Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 4/9/2019 στις 2:02 ΜΜ, jimthb είπε

Καλησπέρα σε όλους 

Τα φωτα σας γιατί από το μπέρδεμα πάει να σπάσει το κεφάλι μου.Προς αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου για την γυναίκα μου καταλήξαμε σε δυο. 

Yaris hybrid 1.5 και Nissan micra 1.0t. Διαφορετικά αλλά το καθένα μας άρεσε για τους δικούς του λόγους.

Ερωτησεις προς τους υβριδικούς. 

1)Τι κατανάλωση μικτή βλέπετε στο yaris; 

2)Ταξίδι με 120 έως 140 χλμ είναι άνετο και οικονομικο;

3) Αυτό το βουητό (είναι  από το CVT ή τον κινητήρα;  ) όταν βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι παραμένει εφόσον πιάσει σταθερή ταχύτητα (πχ 130) ή συνεχίζει;

Είναι σαφές ότι αν θες "αυτοκίνητο πόλης" όπου σαφώς τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνεις εντός πόλης τότε το υβριδικό υπερέχει. Αν τα πολλά χιλιόμετρα τα κάνεις εκτός πόλης τότε cng ή πετρέλαιο σαφώς υπερέχουν. Κατα την άποψη μου για χρήση πέριξ των 10Κ χλμ ετησίως υπερέχουν οι βενζινοκινητήρες αφού οι άλλες λύσεις είναι ακριβότερες και στην απόκτηση και στα σερβις και δεν θα αποσβεστούν λόγω περιορισμένης χρήσης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/9/2019 στις 2:02 ΜΜ, jimthb είπε

Καλησπέρα σε όλους 

Τα φωτα σας γιατί από το μπέρδεμα πάει να σπάσει το κεφάλι μου.Προς αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου για την γυναίκα μου καταλήξαμε σε δυο. 

Yaris hybrid 1.5 και Nissan micra 1.0t. Διαφορετικά αλλά το καθένα μας άρεσε για τους δικούς του λόγους.

Ερωτησεις προς τους υβριδικούς. 

1)Τι κατανάλωση μικτή βλέπετε στο yaris; 

2)Ταξίδι με 120 έως 140 χλμ είναι άνετο και οικονομικο;

3) Αυτό το βουητό (είναι  από το CVT ή τον κινητήρα;  ) όταν βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι παραμένει εφόσον πιάσει σταθερή ταχύτητα (πχ 130) ή συνεχίζει;

Καλησπέρα, κάτοχος υβριδικού yaris εδώ και 10 μήνες περίπου.

1) Μέση κατανάλωση μέχρι τώρα (6.000km) 4,5L/100km, 95% χρήση μέσα σε πόλη. Θα μπορούσε να ήταν και χαμηλότερη, απλά το άτομο που το οδηγεί συνήθως δεν προσπαθεί καθόλου να πετύχει καλύτερη κατανάλωση.

Υπόψιν ότι τα υβριδικά λόγω της ανάκτησης ενέργειας από επιβράδυνση/φρενάρισμα πετυχαίνουν χαμηλότερη κατανάλωση εντός πόλης, το ακριβώς αντίθετο από οποιοδήποτε άλλο συμβατικό δηλαδή.

2) Άνετο ναι, οικονομικό δεν θα το έλεγα, αν έχεις σκοπό να ταξιδεύεις με 140 τότε μάλλον δεν θα πρέπει να επιλέξεις υβριδικό yaris.

3) Από τον κινητήρα. Βασικά όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο διαθέτει CVT κιβώτιο, τότε για όσο επιταχύνεις ο κινητήρας θα δουλεύει στις στροφές που έχει τη maximum ροπή, αυτό προκαλεί το βουητό και την αίσθηση πατιναρίσματος. Ειδικά στα υβριδικά ο θόρυβος αυτός του κινητήρα μοιάζει ακόμα πιο έντονος, γιατί σε όλες τις υπόλοιπες συνθήκες (εκτός από kick-down δλδ) το αυτοκίνητο είναι σχεδόν αθόρυβο.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Είναι σαφές ότι αν θες "αυτοκίνητο πόλης" όπου σαφώς τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνεις εντός πόλης τότε το υβριδικό υπερέχει. Αν τα πολλά χιλιόμετρα τα κάνεις εκτός πόλης τότε cng ή πετρέλαιο σαφώς υπερέχουν. Κατα την άποψη μου για χρήση πέριξ των 10Κ χλμ ετησίως υπερέχουν οι βενζινοκινητήρες αφού οι άλλες λύσεις είναι ακριβότερες και στην απόκτηση και στα σερβις και δεν θα αποσβεστούν λόγω περιορισμένης χρήσης.

Τα cng έχουν σχεδόν 50% οικονομία καυσίμου από βενζινοκίνητο όχημα (υβριδικό ή μη) εντός πόλης με MO κατανάλωσης 4lt/100km. Εκτός πόλης ξεφεύγει το πράγμα ακόμα περισσότερο προς τα cng

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Uberalles_gr είπε

Τα cng έχουν σχεδόν 50% οικονομία καυσίμου από βενζινοκίνητο όχημα (υβριδικό ή μη) εντός πόλης με MO κατανάλωσης 4lt/100km. Εκτός πόλης ξεφεύγει το πράγμα ακόμα περισσότερο προς τα cng

συμφωνώ , τα CNG είναι οικονομικά στα καύσιμα και εντός πόλης και εκτός αλλά έχουν 2 σοβαρά μειονεκτήματα

α) υπερβολικά περιορισμένα σημεία ανεφοδιασμού

β) οι μπουκάλες πιάνουν χρήσιμο χώρο.

Επίσης πρέπει να υπολογίσουμε και την 2000-3000 ευρώ η επιβάρυνση στην αρχική αξία του αυτοκινήτου οπότε πρέπει να κάνεις άνω του μετρίου χρήση του αυτοκινήτου για να την αποσβέσεις εντός ευλόγου διαστήματος. 

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jgeorgiou είπε

συμφωνώ , τα CNG είναι οικονομικά στα καύσιμα και εντός πόλης και εκτός αλλά έχουν 2 σοβαρά μειονεκτήματα

α) υπερβολικά περιορισμένα σημεία ανεφοδιασμού

β) οι μπουκάλες πιάνουν χρήσιμο έχει 

Εχει κι αλλα μειονεκτηματα

γ) βάρος, αν κάψεις βενζίνη με τόσο βάρος ανεβαίνει η κατανάλωση,δεν είναι ίδια με απλό βενζινοκινητο 

δ) αν πέσει κάποιος από πίσω σου χτυπά ξύλο οι μπουκάλες πόσο αντέχουν; πολυ ευφλεκτο το φυσικο αεριο.

ε) δεν έχεις ρεζέρβα

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Nicolas- είπε

Εχει κι αλλα μειονεκτηματα

γ) βάρος, αν κάψεις βενζίνη με τόσο βάρος ανεβαίνει η κατανάλωση,δεν είναι ίδια με απλό βενζινοκινητο 

δ) αν πέσει κάποιος από πίσω σου χτυπά ξύλο οι μπουκάλες πόσο αντέχουν; πολυ ευφλεκτο το φυσικο αεριο.

ε) δεν έχεις ρεζέρβα

γ) Εντάξει τώρα , οι άδειες μπουκάλες (Αν είναι γεμάτες τότε δεν καις βενζίνη) Πόσα κιλά είναι? 40-50-60 κιλά? Ξέρει κάποιος?

δ) είναι κάτω από πίσω καθίσματα συνήθως - έχουν απόσταση από προφυλακτήρα. Έχουν πουληθεί πολλά στην ευρωπαϊκή αγορά , έχει αναφερθεί τέτοια περίπτωση?

 ε) Πολλά καινούρια μοντέλα με συμβατικό καύσιμο δεν έχουν ρεζέρβα (εγώ παρήγγειλα πρόσφατα αυτοκίνητο και 1 από τις πολλές προϋποθέσεις ήταν η ύπαρξη ρεζέρβας - είμαι της παλιάς σχολής) 

 

ΥΓ

Στο τσακ ήμουν να παραγγείλω να το υβριδικό corolla πριν ένα μήνα αλλά χρειαζόμουν χώρους που δεν μου έδινε.  Κρίμα γιατί έχω χρήση εντός του λεκανοπεδίου άνω του 80% των χλμ που κάνω.

 

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.

Πολύ συχνά θα καις βενζίνη γιατί δεν έχει παντού πρατήρια φυσικού αερίου. Επίσης αν κάνεις ταξίδια το πολύ 300 χλμ με φυσικό αέριο.  Και την επιστροφή ολη με βενζίνη αν εκεί που θα πας δε βρεις πρατήριο. Άρα και 50 κιλά να είναι, που σίγουρα είναι παραπανω, κοστίζει όταν καις βενζίνη. 

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, δε το έψαξα, απλή σκέψη . Εγώ έχω δει μπουκάλες να ακουμπάνε σχεδον το πίσω τζαμι.

Κι εγώ είμαι παλιάς σχολής γι αυτό εβαλα στα αρνητικά την απουσια ρεζερβας.

Και κάτι ακόμα που ξεχάσαμε, αν κάνεις 50 χλμ τη μερα πρέπει να πηγαίνεις για γέμισμα 2 φορές την εβδομάδα...

 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν θέλω να "χαλάσω" το topic που είναι για "Υβριδικά αυτοκίνητα" με posts που δεν έχουν σχέση με αυτό, για αυτό τον λόγο δεν θα συνεχίσω την κουβέντα.

Απλώς λέτε ανακρίβειες και λίγο αστεία πράγματα:
- μπουκάλες ακουμπάνε στο πίσω τζάμι....
- σύγκρουση από πίσω και ίσως "έκρηξη" από ανάφλεξη του καυσίμου;;;
- επειδή είναι 40-50 κιλά (ούτε καν πόσο ζυγίζουν δεν ξέρετε απλώς λέτε) θα επιβαρύνει αυτό και στην κατανάλωση....

Δημοσ.

Ξεφυγαμε από το topic οντως :)

Αστεία πράγματα αλλά όχι γελοία! Αναφερω απλη φυσικη, όλοι ξέρουμε ποσο εκρηκτικο ειναι το φυσικο αεριο. Και φυσικά έχει βάρος.

Ερώτηση πάνω στο topic:

Έχει κάνεις κάτοχος hybrid θέμα με σκουριά ή μαυρα σημαδια στις δισκοπλακες;;;

 

Δημοσ.

Συγνωμη αλλα μας εχετε πρηξει τα @@@@ με το φυσικο αεριο. Οποιος θελει να κουβαλαει 100 κιλα μπουκαλες και να κινειται με βενζινη εκτος αττικη ας παει να το παρει. Και τελος παντων ας παει να γραψει στο αντιστοιχο νημα. Ερωτηση , αυτη τη στιγμη για ενα μεσο υβριδικο το corolla φαινεται να ειναι η καλυτερη επιλογη. Υπαρχει στον οριζοντα κατι πιο καινουργιο να ερχεται? ( Και σε καλυτερη τιμη ισως?)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Συγνωμη αλλα μας εχετε πρηξει τα @@@@ με το φυσικο αεριο. Οποιος θελει να κουβαλαει 100 κιλα μπουκαλες και να κινειται με βενζινη εκτος αττικη ας παει να το παρει. Και τελος παντων ας παει να γραψει στο αντιστοιχο νημα. Ερωτηση , αυτη τη στιγμη για ενα μεσο υβριδικο το corolla φαινεται να ειναι η καλυτερη επιλογη. Υπαρχει στον οριζοντα κατι πιο καινουργιο να ερχεται? ( Και σε καλυτερη τιμη ισως?)

Συζήτηση κάνουμε, δεν υπάρχει λόγος τέτοιων συμπεριφορών. Προς τι ο εκνευρισμός;

Εγώ προσωπικά ότι γράφω, το γράφω προς ενημέρωση κάποιων που πιθανώς να διαβάσουν κάποιο νήμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.Κάτοχος ενός υβριδικού yaris του 2014. Έφτασε ο καιρός να αλλάξω υβριδική μπαταρία. Η μπαταρία του ΙΧ μου ήταν με 5 χρόνια εγγύηση εργοστασιακή και η μπαταρία άρχισε να τα «παίζει» γύρω στα 5 χρόνια και 2 μήνες. Βασικά να πω εξαρχής ότι την μπαταρία μερικές φορές την είχα φτάσει να δουλεύει συνέχεια στα κόκκινα ας πούμε (αν είναι δόκιμος ο όρος επειδή συνεχώς δουλεύει) εννοώντας ότι πήγαινα αρκετά αργά για να λειτουργεί μέχρι να αδειάσει και να μπει αναγκαστικά ο βενζινοκινητήρας σε λειτουργία, συνεχώς σε λειτουργία ο κλιματισμός ή σταματημένος με τις ώρες να ακούω μουσική και να κάνει εναλλαγή ο βενζινοκινητήρας με τον ηλεκτροκινητήρα κτλ (πάντως αυτό είναι καλό γενικώς επειδή η μπαταρία επιβάλλεται να μην είναι «καιρό» σε ακινησία). Η TOYOTA για όποιον ξέρει βασικά εκτός του πακέτου της βασικής εγγύησης δίνει και επέκταση εγγύησης της μπαταρίας. Δηλαδή ενώ εγώ θεωρητικά ήμουν εκτός εγγύησης, άνω των 5 χρόνων, στην πραγματικότητα περί τα 4 χρόνια και 2 μήνες είχα επιλέξει να κάνω την επέκταση της εγγύησης που είναι ανά έτος με κόστος περί τα 100 ευρώ. Δηλαδή μετράνε την μπαταρία, τα ρεύματα, την τάση κτλ,κτλ,κτλ μπαίνουν στο λογισμικό του ΙΧ με το πρόγραμμά του Η/Υ και πιστοποιούν ότι η μπαταρία είναι καλή και σου δίνουν έναν επιπλέον χρόνο εγγύησης για καλή λειτουργία της μπαταρίας, γραπτώς φυσικά. Τώρα το πρόβλημα με το δικό μου αμάξι ήταν ότι πριν από 2 μήνες περίπου και συνάμα 2 μήνες πριν τελειώσει η επεκταμένη εγγύηση μπαταρίας, μου άναψε το check engine και άλλα περίεργα λαμπάκια. Πηγαίνοντάς το στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο το έλεγξαν και μου είπαν ότι δεν ήταν κάτι ανησυχητικό όπως φαινόταν αλλά επειδή έχει έναν αεραγωγό για να ψύχετε ο χώρος των μπαταριών, αυτός ήταν γεμάτος με ξένα σώματα και δεν μπορούσε να ψυχθεί ο χώρος(sos λοιπόν η καθαριότητα και του εσωτερικού του ΙΧ και κυρίως σε εκείνο το σημείο πέριξ). Άνοιξε το καπάκι με τις μπαταρίες και μου είπε ότι έβγαλε πευκοβελόνες, άρα έκανε δουλειά επειδή η αλήθεια είναι ότι εκεί που μένω έχει μόνο πεύκα με πυκνή βλάστηση. Μου είπε οκ το παίρνεις και βλέπουμε αν βγάλει ζημιά επειδή τώρα φαίνεται μια χαρά και στην πραγματικότητα, καθώς είχα ανησυχήσει, μου είπε ότι δεν μπορούν να επέμβουν πολύ στο υβριδικό σύστημα, επειδή τα περισσότερα είναι ηλεκτρονικά και γίνονται μέσω του προγράμματος που έχουν στον υπολογιστή (εννοώντας αν ο Η/Υ δείξει οκ τότε είναι οκ, αυτοί δεν μπορούσαν να κάνουν εναν προληπτικό έλεγχο). Επειδή πήγα το αμάξι για service 4 - 5 ημέρες πριν λήξει η επέκταση εγγύησης της μπαταρίας που σας είπα ότι έκανα, μου είπε όλα καλά με το ΙΧ αλλά στον Η/Υ δείχνει ένα θεματάκι με την μπαταρία και να το ξαναπάω να το δούν καλύτερα αύριο με την ησυχία τους, επειδή ζήτησα να μου επεκτείνουν και την εγγύηση της μπαταρίας συνάμα. Το θέμα ήταν τελικά ότι ενώ ο υπολογιστής έβγαζε ένα μικρό ψεγάδι στην μπαταρία (μέσω της φύσας για τον έλεγχο του υβριδικού συστήματος) στο ΙΧ δεν φαινόταν στον πίνακα οργάνων (αντίστοιχη ένδειξη πχ check engine) με αποτέλεσμα ,ναι κάποτε να έβγαζε το πρόβλημα η μπαταρία πχ σε μία ώρα, σε μία εβδομάδα, σε έναν μήνα, σε έναν χρόνο ουδείς γνωρίζει αλλά εφόσον δεν εμφάνιζε ένδειξη στο ταμπλό του ΙΧ (check engine)  δεν εμφάνιζε κωδικό βλάβης και στο ειδικό λογισμικό του Η/Υ, απλά έδειχνε μία "ατονία" η μπαταρία θα έλεγα. Η αντιπροσωπία της toyota το διαπίστωσε και η ίδια το πρόβλημα, επειδή τα δεδομένα της μπαταρίας του συνεργείου στέλνονταν και ηλεκτρονικά στην ίδια, την Toyota hellas, αλλά η ίδια είπε ότι εφόσον δεν εμφανίζει κωδικό βλάβης, δεν μπορεί να κάνει κάτι επ΄αυτού και επειγόντως πρέπει να βγει η βλάβη πριν τελειώσει η εγγύηση που έληγε περίπου σε 3 ημέρες. Άλλωστε και το συνεργείο μου ανέφερε ότι δεν μπορώ να σου δώσω επέκταση εγγύησης επειδή η μπαταρία δεν φαίνεται καλή ασχέτως αν δεν έχει βγάλει βλάβη «πραγματική» ακόμα. Κατόπιν συζητήσεως της toyota με τον εξουσιοδοτημένο συνεργείο προτάθηκε ας το πούμε επειδή και πελάτης του συνεργείου ήμουνα και καλοπληρωτής και επειδή ήταν κρίμα να πληρώσω 4.000 ευρώ την μπαταρία ίσως σε μία εβδομάδα, να ζοριστεί η μπαταρία τόσο πολύ, που τελικά να επισπευόταν η καταστροφή της πχ με συνεχόμενα χιλιόμετρα από το πρωί έως το βράδυ ίσως για να υπερθερμανθεί κάπως, να πέσει τόσο πολύ η απόδοσή της, να αρχίσουν ίσως να βραχυκυκλώνει το ένα στοιχείο το άλλο κτλ  (που είναι θεμιτός τρόπος φυσικά άλλωστε κανείς δεν λέει να κάνεις έως 1500χλμ την ημέρα maximum). Παρόλα αυτά η μπαταρία δεν έβγαζε το check engine και απλά έδειχνε ακόμα κάπως προβληματική στο λογισμικό του Η/Υ. Τελικά η μπαταρία έβγαλε βλάβη στις 16:00 (ένδειξη βλάβης στον Η/Υ, πιθανολογώ και στο ταμπλό του ΙΧ θα το εμφάνιζε, απλά επειδή είχε ανοιχτεί το καπάκι των μπαταριών ήταν σβηστό το ΙΧ) ενώ σε οχτώ ώρες θα έληγε η εγγύηση.Τώρα το πως βγήκε η βλάβη ο καθένας αντιλαμβάνετε ότι ναι μπορεί να ήταν και η συνεχόμενη χρήση του ΙΧ εκείνων των ημερών ή να  ήταν λόγω άλλης ζημιάς κανείς δεν ξέρει για ποιον λόγο εμφάνισε fault η μπαταρία. Για μία ακόμη φορά πάντως ευχαριστώ το προσωπικό τόσο του συνεργείου της toyota όσο και της αντιπροσωπίας, επειδή πιστεύω ότι και εκείνοι κατάλαβαν ότι δεν θα είχα άδικο αν έπειτα είχα παράπονα από την toyota hellas για ένα ΙΧ τους, μία εταιρεία που σίγουρα στο πέρασμα των χρόνων έχει αποδείξει την αξία των αυτοκινήτων της, πόσο μάλλον όταν ακόμα είχα εγγύηση στην μπαταρία. Αυτό συνεπάγεται βασικά και τεχνίτες που είναι συνεργάσιμοι, που μέχρι το απόγευμα πάλευαν με το ΙΧ μου και προσπαθούσαν να δώσουν λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπιζα, αλλά και σοβαρή εταιρεία που αντιλαμβανόμενη τους προβληματισμούς των πελατών της κερδίζει σε κύρος και σε γόητρο μέρα με την μέρα. Όταν η αντιπροσωπεία είναι ανθρώπινη τότε και οι αγορές των μοντέλων της ανεβαίνουν. Πιστεύω πολλοί να κατάλαβαν αυτό που έγραψα πιο πάνω και το τι ίσως πραγματικά συνέβη για να βγάλει fault η υβριδική μπαταρία. Πάντως έπειτα από αυτό γενικώς ισχυροποιείτε η γνώμη μου ότι πάνω από όλα,  αξία έχει η αμφίδρομη σχέση πελάτη και εταιρείας πόσο μάλλον όταν ο πελάτης πάει να χάσει την εμπιστοσύνη σε μια εταιρεία που έχει ένα καλό ιστορικό για τα ΙΧ της.Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα, απλά έγραψα την προσωπική μου εμπειρία.

Επεξ/σία από Cavarly1!
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Cavarly1! είπε

Καλησπέρα.Κάτοχος ενός υβριδικού yaris του 2014. Έφτασε ο καιρός να αλλάξω υβριδική μπαταρία. Η μπαταρία του ΙΧ μου ήταν με 5 χρόνια εγγύηση εργοστασιακή και η μπαταρία άρχισε να τα «παίζει» γύρω στα 5 χρόνια και 2 μήνες. Βασικά να πω εξαρχής ότι την μπαταρία μερικές φορές την είχα φτάσει να δουλεύει συνέχεια στα κόκκινα ας πούμε (αν είναι δόκιμος ο όρος επειδή συνεχώς δουλεύει) εννοώντας ότι πήγαινα αρκετά αργά για να λειτουργεί μέχρι να αδειάσει και να μπει αναγκαστικά ο βενζινοκινητήρας σε λειτουργία, συνεχώς σε λειτουργία ο κλιματισμός ή σταματημένος με τις ώρες να ακούω μουσική και να κάνει εναλλαγή ο βενζινοκινητήρας με τον ηλεκτροκινητήρα κτλ (πάντως αυτό είναι καλό γενικώς επειδή η μπαταρία επιβάλλεται να μην είναι «καιρό» σε ακινησία). Η TOYOTA για όποιον ξέρει βασικά εκτός του πακέτου της βασικής εγγύησης δίνει και επέκταση εγγύησης της μπαταρίας. Δηλαδή ενώ εγώ θεωρητικά ήμουν εκτός εγγύησης, άνω των 5 χρόνων, στην πραγματικότητα περί τα 4 χρόνια και 2 μήνες είχα επιλέξει να κάνω την επέκταση της εγγύησης που είναι ανά έτος με κόστος περί τα 100 ευρώ. Δηλαδή μετράνε την μπαταρία, τα ρεύματα, την τάση κτλ,κτλ,κτλ μπαίνουν στο λογισμικό του ΙΧ με το πρόγραμμά του Η/Υ και πιστοποιούν ότι η μπαταρία είναι καλή και σου δίνουν έναν επιπλέον χρόνο εγγύησης για καλή λειτουργία της μπαταρίας, γραπτώς φυσικά. Τώρα το πρόβλημα με το δικό μου αμάξι ήταν ότι πριν από 2 μήνες περίπου και συνάμα 2 μήνες πριν τελειώσει η επεκταμένη εγγύηση μπαταρίας, μου άναψε το check engine και άλλα περίεργα λαμπάκια. Πηγαίνοντάς το στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο το έλεγξαν και μου είπαν ότι δεν ήταν κάτι ανησυχητικό όπως φαινόταν αλλά επειδή έχει έναν αεραγωγό για να ψύχετε ο χώρος των μπαταριών, αυτός ήταν γεμάτος με ξένα σώματα και δεν μπορούσε να ψυχθεί ο χώρος(sos λοιπόν η καθαριότητα και του εσωτερικού του ΙΧ και κυρίως σε εκείνο το σημείο πέριξ). Άνοιξε το καπάκι με τις μπαταρίες και μου είπε ότι έβγαλε πευκοβελόνες, άρα έκανε δουλειά επειδή η αλήθεια είναι ότι εκεί που μένω έχει μόνο πεύκα με πυκνή βλάστηση. Μου είπε οκ το παίρνεις και βλέπουμε αν βγάλει ζημιά επειδή τώρα φαίνεται μια χαρά και στην πραγματικότητα, καθώς είχα ανησυχήσει, μου είπε ότι δεν μπορούν να επέμβουν πολύ στο υβριδικό σύστημα, επειδή τα περισσότερα είναι ηλεκτρονικά και γίνονται μέσω του προγράμματος που έχουν στον υπολογιστή (εννοώντας αν ο Η/Υ δείξει οκ τότε είναι οκ, αυτοί δεν μπορούσαν να κάνουν εναν προληπτικό έλεγχο). Επειδή πήγα το αμάξι για service 4 - 5 ημέρες πριν λήξει η επέκταση εγγύησης της μπαταρίας που σας είπα ότι έκανα, μου είπε όλα καλά με το ΙΧ αλλά στον Η/Υ δείχνει ένα θεματάκι με την μπαταρία και να το ξαναπάω να το δούν καλύτερα αύριο με την ησυχία τους, επειδή ζήτησα να μου επεκτείνουν και την εγγύηση της μπαταρίας συνάμα. Το θέμα ήταν τελικά ότι ενώ ο υπολογιστής έβγαζε ένα μικρό ψεγάδι στην μπαταρία (μέσω της φύσας για τον έλεγχο του υβριδικού συστήματος) στο ΙΧ δεν φαινόταν στον πίνακα οργάνων (αντίστοιχη ένδειξη πχ check engine) με αποτέλεσμα ,ναι κάποτε να έβγαζε το πρόβλημα η μπαταρία πχ σε μία ώρα, σε μία εβδομάδα, σε έναν μήνα, σε έναν χρόνο ουδείς γνωρίζει αλλά εφόσον δεν εμφάνιζε ένδειξη στο ταμπλό του ΙΧ (check engine)  δεν εμφάνιζε κωδικό βλάβης και στο ειδικό λογισμικό του Η/Υ, απλά έδειχνε μία "ατονία" η μπαταρία θα έλεγα. Η αντιπροσωπία της toyota το διαπίστωσε και η ίδια το πρόβλημα, επειδή τα δεδομένα της μπαταρίας του συνεργείου στέλνονταν και ηλεκτρονικά στην ίδια, την Toyota hellas, αλλά η ίδια είπε ότι εφόσον δεν εμφανίζει κωδικό βλάβης, δεν μπορεί να κάνει κάτι επ΄αυτού και επειγόντως πρέπει να βγει η βλάβη πριν τελειώσει η εγγύηση που έληγε περίπου σε 3 ημέρες. Άλλωστε και το συνεργείο μου ανέφερε ότι δεν μπορώ να σου δώσω επέκταση εγγύησης επειδή η μπαταρία δεν φαίνεται καλή ασχέτως αν δεν έχει βγάλει βλάβη «πραγματική» ακόμα. Κατόπιν συζητήσεως της toyota με τον εξουσιοδοτημένο συνεργείο προτάθηκε ας το πούμε επειδή και πελάτης του συνεργείου ήμουνα και καλοπληρωτής και επειδή ήταν κρίμα να πληρώσω 4.000 ευρώ την μπαταρία ίσως σε μία εβδομάδα, να ζοριστεί η μπαταρία τόσο πολύ, που τελικά να επισπευόταν η καταστροφή της πχ με συνεχόμενα χιλιόμετρα από το πρωί έως το βράδυ ίσως για να υπερθερμανθεί κάπως, να πέσει τόσο πολύ η απόδοσή της, να αρχίσουν ίσως να βραχυκυκλώνει το ένα στοιχείο το άλλο κτλ  (που είναι θεμιτός τρόπος φυσικά άλλωστε κανείς δεν λέει να κάνεις έως 1500χλμ την ημέρα maximum). Παρόλα αυτά η μπαταρία δεν έβγαζε το check engine και απλά έδειχνε ακόμα κάπως προβληματική στο λογισμικό του Η/Υ. Τελικά η μπαταρία έβγαλε βλάβη στις 16:00 (ένδειξη βλάβης στον Η/Υ, πιθανολογώ και στο ταμπλό του ΙΧ θα το εμφάνιζε, απλά επειδή είχε ανοιχτεί το καπάκι των μπαταριών ήταν σβηστό το ΙΧ) ενώ σε οχτώ ώρες θα έληγε η εγγύηση.Τώρα το πως βγήκε η βλάβη ο καθένας αντιλαμβάνετε ότι ναι μπορεί να ήταν και η συνεχόμενη χρήση του ΙΧ εκείνων των ημερών ή να  ήταν λόγω άλλης ζημιάς κανείς δεν ξέρει για ποιον λόγο εμφάνισε fault η μπαταρία. Για μία ακόμη φορά πάντως ευχαριστώ το προσωπικό τόσο του συνεργείου της toyota όσο και της αντιπροσωπίας, επειδή πιστεύω ότι και εκείνοι κατάλαβαν ότι δεν θα είχα άδικο αν έπειτα είχα παράπονα από την toyota hellas για ένα ΙΧ τους, μία εταιρεία που σίγουρα στο πέρασμα των χρόνων έχει αποδείξει την αξία των αυτοκινήτων της, πόσο μάλλον όταν ακόμα είχα εγγύηση στην μπαταρία. Αυτό συνεπάγεται βασικά και τεχνίτες που είναι συνεργάσιμοι, που μέχρι το απόγευμα πάλευαν με το ΙΧ μου και προσπαθούσαν να δώσουν λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπιζα, αλλά και σοβαρή εταιρεία που αντιλαμβανόμενη τους προβληματισμούς των πελατών της κερδίζει σε κύρος και σε γόητρο μέρα με την μέρα. Όταν η αντιπροσωπεία είναι ανθρώπινη τότε και οι αγορές των μοντέλων της ανεβαίνουν. Πιστεύω πολλοί να κατάλαβαν αυτό που έγραψα πιο πάνω και το τι ίσως πραγματικά συνέβη για να βγάλει fault η υβριδική μπαταρία. Πάντως έπειτα από αυτό γενικώς ισχυροποιείτε η γνώμη μου ότι πάνω από όλα,  αξία έχει η αμφίδρομη σχέση πελάτη και εταιρείας πόσο μάλλον όταν ο πελάτης πάει να χάσει την εμπιστοσύνη σε μια εταιρεία που έχει ένα καλό ιστορικό για τα ΙΧ της.Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα, απλά έγραψα την προσωπική μου εμπειρία.

η εγγυηση που δινει τωρα ειναι 11 ομως και οχι 5 αρχικα και αλα 5 μετα . 

οποτε εσενα εβγαλε θεμα επειδη δεν περναγε  αερας να την κρυωνει οποτε και εσκασε απο τη ζεστη . ο αεραγωγος ειναι μεσα ομως πως ρουφηξε πευκοβελόνες εσενα ; 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...