Προς το περιεχόμενο

Κλειδιά αυτοκινήτου - Απορίες


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατι γινεται με τα κλειδια. Εννοω με το θεμα του τηλεχειρισμου. Γιατι χειροκινητα δουλευει και στην πορτα αλλα και στο τιμονι, αλλοιμονο!

Χωρις να μπορεσω να στανταρω ποτε ακριβως το κανει, αλλοτε δεν λειτουργει ουτε το κλειδωμα ουτε το ξεκλειδωμα, αλλοτε δεν λειτουργει μονο το ξεκλειδωμα, αλλοτε παιζει κανονονικα ολη μερα!

Μπαταρια, δεν μπορω να σκεφτω οτι μπορει να ειναι, γιατι την αλλαξα περυσι στο Γερμανο!

Το μονο στοιχει που προσκομιζω εδω ως πληροφορια, ισως παιζει καποιο ρολο αλλα ισως και οχι, ειναι οτι γενικως κανω αραιη χρηση στο αμαξι. Δηλαδη πχ πες 2-3 φορες την εβδομαδα. Αλλα ολα τα χρονια που το εχω το αμαξι, δεν του εκανα και ποτε εντατικη χρηση, αντε να ηταν παλιοτερα πες 4-5 φορες τη βδομαδα. Το αναφερω εδω, μπορει να μην εχει σχεση.

Το μυαλο μου πηγε ισως σε ζητημα υγρασιας. Ολες τις ωρες λοιπον τα κλειδια, εδω και δυο μερες, τα εχω σε κλειστα (οκ, οχι αεροστεγη!) κουτακια, και εχω βαλει μεσα καινουργια σακουλακια silica gel που απορροφουν υγρασια. Δεν εχω κανει ακομη χρηση των κλειδιων να δω αν τυχον το προβλημα συνεχιζει, αν το ζητημα ειχε να κανει με υγρασια, θα δειξει, θα επανελθω σε αυτο.

Εσας οπως περιγραφω ολη την κατασταση με τον τηλεχειρισμο και με τα δεδομενα που σας αναφερα, τι υποθετεται οτι μπορει να συμβαινει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, mindreader είπε

Κατι γινεται με τα κλειδια. Εννοω με το θεμα του τηλεχειρισμου. Γιατι χειροκινητα δουλευει και στην πορτα αλλα και στο τιμονι, αλλοιμονο!

Χωρις να μπορεσω να στανταρω ποτε ακριβως το κανει, αλλοτε δεν λειτουργει ουτε το κλειδωμα ουτε το ξεκλειδωμα, αλλοτε δεν λειτουργει μονο το ξεκλειδωμα, αλλοτε παιζει κανονονικα ολη μερα!

Μπαταρια, δεν μπορω να σκεφτω οτι μπορει να ειναι, γιατι την αλλαξα περυσι στο Γερμανο!

Το μονο στοιχει που προσκομιζω εδω ως πληροφορια, ισως παιζει καποιο ρολο αλλα ισως και οχι, ειναι οτι γενικως κανω αραιη χρηση στο αμαξι. Δηλαδη πχ πες 2-3 φορες την εβδομαδα. Αλλα ολα τα χρονια που το εχω το αμαξι, δεν του εκανα και ποτε εντατικη χρηση, αντε να ηταν παλιοτερα πες 4-5 φορες τη βδομαδα. Το αναφερω εδω, μπορει να μην εχει σχεση.

Το μυαλο μου πηγε ισως σε ζητημα υγρασιας. Ολες τις ωρες λοιπον τα κλειδια, εδω και δυο μερες, τα εχω σε κλειστα (οκ, οχι αεροστεγη!) κουτακια, και εχω βαλει μεσα καινουργια σακουλακια silica gel που απορροφουν υγρασια. Δεν εχω κανει ακομη χρηση των κλειδιων να δω αν τυχον το προβλημα συνεχιζει, αν το ζητημα ειχε να κανει με υγρασια, θα δειξει, θα επανελθω σε αυτο.

Εσας οπως περιγραφω ολη την κατασταση με τον τηλεχειρισμο και με τα δεδομενα που σας αναφερα, τι υποθετεται οτι μπορει να συμβαινει;

Μπαταρία.Και ας την άλλαξες πέρυσι.Εκτός αν ειναι μηχανικό το πρόβλημα,χαλασμένα κουμπιά.Εχεις και άλλο κλειδί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Ukforthemoment said:

Μπαταρία.Και ας την άλλαξες πέρυσι.Εκτός αν ειναι μηχανικό το πρόβλημα,χαλασμένα κουμπιά.Εχεις και άλλο κλειδί;

Εχω και το 2ο σετ. Δεν το δοκιμασα. Και σε αυτο αλλαξα περυσι, βεβαια ειναι μη χρησιμοποιημενο.

Δηλαδη πρεπει να αλλαζω μπαταρια, ΚΑΘΕ χρονο;

Ειχα και παλιοτερα αλλο αυτοκινητο, αλλαζα νορμαλ, καθε 3 χρονια! Δεν καταλαβαινω.

Οκ, μακαρι τοτε να ειναι η μπαταρια, αλλα δεν καταλαβαινω πως μπορει να μην λειτουργει μεσα σε ενα ετος. Και χωρις ουσιαστικη χρηση, οχι οτι παιζει ρολο και η χρηση αλλα λεμε τωρα. Και παλι λεω βεβαια, μακαρι να ειναι μονο θεμα μπαταριας....αλλα δεν το καταλαβαινω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mindreader είπε

Εχω και το 2ο σετ. Δεν το δοκιμασα. Και σε αυτο αλλαξα περυσι, βεβαια ειναι μη χρησιμοποιημενο.

Δηλαδη πρεπει να αλλαζω μπαταρια, ΚΑΘΕ χρονο;

Ειχα και παλιοτερα αλλο αυτοκινητο, αλλαζα νορμαλ, καθε 3 χρονια! Δεν καταλαβαινω.

Οκ, μακαρι τοτε να ειναι η μπαταρια, αλλα δεν καταλαβαινω πως μπορει να μην λειτουργει μεσα σε ενα ετος. Και χωρις ουσιαστικη χρηση, οχι οτι παιζει ρολο και η χρηση αλλα λεμε τωρα. Και παλι λεω βεβαια, μακαρι να ειναι μονο θεμα μπαταριας....αλλα δεν το καταλαβαινω.

Δεν ξέρω κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις,όπως δεν ξέρεις και την κατάσταση της μπαταρίας που σου έβαλαν.

Μπορείς να παρεις μπαταρία και να την αλλάξεις μονος σου,αν το φοβάσαι πήγαινε σε κλειδαρά και πες του να ελέγξει το κλειδί,έχουν μηχάνημα που μιμείται τον δέκτη του αυτοκινήτου.

Ξαναδιάβασα το θέμα και εκτός ότι επι 5 χρόνια συζητάς να αλλάξεις μπαταρία τελικά την άλλαξες πριν 2,5 χρόνια.

Και σου είπε και ο Γερμανός ότι κρατάνε κοντά 2 χρόνια 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον. Τα πηρα ολα, καθημερινο κλειδι αλλα και το εφεδρικο και τα πηγα στο γερμανο.

Και τα δυο, ειχαν φορτιο! Φουλ οπως μου ειπαν στο γερμανο! Οντως, την αλλαγη στο καθημερινο κλειδι την εκανα πριν 2,5 χρονια. Παρολα αυτα, την αλλαξα, και ας ηταν φουλ φορτιο η υπαρχουσα.

Εντυπωση μου κανει, οτι στο εφεδρικο κλειδι, δεν εχω αλλαξει ποτε μπαταρια, απο το 2017 που πηρα το αμαξι. Και ομως, στο μηχανημα του γερμανου, δειχνει πληρες φορτιο!!! Σε αλλα μπορει να μην εμπιστευομαι το γερμανο, αλλα στις μπαταριες τον εμπιστευομαι. Πως γινεται να κλεινει δεκαετια και να εχει φορτιο;

Ομως παμε παλι στο προκειμενο. Αλλαξα λοιπον μπαταρια στο καθημερινο κλειδι.

Αποτελεσμα; Παλι τα ιδια. Και με το κανονικο και με το εφεδρικο.

Ειλικρινα δεν το καταλαβαινω.

Παρεπιπτοντως ρωτησα στο γερμανο μηπως ειδαν καθολου υγρασια, δεν ειδαν μου ειπαν, μου το εδειξαν κιολας, πεντακαθαρο, αλλωστε οπως ειπα, κλειδια σε κουτακι παντα οταν δεν ειναι σε χρηση, και με silica gel πλεον.

Εξακολουθω να μην καταλαβαινω, πως γινεται αλλοτε να μην παιζει και αλλοτε να παιζει ο τηλεχειρισμος. Το ακομη πιο τρελο, ειναι οι φορες που παιζει ο....'μισος' τηλεχειρισμος! Μονο να κλειδωνει, αλλα την ιδια στιγμη αν πας να ξεκλειδωσεις δεν ξεκλειδωνει!

Δεν καταλαβαινω. Μονο κανενας πολυ ψαγμενος αν μπορει να συλλαβει τι παιζει. Αυτη την περιοδο δυστυχως δεν μου ειναι ευκολο να περασω απο αντιπροσωπεια. Οτιδηποτε σκεφτει κανεις, ισως να βοηθησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, mindreader είπε

Λοιπον. Τα πηρα ολα, καθημερινο κλειδι αλλα και το εφεδρικο και τα πηγα στο γερμανο.

Και τα δυο, ειχαν φορτιο! Φουλ οπως μου ειπαν στο γερμανο! Οντως, την αλλαγη στο καθημερινο κλειδι την εκανα πριν 2,5 χρονια. Παρολα αυτα, την αλλαξα, και ας ηταν φουλ φορτιο η υπαρχουσα.

Εντυπωση μου κανει, οτι στο εφεδρικο κλειδι, δεν εχω αλλαξει ποτε μπαταρια, απο το 2017 που πηρα το αμαξι. Και ομως, στο μηχανημα του γερμανου, δειχνει πληρες φορτιο!!! Σε αλλα μπορει να μην εμπιστευομαι το γερμανο, αλλα στις μπαταριες τον εμπιστευομαι. Πως γινεται να κλεινει δεκαετια και να εχει φορτιο;

Ομως παμε παλι στο προκειμενο. Αλλαξα λοιπον μπαταρια στο καθημερινο κλειδι.

Αποτελεσμα; Παλι τα ιδια. Και με το κανονικο και με το εφεδρικο.

Ειλικρινα δεν το καταλαβαινω.

Παρεπιπτοντως ρωτησα στο γερμανο μηπως ειδαν καθολου υγρασια, δεν ειδαν μου ειπαν, μου το εδειξαν κιολας, πεντακαθαρο, αλλωστε οπως ειπα, κλειδια σε κουτακι παντα οταν δεν ειναι σε χρηση, και με silica gel πλεον.

Εξακολουθω να μην καταλαβαινω, πως γινεται αλλοτε να μην παιζει και αλλοτε να παιζει ο τηλεχειρισμος. Το ακομη πιο τρελο, ειναι οι φορες που παιζει ο....'μισος' τηλεχειρισμος! Μονο να κλειδωνει, αλλα την ιδια στιγμη αν πας να ξεκλειδωσεις δεν ξεκλειδωνει!

Δεν καταλαβαινω. Μονο κανενας πολυ ψαγμενος αν μπορει να συλλαβει τι παιζει. Αυτη την περιοδο δυστυχως δεν μου ειναι ευκολο να περασω απο αντιπροσωπεια. Οτιδηποτε σκεφτει κανεις, ισως να βοηθησει.

εγραψα για κλειδαρά.Μπορεί να έχουν χαλάσει οι επαφές μέσα στο κέλυφος.

Η μπαταρία μπορεί να πιάνει την πρώτη φορά μετά απο ξεκούραση ωρών και μετά να είναι ψόφια.

Δοκίμασε και κάτι τελείως αντιεπιστημονικό/βλαμμένο/οπως θες πες το.Βαλε το κλειδί δίπλα στο κεφάλι σου,πάνω απο το αυτί ,και δοκίμασε αν αλλάζει κάτι.

https://www.in.gr/2023/07/03/auto/eseis-gnorizetai-apisteyto-kolpo-kleidi-tou-aytokinitou/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Ukforthemoment said:

εγραψα για κλειδαρά.Μπορεί να έχουν χαλάσει οι επαφές μέσα στο κέλυφος.

Η μπαταρία μπορεί να πιάνει την πρώτη φορά μετά απο ξεκούραση ωρών και μετά να είναι ψόφια.

Δοκίμασε και κάτι τελείως αντιεπιστημονικό/βλαμμένο/οπως θες πες το.Βαλε το κλειδί δίπλα στο κεφάλι σου,πάνω απο το αυτί ,και δοκίμασε αν αλλάζει κάτι.

https://www.in.gr/2023/07/03/auto/eseis-gnorizetai-apisteyto-kolpo-kleidi-tou-aytokinitou/

Θα το δοκιμασω κι αυτο το κολπο, δεν χανω κατι.

Κλειδαρα; Μα ειναι τοσο αραιη η χρηση που ειναι αδυνατον να υπαρχει χαλασμα ή φθορα. Αμαξι αγορασθεν το 2017, και οταν το παω service στην αντιπροσωπεια και τους ρωτω μου λενε 'ε τι να σου πουμε, αφου το αμαξι ειναι σαν καινουργιο'.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mindreader είπε

Θα το δοκιμασω κι αυτο το κολπο, δεν χανω κατι.

Κλειδαρα; Μα ειναι τοσο αραιη η χρηση που ειναι αδυνατον να υπαρχει χαλασμα ή φθορα. Αμαξι αγορασθεν το 2017, και οταν το παω service στην αντιπροσωπεια και τους ρωτω μου λενε 'ε τι να σου πουμε, αφου το αμαξι ειναι σαν καινουργιο'.

Αφού δεν δουλευει θέλει μάστορα.Στην αντιπροσωπεία θα σου πουν για καινούργιο που έχει τριψήφιο κόστος.Δικιά σου η τσέπη,δικιά σου η ταλαιπωρία,δικιά σου η απόφαση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν κατάλαβα άλλαξες μπαταρίες ή όχι; 

 Λοιπόν άκου! Προχθές είχα το ίδιο πρόβλημα, το ένα κλειδί τελείως νεκρό.

 Το ανοίγω μετράω τη μπαταρία 2,98V ελάχιστα κάτω από τα κανονικά 3V. και υποθέτω ότι δεν φταίει αυτή, αφού κάνω διάφορους πειραματισμούς χωρίς αποτέλεσμα ως ύστατη επιλογή αγοράζω μια καινούργια μπαταρία με 2€ τη βάζω και βουαλά το ΘΑΥΜΑ. Κλειδώνει και ξεκλειδώνει απ τα 20m  Ίσως εκτός από τα V παίζουν ρόλο και τα mA της.

  2) Αν έβαλες καινούργιες μπαταρίες  δοκίμασε κι αυτό.  Μπες στό αυτοκίνητο βάλε το κλειδί στο ΟΝ (χωρίς να βάλεις μπροστά) και πάτα αμέσως ένα απ τα κουμπιά για 10sec , ίσως κάτι γίνει.

  Αυτά ξέρω και καλή επιτυχία.

Επεξ/σία από Stam53
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Stam53 said:

Δεν κατάλαβα άλλαξες μπαταρίες ή όχι; 

 Λοιπόν άκου! Προχθές είχα το ίδιο πρόβλημα, το ένα κλειδί τελείως νεκρό.

 Το ανοίγω μετράω τη μπαταρία 2,98V ελάχιστα κάτω από τα κανονικά 3V. και υποθέτω ότι δεν φταίει αυτή, αφού κάνω διάφορους πειραματισμούς χωρίς αποτέλεσμα ως ύστατη επιλογή αγοράζω μια καινούργια μπαταρία με 2€ τη βάζω και βουαλά το ΘΑΥΜΑ. Κλειδώνει και ξεκλειδώνει απ τα 20m  Ίσως εκτός από τα V παίζουν ρόλο και τα mA της.

  2) Αν έβαλες καινούργιες μπαταρίες  δοκίμασε κι αυτό.  Μπες στό αυτοκίνητο βάλε το κλειδί στο ΟΝ (χωρίς να βάλεις μπροστά) και πάτα αμέσως ένα απ τα κουμπιά για 10sec , ίσως κάτι γίνει.

  Αυτά ξέρω και καλή επιτυχία.

Στο κυριως κλειδι, αλλαξα μπαταρια. Και ας ειχε φορτιο οπως ειπε ο γερμανος. Δεν αλλαξε κατι ομως. Ιδια συμπεριφορα. Αρα, δεν εχει να κανει με μπαταρια. Κριμα που σε μενα δεν πηγε οπως εσενα, η αλλαγη μπαταριας δεν προσεφερε κατι.

Θα δοκιμασω και αυτο που ειπες, αν και δεν καταλαβαινω την λογικη.

12 hours ago, Ukforthemoment said:

Αφού δεν δουλευει θέλει μάστορα.Στην αντιπροσωπεία θα σου πουν για καινούργιο που έχει τριψήφιο κόστος.Δικιά σου η τσέπη,δικιά σου η ταλαιπωρία,δικιά σου η απόφαση.

Ξερεις τι μου κανει εντυπωση και δεν προσανατολιζομαι στα κλειδια; Οτι εχει ιδια συμπεριφορα και το εφεδρικο. Ακομη και αν θελει κλειδαρα το κυριως κλειδι, θελει και το εφεδριο, κλεισμενο στο κουτι του; Το σκεφτεσαι λιγο αυτο που σου λεω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Stam53 said:

Το ανοίγω μετράω τη μπαταρία 2,98V ελάχιστα κάτω από τα κανονικά 3V. και υποθέτω ότι δεν φταίει αυτή

Ήταν λάθος που υπέθεσες ότι τα 3V είναι τα κανονικά, στην πραγματικότητα είναι τα ονομαστικά. Μια καινούργια μπαταρία (υποθέτω CR2016/25/32) βγάζει κάτι παραπάνω από 3,30V, στα 2,98 είναι άδεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mindreader είπε

Θα δοκιμασω και αυτο που ειπες, αν και δεν καταλαβαινω την λογικη.

 

  Νομίζω έχει κάποια λογική  

Με το κλειδί στο ΟΝ το αυτοκίνητο ξεκινά self test, οπότε πατώντας εσύ κάποιο κουμπί "παντρεύεις" ξανά το κλειδί με το αυτοκίνητο (υποθέτω).   Υπάρχουν πολλά τέτοια video στο youtube:

  

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπότε φίλε δεν φταίει η μπαταρία αφου την αλλαξες οπως κ το περίμενα ,(οι αλλοι εδώ που δεν εχουν ιδέα απο λειτουργία κοντρόλ αυτοκινήτου η συναγερμού η γκαραζόπορτας κλπ κλπ  ,απλά τόσα ξέρουν τόσα γράφουν...) θα πας σε σοβαρό κατάστημα ηλεκτρονικών που αντιγράφει κοντρόλ ,για γκαραζόπορτα - για συναγερμό αυτοκινήτου - για μοτο -για stereo για tv -για a/c κλπ ,θα πάς με το καλό κοντρόλ  κ με το προβληματικό ,θα βάλουν σε μηχάνημα το σωστό κοντρόλ να μετρήσουν την συχνότητα που ΕΚΠΕΜΠΕΙ οταν πατάς το κουμπί ,θα βρούν την συχνότητα κ θα την βάλουν στο προβληματικό ,απλά ομορφα φθηνά κ γρήγορα ,η συχνότητα που εκπέμπει 1 κοντρόλ ειδικά για αυτοκινητο η μοτο ,με τον καιρό -με την υγρασία ,με τα βιομηχανικά παράσιτα η αν πάς  πολύ κοντά σε κεραίες εκπομπών σε βουνό (πχ για εκδρομή ,με τα πόδια κ το εχεις στην τσέπη σου θα το τυλίγεις με αλουμινόχαρτο πολλές φορές ) αφορά κυρίως πομπούς ραδιοφώνου FM η AM-MW  κ  λιγότερο  σε πομπούς tv )που εκπέμπουν παρα πολλά KW ,η δουλειά μου ειναι να στήνω κεραίες εκπομπής FM , να στήνω απο το μηδέν κ να ελέγχω κ  να συντηρώ πομπούς -radio link κλπ που ειναι στα βουνά κ το πρώτο που μας ελεγαν στα σεμινάρια ηταν αυτό με τα κοντρόλ οπως κ να κλείναμε εντελώς το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου οταν πλησιάζαμε στις κεραίες  για να μην καούν ....οπως κ με τα κινητά που εχουμε κατι αρχαία +10ετίας που δεν χαμπαριάζουν απο παράσιτα κ παρεμβολές οπως τα νέα smartphone κλπ , για να γυρίζουμε πίσω στη βάση μας με ασφάλεια 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως ειπε και ο τιμολεων.

σοβαρος ελεγχος remote ==> θελει συχνομετρο.

επισης, τις μπαταριες τις μετρατε σε volt & ampere ==> το στο γερμανο δεν αποτελει "εγγυηση" ουτε ειναι καποιο σοβαρο καταστημα.

23 hours ago, mindreader said:

Κατι γινεται με τα κλειδια. Εννοω με το θεμα του τηλεχειρισμου. Γιατι χειροκινητα δουλευει και στην πορτα αλλα και στο τιμονι, αλλοιμονο!

Χωρις να μπορεσω να στανταρω ποτε ακριβως το κανει, αλλοτε δεν λειτουργει ουτε το κλειδωμα ουτε το ξεκλειδωμα, αλλοτε δεν λειτουργει μονο το ξεκλειδωμα, αλλοτε παιζει κανονονικα ολη μερα!

Μπαταρια, δεν μπορω να σκεφτω οτι μπορει να ειναι, γιατι την αλλαξα περυσι στο Γερμανο!

Το μονο στοιχει που προσκομιζω εδω ως πληροφορια, ισως παιζει καποιο ρολο αλλα ισως και οχι, ειναι οτι γενικως κανω αραιη χρηση στο αμαξι. Δηλαδη πχ πες 2-3 φορες την εβδομαδα. Αλλα ολα τα χρονια που το εχω το αμαξι, δεν του εκανα και ποτε εντατικη χρηση, αντε να ηταν παλιοτερα πες 4-5 φορες τη βδομαδα. Το αναφερω εδω, μπορει να μην εχει σχεση.

Το μυαλο μου πηγε ισως σε ζητημα υγρασιας. Ολες τις ωρες λοιπον τα κλειδια, εδω και δυο μερες, τα εχω σε κλειστα (οκ, οχι αεροστεγη!) κουτακια, και εχω βαλει μεσα καινουργια σακουλακια silica gel που απορροφουν υγρασια. Δεν εχω κανει ακομη χρηση των κλειδιων να δω αν τυχον το προβλημα συνεχιζει, αν το ζητημα ειχε να κανει με υγρασια, θα δειξει, θα επανελθω σε αυτο.

Εσας οπως περιγραφω ολη την κατασταση με τον τηλεχειρισμο και με τα δεδομενα που σας αναφερα, τι υποθετεται οτι μπορει να συμβαινει;

γραψε ποια μαρκα - μοντελο - χρονολογια εχεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...