Joshua21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Ρε παιδιά πολλά δεν είναι τα 6,4 lt/100km για υβριδικό; Εγώ με αμάξι 25ετίας και πέρσι είχα κατανάλωση 5,7lt/100km και φέτος στα 6,25 lt/100km. Μόλις 150 χιλιόμετρα γράφει πως έκανε, χωρίς να περιγράφει συνθήκες, δεν βγαίνει συμπέρασμα έτσι. Ούτε μπορεί να γίνει σύγκριση με τα νούμερα που γράφεις εσύ χωρίς να διευκρινίζεις απολύτως τίποτα. 1
tarantules Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μόλις 150 χιλιόμετρα γράφει πως έκανε, χωρίς να περιγράφει συνθήκες, δεν βγαίνει συμπέρασμα έτσι. Ούτε μπορεί να γίνει σύγκριση με τα νούμερα που γράφεις εσύ χωρίς να διευκρινίζεις απολύτως τίποτα. Σαν τι να διευκρινήσω δηλαδή; Τα κυβικά; 1.2lt είναι.Ίδια κατηγορία με το yaris. Πέρσι έκανα όλη τη χρονιά 13.066km και έβαλα 744,49lt και φέτος μέχρι τώρα έχω κάνει 8.238km και έχω βάλει 514,87lt.
Joshua21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Σαν τι να διευκρινήσω δηλαδή; Τα κυβικά; 1.2lt είναι.Ίδια κατηγορία με το yaris. Πέρσι έκανα όλη τη χρονιά 13.066km και έβαλα 744,49lt και φέτος μέχρι τώρα έχω κάνει 8.238km και έχω βάλει 514,87lt. Να διευκρινίσεις τι αυτοκίνητο είναι(έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους στις καταναλώσεις), που ακριβώς κάνεις τα χιλιόμετρα(δεν καίει το ίδιο στην πόλη και στην εθνική), πως οδηγείς(το σημαντικότερο από όλα). Με το δικό μου που είναι 15ετίας πέρσι είχα κατανάλωση κάπου 9 λίτρα, λέει κάτι αυτό από μόνο του?
tarantules Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Να διευκρινίσεις τι αυτοκίνητο είναι(έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους στις καταναλώσεις), που ακριβώς κάνεις τα χιλιόμετρα(δεν καίει το ίδιο στην πόλη και στην εθνική), πως οδηγείς(το σημαντικότερο από όλα). Με το δικό μου που είναι 15ετίας πέρσι είχα κατανάλωση κάπου 9 λίτρα, λέει κάτι αυτό από μόνο του? Μα είπα τι αμάξι.Μικρό πόλης 1,2 lt βενζίνη και τα χιλιόμετρα τα κάνω και μέσα σε πόλη και σε εθνική.Οδήγηση συντηρητική (ως επι το πλείστον).
Joshua21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μα είπα τι αμάξι.Μικρό πόλης 1,2 lt βενζίνη και τα χιλιόμετρα τα κάνω και μέσα σε πόλη και σε εθνική.Οδήγηση συντηρητική (ως επι το πλείστον). Ο φίλος με το yaris δεν διευκρίνησε που ακριβώς έκανε τα μόλις 150km, το μόνο που έγραψε ήταν πως "Περιλαμβάνει και οδήγηση στα όρια του αυτοκινήτου". Ε δεν έχει και πολύ σχέση αυτό με το "Οδήγηση συντηρητική" που έγραψες εσύ, μόνο σε παρόμοιες συνθήκες θα είχε νόημα η σύγκριση.
tarantules Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Όπως και να έχει εμένα εξακολουθούν να μου φαίνονται πάρα πολλά τη στιγμή που μιλάμε για ένα σύγχρονο υβρυδικό και όχι ένα απλό αμάξι. 1
tornado Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 τα υβριδικα δεν κανουν για να πας αθηνα - λαμια σε δυο ωρες οπως πας με τα κλασικα αμαξια. Ενδεχομενως να καινε τα ιδια και παραπανω αναλογα την οδηγηση. Ενα υβριδικο εχει νοημα αν το χρησιμοποιεις στη πολη οπου τα φρεναρισματα σου στην ουσια ειναι καυσιμο.
Joshua21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Όπως και να έχει εμένα εξακολουθούν να μου φαίνονται πάρα πολλά τη στιγμή που μιλάμε για ένα σύγχρονο υβρυδικό και όχι ένα απλό αμάξι. Εγώ πάλι θεωρώ άκυρο το να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
tarantules Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ πάλι θεωρώ άκυρο το να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Εντελώς ανόμοια δεν είναι τη στιγμή που είναι ίδια κατηγορία.Ναι έχουν εντελώς διαφορετική τεχνολογία αλλά υποτίθεται οτι αυτή η τεχνολογία βελτιώνει την κατανάλωση που είναι και το ζητούμενο.Απλά μου φαίνεται περίεργο ένα παλαιάς τεχνολογίας αμάξι να έχει καλύτερη (ίσως) κατανάλωση απότι ένα ίδιας κλάσης νέας τεχνολογίας και μάλιστα υβριδικό.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Εγώ δεν κατάλαβα πως μέσα σε 150 χλμ έβγαλε συμπέρασμα ποσά καίει, και μάλιστα δυο συμπεράσματα, αυτό μετριέται απο γέμισμα σε γέμισμα του ρεζερβουαρ. Υποθέτω μέσα απο το τριπ, αυτη η μετρηση ομως δεν ειναι καθόλου αξιόπιστη, απλα ενδεικτική και τίποτα παραπάνω
Joshua21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Εντελώς ανόμοια δεν είναι τη στιγμή που είναι ίδια κατηγορία.Ναι έχουν εντελώς διαφορετική τεχνολογία αλλά υποτίθεται οτι αυτή η τεχνολογία βελτιώνει την κατανάλωση που είναι και το ζητούμενο.Απλά μου φαίνεται περίεργο ένα παλαιάς τεχνολογίας αμάξι να έχει καλύτερη (ίσως) κατανάλωση απότι ένα ίδιας κλάσης νέας τεχνολογίας και μάλιστα υβριδικό. Όταν έγραψα "ανόμοια πράγματα" εννοούσα τις συνθήκες στις οποίες μετρήθηκε η κατανάλωση, οι οποίες είναι το πιο σημαντικό πράγμα που την διαμορφώνει. Μόνο αν κάνεις μετρήσεις στις ίδιες συνθήκες μπορείς να έχεις συγκρίσιμα αποτελέσματα. Κατά τα άλλα το yaris hybrid σε μικτό κύκλο καταναλώνει σύμφωνα με τον κατασκευαστή 4,5l/100km, ενώ σε διάφορα test οι δημοσιογράφοι μέτρησαν 5,5l. Αν θέλεις γράψε ποιο ακριβώς αυτοκίνητο έχεις να σου πω πόση κατανάλωση ανακοινώνει ο κατασκευαστής και πόση μετρήθηκε στις δοκιμές για να κάνουμε σύγκριση.
tornado Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 νομιζω η συζητηση στερειται βασης, απλα βαλτε σαν σημειο αναφορας οτι υπαρχουν ταριφες στην Αθηνα που παιρνουν υβριδικο ενω στην επαρχια δεν νομιζω. Αν εισαι Αθηνα, συμφερει να εχεις υβριδικο και οχι ενα ντηζελ, αν εισαι επαρχια ισχυει το αναποδο, ελπιζω να συμφωνουμε σε αυτο για να υπαρχει κοινη βαση σε οτι συζηταμε.
Joshua21 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 νομιζω η συζητηση στερειται βασης, απλα βαλτε σαν σημειο αναφορας οτι υπαρχουν ταριφες στην Αθηνα που παιρνουν υβριδικο ενω στην επαρχια δεν νομιζω. Αν εισαι Αθηνα, συμφερει να εχεις υβριδικο και οχι ενα ντηζελ, αν εισαι επαρχια ισχυει το αναποδο, ελπιζω να συμφωνουμε σε αυτο για να υπαρχει κοινη βαση σε οτι συζηταμε. Άσχετα τι νομίζεις, υπάρχουν και στην επαρχία υβριδικά ταξί. Είχα διαβάσει ένα παλιότερο άρθρο(κάπου το 2010) που έλεγε πως υπήρχαν στην Ελλάδα 21 υβριδικά ταξί από τα οποία μόλις τα μισά ήταν στην Αθήνα, 4 στα Χανιά, και τα υπόλοιπα σε Λάρισα Θεσσαλονίκη και Βόλο. Επίσης οι ταξιτζήδες που προτιμούν υβριδικά είναι μειοψηφία, ακόμα και σήμερα ελάχιστα κυκλοφορούν. Όσο για το άλλο που λες, τα υβριδικά γενικά σε σχέση με τα diesel έχουν χαμηλότερη κατανάλωση σε συνθήκες πόλης, όχι μόνο στην Αθήνα. Το κατά πόσο συμφέρει το υβριδικό όμως είναι άλλο θέμα, κυρίως επειδή έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος κτήσης.
tornado Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 προσωπικα ανοιξα το θεμα και ασχολουμε, γιατι σκοπευω να αγορασω μεταχειρισμενο υβριδικο (μαλλον Prius) αν ομως αγοραζα καινουριο τοτε πραγματι θα ηταν δυετρη επιλογη γιατι οντως το κοστος του καινουριου ειναι υπερβολικα βαρυ. Οι ταξιτζηδες σαν επαγγελματιες το βλεπουν διαφορετικα γιατι αργει η αποσβεση, αλλα σαν ιδιωτης και με κινηση πανω απο το 70% σε πολη νομιζω συμφερει παντα μιλωντας για μεταχειρισμενο.
Joshua21 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 προσωπικα ανοιξα το θεμα και ασχολουμε, γιατι σκοπευω να αγορασω μεταχειρισμενο υβριδικο (μαλλον Prius) αν ομως αγοραζα καινουριο τοτε πραγματι θα ηταν δυετρη επιλογη γιατι οντως το κοστος του καινουριου ειναι υπερβολικα βαρυ. Οι ταξιτζηδες σαν επαγγελματιες το βλεπουν διαφορετικα γιατι αργει η αποσβεση, αλλα σαν ιδιωτης και με κινηση πανω απο το 70% σε πολη νομιζω συμφερει παντα μιλωντας για μεταχειρισμενο. Το αντίθετο θα έλεγα, ίσα ίσα που για έναν ταξιτζή σαν επαγγελματία η απόσβεση θα γίνει(αν φυσικά μπορεί να γίνει απόσβεση, έχω τις επιφυλάξεις μου για αυτό) πιο γρήγορα, και γιατί τα ταξί δουλεύουν κυρίως στην πόλη, και γιατί κάνουν καθημερινά πολύ περισσότερα χιλιόμετρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις