Whitefanged Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Ας μη γραφει τοτε ο απατεωνας "ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΣΙΟ" γιατι δημιουργει απατηλες προσδοκιες στον αδαη ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΜΙΖΕΙ ΚΕΡΔΗ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. Δεν το καταλαβαινουν μερικοι γιατι τους επηρεαζει η (προ)υπηρεσια. 2
Getta Robo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Εξήγησε μου τι έχει κάνει λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση το πλαίσιο? Το οτι ψευδως αρνουνται να του δωσουν αλλη καρτα γραφικων μεχρι να φτιαξουν/δοκιμασουν την υπαρχουσα για αρχη.
Whitefanged Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Ας μη γραφουν τιποτα να δουμε ποσοι καημενοι θα πανε να δωσουν απο 20% εως 40% καπελο για αερα κοπανιστο. Το φραφω αυτο αναγνωριζοντας τους οτι την 3ετια 12-15 ηταν απο τους ελαχστους με προιοντα ετοιμοπαραδοτα. Πλεον δεν ισχυει αυτο το θετικο γιατι αρκετα μαγαζια εχουν ετοιμοπαραδοτα προιοντα σε λογικοτερες τιμες. 1
billeiros Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Ας μη γραφουν τιποτα να δουμε ποσοι καημενοι θα πανε να δωσουν απο 20% εως 40% καπελο για αερα κοπανιστο. Ετσι..
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Ας μη γραφει τοτε ο απατεωνας "ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΣΙΟ" γιατι δημιουργει απατηλες προσδοκιες στον αδαη ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΜΙΖΕΙ ΚΕΡΔΗ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. Δεν το καταλαβαινουν μερικοι γιατι τους επηρεαζει η (προ)υπηρεσια. Γιατί αρνήθηκε πουθενά τι πλαίσιο να αναλάβει το rma? Εχω φύγει πάνω από 9 χρόνια από εκεί μέσα δεν έχει να κάνει με προϋπηρεσία η οχι Το οτι ψευδως αρνουνται να του δωσουν αλλη καρτα γραφικων μεχρι να φτιαξουν/δοκιμασουν την υπαρχουσα για αρχη.Να δώσουν άλλη κάρτα ως τι? Προσωρινή αντικατάσταση? Μετά από 15 μέρες δικαιουσε να ζητήσεις προϊόν προσωρινής αντικατάστασης
Getta Robo Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Να δώσουν άλλη κάρτα ως τι? Προσωρινή αντικατάσταση? Μετά από 15 μέρες δικαιουσε να ζητήσεις προϊόν προσωρινής αντικατάστασης Να δωσουν αλλη καρτα ως προς τις υπηρεσιες που διαφημιζουν. 3 χρονια πλαισιο κτλ. Εχουν γραφει ολα αυτα στις πρωτες σελιδες. Και ειναι τουλαχιστον εξοργιστικο εκ μερους τους να λενε πως δεν υφισταται αυτο ως υπηρεσια. Χωρια που οι ιδιοι του ειπανε πως θα παρει ως μηνα.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Να δωσουν αλλη καρτα ως προς τις υπηρεσιες που διαφημιζουν. 3 χρονια πλαισιο κτλ. Εχουν γραφει ολα αυτα στις πρωτες σελιδες. Και ειναι τουλαχιστον εξοργιστικο εκ μερους τους να λενε πως δεν υφισταται αυτο ως υπηρεσια. Χωρια που οι ιδιοι του ειπανε πως θα παρει ως μηνα. Ναι υποχρέωση να δώσουν κάρτα δεν έχουν αν δεν περάσουν οι 15 μέρες Τα 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο σημαίνει ότι γίνεται α 3 χρόνια του πλαίσιο αναλαμβάνει την διαδικασία RMA, είδες να γράφει πουθενά 3 χρόνια άμεση αντικατάσταση πλαίσιο?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Να δώσουν άλλη κάρτα ως τι? Προσωρινή αντικατάσταση? Μετά από 15 μέρες δικαιουσε να ζητήσεις προϊόν προσωρινής αντικατάστασης Αν το μαγαζί ξέρει από την αρχή ότι θα πάρει περισσότερες από 15, τότε πρέπει να δώσει προσωρινή αντικατάσταση από την 1η μέρα... 5
Whitefanged Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Παμε παλι γιατι μαλλον ειναι δυσνοητο. Οταν γραφουν "ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ" δημιουργουν προσδοκιες για υπηρεσιες περαν του rma και με αυτο το προσχημα επιτυγχανουν πωλησεις που ειτε δεν θα γινοτα ή θα γινονταν σε χαμηλοτερη τιμη. Το χω γραψει κι εγω και αλλοι 40 φορες με 40 διαφορετικους τροπους. Δεν ξεεω αν αντι για δυσνοητο ειναι δυσπεπτο. 3
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Αν το μαγαζί ξέρει από την αρχή ότι θα πάρει περισσότερες από 15, τότε πρέπει να δώσει προσωρινή αντικατάσταση από την 1η μέρα... Η γενική γραμματεία όταν ρώτησα για το ίδιο θέμα είπε ότι αν δεν περάσουν οι 15 μέρες δεν μπορούν να τους υποχρέωσουν, βέβαια το ηθικό ειναι να δώσουν Παμε παλι γιατι μαλλον ειναι δυσνοητο. Οταν γραφουν "ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ" δημιουργουν προσδοκιες για υπηρεσιες περαν του rma και με αυτο το προσχημα επιτυγχανουν πωλησεις που ειτε δεν θα γινοτα ή θα γινονταν σε χαμηλοτερη τιμη. Το χω γραψει κι εγω και αλλοι 40 φορες με 40 διαφορετικους τροπους. Δεν ξεεω αν αντι για δυσνοητο ειναι δυσπεπτο. Το τι περιμένει ο καθένας είναι διαφορετικό, σε 10 άτομα να δώσω να διαβάζουν ένα νόμο και οι 10 άλλο πράγμα θα καταλάβουν αν κάποιος έχει απορία σε αυτά που γράφουν πάει ρωτάει
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Η γενική γραμματεία όταν ρώτησα για το ίδιο θέμα είπε ότι αν δεν περάσουν οι 15 μέρες δεν μπορούν να τους υποχρέωσουν, βέβαια το ηθικό ειναι να δώσουν Αυτό που γράφω το λέει ο νόμος... 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Αυτό που γράφω το λέει ο νόμος... Μπορει να ειχα καταλαβει εγω λαθος σε αυτο δεν αντιλεγω ,
dpolal Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Η γενική γραμματεία όταν ρώτησα για το ίδιο θέμα είπε ότι αν δεν περάσουν οι 15 μέρες δεν μπορούν να τους υποχρέωσουν, βέβαια το ηθικό ειναι να δώσουν Το τι περιμένει ο καθένας είναι διαφορετικό, σε 10 άτομα να δώσω να διαβάζουν ένα νόμο και οι 10 άλλο πράγμα θα καταλάβουν αν κάποιος έχει απορία σε αυτά που γράφουν πάει ρωτάει Φίλε μου, εξαιτίας του thread έκανα μία δοκιμή. Βρήκα μία MSI gpu στο site του Πλαισίου που αναφέρεται σαν «3 έτη εγγύηση Πλαίσιο» και κάλεσα στο 800 11 12345 ζητώντας πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση της. Η απάντηση της κοπέλας με την οποία μίλησα είναι ότι σε περίπτωση προβλήματος το Πλαίσιο αναλαμβάνει και ελέγχει την κάρτα και είτε την αντικαθιστά με την ίδια είτε με άλλη κάρτα αντίστοιχων προδιαγραφών ΧΩΡΙΣ να την στείλουν στον αντιπρόσωπο. Δεν μπόρεσε να μου πεί η κοπέλα πόσες μέρες μπορεί να διαρκέσει ο έλεγχος (λογικό αυτό) αλλά ήταν ΞΕΚΑΘΑΡΗ στο ότι ΔΕΝ παρεμβάλεται ο αντιπρόσωπος στην αλλαγή. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Φίλε μου, εξαιτίας του thread έκανα μία δοκιμή. Βρήκα μία MSI gpu στο site του Πλαισίου που αναφέρεται σαν «3 έτη εγγύηση Πλαίσιο» και κάλεσα στο 800 11 12345 ζητώντας πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση της. Η απάντηση της κοπέλας με την οποία μίλησα είναι ότι σε περίπτωση προβλήματος το Πλαίσιο αναλαμβάνει και ελέγχει την κάρτα και είτε την αντικαθιστά με την ίδια είτε με άλλη κάρτα αντίστοιχων προδιαγραφών ΧΩΡΙΣ να την στείλουν στον αντιπρόσωπο. Δεν μπόρεσε να μου πεί η κοπέλα πόσες μέρες μπορεί να διαρκέσει ο έλεγχος (λογικό αυτό) αλλά ήταν ΞΕΚΑΘΑΡΗ στο ότι ΔΕΝ παρεμβάλεται ο αντιπρόσωπος στην αλλαγή. Όταν δούλευα εγώ οι από πάνω πάντα έλεγαν ότι θα λέμε ότι τι πλαίσιο αναλαμβάνει να στείλει την κάρτα για επισκευή, μέχρι εκεί αν λένε κάτι τέτοιο πλέον ζητώ συγνώμη για της λάθος πληροφορίες
kogos Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Έκανα κι εγώ κλήση/ ερώτηση προς πλαίσιο, και μου είπαν κι εμένα ότι ΔΕΝ παρεμβάλλεται αντιπρόσωπος ή η μαμά εταιρεία. Ενυος2 3 χρόνων την ελέγχουν, την επισκευαζουν ή αντικαθιστούν με την ίδια ή άλλη αντίστοιχου κόστους. Ρώτησα μάλιστα για 2 κάρτες, μια msi και μια asus, μια nvidia και μια amd, και η απάντηση ήταν ίδια 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα