mecp2 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Όταν βγήκαν οι gtx 1070 είχα έτοιμο έναν υπολογιστή και απλώς περίμενα να βάλω gpu. Ήταν το μόνο που έλλειπε. Όταν παίρνω κάτι καινούργιο πάντα με ενδιαφέρει η εγγύηση και να μπορώ να μιλάω με κάποιον face to face. Πήρα κι εγώ από το γνωστό Πλαίσιο την MSI GTX 1070 GAMING X day 1.Οταν ρώτησα για εγγύηση μου είπαν ότι υπάρχει εγγύηση 3 χρόνια από το πλαίσιο. Έτσι κι εγώ πίστευα ότι αν γίνει κάτι υπεύθυνος για έλεγχο... Επισκευή... Αντικατάσταση είναι το Πλαίσιο. Ακόμα και στην απόδειξη γράφει εγγύηση 3 έτη ΠΛΑΙΣΙΟ. Δυστυχώς δεν ισχύει τίποτα τέτοιο. Το Πλαίσιο είναι απλώς μια μεταφορική εταιρία. Κάνει διανομές προϊόντων και τσεπωνει το κέρδος. Η κάρτα γραφικών ανέβαζε θερμοκρασία και τελικά την περασμένη Κυριακή μάλλον τα έφτυσε. Την πήγα στο Πλαίσιο και μου είπαν ότι θα την στείλουν Αθήνα γιατί εκεί είναι το έμπειρο προσωπικό να την κοιτάξει. Σκέτη κοροϊδία. Ούτε ικανό προσωπικό υπάρχει ούτε την κοίταξε κάνεις. Σήμερα μου είπαν ότι δεν έχουν τα μηχανήματα να τσεκάρουν μια κάρτα γραφικών και την στέλνουν στην MSI. Ρε παιδια εγγύηση Πλαίσιο έχω. Το γραφει και η απόδειξη. Ναι κύριε αλλά εδώ εμείς δεν έχουμε τα μηχανήματα και τη γνώση για μια τέτοια κάρτα γραφικών. Και τι γράφετε εγγύηση Πλαίσιο? Αν ήξερα έτσι θα την αγόραζα από εξωτερικό με πολύ καλύτερη τιμή. Ναι αλλά κύριε θα χρεωνοσασταν τα μεταφορικά. Δηλαδή αυτό κάνει το Πλαίσιο. Έχει τεχνικούς που πακεταρουν και στέλνουν εξωτερικό για rma στην κάθε εταιρεία. Αχριστοι.και ψεύτες. Αχάριστοι γιατί δεν μπορούν να κοιτάξουν μια κάρτα γραφικών και ψεύτες γιατί δεν τηρούν την αναγραφόμενη στην απόδειξη εγγύηση. Επίσης μου είπαν ότι θα πάρει 15 μέρες έως και μήνα. Τους ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση και μου είπαν ότι αυτό δε γίνεται στις κάρτες γραφικών. Ρε παιδια τους λέω γιατί με ταλαιπωρείς έτσι? Αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος μου είπαν. Απαραδεκτοι. Ψεύτες. Άχρηστοι. Δεν τα γράφω αυτά για να με παριγορησετε. Τα γράφω προς γνώση των υπολοίπων. Απλώς να ξέρουν ότι εγγύηση Πλαίσιο δεν υπάρχει. Μονο μεταφορές. 12
zio10 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Το θέμα είναι να γίνει η δουλειά σου και να πάρεις την κάρτα επισκευασμένη ή να στην αντικαταστήσουν εφόσον είναι βλάβη που καλύπτεται από την εγγύηση. Το που θα τη φτιάξουν, που θα τη στείλουν για έλεγχο κλπ για μένα δεν έχει και μεγάλη σημασία. Αν σου έλεγαν δηλαδή ότι θα την κοιτάξουμε εδώ στο κατάστημα αλλά χρειαζόμαστε 2 βδομάδες τι θα άλλαζε; Καταλαβαίνω ότι έχεις μείνει χωρίς κάρτα και έχει ανατραπεί αυτό που είχες στο μυαλό σου, απλά σου λέω και μια άλλη οπτική. 3
jimisvog Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Η εγγύηση ΠΛΑΙΣΙΟ είναι. Αν δεν φτιάχνεται εντός εγγύησης θα στην αντικαταστήσει το ΠΛΑΙΣΙΟ χωρίς κόστος με την ίδια ή κάποια άλλη αντίστοιχη και όχι η MSI. Η επισκευή γίνεται από το εξειδικευμένο service και καλύτερα έτσι από το να την πιάσει ο κάθε τυχαίος τεχνικός που έχει το αντίστοιχο κατάστημα. Δεν γίνεται το ΠΛΑΙΣΙΟ να έχει εξειδίκευση σε κάθε είδους περιφερειακό και εξάρτημα. Καταλαβαίνω την ταλαιπωρία σου αλλά δεν σου αρνήθηκε κανένας την εγγύηση. Οι διαδικασίες σε τέτοια γεγονότα αυτές είναι. 6
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 για μενα πλαισιο eshop και λοιπε δημοκρατικε δυναμεις ειναι για κανα Α4 αντε και κανα συραπτικο.
