tornado Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Ομολογώ πως με μπέρδεψες λίγο... με ρωτάς γιατί να πιστέψεις τον δημοσιογράφο που λέω εγώ(αυτόν που αναφέρει πραγματική κατανάλωση 5,5 στο yaris hybrid δλδ) και όχι τον "από πάνω" ο οποίος όχι μόνο τυγχάνει και αυτός δημοσιογράφος, αλλά επίσης αναφέρει πραγματική κατανάλωση 5,5 για το ίδιο αυτοκίνητο! Θα το αφήσω καλύτερα να πάει στο καλό όπως λες και εσύ Την χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη -και όχι μόνο- μεταξύ όλων των βενζινοκίνητων μικρών αυτοκινήτων παρουσιάζει το υβριδικό Yaris HSD, για το οποίο η Toyota ανακοινώνει 3,3 λτ./100 χλμ. (στη δοκιμή έχουμε μετρήσει γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ.). Στην πόλη είναι όμως πιο οικονομικό, αφού υπό συνθήκες κινείται μόνο με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Καλυτερα να διαβαζεις ολοκληρο το αρθρο για να βγαζεις σωστα συμπερασματα. Εν πασει περιπτωση, εχεις διαφορετικη αποψη, δεν τα γουσταρεις τα υβριδικα γιατι καινε πολυ, φανταζομαι μπορω να εχω αντιθετη αποψη σωστα?
Joshua21 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Την χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη -και όχι μόνο- μεταξύ όλων των βενζινοκίνητων μικρών αυτοκινήτων παρουσιάζει το υβριδικό Yaris HSD, για το οποίο η Toyota ανακοινώνει 3,3 λτ./100 χλμ. (στη δοκιμή έχουμε μετρήσει γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ.). Στην πόλη είναι όμως πιο οικονομικό, αφού υπό συνθήκες κινείται μόνο με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Καλυτερα να διαβαζεις ολοκληρο το αρθρο για να βγαζεις σωστα συμπερασματα. Εν πασει περιπτωση, εχεις διαφορετικη αποψη, δεν τα γουσταρεις τα υβριδικα γιατι καινε πολυ, φανταζομαι μπορω να εχω αντιθετη αποψη σωστα? Προφανώς δεν άνοιξες καν το link με την ίδια τη δοκιμή, αν το άνοιγες θα έβλεπες αυτό: Όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται σταματά να λειτουργεί ο κινητήρας και έτσι επιτυγχάνεται μεγάλη εξοικονόμηση βενζίνης στις αστικές συνθήκες κίνησης, όπου μετρήσαμε γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ. Όσο για το συμπέρασμα που έβγαλες είναι λανθασμένο, τα γουστάρω πολύ τα υβριδικά, τις ανακρίβειες του τύπου "τα LPG καινε περιπου τα διπλα απο οτι ενα υβριδικο" δεν γουστάρω.
tornado Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 ωραια τωρα που λυσαμε τις διαφορες μας στο τι κανει το LPG, μπορουμε να μεινουμε στο θεμα μας? 1
gbras Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Ειπες πριν ότι αν πάρω ηλεκτρικό που θα το φορτίζω. Το ίδιο πρόβλημα θα έχεις και με το υβριδικό , νομίζω τα τελευταία είναι όλα plug in. Όχι ότι είναι απαραίτητο αλλά αν δεν μπορείς να το φορτίζεις χάνεις αυτό το πλεονέκτημα . Όπως και να εχει περίεργο που δεν έχει εμφανιστεί κανέναν ακόμα ιδιοκτήτης υβριδικού .
NT1G Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δύσκολο να είναι plug in τα υβριδικά στην Ελλάδα. Τα yaris/pris/auris πάντως δεν είναι. Το Volvo XC90 ίσως είναι.
BlueBlade Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Ειπες πριν ότι αν πάρω ηλεκτρικό που θα το φορτίζω. Το ίδιο πρόβλημα θα έχεις και με το υβριδικό , νομίζω τα τελευταία είναι όλα plug in. Όχι ότι είναι απαραίτητο αλλά αν δεν μπορείς να το φορτίζεις χάνεις αυτό το πλεονέκτημα . Όπως και να εχει περίεργο που δεν έχει εμφανιστεί κανέναν ακόμα ιδιοκτήτης υβριδικού . Nομίζω όλα τα αμάξια της Toyota φορτίζουν On the go που λέμε. Δεν έχουν καν την υποδοχή για μπρίζα. 1
NikosKallithea Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Απο βενζίνη πάτε στο ηλεκτροκίνητο αν θέλετε να δείτε το μέλλον, τα υβριδικά είναι κάτι σαν τα vista, αν το πάρεις σήμερα σε 7-10 χρόνια που θα θέλεις να το ξεφορτωθεις θα είναι απλα για παλιοσίδερα 1
BlueBlade Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Το ηλεκτροκίνητο όπως είπαμε έχει πολλά θέματα και δεν είναι για την Ελλάδα ακόμα. Το υβριδικό είναι μια πολύ καλή επιλογή για το σήμερα και επίσης θα συνεχίσει να είναι μια τεχνολογία που συνεχώς αναπτύσσεται. Δεν σημαίνει ότι θα γίνουν Mainstream τα ηλεκτρικά σε 5-10 χρόνια και θα εξαφανιστούν τα υβριδικά. 2
tornado Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Απο βενζίνη πάτε στο ηλεκτροκίνητο αν θέλετε να δείτε το μέλλον, τα υβριδικά είναι κάτι σαν τα vista, αν το πάρεις σήμερα σε 7-10 χρόνια που θα θέλεις να το ξεφορτωθεις θα είναι απλα για παλιοσίδερα μιλας για μελλον για την ελλαδα? προτεινεις δηλαδη σε κατοικο του ευρυτερου κεντρου της αθηνας (και δεν μενει σε πυλωτη) να παρει ηλεκτροκινητο αυτοκινητο? πχ το volt το οποιο αν δουλευαν ολα οπως επρεπε, θα ηταν πραγματι επαναστατικο? μαλλον νομιζεις οτι ειμαστε νορβηγια αλλα δυστυχως δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Επισης θα πηγαινα σε λυση CNG ισως καλυτερο απο το υβριδικο (σε αντιθεση με το LPG που εχει καποιους κινδυνους) αλλα εδω και δεκα χρονια ανοιγουν πρατηρια CNG και αν θες την αποψη μου θα υπαρχει συζητηση για αλλα τοσα οποτε παει και αυτο. Αν μεινω 10 χρονια με ενα υβριδικο και σε συνδιασμο οτι θα εχει γινει η αναπτυξη των ηλεκτροκινητων με βαση το σκεπτικο σου, τοτε ναι μπορει να κανω μια ακομα αναβαθμιση. Αλλα δυστυχως στην ελλαδα πρεπει να παρακολουθουμε σαν ουραγος τις εξελιξεις.... Nομίζω όλα τα αμάξια της Toyota φορτίζουν On the go που λέμε. Δεν έχουν καν την υποδοχή για μπρίζα. εκτος το prime και μετα πας στο volt, το leaf της Nissan και καποιες ακομα ακριβες εκδοσεις bmw - mercedes κλπ. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2017 Απο βενζίνη πάτε στο ηλεκτροκίνητο αν θέλετε να δείτε το μέλλον, τα υβριδικά είναι κάτι σαν τα vista, αν το πάρεις σήμερα σε 7-10 χρόνια που θα θέλεις να το ξεφορτωθεις θα είναι απλα για παλιοσίδερα Σε ποσα χρονια ή 10ετιες θα κυκλοφορουν κανονικα στην Ελλαδα ? Εγω που είμαι και καποιας ηλικιας (60) δεν θα οδηγω πια .
neco Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 μιλας για μελλον για την ελλαδα? προτεινεις δηλαδη σε κατοικο του ευρυτερου κεντρου της αθηνας (και δεν μενει σε πυλωτη) να παρει ηλεκτροκινητο αυτοκινητο? πχ το volt το οποιο αν δουλευαν ολα οπως επρεπε, θα ηταν πραγματι επαναστατικο? μαλλον νομιζεις οτι ειμαστε νορβηγια αλλα δυστυχως δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Επισης θα πηγαινα σε λυση CNG ισως καλυτερο απο το υβριδικο (σε αντιθεση με το LPG που εχει καποιους κινδυνους) αλλα εδω και δεκα χρονια ανοιγουν πρατηρια CNG και αν θες την αποψη μου θα υπαρχει συζητηση για αλλα τοσα οποτε παει και αυτο. Αν μεινω 10 χρονια με ενα υβριδικο και σε συνδιασμο οτι θα εχει γινει η αναπτυξη των ηλεκτροκινητων με βαση το σκεπτικο σου, τοτε ναι μπορει να κανω μια ακομα αναβαθμιση. Αλλα δυστυχως στην ελλαδα πρεπει να παρακολουθουμε σαν ουραγος τις εξελιξεις.... εκτος το prime και μετα πας στο volt, το leaf της Nissan και καποιες ακομα ακριβες εκδοσεις bmw - mercedes κλπ. Αγόρασα υδριβικό yaris για τον πατέρα μου (74 χρονών). Έχω κάνει 150 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 6,4 lt/100km. Περιλαμβάνει και οδήγηση στα όρια του αυτοκινήτου κλπ. Χτες από Σταδίου στο IKEA του Κηφισού, μέση κατανάλωση 4 lt/100 km (3 άτομα + 1 μωρό). 1
tornado Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 neco εισαι ικανοποιημενος? τι θετικα / αρνητικα εχει η τεχνολογια και το αυτοκινητο?
neco Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 neco εισαι ικανοποιημενος? τι θετικα / αρνητικα εχει η τεχνολογια και το αυτοκινητο? επειδή είναι νωρίς ακόμα (~150 χιλιόμετρα) θα σου πω σε λίγο καιρό. Πάντως ψάχναμε ένα ευκολοδήγητο, μικρό, αυτόματο αυτοκίνητο. Το ντήζελ δεν το φέρνουν στην Ελλάδα σε αυτόματο. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Αγόρασα υδριβικό yaris για τον πατέρα μου (74 χρονών). Έχω κάνει 150 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 6,4 lt/100km. Περιλαμβάνει και οδήγηση στα όρια του αυτοκινήτου κλπ. Χτες από Σταδίου στο IKEA του Κηφισού, μέση κατανάλωση 4 lt/100 km (3 άτομα + 1 μωρό). Μια χαρα φου στα 74 μπορει να οδηγει με ασφαλεια .Δεν ξερω αν μπορω σε 14 χρονια εγω .
tarantules Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2017 Αγόρασα υδριβικό yaris για τον πατέρα μου (74 χρονών). Έχω κάνει 150 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 6,4 lt/100km. Περιλαμβάνει και οδήγηση στα όρια του αυτοκινήτου κλπ. Χτες από Σταδίου στο IKEA του Κηφισού, μέση κατανάλωση 4 lt/100 km (3 άτομα + 1 μωρό). Ρε παιδιά πολλά δεν είναι τα 6,4 lt/100km για υβριδικό; Εγώ με αμάξι 25ετίας και πέρσι είχα κατανάλωση 5,7lt/100km και φέτος στα 6,25 lt/100km. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις