Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, G.bar είπε

Παίζει ρόλο το που γίνονται τα χιλιόμετρα. Αν είναι ι.χ. η ταξί στην Αθήνα δεν υπάρχει κάτι πιο οικονομικό απο υβριδικό, αν πάλι είσαι στην επαρχία η κάνεις συχνά αποστάσεις πάνω απο 100 χλμ εκτός αστικού κλοιού και σε ενδιαφέρει η οικονομία, τοτε φυσικά δεν σε ενδιαφέρει το υβριδικο.

Συμφωνώ απολύτως , για ΤΑΧΙ στην Αθήνα συμφέρει το υβριδικό και για επαρχεία συμφέρει το πετρέλαιο. Οσο ποιο πολλά "σταμάτα-ξεκίνα" έχουν οι διαδρομές μας τόσο ποιο πολύ συμφέρει το υβριδικό. Να πάρεις υβριδικό ενώ κάνεις χιλιόμετρα στην ΑΤΤΙΚΗ οδό ή σε επαρχειακούς δρόμους ή εθνική οδό είναι σαν φοράς παλτό τον Ιουλιο για να μην πιάσει ψύχρα και κρυώσεις.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Confused 1
  • Απαντ. 505
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μη λέτε "επαρχία" λες και η επαρχία είναι ένας απέραντος αυτοκινητόδρομος. Γεμάτη μικρές πόλεις με άπειρα ξεκίνα-σταμάτα είναι.

Απλά στην επαρχία μπορεί πολύ απλά να οδηγάς το αυτοκίνητο πάρα πολύ λιγότερο συνολικά μέσα στη μέρα.

Θα μου πεις "και τι σε νοιάζει τότε αν τρως μόνο 1 ευρώ τη μέρα σε βενζίνη". Σε νοιάζει λίγο.

π.χ. γιατί να βάλεις 20 ευρώ τις 2.5 βδομάδες ενώ μπορείς να βάλεις 10. Σε 10 χρόνια έχεις 2.000+ ευρώ στην τσέπη.

Βέβαια θα μου πεις, και θα αντέξει; 

nevermind πάρτε όλοι 1000άρια γιαπωνέζικα. Οι περισσότερες καλύτερες μηχανές κυρίως για τη μόστρα είναι εξάλλου.

Επεξ/σία από tobindax
Δημοσ.
14 ώρες πριν, G.bar είπε

Παίζει ρόλο το που γίνονται τα χιλιόμετρα. Αν είναι ι.χ. η ταξί στην Αθήνα δεν υπάρχει κάτι πιο οικονομικό απο υβριδικό, αν πάλι είσαι στην επαρχία η κάνεις συχνά αποστάσεις πάνω απο 100 χλμ εκτός αστικού κλοιού και σε ενδιαφέρει η οικονομία, τοτε φυσικά δεν σε ενδιαφέρει το υβριδικο.

Στα ταξι δεν τα εχουν προτιμησει πολυ.

Οταν θες ενα οχημα να γραφει σε ολες της συνθηκες χιλιομετρα απροβληματιστα χωρις να σε απασχολει  φθορα κοστος μπαταριας  δεν προτιμας υβριδυκο  .  Για αυτοκινητο πολης ειναι απο της καλυτερεςς επιλογες πιστευω . Για επαγγελματικο ταξιδια και καποιον που κανει 5Κ το μηνα   cng diesel νομιζω ειναι καλυτερη επιλογη

Δημοσ.
15 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Συμφωνώ απολύτως , για ΤΑΧΙ στην Αθήνα συμφέρει το υβριδικό και για επαρχεία συμφέρει το πετρέλαιο. Οσο ποιο πολλά "σταμάτα-ξεκίνα" έχουν οι διαδρομές μας τόσο ποιο πολύ συμφέρει το υβριδικό. Να πάρεις υβριδικό ενώ κάνεις χιλιόμετρα στην ΑΤΤΙΚΗ οδό ή σε επαρχειακούς δρόμους ή εθνική οδό είναι σαν φοράς παλτό τον Ιουλιο για να μην πιάσει ψύχρα και κρυώσεις.

τι βλακειες λες ; μια χαρα ειναι τα υβριδικα σε ταξιδια 

Δημοσ.

Προσωπικά έχω καταλήξει στο εξής πολύ ισχυρό δίλημμα: ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ή.................. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ;

Ίσως το δίλημα να ήταν μικρότερο αν έκανα άπειρα χιλιόμετρα και ειδικά σε πόλη ή σε περιοχή με πολλές κατηφόρες (να το τονίσουμε και αυτό, δεν ωφελεί μόνο στην Πόλη αλλά και οπουδήποτε στην εξοχή έχει κατηφόρες διότι υπάρχει πολύ φρενάρισμα και η Ελλάδα δεν είναι σε καμία περίπτωση μια απέραντη πεδιάδα).

Είναι πραγματικά μεγάλο δίλημμα διότι πρακτικά πας για ένα π.χ. Corolla hybrid και θες 3-4.000 ευρώ παραπάνω ενώ θα μπορούσες να πάρεις ένα καλό μικρό Honda π.χ. Θα το αποσβέσεις; Ίσως. Αλλά θα έχεις και πολυπλοκότητα παραπάνω. Βέβαια θα μου πεις και η βενζίνη πάντα έχει τεράστια πολυπλοκότητα ούτως ή άλλως οπότε δεν είναι ξεκάθαρο επιχείρημα.

Πάντως ένα τεράστιο καλό των υβριδικών - συνήθως - είναι ότι η μετάδοση έχει όλα τα οφέλη της ηλεκτρικής, δηλαδή τεράστιες ροπές χωρίς να απαιτούνται στροφές και απλότητα στο σύστημα μετάδοσης

Αλλά, η τεχνολογία μπαταρίας είναι απαράδεκτη..

το οποίο μας πηγαίνει στα fuel cells τα οποία μάλλον είναι η καλύτερη ιδέα αυτή τη στιγμή. Έχουν όλα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού αλλά με τεράστιο range. Πανάκριβα, αλλά, η Ιαπωνία θέλει να τα κάνει universal στη χώρα σε κάνα δυο χρόνια οπότε ίσως πέσουν οι τιμές.

Εν πάση περιπτώσει το dream είναι ένα καθαρά ηλεκτρικό με άπειρο range αλλά οι τιμές τους είναι αισχρές. π.χ. ένα καλό Tesla κάνει καμιά 60αριά χιλιάδες τουλάχιστον και δεν έχει καν πάρα πολύ range (για πολύ μεγάλα ταξίδια τουλάχιστον) οπότε παραμένει είτε 2ο αυτοκίνητο είτε toy ή τουλάχιστον ασύμφορο για την τιμή σε κάθε περίπτωση.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, tsipakis είπε

τι βλακειες λες ; μια χαρα ειναι τα υβριδικα σε ταξιδια 

Να χαρακτηρίζεις μόνο τον εαυτό λόγω ασχετοσύνης , στα ταξίδια ο ηλεκτροκινητήρας & μπαταρία προσθέτουν μόνο βάρος , πιάνουν χρήσιμο χώρο και δεν βοηθούν ΚΑΘΟΛΟΥ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Να χαρακτηρίζεις μόνο τον εαυτό λόγω ασχετοσύνης , στα ταξίδια ο ηλεκτροκινητήρας & μπαταρία προσθέτουν μόνο βάρος , πιάνουν χρήσιμο χώρο και δεν βοηθούν ΚΑΘΟΛΟΥ.

εισαι βλακας και παλι 

εχεις υβριδικο ; ειχες ποτέ ; εχεις οδηγησει υβριδικο  ; 

 

μια χαρα βοηθουν ΑΣΧΕΤΕ 

Δημοσ.

 Έχω υβριδικό και μέσα στην πόλη είμαι στο 3,7/100 και εκτός πόλης (εθνική)  4,7-5/100 με 120-130 χλμ. Αυτά βάσει των ενδείξεων του αυτοκινήτου και με ΠΟΛΥ ελαφρύ πόδι. Εχω την εντύπωση οτι γενικότερα το οργανο κλέβει απο 0,4/100 εως 1,1/100 γιατί με 43 λίτρα εντός πόλης βγάζει περίπου 900χλμ και σε εθνικη γύρω στα 600χλμ, και με αυτες τια καταναλώσεις που δίνει δεν βγαίνουν τα μαθηματικα.  
   Στα 4,7 στην εθνική είναι και ένας φίλος μου με ενα diesel opel astra αλλά εντός πόλης ξεφευγει. Οπότε τα βάζεις κάτω και υπολογίζεις, σχεδον ιδια κατανάλωση με το diesel εκτος αλλά με την βενζίνη πιο ακριβή, μικρότερη κατανάλωση κατα πολύ μέσα στην πόλη. Χωρίς ρύπους και τέλη το ενα, κανονικά το άλλο. Σίγουρα θα βγάλεις περισσότερα χιλίομετρα με το diesel μοτερ λόγω λειτουργίας, σίγουρα η το μοτερ της βενζίνης θα βγάλει λιγότερα προβλήματα για όσα χιλιόμετρα βγάλει. Δηλαδη το diesel θα βγάλει στανταρ τρομπα, και μπεκ + όλοι οι νεοι τρόποι περιορισμου των ρυπων. Στην βενζινη δεν τα έχεις αυτα. Το σασμαν για εμενα, αν συνηθίσεις ECVT δεν μπορείς ούτε συνοδηγός πλέον σε άλλο όχημα. Εχει η γυναίκα μου ενα fiat 500 και νομίζω οτι μπαίνω σε φραπεδιέρα πλέον. 
Απο εκεί και πέρα εγώ πήρα αυτο που πήρα γιατί μου άρεσε εμφανισιακά κυρίως, το ευχχάριστο με την κατανάλωση προέκυψε μετα. Και μάλλον αν έβγαινε 2λιτρο 240 άλογα θα είχα πάρει εκείνο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, tsipakis είπε

εισαι βλακας και παλι 

εχεις υβριδικο ; ειχες ποτέ ; εχεις οδηγησει υβριδικο  ; 

μια χαρα βοηθουν ΑΣΧΕΤΕ 

Υβρίζεις γελοίε τύπε που αμφιβάλω αν έχεις καταλάβει την φυσική της 6ης δημοτικού. Για να επωφεληθεί μιας κατηφόρας ο ηλεκτροκινητήρας πρέπει να έχεις ανέβει την αντίστοιχη ανηφόρα , στα ταξίδια με τον υβριδικό ΧΑΝΕΙΣ λόγω επιπλέον βάρους (με μειονέκτημα και στους χώρους) , προσωπικά οδήγησα πριν 2 μήνες toyota corolla και μου τα εξηγούσε ο πωλητής της ΤΟΥΟΤΑ. Ο 1200/116 άλογα της τουοτα που λειτουργεί κάτω από τις 3000σαλ στην εθνική οδό στα νόμιμα 120-130χλμ/ώρα είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΣ στο καύσιμο. Δεν θέλει πολύ μυαλό ή πολλές γνώσεις , είπαμε 6η δημοτικού αρκεί ή απλά να ρωτήσεις στην ΤΟΥΟΤΑ και θα στα εξηγήσουν οι ίδιοι που τα πουλάνε. Το εξηγούν σωστά ακόμα και στους γελοίους που δεν καταλαβαίνουν , για πόλης αξίζει αλλιώς πάρε βενζίνη ή πετρέλαιο αναλόγως χλμ.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.

Στο δικό μου το civic η κατανάλωση στα ταξίδια πέφτει , σε σχέση με την κίνηση στην πόλη. 

Και ναι στην κατηφόρα φορτίζει η μπαταριά και δεν καίει καθόλου βενζίνη , καθώς δεν ψεκάζει καθόλου βενζίνη 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tempes είπε

Στο δικό μου το civic η κατανάλωση στα ταξίδια πέφτει , σε σχέση με την κίνηση στην πόλη. 

Και ναι στην κατηφόρα φορτίζει η μπαταριά και δεν καίει καθόλου βενζίνη , καθώς δεν ψεκάζει καθόλου βενζίνη 

σωστό , επειδή στον πλανήτη μας αντίστοιχες με τις ανηφόρες είναι οι κατηφόρες μήπως εκεί έχεις μεγαλύτερο βάρος? 

κατα την μετατροπή της ενέργειας από μηχανική σε χημική και τουμπαλιν μήπως υπάρχουν απώλειες και αναπτύσσεται θερμότητα?

Τέλος πάντων , οι ίδιοι κατασκευαστές που θέλουν να πουλήσουν το λένε ότι το κέρδος είναι εντός πόλης μην πιάσουμε αερολογούμε εδώ.

ΥΓ

Φυσικά πέφτει και στους σύγχρονους βενζινοκινητήρες πέφτει στο μισό η κατανάλωση. Μην πάμε μακρυά πηγαίνετε σε αντιπροσωπία ΤΟΥΟΤΑ που πουλάει τα ίδια αυτοκίνητα με υβριδικό και 1200αρι βενζίνη και ρωτήστε. Τα υβριδικά είναι ΠΟΛΥ καλά για αυτό που προορίζονται , μην τους δώσουμε και μυθικές διαστάσεις ότι για πασα νόσο και μ@λ@κί@.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...