Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Καλά η κατάσταση σου είναι ανίατη...  

Είναι εσωτερική σου ανάγκη να μην καταλαβαίνεις τι σου λένε;

Συγγνώμη για το ύφος μου αλλά σκας και γάιδαρο αν είχες...   

Τι έγινε, τελείωσαν τα επιχειρήματα και το γύρισες στις προσβολές? Πόσο προβλέψιμος...

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τι έγινε, τελείωσαν τα επιχειρήματα και το γύρισες στις προσβολές? Πόσο προβλέψιμος...

 

1 ώρα πριν, bromiaris είπε

Ρε τσάκαλε αφού καταλαβαίνεις τι θέλει να πεί, μην κολλάς... εκτός και αν "πρέπει"  να το κάνεις για να έχεις τον πάντα τον τελευταίο λόγο...)

Στο ξανά έγραψα…

Ο φίλος περιγράφει κάτι που το βλέπει χειροπιαστά μπροστά του όταν σε κατηφόρα κατεβάσει ταχύτητα…

Αυτό που βλέπει είναι να ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα και να κόβει η ταχύτητα του αυτοκινήτου…

Δεν μπορεί να το εκφράσει ή δεν γνωρίζει, να πει τι συμβαίνει αλλά σου περιγράφει το αποτέλεσμα…

Ο κοινούς νους καταλαβαίνει τι θέλει να πει ….

Αλλά προφανώς μόνο εσύ δεν κατάλαβες αυτό που καταλαβαίνει ο κοινός νους  και για τους δικούς σου λόγους έχεις κολλήσει όπως κολλάς γενικότερα…

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Στο ξανά έγραψα…

Ο φίλος περιγράφει κάτι που το βλέπει χειροπιαστά μπροστά του όταν σε κατηφόρα κατεβάσει ταχύτητα…

Αυτό που βλέπει είναι να ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα και να κόβει η ταχύτητα του αυτοκινήτου…

Δεν μπορεί να το εκφράσει ή δεν γνωρίζει, να πει τι συμβαίνει αλλά σου περιγράφει το αποτέλεσμα…

Ο κοινούς νους καταλαβαίνει τι θέλει να πει ….

Αλλά προφανώς μόνο εσύ δεν κατάλαβες αυτό που καταλαβαίνει ο κοινός νους  και για τους δικούς σου λόγους έχεις κολλήσει όπως κολλάς γενικότερα…

Πριν είπες:

"Το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο..

Αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα...  "

τώρα λες:

"Αυτό που βλέπει είναι να ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα και να κόβει η ταχύτητα του αυτοκινήτου…"

Στα λόγια μου έρχεσαι σιγά σιγά, άλλο που ο εγωισμός σου δεν σε αφήνει να το δεις.

Τέλος το off topic από εμένα.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πριν είπες:

"Το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο..

Αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα...  "

τώρα λες:

"Αυτό που βλέπει είναι να ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα και να κόβει η ταχύτητα του αυτοκινήτου…"

Στα λόγια μου έρχεσαι σιγά σιγά, άλλο που ο εγωισμός σου δεν σε αφήνει να το δεις.

Τέλος το off topic από εμένα.

Άει καλά...

Δημοσ.

Φρεναροντας δύσκολο να ανεβάσει στροφές. Επειδή όμως στο cvt την διαχείριση την κάνει το σασμάν όντως κόβοντας ταχύτητα ανεβάζει στροφές ή έστω μπορούμε να πούμε ανάλογα το πως είναι προγραμματισμένη η κάθε σχέση στο σασμάν. Έτσι αν πάρουμε ότι όλα αυτά που λέτε μπορεί και να μη ισχύουν γιατί απλά μπορεί να έχει προγραμματιστεί με διαφορετικό τρόπο το κάθε αυτοκίνητο. Μη ξεχνάτε ότι δεν μιλάμε ούτε για αυτόματο αλλά ούτε για χειροκίνητο σασμάν. Οι σχέσεις είναι συνεχώς μετσβαλλομεβες

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, tempes είπε

Φρεναροντας δύσκολο να ανεβάσει στροφές. Επειδή όμως στο cvt την διαχείριση την κάνει το σασμάν όντως κόβοντας ταχύτητα ανεβάζει στροφές ή έστω μπορούμε να πούμε ανάλογα το πως είναι προγραμματισμένη η κάθε σχέση στο σασμάν. Έτσι αν πάρουμε ότι όλα αυτά που λέτε μπορεί και να μη ισχύουν γιατί απλά μπορεί να έχει προγραμματιστεί με διαφορετικό τρόπο το κάθε αυτοκίνητο. Μη ξεχνάτε ότι δεν μιλάμε ούτε για αυτόματο αλλά ούτε για χειροκίνητο σασμάν. Οι σχέσεις είναι συνεχώς μετσβαλλομεβες

Όχι ακριβώς, στα τελευταία post είχαμε βγει εντελώς off-topic, μιλούσαμε συγκεκριμένα για το τι συμβαίνει σε συμβατικά αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο, ας μην το συνεχίσουμε.

On-topic τώρα, όπως είχα γράψει και πριν η θέση "B" στα κιβώτια των υβριδικών Toyota "φρενάρει τον κινητήρα", έτσι ακριβώς το περιγράφει το user manual στο yaris μου. Και αφού η δουλειά που κάνει η θέση "B" είναι να φρενάρει τον κινητήρα, δεν βλέπω το πως μπορεί να φορτίσει το αυτοκίνητο γρηγορότερα όπως γράφτηκε πιο πριν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο μόνος τρόπος είναι ο θερμικός κινητήρας να ανεβάσει στροφές. Και μάλλον είναι θέμα προγραμματισμου της επιλογής του σασμάν

Επεξ/σία από tempes
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tempes είπε

Ο μόνος τρόπος είναι ο θερμικός κινητήρας να ανεβάσει στροφές. Και μάλλον είναι θέμα προγραμματισμου της επιλογής του σασμάν

Εδώ μπερδεύτηκα λίγο, ο μόνος τρόπος είναι ο θερμικός κινητήρας να ανεβάσει στροφές ώστε να γίνει τι?

Αν εννοείς να φορτίσει η μπαταρία τότε δεν έχεις δίκιο, μόνο ο ηλεκτροκινητήρας δουλεύοντας αντίστροφα ως γεννήτρια μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία, ο θερμικός κινητήρας στα υβριδικά δεν έχει ικανότητα φόρτισης, ούτε καν εναλλάκτη δεν διαθέτει.

Δημοσ.
Στις 29/6/2019 στις 11:30 ΜΜ, Joshua21 είπε

Εδώ μπερδεύτηκα λίγο, ο μόνος τρόπος είναι ο θερμικός κινητήρας να ανεβάσει στροφές ώστε να γίνει τι?

Αν εννοείς να φορτίσει η μπαταρία τότε δεν έχεις δίκιο, μόνο ο ηλεκτροκινητήρας δουλεύοντας αντίστροφα ως γεννήτρια μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία, ο θερμικός κινητήρας στα υβριδικά δεν έχει ικανότητα φόρτισης, ούτε καν εναλλάκτη δεν διαθέτει.

 Όταν δουλευει ο θερμικός κινητηρας γυρίζει παράλληλα και τη γενητρια για να φορτιζουν οι μπαταριες. Οταν είναι να φορτίσουν οι μπαταρίες, ο ηλεκτροκινητηρας που γίνεται γενητρια δεν γυρίζει μόνος του, γυρίζει απο τον θερμικό κινητηρα μεσω του σασμαν ή απο την κύλιση του οχήματος μέσω του σασμαν πάλι. Αρα ο θερμικός κινητήρας ειναι αυτός που δίνει κίνηση στην γενητρια και απο εκεί μετατρέπεται η ενέργεια σε ηλεκτρική και φορτιζονται οι μπαταρίες. Χωρις θερμικό κινητηρα ή κύλιση σε κατηφόρα ή χρηση φρένου, η γενητρια δεν μπορει να φορτισει κάτι, αρα ο θερμικός κινητήρας είναι αυτός που φορτιζει τις μπαταρίες μεσω της γεννητριας.
   Όπως και στις μεγάλες υδροηλεκτρικές γεννήτριες, όσο μεγαλύτερη η πίεση του νερού τόσο μεγαλύτερη και η παραγωγή ενεργειας, ετσι και στο αυτοκίνητο, όσο περισσότερες οι στροφές του κινητήρα τόσο μεγαλύτερη και η δύναμη που αποστέλεται προς τη γεννητρια, εως ενός σημείου φυσικα. Απο εκεί και πέρα, ναι φορτίζει πιο γρήγορα όταν είναι στο Β λόγω περισσοτερων στροφων γιατι η γεννητρια ειναι άμεσα εξαρτώμενη απο τις στροφές του κινητηρα. Αν προσέξεις εχοντας το Β στο κιβωτιο και αφού φορτίσουν πλήρως οι μπαταρίες θα ακούσεις τον ήχο του θερμικου μοτερ να αλλάζει και να κάνει ενα ελαφρυ βουητό. Αυτό συμβαίνει γιατι πλέον δεν χρειαζεται να εμπλεκεται η γεννητρια γιατι οι μπαταρίες είναι γεματες! 
  Μπορεις πολύ ευκολα να το δοκιμάσεις σε μια μεγαλη κατηφορα αφού εχεις υβριδικο.. Με το ίδιο ποσοστο μπαταρίας κατεβα μια φορα με φρενο και χαμηλες στροφες και άλλη μια με Β και με τον κινητηρα να φρεναρει μόνος του χωρις φρένο. Θα δεις οτι η μπαταρία γεμίζει πολυ πιο γρηγορα. Επίσης η γεννητρια στα υβριδικα παίζει και το ρόλο του εναλάκτη φυσικα. 

 

Δημοσ.

@G.bar

Τα συμπεράσματα που βγάζεις είναι εντελώς λανθασμένα. Για παράδειγμα:

43 λεπτά πριν, G.bar είπε

Χωρις θερμικό κινητηρα ή κύλιση σε κατηφόρα ή χρηση φρένου, η γενητρια δεν μπορει να φορτισει κάτι, αρα ο θερμικός κινητήρας είναι αυτός που φορτιζει τις μπαταρίες μεσω της γεννητριας.

Στην αρχή καλά το πήγαινες, όντως η γεννήτρια δεν μπορεί να φορτίσει την μπαταρία χωρίς τον θερμικό κινητήρα ή χωρίς ανάκτηση ενέργειας (έτσι λέγεται όταν η γεννήτρια φορτίζει τη μπαταρία με κύλιση σε κατηφόρα ή χρήση φρένου), αλλά το συμπέρασμα που έβγαλες αγνοεί εντελώς την ανάκτηση ενέργειας...

Αν δεν μπορέσεις να καταλάβεις το λάθος στην σκέψη σου, δεν υπάρχει περίπτωση να συνεννοηθούμε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

@G.bar

Τα συμπεράσματα που βγάζεις είναι εντελώς λανθασμένα. Για παράδειγμα:

Στην αρχή καλά το πήγαινες, όντως η γεννήτρια δεν μπορεί να φορτίσει την μπαταρία χωρίς τον θερμικό κινητήρα ή χωρίς ανάκτηση ενέργειας (έτσι λέγεται όταν η γεννήτρια φορτίζει τη μπαταρία με κύλιση σε κατηφόρα ή χρήση φρένου), αλλά το συμπέρασμα που έβγαλες αγνοεί εντελώς την ανάκτηση ενέργειας...

Αν δεν μπορέσεις να καταλάβεις το λάθος στην σκέψη σου, δεν υπάρχει περίπτωση να συνεννοηθούμε.

Ναί μάλλον εχω πρόβλημα συνεννόησης.

Δημοσ.
Στις 30/6/2019 στις 12:35 ΜΜ, tempes είπε

Σωστά τα είπε ο @G.bar

Ναι, πολύ σωστά, τι να σου πω... η μπαταρία φορτίζει είτε από τον θερμικό κινητήρα είτε από ανάκτηση ενέργειας, άρα ο κινητήρας τη φορτίζει...

 

Δημοσ.
Στις 30/6/2019 στις 12:46 ΜΜ, Joshua21 είπε

Ναι, πολύ σωστά, τι να σου πω... η μπαταρία φορτίζει είτε από τον θερμικό κινητήρα είτε από ανάκτηση ενέργειας, άρα ο κινητήρας τη φορτίζει...

 

Οχι βέβαια, φορτιζει απο την γεννητρια που γυρίζει αποκλειστικά με τη βοήθεια του Θεου.

Δημοσ.
Στις 30/6/2019 στις 12:46 ΜΜ, Joshua21 είπε

Ναι, πολύ σωστά, τι να σου πω... η μπαταρία φορτίζει είτε από τον θερμικό κινητήρα είτε από ανάκτηση ενέργειας, άρα ο κινητήρας τη φορτίζει...

 

Στο δικό μου έτσι δουλεύει. Και ο ηλεκτροκινητηρας όταν φρενάρει γίνεται γεννήτρια, άρα ναι έμμεσα την φορτίζει ο θερμικός μέσω του ηλεκτροκινητηρα και η διαχείριση γίνεται από το σασμάν cvt με όλα τα ηλεκτρονικά που χρειάζεται

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...