UsualSuspect__ Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Και δεν χαίρεσαι που δεν θα απλώσουν χέρι αυτοί στην καρτούλα σου; Εγώ θα χαιρόμουν πάντως 24
chipakos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Το Πλαίσιο έχει χάσει χιλιάδες ευρώ με αυτήν την πολιτική που ακολουθεί εδώ και χρόνια τώρα.
Zaytsev Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Επίσης μου είπαν ότι θα πάρει 15 μέρες έως και μήνα. Τους ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση και μου είπαν ότι αυτό δε γίνεται στις κάρτες γραφικών. Αλήθεια ε; Πάρε τον συνήγορο του καταναλωτή να δεις πόσο εύκολα γίνεται. Αγόρασα ένα ψυγείο, παρουσίασε βλάβη εντός της εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994). http://www.efpolis.gr/el/component/efaq/ 17
mecp2 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Όλα καλά και σωστά. Καλύτερα να την κοιτάξει κάποιος τεχνικός της msi πάρα κάποιος άσχετος. Αλλά με πειράζει το ψέμα που μου είπαν ότι στα κεντρικά τους θα τη δει κάποιος τεχνικός και δεύτερον ότι έδωσα παραπάνω χρήματα στο πλαίσιο μόνο και μόνο για να κάνει τη μεταφορική. Και αφού δεν είναι ικανοί ούτε έλεγχο να κάνουν να μη γράφουν 3 έτη εγγύηση πλαίσιο. Αλλά εγγύηση της εκάστοτε εταιρείας παραγωγής. Να ξέρουμε τι μας περιμένει. 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Super Moderators Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Επίσης μου είπαν ότι θα πάρει 15 μέρες έως και μήνα. Τους ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση και μου είπαν ότι αυτό δε γίνεται στις κάρτες γραφικών. Ρε παιδια τους λέω γιατί με ταλαιπωρείς έτσι? Αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος μου είπαν. Απαραδεκτοι. Ψεύτες. Άχρηστοι. Προφανώς και πρέπει να δώσουν προσωρινή αντικατάσταση εφόσον ξέρουν ότι θα πάρει πάνω από 15 εργάσιμες. Μέχρι και ψυγείο όπως ειπώθηκε πιο πάνω, όχι απλά μια κάρτα γραφικών... Η πολιτική τους δεν υπερισχύει του νόμου, μπορούν να την βάλουν στον κώλο τους. 19
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Ψωνιζα συχνά στο πλαίσιο, ήταν αρκετά κοντά μου. Μέχρι που αρχισαν να κάνουν την πάπια σε θέματα εγγύησης. Η τρίτη (και τελευταία) ήταν σε mb 300€.
mecp2 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Τελικά μάλλον πολιτική του καταστήματος είναι... Ας πιέσουμε λίγο σε θέμα εγγύησης μπας και πετύχουμε κανένα κορόιδο... Τι να πω...
gdriver Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 πάντως ρε παιδιά απορώ , με την ευκολία που εμείς οι έλληνες παραβιάζουμε την κάθε νομοθεσία. Λεφτά δε δίνουν πίσω , ενώ ο νόμος λέει άλλα, αντικατάσταση δε δίνουν ενώ ο νόμος ορίζει άλλα, υπαναχώρηση σύμβασης και χρηματα πίσω δεν αναγνωρίζουν ενώ είναι δικάιωμα δια νόμου. Και άλλα τόσα αναρίθμητα μη τεχνολογικά. Και τα ΜΜΕ τηρούν σιγή ιχθύος. Τόσο δύσκολο είναι πια να πειθαρχήσουμε σε τόσο απλά πράγματα ;
mecp2 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Ξέρουν ότι δεν θα πληρώσουμε δικηγόρο για ένα τέτοιο πόσο. Εκεί πατάνε και μας πατάνε.
Damachi Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Εμενα την τελευται φορα που τους πηγα πισω DoA λεει πατε στον τεχνικο και αν θελει την κοιταζει απο αυριο και βγαζει ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ και για να σας δωσουμε το ιδιο θα δωσετε +200 γιατι εχει νεα τιμη τωρα . τους λεω α στο διαλ. μαιμουνια τα λεφτα πισω τωρα - ε αμεσως βρηκανε και το αλλαξανε 2
life is music Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 εδω πηρα μια μνημη ραμ g ena pc 8gb την βαζω σ ενα pc νεκρο την βαζω σε αλλο νεκρο την παω στο πλαισιο και μ λεγανε οτι η μνημη παιζει του διχνω βιντεακι και μ την αλλαζουν ....αν δν τους εδειχνα το βιντεο θα συνεχιζανε να μ λενε οτι ειναι καλη ! 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα