tsitadim Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Να ρωτήσω κάτι, σε TOYOTA YARIS HYBRID 2018 μπορώ να βάλω αέριο ή υγραέριο; Τότε θα ήταν ιδανικό και για μεγάλες αποστάσεις.
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 5 λεπτά πριν, tsitadim είπε Να ρωτήσω κάτι, σε TOYOTA YARIS HYBRID 2018 μπορώ να βάλω αέριο ή υγραέριο; Τότε θα ήταν ιδανικό και για μεγάλες αποστάσεις. Απο οτι ξερω γινεται για υγαεριο .
terry308 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, tsitadim είπε Να ρωτήσω κάτι, σε TOYOTA YARIS HYBRID 2018 μπορώ να βάλω αέριο ή υγραέριο; Τότε θα ήταν ιδανικό και για μεγάλες αποστάσεις. Θα πάρεις ή έχεις ήδη αμάξι hybrid του 18 και θα το κάνεις μετατροπή; Καλύτερη επιλογή η μανισια έκδοση του αυτοκινήτου με σύστημα υγραερίου ή φυσικού αερίου. Επίσης το yaris αυτό είναι ήδη υβριδικό και ήδη φορτωμένο με διπλά συστήματα, οπότε πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να πειραχτεί Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2018 από terry308 2
bromiaris Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 10 λεπτά πριν, tsitadim είπε Να ρωτήσω κάτι, σε TOYOTA YARIS HYBRID 2018 μπορώ να βάλω αέριο ή υγραέριο; Τότε θα ήταν ιδανικό και για μεγάλες αποστάσεις. Έλα πες μας ότι απλά αστειεύεσαι… 5
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Κι ομως γινει αλλα χανει τοπλεονεκτηα για χαμηλα τελη κυκλοφοριας και δεν ξερω γενικα σε να αυτοκινητι του 2018 αξιζει να το κανεις http://www.alphafm.gr/archives/35396
tsitadim Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φυσικά και δεν αστειεύομαι. Θέλω αυτοκίνητο όπου θα κάνω καθημερινά 250 χλμ. Τα 180χλμ σε επαρχιακό δρόμο. Για όποιον γνωρίζει το δρομολόγιο είναι από Δράμα Ξάνθη + τα χιλιόμετρα εντός των πόλεων. Έχω προβληματιστεί πολύ στο τι με συμφαίρει. Δεδομένο είναι ότι τα diesel καταργούνται. Δεδομένο επίσης είναι ότι ο συνδυασμός αερίου - ενζίνης είναι ο πιο οικονομικός. Δεδομένο επίσης είναι ότι αέριο στην περιοχή πριν το 2020 δεν βλέπουμε. Άρα μιλάμε για βενζίνη υγραέριο, αν είναι και hybrid δεν είναι η καλύτερη επιλογή; Ο βενζινοκινητήρας των 1.5 L του hybrid διαφέρει σε κάτι από τον 1.5L Dual VVT-iE (111HP); 1
terry308 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Μανισιο πας μόνο σε diesel Η οποια μετατροπή δεν αξίζει το ρίσκο ειδικά οπως το σκέφτεσαι... Υβριδικό και υγραέριο... Δεν υπάρχει λογική κατ εμέ Επεξ/σία 3 Αυγούστου 2018 από terry308
bromiaris Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, tsitadim είπε Δεδομένο είναι ότι τα diesel καταργούνται Ποιο καταργείτε βρε μάστορα... Σε 20 εως 30 χρόνια και αν...;;; Μην μπερδεύεις παλιούς ντίζελ κινητήρες euro 4 ή και 5, για κίνηση μέσα σε δακτύλιο πολυ μεγάλης πόλης με νεο κινητήρα για το δρομολόγιο Δράμα - Ξάνθη...
NT1G Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δεδομένο δεν είναι ότι τα diesel καταργούνται αλλά ντάξς... 4 ώρες πριν, tsitadim είπε Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φυσικά και δεν αστειεύομαι. Θέλω αυτοκίνητο όπου θα κάνω καθημερινά 250 χλμ. Τα 180χλμ σε επαρχιακό δρόμο. Για όποιον γνωρίζει το δρομολόγιο είναι από Δράμα Ξάνθη + τα χιλιόμετρα εντός των πόλεων. Έχω προβληματιστεί πολύ στο τι με συμφαίρει. Δεδομένο είναι ότι τα diesel καταργούνται. Δεδομένο επίσης είναι ότι ο συνδυασμός αερίου - ενζίνης είναι ο πιο οικονομικός. Δεδομένο επίσης είναι ότι αέριο στην περιοχή πριν το 2020 δεν βλέπουμε. Άρα μιλάμε για βενζίνη υγραέριο, αν είναι και hybrid δεν είναι η καλύτερη επιλογή; Ο βενζινοκινητήρας των 1.5 L του hybrid διαφέρει σε κάτι από τον 1.5L Dual VVT-iE (111HP); Άλλος ο 1,5 του υβριδικού, άλλος ο 1,5 του μη-υβριδικού.
tsitadim Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δηλαδή ρε παιδιά εσείς θα δίναται 18000€ περίπου να πάρετε ένα diesel? Η διαφορά στους δυο κινητήρες βενζίνης είναι τόση μεγάλη; Τέλος πάντων σκέφτομαι πολύ να πάρω το υβριδικό αλλά φοβάμαι πως δεν θα κάνω την οικονομία που θέλω. Για την ώρα χρησιμοποιώ ένα AUDI A4 2002 1.6 όχι υγραέριο το οποίο τρώει πολύ και άρχισε να μου βγάζει και φθορές (ηλικίας βλέπετε). Σκεφτόμουν να το κάνω υγραέριο αλλά βλέπω τα συνεργεία να μου τα τρώνε. Πάντως είμαι πολύ προβληματισμένος και αυτό γιατί η τριτοκοσμική Ελλάδα έχει μόνο 14 σταθμούς εφοδιασμού αερίου όταν στην Ευρώπη γίνεται πανικός.
terry308 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Ή παίρνεις diesel τώρα και οοταν ανοίξει φ.α αλλάζεις αν σε συμφέρει οικονομικά,δε χρειάζεται να δώσεις και τα 18.000 Ή το δίνεις και παίρνεις ένα μεταχειρισμένο diesel μέχρι να ανοίξουν πρατήρια φ.α.ίσα ίσα να κάνεις τη δουλειά σου ή κάθεσαι με το audi μέχρι να ψοφισει, γιατί αν ήδη έχει πρόβλημα μπορεί να βγάλει κι άλλα με το υγραέριο και να χάσεις και τα χρήματα της μετατροπής ή να μη πρόλαβεις να τα κάνεις απόσβεση Ήμουν στη θέση σου (150km /ημέρα) αλλά είχα πρατήριο φ.α. που βόλευε και πήγα σε αυτό, αλλιώς θα πήγαινα σε diesel μεταχειρισμένο το προηγούμενο αμάξι το είχα ήδη με υγραέριο ~200.000χλμ, σα την οικονομία του φυσικού αερίου δεν έχει εκτός από την ηλεκτροκινηση, που εκεί, δυστυχώς δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης στις πόλεις που θα κινείσαι και θα πρέπει να το φορτίσεις σπίτι ή στη δουλειά αν μπορείς Επεξ/σία 4 Αυγούστου 2018 από terry308
toyo73 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2018 Σε PRIUS πρωτης γενιας εχουν γινει μετατροπες σε υγραεριο.Αλλα σκεψου οτι πετας εγγυηση 6 χρονων με την μετατροπη. Δες λιγο τιμες και των τριων 1.5 βενζινη-1.4 πετρελαιο και 1.5 υβριδικο και σε ποσα χιλ θα κανεις αποσβεση την διαφορα χρηματων.Επισης η μετακινηση θα γινεται για χρονια, ας πουμε εχεις μονιμη αμεταθετη θεση. Παντως το 1.5 βενζινη εχει φτιαχτει με γνωμωνα την οικονομια.Εχει μακρυες σχεσεις, μεγαλη συμπιεση 13.5 και κανει εναλλαγες στον κυκλο λειτουργιας.Σε χαμηλο φορτιο δουλευει σε ατκινσον για οικονομια και σε υψηλο σε οττο.Ο κινητηρας 1.5 των υβριδικων δουλευει συνεχεια σε ατκινσον και αποδιδει 75ps.Πιστευω οτι με τις μακρυες σχεσεις και ρολαροντας με 6 θα ειναι αρκετα οικονομικος.Ειδικοτερα εαν δεν βυθισεις το γκαζι και δουλευει αρκετα σε ατκινσον, που ουτως η αλλως σε Εθνικη με 6 και χαμηλες στροφες, εκει δουλευει.
vasilissouvlaki Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Το υβριδικό μια χαρά οικονομικό είναι δεν θέλει αέριο. Γιατί να πετάξεις την εγγύηση στα σκουπίδια και δεν ξέρω αν σου πουν και ότι πάει και η εγγύηση της μπαταρίας μαζί.
tsitadim Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, vasilissouvlaki είπε Το υβριδικό μια χαρά οικονομικό είναι δεν θέλει αέριο. Γιατί να πετάξεις την εγγύηση στα σκουπίδια και δεν ξέρω αν σου πουν και ότι πάει και η εγγύηση της μπαταρίας μαζί. Η αντιπροσωπεία δεν περνά το υγραέριο; Άρα δεν χάνεις την εγγύηση.
Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2018 22 λεπτά πριν, tsitadim είπε Η αντιπροσωπεία δεν περνά το υγραέριο; Άρα δεν χάνεις την εγγύηση. Περναει ομως η επισημη αντιπροσωπεια υγραεριο σε υβριδικο ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις