Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πόδι μου ειναι αρκετα βαρύ.. σε αντίστοιχες συνθήκες με Yaris 1,3 του 2004 καίω 1-3 lt/100 km παραπάνω (παντα με το trip computer). Συνήθως οι καταναλώσεις που εχω στα αυτοκίνητα ειναι ισάξιες των συγκριτικών δοκιμών..

προσωπικα ανοιξα το θεμα και ασχολουμε,

γιατι σκοπευω να αγορασω μεταχειρισμενο υβριδικο (μαλλον Prius) αν ομως αγοραζα καινουριο τοτε πραγματι

θα ηταν δυετρη επιλογη γιατι οντως το κοστος του καινουριου ειναι υπερβολικα βαρυ.

 

Οι ταξιτζηδες σαν επαγγελματιες το βλεπουν διαφορετικα γιατι αργει η αποσβεση, αλλα σαν ιδιωτης

και με κινηση πανω απο το 70% σε πολη νομιζω συμφερει παντα μιλωντας για μεταχειρισμενο.

Αν οδηγείς σε δρόμους με στροφές και σου αρέσει να τοποθετείς το αμάξι με υψηλές στροφές στην μηχανή, μην πάρεις υβριδικό

Ρε παιδιά πολλά δεν είναι τα 6,4 lt/100km για υβριδικό;

Εγώ με αμάξι 25ετίας και πέρσι είχα κατανάλωση 5,7lt/100km και φέτος στα 6,25 lt/100km.

Ποσοστό εντός εκτος πόλης. Με τι ταχύτητες οδηγείς στην εθνική? Αλλάζεις ταχύτητα κατω απο τις 2500 στροφές?

τα υβριδικα δεν  κανουν για να πας αθηνα - λαμια σε δυο ωρες οπως πας με τα κλασικα αμαξια.

Ενδεχομενως να καινε τα ιδια και παραπανω αναλογα την οδηγηση.

Ενα υβριδικο εχει νοημα αν το χρησιμοποιεις στη πολη οπου τα φρεναρισματα σου στην ουσια ειναι καυσιμο.

Αθήνα - Λαμία μέση κατανάλωση 6,8, φορτωμένο φουλ, στα όρια παρανομίας (μέση ταχύτητα στο trip 115 km/h)

Εγώ δεν κατάλαβα πως μέσα σε 150 χλμ έβγαλε συμπέρασμα ποσά καίει, και μάλιστα δυο συμπεράσματα, αυτό μετριέται απο γέμισμα σε γέμισμα του ρεζερβουαρ.

 

Υποθέτω μέσα απο το τριπ, αυτη η μετρηση ομως δεν ειναι καθόλου αξιόπιστη, απλα ενδεικτική και τίποτα παραπάνω

Και απο γέμισμα σε γέμισμα εχεις τα εξής προβλήματα:

1) ποσο χάνει ο χιλιομετρητης

2) ποσο σε κλέβει ο βενζινάς

Όπως και να έχει εμένα εξακολουθούν να μου φαίνονται πάρα πολλά τη στιγμή που μιλάμε για ένα σύγχρονο υβρυδικό και όχι ένα απλό αμάξι.

Αν στο ίδιο κινητό χαζεύεις στο ιντερνετ με 4g θα κάψεις στον ίδιο χρόνο την μπαταρία απο το να το εχεις αφημένο?

  • Απαντ. 505
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ουτε υβριδικα ουτε γκαζια ουτε πετρελαιο.ενα αμαξακι βενζινη καινουργιο 1,0 - 1,4 το πολυ ως 14000 ευρω.αυτο για μενα ειναι οικονομια.αυτοματο ειναι το ιδανικο αλλα τσιμπαει 1-1,5 lt/100.επισεις εχει 1500 ευρω πιο πολυ.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Www.spritmonitor.de

Το μεγαλο ατου σε αυτα τα αυτοκ. ηταν εισοδος σε δακτυλιο και τα τελη κυκλοφοριας...

Εχουν εγγυηση 8 10 χρονια ή 160χιλ κμ..

Μια βλαβη σε inverter ή connector την εβγαλε εντος εγγυησης και ας ειναι japan..

Προσωπικη γνωμη εξαρταται τι ψαχνεις και για ποιο λογο.

Οικονομια κανουν ολοι οι κινητηρες πλεον..

Βρισκεις αυτοκ.ακομη κ βενζινης με αντιστοιχες αποδοσεις κμ...

(διαβασα για gr vw ρεκορ 1500κμ με ενα γεμισμα)

http://www.insomnia.gr/topic/650759-tesla-πότε-έρχεται-στην-ελλάδα/page-3αυτο το λινκ εχει ινφο για ηλεκυροκινητα μονο

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επανέρχομαι μετά από 2000 περίπου χιλιόμετρα.

Κατανάλωση μέσα στην πόλη 4,5-5,5 lt/100 km (trip computer πάντα). Εκτός πόλης, 5,7-7 ανάλογα με την επιθετικότητα της οδήγησης. Σε πολύ μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη μπορεί να δείτε και 8άρια (ειδικά αν έχει ανηφόρες και η μπαταρία είναι αφόρτιστη)

 

Για να το συγκρίνετε με yaris 1,3 του 2004, μηχανικό κιβώτιο, 7,7-10, 7-8,5 και 12άρια...

 

Στο υβριδικό έχω συνέχεια ανοιχτό τον κλιματισμό

Δημοσ.

 

 

Στο υβριδικό έχω συνέχεια ανοιχτό τον κλιματισμό

 

 

αυτο σου ανεβαζει την καταναλωση βενζινας οπως στα υπολοιπα αυτοκινητα?

Δημοσ.

αυτο σου ανεβαζει την καταναλωση βενζινας οπως στα υπολοιπα αυτοκινητα?

θεωρητικά καθόλου στην στάση (δουλεύει ο ηλεκτροκινητήρας), μάλλον λίγο εν κινήσει αναγκαστικά

  • 1 μήνα μετά...
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Έχω ένα Hyundai Accent 2007 με 320000 km. ΑΠΑΙΧΤΟ. Ελάχιστα έως καθόλου προβλήματα, εξαιρετικά χαμηλό κόστος συντήρησης με δια βίου μηδενικά εργατικά, σέρβις ανά 45.000 km και αλλαγή λαδιών ανά 15.000 km. Μιλάμε για το ΑΠΟΛΥΤΟ αμάξι. Πολύ βαριά χρήση, κατσικόδρομοι στους 40 βαθμούς των καλοκαιρινών νησιών, χιόνια, υγρασίες, μεγάλα ταξίδια, κουβαλήματα.

Δυστυχώς φτάνει η ώρα να πάρω ένα καινούργιο. Χτες πήγαμε στην TOYOTA, αφού σύμφωνα με πολλούς κρατά τα σκήπτρα της αξιοπιστίας. Πραγματικά μπερδεύτηκα κι εκεί που ήμουν αποφασισμένος για πετρελαιοκίνητο Corolla, άρχισα να σκέφτομαι τα υβριδικά.

Ποια είναι η γνώμη σας? Υπάρχει κάποιος να μού πει τη γνώμη του για το συγκεκριμένο μοντέλο (Auris ή Yaris hybrid),? Να προτιμήσω υβριδικό? Είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ για τα βαλάντιά μου, ωστόσο κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα καθημερινά ( περίπου 140).

Σας ευχαριστώ πολύ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, CHRISPDOC είπε

 κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα καθημερινά ( περίπου 140).

 

Εάν είσαι σε περιοχή με πρατήρια Φυσικού αερίου, αν και αναφέρεις νησιά... πας για φυσικό αέριο τα πρατήρια βρίσκονται :

Αθήνα 

Λαμία 

Βόλο 

Λάρισα

Θεσσαλονίκη 

Αν όχι πας σε υβριδικό και diesel με ότι συνεπάγεται αυτό ή σε υγραέριο μιας και πλέον υπάρχουν παντού πρατήρια. 

Επειδή είμαι στην ίδια θέση με εσένα πάω σε φ. α., αναμένω παραλαβή εντός εβδομάδας, έχοντας 1 πρατήριο να με εξυπηρετεί. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το φυσικο αεριο εχει πολυ μικρο δικτυο ανεφοδιασμου και ειναι πολυ καινουργιο ακομα . Γιατι να αποκλεισοσυμε το υγραεριο που εχει παντου και ειναι δοκιμασμενο πολλα χρονια ?

 

Για τα υβριδικα εχω ακουσει οτι ειναι πολυ οικονομικα μεσα στην πολη αλλα σε ταξιδια καινε αρκετη βενζινη λογω υψηλων ταχυτητων.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το υγραέριο είναι τροποποίηση κινητήρα κατά το μεγαλύτερο ποσοστό και κοστίζει σχεδόν τα διπλάσια €/χλμ, το φ. α. υπάρχει χρόνια στη χώρα απλά λόγω του ότι δεν υπάρχει μεγάλο δίκτυο πρατηρίων δεν είναι τόσο διαδεδομένο. 

Η Fiat με τα panda & punto είχε τα"πρωτια"  και πλέον το vw group βγάζει εργοστασιακά μοντέλα. 

Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα της εγκατάστασης, αλλά κοστίζει περίπου τα διπλάσια (από το υγραέριο) και λόγω της καύσης του (φ. α.) είναι πιο επίφοβο να δημιουργήσει πρόβλημα στον κινητήρα. 

Τα υβριδικά είναι κυρίως για κίνηση εντός πόλεως. 

Μια πρόταση ακόμα δες αν σε βολεύει οικονομικά το leasing 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.

Auris 1.4 diesel,η  corolla diesel. Τα υβριδικα ειναι 1.8  και ζεις στην Ελλαδα, που ξημερωνει καθε μερα καινουργιος νομος.Επισης εχουν CVT κιβωτιο που ισως σε κακοφανει.Θελει συνηθεια οτι δεν θα ξανα αλλαξεις ταχυτητες.Βεβαια δεν ειναι για κινηση μονο μεσα στην πολη.Μπορει να ειναι εξισου οικονομικο σε λιτρα με το diesel,  με γλυκο ποδι, οχι βυθισματα στο γκαζι και με ταχυτητες κοντα στα 120-130.Αλλα το πετρελαιο ειναι πιο φθηνο.

Ο 1.4 ειναι οικονομικος-αθορυβος -ροπατος και εχει τις μακριες πετρελαιοκινητες σχεσεις που ειναι λουκουμι για ταξιδι-μεγαλες αποστασεις.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Auris 1.4 diesel,η  corolla diesel. Τα υβριδικα ειναι 1.8  και ζεις στην Ελλαδα, που ξημερωνει καθε μερα καινουργιος νομος.Επισης εχουν CVT κιβωτιο που ισως σε κακοφανει.Θελει συνηθεια οτι δεν θα ξανα αλλαξεις ταχυτητες.Βεβαια δεν ειναι για κινηση μονο μεσα στην πολη.Μπορει να ειναι εξισου οικονομικο σε λιτρα με το diesel,  με γλυκο ποδι, οχι βυθισματα στο γκαζι και με ταχυτητες κοντα στα 120-130.Αλλα το πετρελαιο ειναι πιο φθηνο.

Ο 1.4 ειναι οικονομικος-αθορυβος -ροπατος και εχει τις μακριες πετρελαιοκινητες σχεσεις που ειναι λουκουμι για ταξιδι-μεγαλες αποστασεις.

Σε αυτο διαφωνω ....Εχω 12 χρονια αυτοματα και το ενα ηταν και cvt (civc 2007) και μονο απολαυση ειναι αν καποιος δεν ειναι γκαζοφονιας. Αν ειναι ...τετοιος δεν θα παρει υβριδικο .

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...