Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vasilissouvlaki είπε

Τα προβλήματα του πετρελαίου είναι πιο ακριβά 

Το τι είναι ακριβό και τι φθηνό στην χρήση ενός οχήματος είναι πολύ σχετικό,αυτοι που τους αφορά άμεσα (επαγγελματίες) πάντως χρησιμοποιούν diesel και μάλλον δεν το κάνουν γιατί θέλουν να χάνουν χρήματα.Καποιοι ταρίφες είχαν πάρει Prius αλλά για να είναι ελάχιστα τα οχήματα που κυκλοφορούν σημαίνει ότι το εγχείρημα δεν θα πήγε καλά.

Το θέμα με τα diesel είναι ότι με το που επετράπη το diesel στα αστικά κέντρα εν μέσω της κρίσης και με τις τιμές της βενζίνης στα ύψη ο Έλληνας διψούσε να πάρει οικονομικό ντιζελακι.Ποιος θα έσβηνε αυτήν τη δίψα?Μα φυσικά οι μαντράδες που για μια πενταετία πουλούσαν αποκλειστικά ντιζελακια εισαγωγής.Αγοραζαν λοιπόν αυτοκινητα με 250.000-350.000 χλμ και τα γύριζαν στις 60.000-130.000 χλμ.

Εμφανιζοντουσαν λοιπόν οι ανύποπτοι πολίτες- κορόιδα που έδιναν    κοψοχρονιά  το βενζινοκίνητο αυτοκίνητο τους με τα 120.000-150.000 χλμ και έπαιρναν ένα πολύ πιο δουλεμένο αυτοκίνητο που μοιραία συντομα θα έβγαζε προβλήματα.Ετσι λοιπόν έχουμε την καραμέλα σήμερα “τα diesel βγάζουν προβλήματα¨.

Επεξ/σία από moure
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τόσα diesel έχουν πουληθεί τα τελευταία χρόνια, παραδόξως δεν ανατινάσσονται στην μέση του δρόμου κάθε μέρα από τα πολλά προβλήματα που βγάζουν. 🤷‍♂️

  • Like 1
Δημοσ.

Με λίγα λόγια 

Μέσα στην πόλη υβριδικό και ντίζελ έχουν περίπου το ίδιο κόστος αλλά επιλέγω υβριδικό για καλύτερο αστικό περιβάλλον 

Για μεγάλες αποστάσεις το ντίζελ είναι μονόδρομος περνεις euro 6 , προσεχείς και από πιο πρατήριο βάζεις πετρέλαιο και τέλος .

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Σίγουρα πλέον στον προβληματισμό που είχα πριν προστέθηκε και το diesel μεταχειρισμένο. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tsitadim είπε

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Σίγουρα πλέον στον προβληματισμό που είχα πριν προστέθηκε και το diesel μεταχειρισμένο. 

Φυσικα εσυ αποφασιζεις αλλα αν ηταν να παρω καινουργιο Toyota θα εβαζα αν βαζει η αντιπροσωπεια υγαεριο , οχι οτι γινεται πιο καλη εγκατασταση απο ενα καλο  εγκαταστατη, αλλα για μην χαθει 6 χρονια εγγυηση αν και δεν παθαινουν τιποτα τα Toyota λογω των πολλων χιλιομετρων που θα κανεις . Μειωση κοστους μετακινησης για καυσιμο 40%.

Δημοσ.

Φίλος είχε βάλει σε βενζίνης yaris σύστημα viale μέσω αντιπροσωπείας (στάλθηκε Αθήνα από Κοζάνη) και δεν έχασε την εγγύηση μιας και η τοποθέτηση έγινε από την αντιπροσωπεία. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsitadim είπε

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Σίγουρα πλέον στον προβληματισμό που είχα πριν προστέθηκε και το diesel μεταχειρισμένο. 

Με ντίζελ 1364cc 90hp, σε 547χμ στην Εγνατία με συνετή ταχύτητα μέγιστο 120χμ/ωρα, φουλάρω και παίρνει 20,1 λίτρα καύσιμο. Δηλαδή 3,67λιτρα/100χμ… Με 1,38/λιτρο = 28 ευρώ…

Με υγραέριο σε 1000άρι κινητήρα 69hp, μου κατανάλωνε 5,5 λιτρα/100χμ.

Δηλαδή στα 547χμ κατανάλωνε 29,7 λίτρα. Με 0,75 που έβαζα το λίτρο κόστιζε 22,2 ευρώ!

Να συνυπολογίσεις ακόμα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100χιλ που κατανάλωνε… άρα 5,5 λίτρα βενζίνης στα 547κμ με 1,62/λιτρο=  8,91 ευρώ... + 22,2 υγραεριο= 31,1 ευρώ...

Και μετά με τόσα χιλιόμετρα κάθε μέρα που θα κάνεις σκέπτεσαι βενζίνες, υβριδικό και υγραέριο, ενώ απορρίπτεις το ντίζελ γιατί κάποτε στο μέλλον ΘΑ «απαγορεύσουν» από τους δακτύλιους των μεγάλων πόλεων τα παλιότερα και ποιο ρυπογόνα ντίζελ (όχι φυσικά τα euro 6 που σου προτείνω, μεταχειρισμένο ή καινούργιο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Με ντίζελ 1364cc 90hp, σε 547χμ στην Εγνατία με συνετή ταχύτητα μέγιστο 120χμ/ωρα, φουλάρω και παίρνει 20,1 λίτρα καύσιμο. Δηλαδή 3,67λιτρα/100χμ… Με 1,38/λιτρο = 28 ευρώ…

Με υγραέριο σε 1000άρι κινητήρα 69hp, μου κατανάλωνε 5,5 λιτρα/100χμ.

Δηλαδή στα 547χμ κατανάλωνε 29,7 λίτρα. Με 0,75 που έβαζα το λίτρο κόστιζε 22,2 ευρώ!

Να συνυπολογίσεις ακόμα 1 λίτρο βενζίνης ανά 100χιλ που κατανάλωνε… άρα 5,5 λίτρα βενζίνης στα 547κμ με 1,62/λιτρο=  8,91 ευρώ... + 22,2 υγραεριο= 31,1 ευρώ...

Και μετά με τόσα χιλιόμετρα κάθε μέρα που θα κάνεις σκέπτεσαι βενζίνες, υβριδικό και υγραέριο, ενώ απορρίπτεις το ντίζελ γιατί κάποτε στο μέλλον ΘΑ «απαγορεύσουν» από τους δακτύλιους των μεγάλων πόλεων τα παλιότερα και ποιο ρυπογόνα ντίζελ (όχι φυσικά τα euro 6 που σου προτείνω, μεταχειρισμένο ή καινούργιο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο)

Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας οι οποίες είναι και αρκετά ψαγμένες, οφείλω να ομολογήσω πως αν και παλιό μέλος στο forum (από Δεκ του 13) χωρίς ενεργή συμμετοχή, μετανιώνω που τόσα χρόνια ήμουν μακριά. Πλέον στις αναζητήσεις μου έχουν μπει και τα diesel. Βέβαια με προβληματίζει λίγο η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αλλά πλέον αρχίζει και παίζει και αυτό.

Δημοσ.

Αγαπητέ το μεταχειρισμένο είναι λαχείο. Εκτός και αν είναι από άτομο μέσα στην οικογένεια που γνωρίζεις από πρώτο χέρι το ιστορικό του αυτοκινήτου…

Αλλά υπάρχουν αρκετά ελληνικά μεταχειρισμένα ντίζελ τουλάχιστον 2ετιας (για να είσαι σίγουρος για euro6, με πολύ λίγα πραγματικά χιλιόμετρα που είχαν πουληθεί σε εταιρίες και δίνονται σε τιμές 30-40% κάτω..

Αν μπορείς να τα εμπιστευτείς προχώρα… εγω προτίμησα να σφίξω το πορτοφόλι μου και αγόρασα καινούργιο.

Για τα εισαγωγής δεν το συζητάω καν, αν δεν έχεις άτομο εμπιστοσύνης έξω…

Δημοσ.

Στα μεταχειρισμένα απέρριψε με τη μια τα εισαγωγής και τα leasing.

Είναι πιθανό  να βρεις ένα αυτοκινητο του 2016-2017 από κάποιον ιδιοκτήτη που έχει τρομοκρατηθεί με όλη αυτή τη συζήτηση που γίνεται σχετικά με τα diesel και να το πάρεις σε καλή τιμή.

  • Like 1
Δημοσ.

Eαν εχεις σκοπο τα αυτοκινητο να το κανεις 250.000 χιλ παρε καινουργιο, χωρις συζητηση.Νομιζω το yaris diesel, εχει προσφορα η πιο απλη εκδοση κοντα στο 14.500 συμφωνα με την επισημη toyota.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, tsitadim είπε

Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας οι οποίες είναι και αρκετά ψαγμένες, οφείλω να ομολογήσω πως αν και παλιό μέλος στο forum (από Δεκ του 13) χωρίς ενεργή συμμετοχή, μετανιώνω που τόσα χρόνια ήμουν μακριά. Πλέον στις αναζητήσεις μου έχουν μπει και τα diesel. Βέβαια με προβληματίζει λίγο η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αλλά πλέον αρχίζει και παίζει και αυτό.

Υβριδικό μεταχειρισμένο θα έπαιρνες; Αν όχι, γιατί σκέφτεσαι για μεταχειρισμένο diesel; Παρεκτός κι αν έχεις γνωστό, θείο, κλπ που θέλει να το δώσει και το γνωρίζεις και το αμάξι και τον ιδιοκτήτη και τη χρήση που του έκανε, όπως είπαν και τα παιδιά είναι πραγματικό λαχείο. Μπορεί να σου βγει άριστο, μπορεί και να κλαις... βράσε.

Τους δρόμους που θα κινείσαι τους γνωρίζω καθότι Δραμινός, το μέγιστο να πας με 90-100 με ασφάλεια, μέση 80-90 θα έχεις, τα μικρά diesel (1.3-1.5) με 6η λατρεύουν την ταχύτητα αυτή.

Παρεμπιπτόντως, οι διακοπές μου φέτος με Focus 1.5d 120HP Station Wagon, 2 ενήλικες, 2 παιδιά + πραμάτια, cruise-control 110-125 max σε Εγνατία-Ιονία, κόστισαν: 

 

Screenshot from 2018-08-05 23-35-28.png

Επεξ/σία από frap73
Δημοσ.
9 ώρες πριν, bromiaris είπε

Με ντίζελ 1364cc 90hp, σε 547χμ στην Εγνατία με συνετή ταχύτητα μέγιστο 120χμ/ωρα, φουλάρω και παίρνει 20,1 λίτρα καύσιμο. Δηλαδή 3,67λιτρα/100χμ… Με 1,38/λιτρο = 28 ευρώ…

Για ποιο αυτοκίνητο είναι αυτές οι τιμές; 

Γιατι μόνο 20,1 λίτρα; 

Δημοσ.
Στις 2/8/2017 στις 7:46 ΜΜ, tornado είπε

εγω θα σου πω τι ξερω εγω για το δικο μου, 

εχω φιατ πουντο του 2001 και εκτος πολης καιει 7 λτ / 100 χλμ.

Αυτο το λεω εγω και οχι οι δημοσιογραφοι, περιμενω αν μπει καποιος κατοχος υβριδικου να μας πει τις δικες του μετρησεις / εμπειριες.

Αν περιμενα να παρω αυτοκινητο με βαση τους δημοσιογραφους, δεν χρειαζονταν καν να ανοιξω αυτο το θεμα.

Θα διαβαζα 2-3 μερες και θα κατεληγα, θα προτεινα υπομονη λοιπον να δουμε αν θα διαβασουμε τιποτα ενδιαφερον....  B)

Η αλήθεια είναι πως οι εργοστασιακές μετρήσεις δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές.

Σε ότι μέτρηση και καύσιμο δεις πρέπει να προσθέτεις από 1 ως 2.5 λίτρα παραπάνω.

 

9 ώρες πριν, tsitadim είπε

Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας οι οποίες είναι και αρκετά ψαγμένες, οφείλω να ομολογήσω πως αν και παλιό μέλος στο forum (από Δεκ του 13) χωρίς ενεργή συμμετοχή, μετανιώνω που τόσα χρόνια ήμουν μακριά. Πλέον στις αναζητήσεις μου έχουν μπει και τα diesel. Βέβαια με προβληματίζει λίγο η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αλλά πλέον αρχίζει και παίζει και αυτό.

Για μένα συμφέρον βλέπεις μόνο από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα και αυτά που κινούνται με φυσικό αέριο.

Και τα 2 όμως πάσχουν στον μέγιστο βαθμό.

Τα μεν ηλεκτροκίνητα γιατί κοστίζουν 30 με 40 χιλιάδες ευρώ και με "άγνωστη" διάρκεια ζωής της μπαταρίας καθώς και το κόστος της αντικατάστασης της.

Και τα δε cng κάνουν 20 χιλιάδες ευρώ αλλά από πρατήρια καυσίμων γιοκ.. στα επόμενα χρόνια θα έχουμε μια έξαρση ..αλλά ως τότε θέλει υπομονή .

Αν κάποιος θέλει άμεσα αμάξι που να μην πληρώνει πολλά είναι το πετρέλαιο με μέση κατανάλωση στα 6 λίτρα και υγραέριο με κατανάλωση στα 8λιτρα . 

Αν βάλεις πόσα λεφτά παραπάνω θα δώσεις για νεας τεχνολογίας αμάξι ,μέχρι να κάνεις απόσβεση αυτά τα λεφτά θα περάσουν 10 χρόνια..

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, terry308 είπε

Για ποιο αυτοκίνητο είναι αυτές οι τιμές; 

Γιατι μόνο 20,1 λίτρα; 

Είναι για Toyota yaris diesel 2018. Είναι τι πραγματικά έκαψε στα 547km.

Είχα φουλάρει με 41 λίτρα και μετά από 547km φούλαρε με 20,1 λίτρα.

Τα 350 km έγιναν στην Εγνατία (με ταχύτητα ~120) και τα υπόλοιπα σε τοπικές οδούς (μέγιστη ταχύτητα 80-90).

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...