνα χωρίς να έχει ζεσταθεί το αυτοκίνητο, στα αυτοκίνητα αυτά (με κλιμα δηλαδή) υπάρχει και ενα κουμπάκια που συνήθως λέγεται eco, αν το πατήσεις τοτε το κομπρεσέρ απεμπλεκεται και αναλαμβάνει την θέρμανση της καμπίνας το ψυγείο νερού(ο παλιός τρόπος δηλαδή) αυτό ισχύει μονο αν το αυτοκίνητο δεν είναι διαζωνικό, γιατί αν είναι και οι θερμοκρασίες διαφέρουν απο οδηγό σε συνοδηγό τοτε ή δεν λειτουργεί το eco ή επαναφέρει αυτόματα τις θερμοκρασίες στους ίδιους βαθμούς και για τους δυο, και αυτό υπο προϋποθέσεις που αφορούν την εξωτερική θερμοκρασία και το σεταπ που εχεις κανει εσύ στον διαζωνικό.

 

Άστα να πάνε αν χαλάσουν όλα αυτά χαχααααα

 

 

Οι τεχνικες γνωσεις που παραθετεις, δυστυχως αντι να με βοηθουν να ξεμπερδεψω το τοπιο, μαλλον με μπερδευουν περισσοτερο, γιατι δεν καταλαβαινω ακριβως πως δουλευει το πραγμα.

Οποτε μια 'απλουστερη' ει δυνατον περιγραφη, μαλλον θα με διευκολυνε, αν μπορεις εσύ ή καποιος αλλος να την κανει.

 

Εχω ακουσει ολη τη γκαμα αποψεων παντως, από το 'ειναι σχεδον ιδια εκτος του θερμοστατη'(ταδε εφη πωλητης της αντιπροσωπειας!!!),

μεχρι το 'καμια σχεση' που λες εσυ.

Αντε μετα εγω να βγαλω ακρη....

 

Δεν θελω βαθια αναλυση, αλλα τα καίρια σημεια με απλη εκφραση αν γινεται, για να καταλαβω την ουσιωδη διαφορα.

Βεβαια, εν τελει, αξιζει να σημειωθει επι του πρακτεου τι επιπτωση εχουν ολα αυτα.

Γιατι πχ(σχετικο και ασχετο) και τα καινουρια οικιακα ψυγεια ειναι wow και super duper (αλλα καιγονται για πλακα),

αλλα το παλιο πιτσος των σαραντα ετων, δεν μπορουν να το συναγωνιστουν σε αξιοπιστια, αντοχη, και γιατι οχι και στην ψυξη...

 

Αρα, καλο ειναι να πουμε και λιγο το θεωρητικο μερος,

αλλα εν τελει, αν ο οδηγος και επιβατης ειναι κατα 90% καλλυμενος για μια δροσερη καμπινα και δροσερο ταξιδι,

χανοντας ελαχιστα σε σχεση με το clima,

ας το πουμε κι αυτο...

Δημοσ.

Πολύ γενικά. Ο κλιματισμός είναι ελάχιστα πιο οικονομικός από το ac Γιατί όταν πιάνει την επιθυμητή θερμοκρασία σταματα να δουλεύει, δουλεύει ελάχιστα, όπως και τα κλιματιστικά στα σπίτια. Το ac θα βγάζει πάντα όσο αέρα το έχεις να βγάζει.

  • Like 2
Δημοσ.

Πολύ γενικά. Ο κλιματισμός είναι ελάχιστα πιο οικονομικός από το ac Γιατί όταν πιάνει την επιθυμητή θερμοκρασία σταματα να δουλεύει, δουλεύει ελάχιστα, όπως και τα κλιματιστικά στα σπίτια. Το ac θα βγάζει πάντα όσο αέρα το έχεις να βγάζει.

 

Επι της ουσιας λοιπον, μιλαμε για σχεδον ιδια καταναλωση.

Και απο ψυξη στην καμπίνα, ιδια ψυξη και με a/c και με clima. Σωστά;

Δημοσ.

Εγώ πάντως το έχω μόνιμα στο auto και επειδή έχω και ψυχόμενα καθίσματα δεν το πειράζω σχεδόν ποτέ ,διαφορά στην καταναλωση ή στην ροπή δεν έχω παρατηρήσει ίσως γιατί είναι diesel..... μόνο τώρα το καλοκαίρι όταν μπώ και έχει υπεροβολική ζέστη έχει ένα κουμπί max cool που όταν το πατάω ψύχει σχεδόν αμέσως την καμπίνα.

  • Like 3
Δημοσ.

Εγω παντως σε Accent μοντελο 1995 πολλες φορες σε ταξιδι ανοιγω και κλεινω τo a/c και δεν έχει χαλασει τιποτα. Ο αερας παγώνει αμεσως.

Δημοσ.

Δηλαδη παιδια, αν καταλαβαινω καλα,

επι της ουσιας, δροσερη καμπινα για ανετο ταξιδι,

σου δίνει και το clima και το a/c.

  • Like 3
Δημοσ.

Δηλαδη παιδια, αν καταλαβαινω καλα,

επι της ουσιας, δροσερη καμπινα για ανετο ταξιδι,

σου δίνει και το clima και το a/c.

Ναι φυσικά. Απλα το clima οταν πιασει επιθυμητή θερμοκρασια θα ανακυκλωνει αερα μονο ενω το a/c συνεχιζει να δίνει κρυο και καμια φορα παγωνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Πολλά λες, σε μένα είναι στο ρελαντί 0,4-0,5 και ανεβαίνει με τον κλιματισμό στο 0,7-0,8, δηλαδή ~0,3 λίτρα

Σου δείχνει κατανάλωση στο ρελαντί; Εμένα μια παύλα βγάζει! 

Δημοσ.

Το κλιμα ουδεμίαν σχέση έχει με το α/c, στο κλιμα η μονάδα παρέχει και κρύο και ζεστό αέρα, χωρίς να παίρνει θερμοκρασία απο το νερό του κινητήρα, για αυτό εχεις και άμεση θέρμανση τον χειμώνα χωρίς να έχει ζεσταθεί το αυτοκίνητο, στα αυτοκίνητα αυτά (με κλιμα δηλαδή) υπάρχει και ενα κουμπάκια που συνήθως λέγεται eco, αν το πατήσεις τοτε το κομπρεσέρ απεμπλεκεται και αναλαμβάνει την θέρμανση της καμπίνας το ψυγείο νερού(ο παλιός τρόπος δηλαδή) αυτό ισχύει μονο αν το αυτοκίνητο δεν είναι διαζωνικό, γιατί αν είναι και οι θερμοκρασίες διαφέρουν απο οδηγό σε συνοδηγό τοτε ή δεν λειτουργεί το eco ή επαναφέρει αυτόματα τις θερμοκρασίες στους ίδιους βαθμούς και για τους δυο, και αυτό υπο προϋποθέσεις που αφορούν την εξωτερική θερμοκρασία και το σεταπ που εχεις κανει εσύ στον διαζωνικό.

 

Άστα να πάνε αν χαλάσουν όλα αυτά χαχααααα

Αν και εχει ξανα-συζητηθει, αυτα που αναφερεις ειναι εν-μερη λαθος. Σχεδον σε κανενα αυτοκινητο το κλιματιστικο δεν βγαζει ζεστο αερα, παντα ο ζεστος αερας ειναι απο τον κινητηρα. Οι λογοι ειναι διαφοροι, αλλα παντα βγαζουν κρυο αερα τα κλιματιστικα. Τωρα ως προς τις διαφορες:

 

Στο απλο A/C υπαρχει ενας κομπρεσορας που δημιουργει κρυο υγρο για ψυξη, και ο οδηγος ρυθμιζει μονο με το χειριστηριο του βεντιλατερ ποσο ψυξη θα παρει. Αν ειναι στην 1η σκαλα πχ. με εξωτερικη θερμοκρασια 30 μεσα θα εχεις 25, αν η εξωτερικη ειναι 35 μεσα θα φτασει στους 28 κτλ. Δεν υπαρχουν αυτοματισμοι με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο ανετη η ατμοσφαιρα.

 

Στο clima, εκτος απο τον κομπρεσορα, υπαρχουν αισθητηρια θερμοκρασιας εξω-μεσα, αισθητηριο ηλιακης ακτινοβολιας, αυτοματα κλαπετα για μιξη κρυου-ζεστου και υπολογιστης που τα ρυθμιζει. Στα δε συγχρονα αυτοκινητα τα αισθητηρια ειναι πολλα. Εσυ διαλεγεις εσωτερικη θερμοκρασια και ο υπολογιστης την κραταει οσο γινεται σταθερη ειτε εχει ηλιο ειτε οχι, ειτε ειναι μερα ειτε ειναι βραδυ. Με λιγα λογια το clima ειναι αρκετα πιο πολυπλοκο απο εναν απλο κομπρεσορα και παρεχει πιο ανετη εσωτερικη ατμοσφαιρα.

  • Like 3
Δημοσ.

Αρα μαλλον παιδια, στην πλειοψηφια των περιπτωσεων και μαλλον σε νεοτερα αμαξια,

η εξτρα καταναλωση απο τη χρηση a/c, ειναι κατω του λιτρου. Σωστα;;;;

Ασήμαντη και αστεία η κατανάλωση όταν έχεις το A.C ανοιχτό σε νέα αυτοκίνητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ασήμαντη και αστεία η κατανάλωση όταν έχεις το A.C ανοιχτό σε νέα αυτοκίνητα.

 

Εχουν βελτιωθει τόσο πολυ;

Ανεπαισθητη η επιπλεον καταναλωση; Πχ στο trip computer ποσο ανεβαίνει συνήθως;

 

Επίσης, μια και μπαινει θεμα παλαιοτερων και νεοτερων αυτοκινητων και τεχνολογιων κλιματιστικων,

εκτος απο μειωμενη καταναλωση,

κοβουν και λιγοτερους ιππους πλεον τα νεοτερα αυτοκινητα/-a/c? Αν ναι, πως μπορει να το καταφερνουν αυτο;

Δημοσ.

Μέντορα δες αυτό:
 

Τα οχήματα που επηρεάζονται λιγότερο από τη χρήση a/c ήταν τελικά τα συμβατικά βενζινοκίνητα. Η κατανάλωσή τους επιβαρύνθηκε κατά μέσο όρο κατά 5,1% στην πόλη και κατά 2,7% στον αυτοκινητόδρομο.


Πηγή: http://www.thetoc.gr/auto/article/poso-parapanw-kaiei-to-ix-me-to-to-air-condition
 
Υπόψιν η έρευνα έγινε σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ(μεγάλοι κινητήρες), αν γινόταν παρόμοια έρευνα με τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εδώ ενδεχομένως τα ποσοστά να ήταν μεγαλύτερα.

 

ΥΓ

Ασήμαντη και αστεία διαφορά πάντως δεν τη λες.

  • Like 1
Δημοσ.

Μέντορα δες αυτό:

 

Πηγή: http://www.thetoc.gr/auto/article/poso-parapanw-kaiei-to-ix-me-to-to-air-condition

 

Υπόψιν η έρευνα έγινε σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ(μεγάλοι κινητήρες), αν γινόταν παρόμοια έρευνα με τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εδώ ενδεχομένως τα ποσοστά να ήταν μεγαλύτερα.

 

ΥΓ

Ασήμαντη και αστεία διαφορά πάντως δεν τη λες.

Ασήμαντη την λέω και πάλι . Εγώ σου λέω 10 % αύξηση κατανάλωσης και αν υποθέσουμε ότι εντός πόλης έχεις 8 lt κατανάλωση με έναν βενζινοκινητήρα καθώς και κόστος καυσίμου 1.45 ευρώ το λίτρο τότε μιλάμε για μια αύξηση κόστους 1.2 ευρώ ανα 100 χλμ  λειτουργίας του A/C.

Είναι όμως 10 % ή μικρότερη η αύξηση ;

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...