terry308 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 35 λεπτά πριν, bromiaris είπε Είναι για Toyota yaris diesel 2018. Είναι τι πραγματικά έκαψε στα 547km. Είχα φουλάρει με 41 λίτρα και μετά από 547km φούλαρε με 20,1 λίτρα. Τα 350 km έγιναν στην Εγνατία (με ταχύτητα ~120) και τα υπόλοιπα σε τοπικές οδούς (μέγιστη ταχύτητα 80-90). Με παρεξενεψαν τα 20,1 λίτρα για αυτό και η ερώτηση 😊 Πολυ καλή κατανάλωση
bjj-p Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Τη φημη οτι καταργουνται τα diesel την βγαζουν οι αντιπροσωπειες, επιχειρημα για να πουλησουν τα downsized καινουρια μοντελα.... Ο πελατης ψαχνει την χαμηλη καταναλωση και αυτη τα τελευταια χρονια αντανακλαται στα diesel μοντελα, που ειναι συνηθως ακριβοτερα.. οποτε αντιπροτεινει ο πωλητης, το diesel πεθανε γιατι δεν βλεπεις τον 1000αρη τουρμπο κινητηρα που ειναι οικονομικοτερος και εχει χαμηλη καταναλωση με σχεδον ιδιες επιδοσεις;...και το ψαρι τσιμπαει! καμμια χαμηλη καταλανωση δεν υπαρχει... μονο οι ρυποι ειναι χαμηλοτεροι. και φυσικα ο Ελληνας που σκεφτεται οταν παιρνει αμαξι για τα επομενα 20 χρονια, θα τσιμπησει... ενω το αμαξι θα το αλλαξει στα 5 χρονια... Η καλυτερη περιοδος για να παρει κανεις diesel ειναι τωρα, που εχει αντιστραφει το κλιμα, πεφτουν οι τιμες των μεταχειρισμενων και οι καταναλωσεις τους ειναι ασυναγωνιστες. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από bjj-p
tsitadim Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 24 λεπτά πριν, bjj-p είπε Τη φημη οτι καταργουνται τα diesel την βγαζουν οι αντιπροσωπειες, επιχειρημα για να πουλησουν τα downsized καινουρια μοντελα.... Ο πελατης ψαχνει την χαμηλη καταναλωση και αυτη τα τελευταια χρονια αντανακλαται στα diesel μοντελα, που ειναι συνηθως ακριβοτερα.. οποτε αντιπροτεινει ο πωλητης, το diesel πεθανε γιατι δεν βλεπεις τον 1000αρη τουρμπο κινητηρα που ειναι οικονομικοτερος και εχει χαμηλη καταναλωση με σχεδον ιδιες επιδοσεις;...και το ψαρι τσιμπαει! καμμια χαμηλη καταλανωση δεν υπαρχει... μονο οι ρυποι ειναι χαμηλοτεροι. και φυσικα ο Ελληνας που σκεφτεται οταν παιρνει αμαξι για τα επομενα 20 χρονια, θα τσιμπησει... ενω το αμαξι θα το αλλαξει στα 5 χρονια... Η καλυτερη περιοδος για να παρει κανεις diesel ειναι τωρα, που εχει αντιστραφει το κλιμα, πεφτουν οι τιμες των μεταχειρισμενων και οι καταναλωσεις τους ειναι ασυναγωνιστες. Πάντως diesel κινητήρες στην επίσημη σελίδα της ΤΟΥΟΤΑ στην Αγγλία, Γερμανία και Κύπρο που είδα δεν υπάρχουν. Με λίγα λόγια δεν φέρνουν άλλο YARIS diesel
bjj-p Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 4 λεπτά πριν, tsitadim είπε Πάντως diesel κινητήρες στην επίσημη σελίδα της ΤΟΥΟΤΑ στην Αγγλία, Γερμανία και Κύπρο που είδα δεν υπάρχουν. Με λίγα λόγια δεν φέρνουν άλλο YARIS diesel για αυτες τις χωρες σε ενδιαφερει; στην Ελλαδα μια χαρα πωλειται η diesel εκδοση. 1
Whargoul Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, tsitadim είπε Πάντως diesel κινητήρες στην επίσημη σελίδα της ΤΟΥΟΤΑ στην Αγγλία, Γερμανία και Κύπρο που είδα δεν υπάρχουν. Με λίγα λόγια δεν φέρνουν άλλο YARIS diesel Την ΤΟΥΟΤΑ συγκεκριμένα δεν την συμφέρει πλέον να κατασκευάζει και να πουλάει κινητήρες diesel γιατί έχει επενδύσει πλήρως στα υβριδικά. Στα μοντέλα που τα υβριδικά της έφτασαν σε κατανάλωση τους Diesel και έφτασαν να πωλούνται πιο φθηνά (πχ Yaris), απλά σταμάτησε την προσφορά των Diesel. Και δεν έχει νόημα να συνεχίζει να τους εξελίσσει μελλοντικά γιατί τα ίδια τα κράτη προσπαθούν να τους περιορίζουν για τους Α και Β λόγους. 5 λεπτά πριν, bjj-p είπε για αυτες τις χωρες σε ενδιαφερει; στην Ελλαδα μια χαρα πωλειται η diesel εκδοση. Περιορίστηκε όμως. Μόνο σε μια έκδοση το πουλάει πλέον στο Yaris Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από Whargoul
yiannis_1 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, bjj-p είπε Τη φημη οτι καταργουνται τα diesel την βγαζουν οι αντιπροσωπειες, επιχειρημα για να πουλησουν τα downsized καινουρια μοντελα.... Ο πελατης ψαχνει την χαμηλη καταναλωση και αυτη τα τελευταια χρονια αντανακλαται στα diesel μοντελα, που ειναι συνηθως ακριβοτερα.. οποτε αντιπροτεινει ο πωλητης, το diesel πεθανε γιατι δεν βλεπεις τον 1000αρη τουρμπο κινητηρα που ειναι οικονομικοτερος και εχει χαμηλη καταναλωση με σχεδον ιδιες επιδοσεις;...και το ψαρι τσιμπαει! καμμια χαμηλη καταλανωση δεν υπαρχει... μονο οι ρυποι ειναι χαμηλοτεροι. και φυσικα ο Ελληνας που σκεφτεται οταν παιρνει αμαξι για τα επομενα 20 χρονια, θα τσιμπησει... ενω το αμαξι θα το αλλαξει στα 5 χρονια... Η καλυτερη περιοδος για να παρει κανεις diesel ειναι τωρα, που εχει αντιστραφει το κλιμα, πεφτουν οι τιμες των μεταχειρισμενων και οι καταναλωσεις τους ειναι ασυναγωνιστες. Καλά χρυσά αλλά πρέπει να μας πάσαραν πολύ καρκινο . Επίσης η διαφορά στο κόστος χρήσης εχει μικρύνει σε σχέση με το παρελθόν (κόστος καυσίμου) και εικάζω ότι θα μικρύνει και άλλο και θα πάει 1.6 και το πετρέλαιο.. Το fuel efficiency των downsized είναι αρκετά καλό σε σχέση με το παρελθόν αρκεί να ξέρεις να παίρνεις ότι χρειάζεσαι απο το μοτεράκι και όχι ότι μπορεί να δωσει. Σε πρόσφατο ταξίδι με καινούργια είχαμε ενα yaris 1.5 ενα κια τρικίλυνδρο turbo χιλιάρη νομίζω και ενα yaris 1,4 diesel και τα τριά ήταν αρκετά κοντά σε λίτρα ανα 100. Εχω την εντύπωση πως ειδικά το yaris το βενζινοκήνητο ήταν +-- 5% απο το αντίστοιχο diesel to το οποίο ήταν λίγο πιο παλιό ενω και στα 2 οι κινητήρες ήταν too much να μη σου πω για τα κιλά του yaris. Απο κοντά και το rio που προσωπικά με εξέπληξε. Επίσης φιλοι με diesel είναι σαφώς πιο αγχωμένοι με το θέμα καυσίμου (αλλάζουν φίλτρα καυσίμου σαν τρελοί και μόνο το ακριβό diesel απο συγκεκριμένα βενζινάδικα) σε σχέση με τους βενζινάτους που απλά βάζουμε ότι να ναι απο όπου να ναι χωρίς να φοβόμαστε ότι θα φυτρώσει τπτ σε ρεζερβουάρ και σε φιλτρα. Και εχω δει ουκ ολίγα σύγχρονα diesesl να βγάζουν αναθεμιάσεις απο την τάπα καυσίμου και να παλεύουν με αντιμυκητικά σε ρεζερβουάρ μπεκ και φίλτρα. Σε σημείο να λες άστο καλύτερα... Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από yiannis_1
bjj-p Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, yiannis_1 είπε Καλά χρυσά αλλά πρέπει να μας πάσαραν πολύ καρκινο . Επίσης η διαφορά στο κόστος χρήσης εχει μικρύνει σε σχέση με το παρελθόν (κόστος καυσίμου) και εικάζω ότι θα μικρύνει και άλλο και θα πάει 1.6 και το πετρέλαιο.. Το fuel efficiency των downsized είναι αρκετά καλό σε σχέση με το παρελθόν αρκεί να ξέρεις να παίρνεις ότι χρειάζεσαι απο το μοτεράκι και όχι ότι μπορεί να δωσει. Σε πρόσφατο ταξίδι με καινούργια είχαμε ενα yaris 1.5 ενα κια τρικίλυνδρο turbo χιλιάρη νομίζω και ενα yaris 1,4 diesel και τα τριά ήταν αρκετά κοντά σε λίτρα ανα 100. Εχω την εντύπωση πως ειδικά το yaris το βενζινοκήνητο ήταν +-- 5% απο το αντίστοιχο diesel to το οποίο ήταν λίγο πιο παλιό ενω και στα 2 οι κινητήρες ήταν too much να μη σου πω για τα κιλά του yaris. Απο κοντά και το rio που προσωπικά με εξέπληξε. Επίσης φιλοι με diesel είναι σαφώς πιο αγχωμένοι με το θέμα καυσίμου (αλλάζουν φίλτρα και μόνο το ακριβό diesel απο συγκεκριμένα βενζινάδικα) σε σχέση με τους βενζινάτους που απλά βάζουμε ότι να ναι απο όπου να ναι χωρίς να φοβόμαστε ότι θα φυτρώσει τπτ σε ρεζερβουάρ και σε φιλτρα. Και εχω δει ουκ ολίγα σύγχρονα diesesl να βγάζουν αναθεμιάσεις απο την τάπα καυσίμου και να παλεύουν με αντιμυκητικά σε ρεζερβουάρ μπεκ και φίλτρα. Σε σημείο να λες άστο καλύτερα... παντα θα υπαρχει διαφορα τιμης μεταξυ πετρελαιου και βενζινης και ειναι ενα θεμα απο μονο του αυτο αλλα δεν το λογαριαζω. Το κανεις πολυ συγκεκριμενο το παραδειγμα, (βεβαια ο φιλος για yaris μιλουσε και αυτο τον ενδιαφερει) αλλα ετσι κοιτας το δεντρο και χανεις το δασος.. το downsizing ειναι γενικοτερη ταση σε καθε κατηγορια αυτοκινητου που θεωρητικα εχει καποια πλεονεκτημα (λιγοτερο βαρος, μικροτερος κυβισμος, χαμηλοτερους ρυπους, κλπ κλπ κλπ) αλλα πρακτικα δεν μπορει να σταθει σε ολες τις κατηγοριες. πχ σε SUV να διαχειριστει αξιοπρεπως το βαρος του, την ανεση απο την υψηλη ροπη του diesel και συνεπαγεται αυξημενη καταναλωση. πολλοι κατοχοι που πηραν τετοιου ειδους, τα δινουν οσο οσο. Αλλα για να συγκρινουμε μηλα με μηλα... Οσο και να προσπαθησω δεν μπορω να δω αξιολογη πτωση καταναλωσης σε ενα 1000αρι πολης δεκαετιας, με ενα 1000αρι πολης σημερινο. Και ας εχει 3κυλιδρο κινητηρα, start-stop, τουρμπο ή μη και ολη την τεχνολογια του σημερα. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από bjj-p
NT1G Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Η Toyota έχει πει ότι δεν σκοπεύει να βγάλει καινούργιους diesel κινητήρες.
Whargoul Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 16 λεπτά πριν, NT1G είπε Η Toyota έχει πει ότι δεν σκοπεύει να βγάλει καινούργιους diesel κινητήρες. Γενικά? Νομίζω η ανακοίνωση της ήταν για συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων. ΠX Yaris, Auris, Corolla κλπ. Όχι για Land Cruser, επαγγελματικά και αγροτικά. Το συναρπαστικό θα ήταν η τεχνολογία να προχωρούσε αρκετά ώστε να τα αντικαταστήσει και αυτά. Όχι μόνο τα μικρά. 1
NT1G Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 3 λεπτά πριν, Whargoul είπε Γενικά? Νομίζω η ανακοίνωση της ήταν για συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων. ΠX Yaris, Auris, Corolla κλπ. Όχι για Land Cruser, επαγγελματικά και αγροτικά. Το συναρπαστικό θα ήταν η τεχνολογία να προχωρούσε αρκετά ώστε να τα αντικαταστήσει και αυτά. Όχι μόνο τα μικρά. Τα Yaris, Auris, Corolla, Rav4 σκεφτόμουν όταν το έγραφα. Για τα άλλα δεν ξέρω, μπορεί ίσως να αγοράζει έτοιμους κινητήρες από άλλους αντί να φτιάξει δικούς της. Υπάρχει και αυτή η είδηση. Isuzu and Toyota to Dissolve Capital Ties
bromiaris Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Σωστά. Η Toyota ανακοίνωσε ότι από το νέο έτος θα συνεχίσει να πουλά ντίζελ κινητήρες μεγάλου κυβισμού μόνο. Αυτό τον πελάτη τον περιορίζει λίγο αν κάνει αγορά από το νέο έτος, αλλά δεν χρειάζεται όλοι να πάρουν Toyota, όπως εγώ πριν 2 μήνες. Υπάρχει και ο απίστευτος 1500άρις ντίζελ κινητήρας της Renault, όπου λειτουργεί σε όλα τα Renault, Νισσάν και Μερσεντές… και αναπτύχτηκε από τους τρεις.. και συνεχίζουν και θα συνεχίσουν και οι 3 να τον πωλούν… Και ένα σορό άλλοι μικροί ντίζελ κινητήρες από άλλες μάρκες… Εγώ ήμουν ανάμεσα σε αυτούς τους δυο κινητήρες (Renault & Toyota) και απλά επέλεξα τον Toyota, ο οποίος πωλείτε κανονικά σε Aygo, Yaris και Auris μεχρι και 31/12/18 Για την Πραγματική κατανάλωση σε λίτρα ανά χιλιόμετρο και πραγματικό κόστος καύσιμου ανάμεσα σε ντίζελ και 1000άρι με υγραέριο που είχα για πάνω από 4 χρόνια μέχρι και πριν 2 μήνες σας το έγραψα… Ο κάθε ένας κοιτάζει την τσέπη και το πορτοφόλι του (εγώ που κάνω 17000χμ/ετος) και προχωρεί ανάλογα κλείνοντας λίγο τα αυτιά στις διάφορες πληρωμένες Κασσάνδρες που γράφουν την μισή αλήθεια… Δηλαδή από το να πουν «Θα «απαγορεύονται» οι παλιοί ρυπογόνοι ντίζελ κινητήρες στον δακτύλιο από μεγάλα αστικά κέντρα γιατί δεν έχουν φίλτρο DPF και όσοι εισέρχονται στον δακτύλιο θα πληρώνουν ένα μικρό χαράτσι εισόδου…» λένε γενικά και αόριστα «Καταργείται το Ντίζελ»… και ο κόσμος τσιμπά και φεύγει κυρίως από τα φτηνά μεταχειρισμένα.. όπου αυτά προσπαθούν να πλήξουν κυρίως γιατί η αγορά καινούργιων είχε πιάσει πάτο… 31 λεπτά πριν, NT1G είπε Για τα άλλα δεν ξέρω, μπορεί ίσως να αγοράζει έτοιμους κινητήρες από άλλους αντί να φτιάξει δικούς της. Υπάρχει και αυτή η είδηση. Αυτό… Δεν την συμφέρει λόγο κόστους να εξελίξει περεταίρω τον δικό της κινητήρα και ίσως βάλει κινητήρα άλλης εταιρίας.. όπως κάνει η Μερσεντές τόσα χρόνια με τον Γαλλικό…Θα δείξει ο καιρός… Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από bromiaris
NT1G Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Η Mercedes πάντως μια χαρά βγάζει δικούς της καινούργιους diesel πάνω από 2 λίτρα. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από NT1G
bromiaris Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 12 λεπτά πριν, NT1G είπε Η Mercedes πάντως μια χαρά βγάζει δικούς της καινούργιου; diesel πάνω από 2 λίτρα. Ναι αλλά στου μικρούς, για να μην πληρώνει για την ανάπτυξη και αυτής της κατηγορίας βάζει της Renault…
Whargoul Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, NT1G είπε Η Mercedes πάντως μια χαρά βγάζει δικούς της καινούργιου; diesel πάνω από 2 λίτρα. Και θα συνεχίσει γιατί οι κινητήρες diesel προς το παρόν ταιριάζουν γάντι στα αυτοκίνητα της. Άλλη εταιρεία η Toyota που ο κύριος όγκος πωλήσεων της είναι τα μικρά και φθηνά αυτοκίνητα πόλης με Ιαπωνική νοοτροπία (hydrogen Olympics 2020), και άλλη η Mercedes που πουλάει μεγάλα Luxury με Γερμανική νοοτροπία . 2 λεπτά πριν, bromiaris είπε Ναι αλλά στου μικρούς, για να μην πληρώνει για την ανάπτυξη και αυτής της κατηγορίας βάζει της Renault… Τα μικρά της Mercedes είναι "μπάσταρδα". Δεν έχουν νοοτροπία Mercedes. Απλά τα βγάζει για να υπάρχει και σε μια άλλα αγορά. Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από Whargoul
ioannis82 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Είχα στην ιδιοκτησία μου, Toyota Prius 1.5με υγραέριο, κατανάλωση 5.5ευρω τα 100χλμ.Εχω Peugeot 208 HDi κατανάλωση 7ευρω τα 100χλμ.Εχω Toyota auris sport touring hybrid με υγραέριο κατανάλωση 5.2 ευρώ τα 100χλμ.Τα υβριδικά έχουν κάνει το πρώτο που το έχει ο πατέρας μου 350000χλμ και συνεχίζει, το δεύτερο 1900000χλμ και συνεχίζει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις