moure Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, vasilissouvlaki είπε Τα προβλήματα του πετρελαίου είναι πιο ακριβά Το τι είναι ακριβό και τι φθηνό στην χρήση ενός οχήματος είναι πολύ σχετικό,αυτοι που τους αφορά άμεσα (επαγγελματίες) πάντως χρησιμοποιούν diesel και μάλλον δεν το κάνουν γιατί θέλουν να χάνουν χρήματα.Καποιοι ταρίφες είχαν πάρει Prius αλλά για να είναι ελάχιστα τα οχήματα που κυκλοφορούν σημαίνει ότι το εγχείρημα δεν θα πήγε καλά. Το θέμα με τα diesel είναι ότι με το που επετράπη το diesel στα αστικά κέντρα εν μέσω της κρίσης και με τις τιμές της βενζίνης στα ύψη ο Έλληνας διψούσε να πάρει οικονομικό ντιζελακι.Ποιος θα έσβηνε αυτήν τη δίψα?Μα φυσικά οι μαντράδες που για μια πενταετία πουλούσαν αποκλειστικά ντιζελακια εισαγωγής.Αγοραζαν λοιπόν αυτοκινητα με 250.000-350.000 χλμ και τα γύριζαν στις 60.000-130.000 χλμ. Εμφανιζοντουσαν λοιπόν οι ανύποπτοι πολίτες- κορόιδα που έδιναν κοψοχρονιά το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο τους με τα 120.000-150.000 χλμ και έπαιρναν ένα πολύ πιο δουλεμένο αυτοκίνητο που μοιραία συντομα θα έβγαζε προβλήματα.Ετσι λοιπόν έχουμε την καραμέλα σήμερα “τα diesel βγάζουν προβλήματα¨. Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2018 από moure 4 1
NT1G Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Τόσα diesel έχουν πουληθεί τα τελευταία χρόνια, παραδόξως δεν ανατινάσσονται στην μέση του δρόμου κάθε μέρα από τα πολλά προβλήματα που βγάζουν. 🤷♂️ 1
george kesoglu Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Με λίγα λόγια Μέσα στην πόλη υβριδικό και ντίζελ έχουν περίπου το ίδιο κόστος αλλά επιλέγω υβριδικό για καλύτερο αστικό περιβάλλον Για μεγάλες αποστάσεις το ντίζελ είναι μονόδρομος περνεις euro 6 , προσεχείς και από πιο πρατήριο βάζεις πετρέλαιο και τέλος . 1
tsitadim Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Σίγουρα πλέον στον προβληματισμό που είχα πριν προστέθηκε και το diesel μεταχειρισμένο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 9 λεπτά πριν, tsitadim είπε Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Σίγουρα πλέον στον προβληματισμό που είχα πριν προστέθηκε και το diesel μεταχειρισμένο. Φυσικα εσυ αποφασιζεις αλλα αν ηταν να παρω καινουργιο Toyota θα εβαζα αν βαζει η αντιπροσωπεια υγαεριο , οχι οτι γινεται πιο καλη εγκατασταση απο ενα καλο εγκαταστατη, αλλα για μην χαθει 6 χρονια εγγυηση αν και δεν παθαινουν τιποτα τα Toyota λογω των πολλων χιλιομετρων που θα κανεις . Μειωση κοστους μετακινησης για καυσιμο 40%.
terry308 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Φίλος είχε βάλει σε βενζίνης yaris σύστημα viale μέσω αντιπροσωπείας (στάλθηκε Αθήνα από Κοζάνη) και δεν έχασε την εγγύηση μιας και η τοποθέτηση έγινε από την αντιπροσωπεία. 2
bromiaris Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, tsitadim είπε Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Σίγουρα πλέον στον προβληματισμό που είχα πριν προστέθηκε και το diesel μεταχειρισμένο. Με ντίζελ 1364cc 90hp, σε 547χμ στην Εγνατία με συνετή ταχύτητα μέγιστο 120χμ/ωρα, φουλάρω και παίρνει 20,1 λίτρα καύσιμο. Δηλαδή 3,67λιτρα/100χμ… Με 1,38/λιτρο = 28 ευρώ… Με υγραέριο σε 1000άρι κινητήρα 69hp, μου κατανάλωνε 5,5 λιτρα/100χμ. Δηλαδή στα 547χμ κατανάλωνε 29,7 λίτρα. Με 0,75 που έβαζα το λίτρο κόστιζε 22,2 ευρώ! Να συνυπολογίσεις ακόμα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100χιλ που κατανάλωνε… άρα 5,5 λίτρα βενζίνης στα 547κμ με 1,62/λιτρο= 8,91 ευρώ... + 22,2 υγραεριο= 31,1 ευρώ... Και μετά με τόσα χιλιόμετρα κάθε μέρα που θα κάνεις σκέπτεσαι βενζίνες, υβριδικό και υγραέριο, ενώ απορρίπτεις το ντίζελ γιατί κάποτε στο μέλλον ΘΑ «απαγορεύσουν» από τους δακτύλιους των μεγάλων πόλεων τα παλιότερα και ποιο ρυπογόνα ντίζελ (όχι φυσικά τα euro 6 που σου προτείνω, μεταχειρισμένο ή καινούργιο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο)
tsitadim Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 6 λεπτά πριν, bromiaris είπε Με ντίζελ 1364cc 90hp, σε 547χμ στην Εγνατία με συνετή ταχύτητα μέγιστο 120χμ/ωρα, φουλάρω και παίρνει 20,1 λίτρα καύσιμο. Δηλαδή 3,67λιτρα/100χμ… Με 1,38/λιτρο = 28 ευρώ… Με υγραέριο σε 1000άρι κινητήρα 69hp, μου κατανάλωνε 5,5 λιτρα/100χμ. Δηλαδή στα 547χμ κατανάλωνε 29,7 λίτρα. Με 0,75 που έβαζα το λίτρο κόστιζε 22,2 ευρώ! Να συνυπολογίσεις ακόμα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100χιλ που κατανάλωνε… άρα 5,5 λίτρα βενζίνης στα 547κμ με 1,62/λιτρο= 8,91 ευρώ... + 22,2 υγραεριο= 31,1 ευρώ... Και μετά με τόσα χιλιόμετρα κάθε μέρα που θα κάνεις σκέπτεσαι βενζίνες, υβριδικό και υγραέριο, ενώ απορρίπτεις το ντίζελ γιατί κάποτε στο μέλλον ΘΑ «απαγορεύσουν» από τους δακτύλιους των μεγάλων πόλεων τα παλιότερα και ποιο ρυπογόνα ντίζελ (όχι φυσικά τα euro 6 που σου προτείνω, μεταχειρισμένο ή καινούργιο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο) Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας οι οποίες είναι και αρκετά ψαγμένες, οφείλω να ομολογήσω πως αν και παλιό μέλος στο forum (από Δεκ του 13) χωρίς ενεργή συμμετοχή, μετανιώνω που τόσα χρόνια ήμουν μακριά. Πλέον στις αναζητήσεις μου έχουν μπει και τα diesel. Βέβαια με προβληματίζει λίγο η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αλλά πλέον αρχίζει και παίζει και αυτό.
bromiaris Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Αγαπητέ το μεταχειρισμένο είναι λαχείο. Εκτός και αν είναι από άτομο μέσα στην οικογένεια που γνωρίζεις από πρώτο χέρι το ιστορικό του αυτοκινήτου… Αλλά υπάρχουν αρκετά ελληνικά μεταχειρισμένα ντίζελ τουλάχιστον 2ετιας (για να είσαι σίγουρος για euro6, με πολύ λίγα πραγματικά χιλιόμετρα που είχαν πουληθεί σε εταιρίες και δίνονται σε τιμές 30-40% κάτω.. Αν μπορείς να τα εμπιστευτείς προχώρα… εγω προτίμησα να σφίξω το πορτοφόλι μου και αγόρασα καινούργιο. Για τα εισαγωγής δεν το συζητάω καν, αν δεν έχεις άτομο εμπιστοσύνης έξω…
moure Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Στα μεταχειρισμένα απέρριψε με τη μια τα εισαγωγής και τα leasing. Είναι πιθανό να βρεις ένα αυτοκινητο του 2016-2017 από κάποιον ιδιοκτήτη που έχει τρομοκρατηθεί με όλη αυτή τη συζήτηση που γίνεται σχετικά με τα diesel και να το πάρεις σε καλή τιμή. 1
toyo73 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Eαν εχεις σκοπο τα αυτοκινητο να το κανεις 250.000 χιλ παρε καινουργιο, χωρις συζητηση.Νομιζω το yaris diesel, εχει προσφορα η πιο απλη εκδοση κοντα στο 14.500 συμφωνα με την επισημη toyota.
frap73 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, tsitadim είπε Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας οι οποίες είναι και αρκετά ψαγμένες, οφείλω να ομολογήσω πως αν και παλιό μέλος στο forum (από Δεκ του 13) χωρίς ενεργή συμμετοχή, μετανιώνω που τόσα χρόνια ήμουν μακριά. Πλέον στις αναζητήσεις μου έχουν μπει και τα diesel. Βέβαια με προβληματίζει λίγο η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αλλά πλέον αρχίζει και παίζει και αυτό. Υβριδικό μεταχειρισμένο θα έπαιρνες; Αν όχι, γιατί σκέφτεσαι για μεταχειρισμένο diesel; Παρεκτός κι αν έχεις γνωστό, θείο, κλπ που θέλει να το δώσει και το γνωρίζεις και το αμάξι και τον ιδιοκτήτη και τη χρήση που του έκανε, όπως είπαν και τα παιδιά είναι πραγματικό λαχείο. Μπορεί να σου βγει άριστο, μπορεί και να κλαις... βράσε. Τους δρόμους που θα κινείσαι τους γνωρίζω καθότι Δραμινός, το μέγιστο να πας με 90-100 με ασφάλεια, μέση 80-90 θα έχεις, τα μικρά diesel (1.3-1.5) με 6η λατρεύουν την ταχύτητα αυτή. Παρεμπιπτόντως, οι διακοπές μου φέτος με Focus 1.5d 120HP Station Wagon, 2 ενήλικες, 2 παιδιά + πραμάτια, cruise-control 110-125 max σε Εγνατία-Ιονία, κόστισαν: Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2018 από frap73
terry308 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 9 ώρες πριν, bromiaris είπε Με ντίζελ 1364cc 90hp, σε 547χμ στην Εγνατία με συνετή ταχύτητα μέγιστο 120χμ/ωρα, φουλάρω και παίρνει 20,1 λίτρα καύσιμο. Δηλαδή 3,67λιτρα/100χμ… Με 1,38/λιτρο = 28 ευρώ… Για ποιο αυτοκίνητο είναι αυτές οι τιμές; Γιατι μόνο 20,1 λίτρα;
kamasteri Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Στις 2/8/2017 στις 7:46 ΜΜ, tornado είπε εγω θα σου πω τι ξερω εγω για το δικο μου, εχω φιατ πουντο του 2001 και εκτος πολης καιει 7 λτ / 100 χλμ. Αυτο το λεω εγω και οχι οι δημοσιογραφοι, περιμενω αν μπει καποιος κατοχος υβριδικου να μας πει τις δικες του μετρησεις / εμπειριες. Αν περιμενα να παρω αυτοκινητο με βαση τους δημοσιογραφους, δεν χρειαζονταν καν να ανοιξω αυτο το θεμα. Θα διαβαζα 2-3 μερες και θα κατεληγα, θα προτεινα υπομονη λοιπον να δουμε αν θα διαβασουμε τιποτα ενδιαφερον.... Η αλήθεια είναι πως οι εργοστασιακές μετρήσεις δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές. Σε ότι μέτρηση και καύσιμο δεις πρέπει να προσθέτεις από 1 ως 2.5 λίτρα παραπάνω. 9 ώρες πριν, tsitadim είπε Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας οι οποίες είναι και αρκετά ψαγμένες, οφείλω να ομολογήσω πως αν και παλιό μέλος στο forum (από Δεκ του 13) χωρίς ενεργή συμμετοχή, μετανιώνω που τόσα χρόνια ήμουν μακριά. Πλέον στις αναζητήσεις μου έχουν μπει και τα diesel. Βέβαια με προβληματίζει λίγο η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αλλά πλέον αρχίζει και παίζει και αυτό. Για μένα συμφέρον βλέπεις μόνο από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα και αυτά που κινούνται με φυσικό αέριο. Και τα 2 όμως πάσχουν στον μέγιστο βαθμό. Τα μεν ηλεκτροκίνητα γιατί κοστίζουν 30 με 40 χιλιάδες ευρώ και με "άγνωστη" διάρκεια ζωής της μπαταρίας καθώς και το κόστος της αντικατάστασης της. Και τα δε cng κάνουν 20 χιλιάδες ευρώ αλλά από πρατήρια καυσίμων γιοκ.. στα επόμενα χρόνια θα έχουμε μια έξαρση ..αλλά ως τότε θέλει υπομονή . Αν κάποιος θέλει άμεσα αμάξι που να μην πληρώνει πολλά είναι το πετρέλαιο με μέση κατανάλωση στα 6 λίτρα και υγραέριο με κατανάλωση στα 8λιτρα . Αν βάλεις πόσα λεφτά παραπάνω θα δώσεις για νεας τεχνολογίας αμάξι ,μέχρι να κάνεις απόσβεση αυτά τα λεφτά θα περάσουν 10 χρόνια.. 1
bromiaris Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, terry308 είπε Για ποιο αυτοκίνητο είναι αυτές οι τιμές; Γιατι μόνο 20,1 λίτρα; Είναι για Toyota yaris diesel 2018. Είναι τι πραγματικά έκαψε στα 547km. Είχα φουλάρει με 41 λίτρα και μετά από 547km φούλαρε με 20,1 λίτρα. Τα 350 km έγιναν στην Εγνατία (με ταχύτητα ~120) και τα υπόλοιπα σε τοπικές οδούς (μέγιστη ταχύτητα 80-90). Επεξ/σία 6 Αυγούστου 2018 από bromiaris 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις