Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι, σε TOYOTA YARIS HYBRID 2018 μπορώ να βάλω αέριο ή υγραέριο; Τότε θα ήταν ιδανικό και για μεγάλες αποστάσεις.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tsitadim είπε

Να ρωτήσω κάτι, σε TOYOTA YARIS HYBRID 2018 μπορώ να βάλω αέριο ή υγραέριο; Τότε θα ήταν ιδανικό και για μεγάλες αποστάσεις.

Απο οτι ξερω γινεται  για υγαεριο .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, tsitadim είπε

Να ρωτήσω κάτι, σε TOYOTA YARIS HYBRID 2018 μπορώ να βάλω αέριο ή υγραέριο; Τότε θα ήταν ιδανικό και για μεγάλες αποστάσεις.

Θα πάρεις ή έχεις ήδη αμάξι hybrid του 18 και θα το κάνεις μετατροπή; 

Καλύτερη επιλογή η μανισια έκδοση του αυτοκινήτου με σύστημα υγραερίου ή φυσικού αερίου. 

Επίσης το yaris αυτό είναι ήδη υβριδικό και ήδη φορτωμένο με διπλά συστήματα, οπότε πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να πειραχτεί 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, tsitadim είπε

Να ρωτήσω κάτι, σε TOYOTA YARIS HYBRID 2018 μπορώ να βάλω αέριο ή υγραέριο; Τότε θα ήταν ιδανικό και για μεγάλες αποστάσεις.

Έλα πες μας ότι απλά αστειεύεσαι…

  • Like 5
Δημοσ.

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φυσικά και δεν αστειεύομαι. Θέλω αυτοκίνητο όπου θα κάνω καθημερινά 250 χλμ. Τα 180χλμ σε επαρχιακό δρόμο. Για όποιον γνωρίζει το δρομολόγιο είναι από Δράμα Ξάνθη + τα χιλιόμετρα εντός των πόλεων. Έχω προβληματιστεί πολύ στο τι με συμφαίρει. Δεδομένο είναι ότι τα diesel καταργούνται. Δεδομένο επίσης είναι ότι ο συνδυασμός αερίου -  ενζίνης είναι ο πιο οικονομικός. Δεδομένο επίσης είναι ότι αέριο στην περιοχή πριν το 2020 δεν βλέπουμε. Άρα μιλάμε για βενζίνη υγραέριο, αν είναι και hybrid δεν είναι η καλύτερη επιλογή; Ο βενζινοκινητήρας των 1.5 L του hybrid διαφέρει σε κάτι από τον 1.5L Dual VVT-iE (111HP);

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μανισιο πας μόνο σε diesel 

Η οποια μετατροπή δεν αξίζει το ρίσκο ειδικά οπως το σκέφτεσαι... Υβριδικό και υγραέριο... Δεν υπάρχει λογική κατ εμέ 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsitadim είπε

Δεδομένο είναι ότι τα diesel καταργούνται

Ποιο καταργείτε βρε μάστορα...

Σε 20 εως 30 χρόνια και αν...;;;

Μην μπερδεύεις παλιούς  ντίζελ κινητήρες euro 4 ή και 5, για κίνηση μέσα σε δακτύλιο πολυ μεγάλης πόλης με νεο κινητήρα για το δρομολόγιο Δράμα - Ξάνθη...

Δημοσ.

Δεδομένο δεν είναι ότι τα diesel καταργούνται αλλά ντάξς...

4 ώρες πριν, tsitadim είπε

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φυσικά και δεν αστειεύομαι. Θέλω αυτοκίνητο όπου θα κάνω καθημερινά 250 χλμ. Τα 180χλμ σε επαρχιακό δρόμο. Για όποιον γνωρίζει το δρομολόγιο είναι από Δράμα Ξάνθη + τα χιλιόμετρα εντός των πόλεων. Έχω προβληματιστεί πολύ στο τι με συμφαίρει. Δεδομένο είναι ότι τα diesel καταργούνται. Δεδομένο επίσης είναι ότι ο συνδυασμός αερίου -  ενζίνης είναι ο πιο οικονομικός. Δεδομένο επίσης είναι ότι αέριο στην περιοχή πριν το 2020 δεν βλέπουμε. Άρα μιλάμε για βενζίνη υγραέριο, αν είναι και hybrid δεν είναι η καλύτερη επιλογή; Ο βενζινοκινητήρας των 1.5 L του hybrid διαφέρει σε κάτι από τον 1.5L Dual VVT-iE (111HP);

Άλλος ο 1,5 του υβριδικού, άλλος ο 1,5 του μη-υβριδικού.

Δημοσ.

Δηλαδή ρε παιδιά εσείς θα δίναται 18000€ περίπου να πάρετε ένα diesel? Η διαφορά στους δυο κινητήρες βενζίνης είναι τόση μεγάλη; Τέλος πάντων σκέφτομαι πολύ να πάρω το υβριδικό αλλά φοβάμαι πως δεν θα κάνω την οικονομία που θέλω. Για την ώρα χρησιμοποιώ ένα AUDI A4 2002 1.6 όχι υγραέριο το οποίο τρώει πολύ και άρχισε να μου βγάζει και φθορές (ηλικίας βλέπετε). Σκεφτόμουν να το κάνω υγραέριο αλλά βλέπω τα συνεργεία να μου τα τρώνε. Πάντως είμαι πολύ προβληματισμένος και αυτό γιατί η τριτοκοσμική Ελλάδα έχει μόνο 14 σταθμούς εφοδιασμού αερίου όταν στην Ευρώπη γίνεται πανικός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ή παίρνεις diesel τώρα και οοταν ανοίξει φ.α αλλάζεις αν σε συμφέρει οικονομικά,δε χρειάζεται να δώσεις και τα 18.000

Ή το δίνεις και παίρνεις ένα μεταχειρισμένο diesel μέχρι να ανοίξουν πρατήρια φ.α.ίσα ίσα να κάνεις τη δουλειά σου 

ή κάθεσαι με το audi μέχρι να ψοφισει, γιατί αν ήδη έχει πρόβλημα μπορεί να βγάλει κι άλλα με το υγραέριο και να χάσεις και τα χρήματα της μετατροπής ή να μη πρόλαβεις να τα κάνεις απόσβεση 

Ήμουν στη θέση σου (150km /ημέρα) αλλά είχα πρατήριο φ.α. που βόλευε και πήγα σε αυτό, αλλιώς θα πήγαινα σε diesel μεταχειρισμένο 

το προηγούμενο αμάξι το είχα ήδη με υγραέριο ~200.000χλμ, σα την οικονομία του φυσικού αερίου δεν έχει εκτός από την ηλεκτροκινηση, που εκεί, δυστυχώς δεν υπάρχουν σταθμοί φόρτισης στις πόλεις που θα κινείσαι και θα πρέπει να το φορτίσεις σπίτι ή στη δουλειά αν μπορείς 

 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.

Σε PRIUS πρωτης γενιας εχουν γινει μετατροπες σε υγραεριο.Αλλα σκεψου οτι πετας εγγυηση 6 χρονων με την μετατροπη.

Δες λιγο τιμες και των τριων 1.5 βενζινη-1.4 πετρελαιο και 1.5 υβριδικο και σε ποσα χιλ θα κανεις αποσβεση την διαφορα χρηματων.Επισης η μετακινηση θα γινεται για χρονια, ας πουμε εχεις μονιμη αμεταθετη θεση.

Παντως το 1.5 βενζινη  εχει φτιαχτει με γνωμωνα την οικονομια.Εχει μακρυες σχεσεις, μεγαλη συμπιεση 13.5 και κανει εναλλαγες στον κυκλο λειτουργιας.Σε χαμηλο φορτιο δουλευει σε ατκινσον για οικονομια και σε υψηλο σε οττο.Ο κινητηρας 1.5 των υβριδικων δουλευει συνεχεια σε  ατκινσον και αποδιδει 75ps.Πιστευω οτι με τις μακρυες σχεσεις και ρολαροντας με 6 θα ειναι αρκετα οικονομικος.Ειδικοτερα εαν δεν βυθισεις το γκαζι και δουλευει αρκετα σε ατκινσον, που ουτως η αλλως σε Εθνικη με 6 και χαμηλες στροφες, εκει δουλευει.

Δημοσ.

Το υβριδικό μια χαρά οικονομικό είναι δεν θέλει αέριο. Γιατί να πετάξεις την εγγύηση στα σκουπίδια και δεν ξέρω αν σου πουν και ότι πάει και η εγγύηση της μπαταρίας μαζί.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vasilissouvlaki είπε

Το υβριδικό μια χαρά οικονομικό είναι δεν θέλει αέριο. Γιατί να πετάξεις την εγγύηση στα σκουπίδια και δεν ξέρω αν σου πουν και ότι πάει και η εγγύηση της μπαταρίας μαζί.

Η αντιπροσωπεία δεν περνά το υγραέριο; Άρα δεν χάνεις την εγγύηση.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, tsitadim είπε

Η αντιπροσωπεία δεν περνά το υγραέριο; Άρα δεν χάνεις την εγγύηση.

Περναει ομως η επισημη αντιπροσωπεια υγραεριο σε υβριδικο ?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...