life is music Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Είναι οι εξειδικευμένοι τεχνικοί τους... edw σ λεω ενα παιδι π ηξερα με πτυχειο ηλκετρονικου απο το τει τον πηραν στο πλαισιο γ τεχνικο κ μετα απο 4 μηνες τον έδιωξαν οποτε καταλαβαινεις τι τεχνικους μ τετοια εχει το πλαισιο !
Drake27 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Στην εγγύηση σου λέει ότι θα το δουν οι τεχνικοί και αν κρίνουν ότι πρέπει να πάει αντιπροσωπεια την στέλνουν έξω,επειδή σίγουρα παίρνει γύρω στον μήνα για να την αλλάξουν,σου δίνουν άλλη κάρτα γραφικών μόνο για να κάνεις την δουλειά σου,όχι παιχνίδια και άλλα τέτοια,οπως και ο νομος οριζει οτι ανω τον 15 ημερών δίνουν κάποια προσωρινή συσκευή για να κάνεις την δουλειά σου. Είχα μια r9 380 η οποία έβγαζε artifacts,την στείλανε στην sapphire,μου δώσανε μια απλή κάρτα γραφικών,μου το είπαν από την αρχή ότι θα πάρει κοντά στον μήνα για να την αντικαταστησουν,σε 24 μέρες είχα στα χέρια μου την αντικατασταση. Εγγύηση δεν μπορεί να σου δώσει κανένα κατάστημα,γιατί πολύ απλά δεν την φτιάχνει το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο την κάρτα,την δίνει ο κατασκευαστης,το πλαίσιο,κωτσοβολος κτλ απλά σου εγγυώνται για την καλή λειτουργία του προϊόντος. Αν όμως πλήρωσες έξτρα εγγύηση (το βλέπω ότι είναι της μόδας τώρα τελευταία) τότε ναι μπορείς να απαιτήσεις από το κατάστημα να σου δώσει άλλη ίδια. 2
mecp2 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Φίλε μου καλά τα λες. Εγγύηση πλαίσιο σημαίνει ότι την βλέπουν οι τεχνικοί του πλαισίου. Στην περίπτωση μου όμως αρχικά μου είπαν ότι θα την δουν στην Πάτρα, στη συνέχεια ότι θα την δουν οι εξειδικευμένοι στην Αθήνα και τέλος ότι η msi δεν τους αφήνει να κάνουν τίποτα και όλες, ειδικά οι ακριβές φεύγουν αμέσως για την msi. Η κοροϊδία και οι ανακρίβειες με ψέμματα δεν μου αρέσουν. Γιαυτό είπα ότι άνοιξα το θέμα για να ξέρουν όλοι ότι το πλαίσιο δεν κάνει τίποτα παραπάνω από μεταφορά προϊόντων από και προς την αντιπροσωπεία. Οπότε δεν αξίζουν τα παραπάνω χρήματα σε αυτούς.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Το έχουν σύστημα, όχι μόνο στο πλαίσιο αλλά και αλλού (ιστορίες τρόμου με Mac και Rainbow) , η τήρηση όρων είναι προαιρετική εκ μέρους τους και τη σκαπουλαρουν γιατί ο νόμος δεν προστατεύει τον καταναλωτή. Καμία απολύτως σχέση με το εξωτερικό, έχω προσωπική εμπειρία.
mecp2 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Γιαυτό από εδώ και πέρα εγώ μόνο από εξωτερικό. 1
thanosAIAS Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Και αν πάθει τίποτα, το στέλνεις στο εξωτερικό παλι; Εξωτερικό από καταστήματα στη Γερμανία πχ ή από τη μαμα εταιρεία κατευθειαν;
Whitefanged Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Ανάλογα το κατάστημα. Από amazon πχ δεν χρεώνεσαι μεταφορικά ούτε από aquatuning, caseking.de, scan.co.uk που ψωνίζω τα τελευταία χρόνια. Tα eu e-shop των evga, corsair, crucial είναι κι αυτά πολύ εντάξει με τον αγοραστή. Η asus έχει κι αυτή crossshipping, δηλαδή να σου στείλει την αντικατάσταση χωρίς ακόμα να έχει παραλάβει το ελλατωματικό, αλλά μου φαίνεται το κάνει μόνο για αγορές μέσω amazon (μπορεί να κάνω λάθος). Από το αΠαίσιο μπορείτε να αγοράσετε (υπερτιμολογημένα) όλα τα προϊόντα corsair, όλες τις ram, logitech, dell και cpu. Στα παραπάνω παρέχει ικανοποιητικό aftersales λόγω του ότι οι εταιρίες αυτές έχουν πολύ καλό as και τα cpu δεν χαλάνε . Επίσης έχουν ικανοποιητική υποστήριξη και στα τουβλοΧ. Ότι άλλο αγοράσετε (επίσης υπερτιμολογημένο) πχ msi, gigabyte, hp κλπ παίζετε με την τύχη σας. Μπορεί να γελάτε μπορεί και να κλαίτε! Επεξ/σία 4 Αυγούστου 2017 από Whitefanged 4
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Πλαισιο μονο αν παιζει κατι ιδια τιμη με τους υπολοιπους και τυχαινει να δινουν παραπανω εγγυηση ξερω γω...Και οχι τιποτα ακριβο αντε μεχρι κανα ποντικακι και πληκτρολογιο! Εμενα τουλαχιστον στο προηγουμενο ποντικι που πεθανε το μεσσαιο κλικ χωρις να μου πουν τιποτα ζητησα πιστωτικο γιατι ειχα βαλει στο ματι το corsair και κατευθειαν το αλλαξανε! Αλλα γενικα απομακρυνθειτε απο αυτα τα μαγαζια γτ νμζ οτι ολοι ειναι κοροιδα!
mecp2 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Πως γίνεται από την πλειονότητα των ελληνικών καταστημάτων να έχουμε θέμα και από ιντερνετικα τύπου amazon κανένας να μην έχει ποτέ πρόβλημα... Ακόμα και από ebay ρε φίλε ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αντε να δω που θα βγει...
zio10 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Ακόμα δεν έχεις κάποιο πρόβλημα πάντως, νορμάλ πάει το πράγμα εκτός από αυτό που σου είπαν ότι δεν δίνουν κάρτα αντικατάστασης αν αργήσει πολύ. Εκεί μπορείς να τους πιέσεις λίγο να πάρεις μια κάρτα να κάνεις τη δουλειά σου.
glazos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 μας κάλυψε!!! Νομίζω ότι μετά από αυτήν την απάντηση μπορεί να κλείσει το ποστ για είμαστε όλοι καλυμμένοι... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα