Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

θα ήθελα βοήθεια στο εξής:

Πήγα το κινητο στο Γερμανό (μαλλον εδώ την πάτησα) 2 χρόνια μετά την αγορά του (ακριβώς).

Πρόβλημα στην οθόνη κατι περιεργα ξεθωριασματα (το εχω δει και σε αλλα).

Μετα απο 1 εβδομαδα απαντηση (προφορικη) απο Γερμανο οτι ειναι εκτος εγγυησης γιατι το προβλημα στην οθονη μπορει (!) να προκληθει απο πτωση. Το κινητο παραδοθηκε σε αριστη κατασταση.

 

Τι προτεινετε; 

Να παρω την απαντηση γραπτα; Τι να κάνω;

Που μπορω να απευθυνθω για το νταβαντζιλικι τους;

Καταγγελια που μπορω να κανω όταν θα εχω στα χερια μου εγγραφη απαντηση;

Θα επρεπε να το στειλουν στην επίσημη HUWAI και να παρω επισημη απαντηση από αυτούς;

 

Το κακο ειναι οτι δεν μπορω να το παρω πισω να το στειλω αλλου γιατι εχουν περασει τα 2 χρονια!

Δημοσ.

Έπρεπε προτού το δώσεις να είχες τραβήξει μερικές φωτογραφίες από άλλο κινητό.

Μέχρι να το πάνε και να το ελέγξουν πέρασαν και κάποιες μέρες ακόμα,οπότε πάει και η εγγύηση...

Δημοσ.

Αν το κινητό το πηγές την τελευταία μέρα πριν λήξει η εγγύηση πχ (θα σου έχουν δώσει ένα χαρτί από γερμανό ότι το παρέλαβαν για ελεγχο)μιλάς με συνήγορο η ΓΓΚ.

Δημοσ.

Η Huawei συνήθως δίνει 2 χρόνια εγγύηση εκτός κάποιων μοντέλων που δίνει τρια. Εκτός και αν είχες extra εγγύηση από γερμανό, Πάρε τηλέφωνο στο service της Huawei 2111988000, δώσε το ΙΜΕΙ και ρώτα τι ισχύει με την εγγύηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...