noo_mercy Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Στις 30/6/2019 στις 12:46 ΜΜ, Joshua21 είπε Ναι, πολύ σωστά, τι να σου πω... η μπαταρία φορτίζει είτε από τον θερμικό κινητήρα είτε από ανάκτηση ενέργειας, άρα ο κινητήρας τη φορτίζει... Ρε αδερφέ, δεν είπε κανένας ότι ο κινητήρας φορτίζει την μπαταρία,, ο κινητήρας δίνει κίνηση στην γεννήτρια που παράγει ρεύμα.Όταν το κάνει με περισσότερες στροφές, μεγαλώνει και η ταχύτητα φόρτισης.....
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 8 λεπτά πριν, noo_mercy είπε Ρε αδερφέ, δεν είπε κανένας ότι ο κινητήρας φορτίζει την μπαταρία,, ο κινητήρας δίνει κίνηση στην γεννήτρια που παράγει ρεύμα.Όταν το κάνει με περισσότερες στροφές, μεγαλώνει και η ταχύτητα φόρτισης..... Ρε αδερφέ, ο κινητήρας μπορεί να δώσει κίνηση στην γεννήτρια η οποία μπορεί να παράγει ρεύμα μόνο όταν δουλεύει, όταν είναι σβηστός και απλά τον περιστρέφει η δύναμη που έρχεται από τους τροχούς τότε δεν δίνει κίνηση πουθενά. Στην πρώτη περίπτωση δίνει κίνηση στο υβριδικό σύστημα, ενώ στην δεύτερη παίρνει κίνηση από το υβριδικό σύστημα. Ε αυτό που συζητάμε στις τελευταίες σελίδες είναι η δεύτερη περίπτωση και όχι η πρώτη, συζητάμε για την περίπτωση που η ορμή του αυτοκινήτου κάνει τον κινητήρα να περιστρέφεται, σε αυτή τη περίπτωση ο κινητήρας καταναλώνει ενέργεια, δεν παράγει, άσχετα την ταχύτητα με την οποία περιστρέφεται.
tempes Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 σε κάθε φρενάρισμα του ηλεκτροκινητήρα , παράγεται ενεργεία που φορτίζει τις μπαταρίες, είτε αυτή είναι από φρενάρισμα , είτε από κατηφόρα , είτε από τον θερμικό και σε κάθε άλλη περίπτωση που υπάρχει αντίσταση στον ηλεκτροκινητήρα
G.bar Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 7 ώρες πριν, Joshua21 είπε Ρε αδερφέ, ο κινητήρας μπορεί να δώσει κίνηση στην γεννήτρια η οποία μπορεί να παράγει ρεύμα μόνο όταν δουλεύει, όταν είναι σβηστός και απλά τον περιστρέφει η δύναμη που έρχεται από τους τροχούς τότε δεν δίνει κίνηση πουθενά. Στην πρώτη περίπτωση δίνει κίνηση στο υβριδικό σύστημα, ενώ στην δεύτερη παίρνει κίνηση από το υβριδικό σύστημα. Ε αυτό που συζητάμε στις τελευταίες σελίδες είναι η δεύτερη περίπτωση και όχι η πρώτη, συζητάμε για την περίπτωση που η ορμή του αυτοκινήτου κάνει τον κινητήρα να περιστρέφεται, σε αυτή τη περίπτωση ο κινητήρας καταναλώνει ενέργεια, δεν παράγει, άσχετα την ταχύτητα με την οποία περιστρέφεται. Ο κινητήρας δεν μπορεί ποτέ να είναι σβηστός όταν κινειται το αυτοκίνητο. Μόνο αν έχει μείνει απο βενζίνη. Και στις 2 περιπτώσεις δινει κίνηση στο υβριδικό συστημα και όταν δουλευει για αυτόν τον σκοπό , και όταν δουλευει για να φρενάρει το αυτοκίνητο. Και στις δυο περιπτωσεις ο κινητήρας περιστρέφει την γεννητρια και παράγει ρευμα για τις μπαταρίες. Ειναι πολύ απλο να το διαπιστώσεις εφοσο έχεις υβριδικό. Ανέβα σε ενα βουνο με οσο το δυνατο περισσότερη καταναλωση απο την μπαταρία, βαλε το κιβώτιο στο Β που φρενάρει και δεν παράγει και όλα αυτα και κατεβα κυλωντας.. θα φορτισει η μπαταρία πλήρως σε 500 μετρα. Ξανακάνε το ιδιο με φρένο η με απλή κύλιση.. θα φορτίσει στα 1000 μετρα.
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, G.bar είπε Ο κινητήρας δεν μπορεί ποτέ να είναι σβηστός όταν κινειται το αυτοκίνητο. Μόνο αν έχει μείνει απο βενζίνη. Sorry αλλά με αυτά που γράφεις αρχίζω να αμφιβάλλω για το αν πράγματι έχεις υβριδικό αυτοκίνητο. Μια χαρά σβηστός είναι όταν πχ ξεκινάς και κινείσαι ηλεκτρικά για έως 2 km, μια χαρά σβήνει και παραμένει σβηστός όταν για οποιοδήποτε λόγο αφήσεις εντελώς το γκάζι ενώ κινείσαι. Και μάλιστα όταν ο θερμικός κινητήρας σβήνει εντελώς τότε ανάβει η ένδειξη "EV" στο καντράν, μια και τότε δουλεύει σαν αμιγώς ηλεκτρικό. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από Joshua21
tempes Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Ο θερμικός δεν γίνεται να σβήσει, με την έννοια ότι σταματάει να περιστρέφετε. Απλα δεν καίει καύσιμο εκείνη την στιγμή που θεωρείς ότι σβήνει. Αλλά συνεχίζει να περιστρέφετε.
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, tempes είπε Ο θερμικός δεν γίνεται να σβήσει, με την έννοια ότι σταματάει να περιστρέφετε. Απλα δεν καίει καύσιμο εκείνη την στιγμή που θεωρείς ότι σβήνει. Αλλά συνεχίζει να περιστρέφετε. Ο ισχυρισμός σου δεν έχει ούτε βάση ούτε λογική, δεν υπάρχει κανένας λόγος να σπαταλιέται ενέργεια ώστε ο θερμικός κινητήρας να μην σταματά ποτέ να γυρίζει. Αν πιστεύεις ότι ο άξονας της γεννήτριας δεν είναι ανεξάρτητος από τον άξονα του κινητήρα κάνεις λάθος, αυτά τα δύο συνδέονται με ένα εξάρτημα που λέγεται μηχανισμός κατανομής ισχύος (power split device), ο οποίος επιτρέπει στον θερμικό κινητήρα να είναι αδρανής όταν δεν χρειάζεται:
G.bar Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 48 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Sorry αλλά με αυτά που γράφεις αρχίζω να αμφιβάλλω για το αν πράγματι έχεις υβριδικό αυτοκίνητο. Μια χαρά σβηστός είναι όταν πχ ξεκινάς και κινείσαι ηλεκτρικά για έως 2 km, μια χαρά σβήνει και παραμένει σβηστός όταν για οποιοδήποτε λόγο αφήσεις εντελώς το γκάζι ενώ κινείσαι. Και μάλιστα όταν ο θερμικός κινητήρας σβήνει εντελώς τότε ανάβει η ένδειξη "EV" στο καντράν, μια και τότε δουλεύει σαν αμιγώς ηλεκτρικό. Sorry και εγώ αλλά και με αυτά που απαντάς εσύ αρχίζω να αμφιβάλλω αν διαβάζεις ολόκληρα τα post, ή αν απλά απαντάς επιλεκτικά. Το λεω φυσικά γιατι απο ο,τι έγραψα κρατησες κάτι που θεώρησες οτι χρήζει απάντησης ενω είναι αυτονόητο. Φυσικα και σβήνει ο κινητήρας όταν κινείσαι αποκλειστικά με μπαταρία. Είχα την εντύπωση, διορθωσε με αν κανω λάθος, οτι μιλάμε για το αν φορτιζει στο Β και τι γίνεται η ενέργεια απο την κύλίση-φρενάρισμα, και πως αυτη απο κινητικη γίνεται ηλεκτρική μέσω της γεννήτριας. Επίσης όπως έχουμε ξαναπεί αν είσαι στο Β χωρίς να πατάς γκαζι ο κινητήρας δεν είναι μια χαρά σβηστος, γυρίζει για να φρεναρει και συγχρόνως γυρίζει τη γεννητρια που με τη σειρά της φορτίζει τις μπαταρίες. 20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ο ισχυρισμός σου δεν έχει ούτε βάση ούτε λογική, δεν υπάρχει κανένας λόγος να σπαταλιέται ενέργεια ώστε ο θερμικός κινητήρας να μην σταματά ποτέ να γυρίζει. Οταν φρενάρει -με το μοτέρ χωρίς να πατάς φρένο η γκάζι- δεν σπαταλιέται ενέργεια, ανακτάται απο την περιστροφή του μοτερ που περιστρέφει την γεννητρια.
NT1G Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Όχι από την περιστροφή των τροχών που γυρίζουν το όλο σύστημα; 🤔
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, G.bar είπε Sorry και εγώ αλλά και με αυτά που απαντάς εσύ αρχίζω να αμφιβάλλω αν διαβάζεις ολόκληρα τα post, ή αν απλά απαντάς επιλεκτικά. Το λεω φυσικά γιατι απο ο,τι έγραψα κρατησες κάτι που θεώρησες οτι χρήζει απάντησης ενω είναι αυτονόητο. Φυσικα και σβήνει ο κινητήρας όταν κινείσαι αποκλειστικά με μπαταρία. Είχα την εντύπωση, διορθωσε με αν κανω λάθος, οτι μιλάμε για το αν φορτιζει στο Β και τι γίνεται η ενέργεια απο την κύλίση-φρενάρισμα, και πως αυτη απο κινητικη γίνεται ηλεκτρική μέσω της γεννήτριας. Επίσης όπως έχουμε ξαναπεί αν είσαι στο Β χωρίς να πατάς γκαζι ο κινητήρας δεν είναι μια χαρά σβηστος, γυρίζει για να φρεναρει και συγχρόνως γυρίζει τη γεννητρια που με τη σειρά της φορτίζει τις μπαταρίες. Τα post φυσικά και τα διαβάζω ολόκληρα, μόνο που όταν ξεκινάς μια σκέψη σε λάθος βάση (στη συγκεκριμένη περίπτωση ότι ο κινητήρας δεν μπορεί ποτέ να είναι σβηστός όταν κινειται το αυτοκίνητο), τότε και το συμπέρασμα θα είναι εντελώς λανθασμένο. Επίσης αν άλλα γράφεις και άλλα εννοείς, δλδ έγραψες "πάντα" και εννοούσες "σε συγκεκριμένες συνθήκες", πάλι δικό σου είναι το λάθος, δεν φταίω εγώ. 29 λεπτά πριν, G.bar είπε Οταν φρενάρει -με το μοτέρ χωρίς να πατάς φρένο η γκάζι- δεν σπαταλιέται ενέργεια, ανακτάται απο την περιστροφή του μοτερ που περιστρέφει την γεννητρια. Ο θερμικός κινητήρας είναι το τελευταίο πράγμα στη σειρά, ακριβώς μετά το power split device, η ενέργεια που απορροφά χάνεται, δεν ανακτάται με κανέναν τρόπο. Δες ένα βιντεάκι μπας και καταλάβεις πως δουλεύει το όλο σύστημα: Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2019 από Joshua21 1
G.bar Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Τα post φυσικά και τα διαβάζω ολόκληρα, μόνο που όταν ξεκινάς μια σκέψη σε λάθος βάση (στη συγκεκριμένη περίπτωση ότι ο κινητήρας δεν μπορεί ποτέ να είναι σβηστός όταν κινειται το αυτοκίνητο), τότε και το συμπέρασμα θα είναι εντελώς λανθασμένο. Επίσης αν άλλα γράφεις και άλλα εννοείς, δλδ έγραψες "πάντα" και εννοούσες "σε συγκεκριμένες συνθήκες", πάλι δικό σου είναι το λάθος, δεν φταίω εγώ. Ο θερμικός κινητήρας είναι το τελευταίο πράγμα στη σειρά, ακριβώς μετά το power split device, η ενέργεια που απορροφά χάνεται, δεν ανακτάται με κανέναν τρόπο. Δες ένα βιντεάκι μπας και καταλάβεις πως δουλεύει το όλο σύστημα: οκ
jimthb Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους Τα φωτα σας γιατί από το μπέρδεμα πάει να σπάσει το κεφάλι μου.Προς αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου για την γυναίκα μου καταλήξαμε σε δυο. Yaris hybrid 1.5 και Nissan micra 1.0t. Διαφορετικά αλλά το καθένα μας άρεσε για τους δικούς του λόγους. Ερωτησεις προς τους υβριδικούς. 1)Τι κατανάλωση μικτή βλέπετε στο yaris; 2)Ταξίδι με 120 έως 140 χλμ είναι άνετο και οικονομικο; 3) Αυτό το βουητό (είναι από το CVT ή τον κινητήρα; ) όταν βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι παραμένει εφόσον πιάσει σταθερή ταχύτητα (πχ 130) ή συνεχίζει; Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2019 από jimthb
tempes Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Αν εννοείς τον ήχο σαν να πατιναρει, είναι από το σασμάν και ακούγεται μόνο σε παρατεταμένη επιτάχυνση
Nicolas- Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπέρα. Επισυνάπτω κόστος χρήσης μετα απο 2 χρόνια με yaris hybrid 2017 (ζάντες 16αρες) 25000 χλμ απροβληματιστα μέχρι τώρα, πραγματική μεικτή κατανάλωση 4 λίτρα, 50-50 εντός και εκτός πόλης. Πρώτο service 114 , δεύτερο 170 Τελη 2017 0 ευρώ , τελη 2018 0 ευρώ , τελη 2019 0 ευρώ , τελη 2020 απο οτι λενε ισως 0 ευρω παλι Μπορεί να ειναι τσιμπημενη η τιμή του αλλά σε σχέση με το 1400αρι που ειχα πριν έχει μισό κόστος χρήσης 2
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2019 Στις 2/8/2017 στις 6:50 ΜΜ, tornado είπε κατα πρωτον δεν ειναι υβριδικο, αλλα ασχετο απο αυτο δεν μπορω να κυνηγαω lpg πρατηρια για να φουλαρω, και δεν βλεπω τρομερες αλλαγες στο σκηνικο για την επομενη πενταετια. Δεν ανοιξα τυχαια το θεμα φιλε μου, ειναι η πιο φτηνη εναλλακτικη κινηση για οχημα πολης. Συγκεκριμενα προσανατολιζομαι σε υβριδικο yaris η auris οτι βρω κοντα στα λεφτα μου. πολύ σωστά αναφέρεις,ότι είναι όχημα πόλης το υβριδικό αυτοκίνητο. Στις 4/9/2019 στις 2:02 ΜΜ, jimthb είπε Καλησπέρα σε όλους Τα φωτα σας γιατί από το μπέρδεμα πάει να σπάσει το κεφάλι μου.Προς αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου για την γυναίκα μου καταλήξαμε σε δυο. Yaris hybrid 1.5 και Nissan micra 1.0t. Διαφορετικά αλλά το καθένα μας άρεσε για τους δικούς του λόγους. Ερωτησεις προς τους υβριδικούς. 1)Τι κατανάλωση μικτή βλέπετε στο yaris; 2)Ταξίδι με 120 έως 140 χλμ είναι άνετο και οικονομικο; 3) Αυτό το βουητό (είναι από το CVT ή τον κινητήρα; ) όταν βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι παραμένει εφόσον πιάσει σταθερή ταχύτητα (πχ 130) ή συνεχίζει; Το βουητό είναι από το κιβώτιο ταχυτήτων ( CVT).
Προτεινόμενες αναρτήσεις