Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tsipakis είπε

η εγγυηση που δινει τωρα ειναι 11 ομως και οχι 5 αρχικα και αλα 5 μετα . 

οποτε εσενα εβγαλε θεμα επειδη δεν περναγε  αερας να την κρυωνει οποτε και εσκασε απο τη ζεστη . ο αεραγωγος ειναι μεσα ομως πως ρουφηξε πευκοβελόνες εσενα ; 

Δεν ξέρω για το yaris αλλά επειδή έριξα μια ματιά σε corolla hybrid (είναι το αναβαθμισμένο με μεγαλύτερη μπαταρία σαν του CHR)  δίνουν 11 χρόνια. Προσωπικά τα 11 χρόνια τα βρίσκω εύλογα. και δικαιολογούνται(οικονομικά) από την οικονομία καυσίμου που έχεις κάνει αν το αυτοκίνητο το χρησιμοποιείς κατά κύριο λόγο στην πόλη. 

Δημοσ.

Πιθανώς να είχε υπερθερμανθεί την πρώτη φορά και για αυτό αργότερα να έβγαλε πρόβλημα η υβριδική μπαταρία, εκτίμηση του συνεργείου ήταν κανείς δεν ξέρει τον λόγο. Ο αεραγωγός ναι είναι μέσα στο ΙΧ αλλά λίγο ανοιχτά παράθυρα το καλοκαίρι για να μην βράζει το αυτοκίνητο ,λίγο μέσα - έξω οι επιβάτες που μπορεί να μεταφέρουν διάφορα από τον δρόμο στο εσωτερικό (κάπως παρατραβηγμένο θα έλεγα), τι να πω ο αέρας ίσως όταν είχα ανοιχτές πόρτες? Ειλικρινά ακούγεται περίεργο αλλά πιο περίεργο θα ήταν αν το μάντεψε από μόνος του.Για την εγγύηση που πλέον δίνει η toyota στις μπαταρίες δεν γνωρίζω, νομίζω όμως ότι δίνει παραπάνω σε σχέση με τα παλιά αλλά σίγουρα αξίζει να δίνεις ένα ποσό για την επέκταση της εγγύησης, άλλωστε ότι θα έδινες πχ για τα τέλη κυκλοφορίας τον χρόνο θα τα δώσεις για να έχεις αυτήν την πρόσθετη εγγύηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Δεν ξέρω για το yaris αλλά επειδή έριξα μια ματιά σε corolla hybrid (είναι το αναβαθμισμένο με μεγαλύτερη μπαταρία σαν του CHR)  δίνουν 11 χρόνια. Προσωπικά τα 11 χρόνια τα βρίσκω εύλογα. και δικαιολογούνται(οικονομικά) από την οικονομία καυσίμου που έχεις κάνει αν το αυτοκίνητο το χρησιμοποιείς κατά κύριο λόγο στην πόλη. 

Εως 11 χρόνια για την μπαταρία. Μετα την 6ετια πεφτει μπαγιοκο.

Capture.JPG.a064d4313ba541c831e3011a26f74829.JPG

Τοσα χιλιόμετρα γραφει του ταξιτζή Skoda TDI σε ενα ετος. 😂

Mε ταξιτζήδες που έχουν hybrid, τα πάνε μέχρι την λήξη της εγγύησης 5ετια....μετά πέταμα! Πολλοί το μετάνιωσαν που επένδυσαν...

16 ώρες πριν, Cavarly1! είπε

Βασικά να πω εξαρχής ότι την μπαταρία μερικές φορές την είχα φτάσει να δουλεύει συνέχεια στα κόκκινα ας πούμε (αν είναι δόκιμος ο όρος επειδή συνεχώς δουλεύει) εννοώντας ότι πήγαινα αρκετά αργά για να λειτουργεί μέχρι να αδειάσει και να μπει αναγκαστικά ο βενζινοκινητήρας σε λειτουργία, συνεχώς σε λειτουργία ο κλιματισμός ή σταματημένος με τις ώρες να ακούω μουσική και να κάνει εναλλαγή ο βενζινοκινητήρας με τον ηλεκτροκινητήρα 

giphy.gif

Παρτε κανένα ηλεκτρικό πατίνι.

giphy.gif

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Τοσα χιλιόμετρα γραφει του ταξιτζή Skoda TDI σε ενα ετος. 😂

Mε ταξιτζήδες που έχουν hybrid, τα πάνε μέχρι την λήξη της εγγύησης 5ετια....μετά πέταμα! Πολλοί το μετάνιωσαν που επένδυσαν...

Πόσο καινούρια είναι η μέτρηση που αφορά το PRIUS , η TOYOTA πριν 2 μήνες μου είπε 11 χρόνια εγγύηση για μπαταρία γιατί πλέον είναι πολύ ποιο αξιόπιστες από τις παλιότερες γενιές. Τώρα τι σημαίνει το "έως" 11 χρόνια δεν το ξέρω και δεν το διευκρινίζουν στο website. Ξέρει κανένας ποιες είναι οι προϋποθέσεις? Αρκεί να κάνεις τα προβλεπόμενα service σε εξουσιοδοτημένο?

ΥΓ

Πάντως συμφωνώ ότι για συνήθη μικτή χρήση το diesel & cng είναι ένα σκαλί ποιο πάνω. Αν κάποιος όμως το έχει αποκλειστικά πόλης την χρήση νομίζω ότι το σημερινό υβριδικό 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα ΤΟΥΟΤΑ να είναι άριστη λύση. Οι προηγούμενες γενιές ήταν λιγότερο αποδοτικές και είχαν μικρότερο χρόνο ζωής.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ROG-X είπε

Εως 11 χρόνια για την μπαταρία. Μετα την 6ετια πεφτει μπαγιοκο.

Capture.JPG.a064d4313ba541c831e3011a26f74829.JPG

Τοσα χιλιόμετρα γραφει του ταξιτζή Skoda TDI σε ενα ετος. 😂

Mε ταξιτζήδες που έχουν hybrid, τα πάνε μέχρι την λήξη της εγγύησης 5ετια....μετά πέταμα! Πολλοί το μετάνιωσαν που επένδυσαν...

Παρτε κανένα ηλεκτρικό πατίνι.

giphy.gif

Τώρα με αυτό που έγραψες πιστεύεις ότι είσαι genius???

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το ότι συγκρίνετε οχήματα ταξί που σκίζονται όλο το 24ωρο και σε ένα χρόνο έχουν τη χρήση που έχει το ΙΧ μας σε 6-7 χρόνια ...με ξεπερνάει λίγο αλλά ...anyway! :)

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα μαζί με την αγορά μου έδωσαν και 6 κουπόνια για δωρεάν επέκταση της εγγύσης μετάτον 5ο χρόνο. Το να σκέφτεσαι οτι θα χαλάσει η μπαταρία σε 10 χρόνια έιναι σαν να παίρνεις το 1999 ενα Νοκια 5110 και να σου λένε οτι αν χαλάσει η μπαταρία έχει 40.000 δρχ.. σε 10 χρόνια που χαλάει η μπαταρία όμως το κόστος της ειναι 0.
Δηλαδή τι νομίζουμε; Οτι δεν θα πέσει η τιμή των μπαταριών; Οτι δεν θα υπαρχουν after market; Οτι δεν μπορεις να αλλάξεις μόνο τα χαλασμένα στοιχεία; Ήδη στα prius  συην Αμερική αλλάζουν μόνο τα στοιχεία με ελάχιστο κόστος κσι γίνονται καινούργια.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ROG-X είπε

Εως 11 χρόνια για την μπαταρία. Μετα την 6ετια πεφτει μπαγιοκο.

Capture.JPG.a064d4313ba541c831e3011a26f74829.JPG

Τοσα χιλιόμετρα γραφει του ταξιτζή Skoda TDI σε ενα ετος. 😂

Mε ταξιτζήδες που έχουν hybrid, τα πάνε μέχρι την λήξη της εγγύησης 5ετια....μετά πέταμα! Πολλοί το μετάνιωσαν που επένδυσαν...

Παρτε κανένα ηλεκτρικό πατίνι.

giphy.gif

παλι εδω εισαι εσυ με τα κομπλεξ σου ; παρε το πετρελαιο σου και αλλου 

  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ROG-X είπε

Εως 11 χρόνια για την μπαταρία. Μετα την 6ετια πεφτει μπαγιοκο.

Capture.JPG.a064d4313ba541c831e3011a26f74829.JPG

Τοσα χιλιόμετρα γραφει του ταξιτζή Skoda TDI σε ενα ετος. 😂

Mε ταξιτζήδες που έχουν hybrid, τα πάνε μέχρι την λήξη της εγγύησης 5ετια....μετά πέταμα! Πολλοί το μετάνιωσαν που επένδυσαν...

Παρτε κανένα ηλεκτρικό πατίνι.

giphy.gif

Κάθε φορά αναρωτιέμαι γιατί μπαίνεις σε αυτή τη συζήτηση. Άσε εμάς να συζητάμε για υβριδικα και εσύ ασχολήσου με τα πετρέλαια. Γιατί μπαίνεις εδώ και χαλάς την συζήτηση. Πόσες παρατηρήσεις χρειάζεται για να το καταλάβεις.

 

Όσο για την μπαταρία, φίλος άλλαξε σε πριους μόνο τα στοιχεία, το ίδιο και γνωστός ταξιτζής σε civic υβριδικο 2009 σαν το δικό μου.

 

Για το δικό μου υπάρχει aftermarket μπαταρίαμμεγαλύτερης χωρητικότητας από της χοντα, πιο οικονομική αλλά σίγουρα δεν συμφέρει να την φέρεις από Αμερική. Οσο για το κόστος στις αντιπροσωπειες δεν νομίζω να πέσει ποτέ

Δημοσ.

χαιρετω το φορουμ

εχει πεσει στο τραπεζι η σκεψη για το yaris hybrid

Επειδη δεν εχω εμπειρια με toyota, τι παιζει με τα υποχρεωτικα service για να ισχυει η εγγυηση;

Εχουμε μια ιδεα ενδεικτικά καθε ποτε χρειαζεται αλλαγη λαδιου; Εκτιμώμενο κοστος σε αντιπροσωπεια για τα προβλεπόμενα service? 

 

 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, CptBill είπε

χαιρετω το φορουμ

εχει πεσει στο τραπεζι η σκεψη για το yaris hybrid

Επειδη δεν εχω εμπειρια με toyota, τι παιζει με τα υποχρεωτικα service για να ισχυει η εγγυηση;

Εχουμε μια ιδεα ενδεικτικά καθε ποτε χρειαζεται αλλαγη λαδιου; Εκτιμώμενο κοστος σε αντιπροσωπεια για τα προβλεπόμενα service? 

Όπως ανέφερα εγώ έχω το προηγούμενο μοντέλο επομένως θα σου απαντήσω και αν θέλεις φυσικά το διαβάζεις. Φυσικά service στην αντιπροσωπία για να ισχύει η εγγύηση. service κάθε χρόνο ή 15.000 χλμ. Το κόστος πάνω κάτω ίδιο είναι όπως σε όλα τα ΙΧ εκτιμώ του τουτέστιν 110 - 130 ευρώ max. αν δεν έχει πχ αλλαγή τακάκια. Στο υβριδικό σύστημα μην νομίζεις ότι κάνουν πολλά όλα μέσω Η/Υ γίνονται επομένως το πολύ - πολύ καμιά ματιά εξ΄ οψεως να γίνεται και οκ καθόλου χέρι κατά την γνώμη μου (αυτό έχω παρατηρήσει έως τώρα). Επίσης έχω την γνώμη κατά 99% ότι και να μην κάνεις τα service στην toyota αλλά σε δικό σου συνεργείο το υβριδικό σύστημα δεν έχει καμία σχέση με την  εγγύηση της μηχανής (είναι κατά πολύ ανεξάρτητα εννοώ). Δηλαδή όπως πχ αν έχεις χάσει την εγγύηση στα μηχανικά μέρη συνεχίζεις να έχεις εγγύηση στο χρώμα ή στο να μην σου σκουριάσει το σασί κάτι τέτοιο ισχύει και εδώ. Για αυτό άλλωστε μπορεί η εγγύηση της μηχανής να είναι 5 έτη και της μπαταρίας και παραπάνω από 5 έτη. Παρόλα αυτά όλα αυτά στα αναφέρω λέγοντάς σου και πάλι ότι εγώ έχω το προηγούμενο μοντέλο.

Δημοσ.

Υπέροχο αμάξι το υβριδικό corolla, οικονομικό στην κατανάλωση, ασφαλές, άνετο.

Κάπου άκουσα ότι από Σεπτέμβρη θα αναβαθμισουν και το infotainment system σε car play και android auto.

Tο μόνο κακό που έχει είναι τιμή του, αν ήταν λίγο πιο φθηνό θα το αγόραζα με κλειστά μάτια.

Δημοσ.
Στις 15/9/2019 στις 6:30 ΜΜ, vilfer είπε

Υπέροχο αμάξι το υβριδικό corolla, οικονομικό στην κατανάλωση, ασφαλές, άνετο.

Κάπου άκουσα ότι από Σεπτέμβρη θα αναβαθμισουν και το infotainment system σε car play και android auto.

Tο μόνο κακό που έχει είναι τιμή του, αν ήταν λίγο πιο φθηνό θα το αγόραζα με κλειστά μάτια.

Άνετο για μεσαία κατηγορία που είναι δεν το λες. 

Δημοσ.
Στις 15/9/2019 στις 12:38 ΜΜ, billdanos είπε

Το ότι συγκρίνετε οχήματα ταξί που σκίζονται όλο το 24ωρο και σε ένα χρόνο έχουν τη χρήση που έχει το ΙΧ μας σε 6-7 χρόνια ...με ξεπερνάει λίγο αλλά ...anyway! :)

Μαλλον με την συγκριση που κανει θελει να πει  οτι δεν κανουν για πολλα χιλιομετρα . Δεν ειναι στανταρ τα χιλιομετρα που κανουν ολα ΙΧ  για καποιον που γραφει παρα πολλα χιλιομετρα οπως ενα ταξι Νομιζω δεν θα ειναι η καλυτερη επιλογη ενα υβριδικο.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Μαλλον με την συγκριση που κανει θελει να πει  οτι δεν κανουν για πολλα χιλιομετρα . Δεν ειναι στανταρ τα χιλιομετρα που κανουν ολα ΙΧ  για καποιον που γραφει παρα πολλα χιλιομετρα οπως ενα ταξι Νομιζω δεν θα ειναι η καλυτερη επιλογη ενα υβριδικο.

Παίζει ρόλο το που γίνονται τα χιλιόμετρα. Αν είναι ι.χ. η ταξί στην Αθήνα δεν υπάρχει κάτι πιο οικονομικό απο υβριδικό, αν πάλι είσαι στην επαρχία η κάνεις συχνά αποστάσεις πάνω απο 100 χλμ εκτός αστικού κλοιού και σε ενδιαφέρει η οικονομία, τοτε φυσικά δεν σε ενδιαφέρει το υβριδικο.

 

Επεξ/σία από G.bar
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...