Fubar.gr Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Στις 27/6/2019 στις 2:49 ΜΜ, Joshua21 είπε Όμως αν ήξεραν ότι η σχέση αυτή πρέπει να χρησιμοποιείται κυρίως όταν χιονίζει η έχει πάγο, τότε σίγουρα θα εκτιμούσαν αυτή τη χρήση. Γιατί ο οδηγός χρησιμοποιώντας την ένδειξη Β φρενάρει το αυτοκίνητο του με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο τρόπο και έτσι δεν μπλοκάρει τους τροχούς. Χρήσιμο λοιπόν αλλά μόνο για τις δύσκολες καταστάσεις." https://now24.gr/yaris-hybrid/ Η συγκεκριμένη συμβουλή απο το άρθρο είναι λάθος. Στο χιόνι και τον πάγο χρειάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο engine braking, γιατι με το άφημα του γκαζιού μπορεί να μπλοκάρουν οι τροχοί. Το φρενάρισμα το κάνουμε με τα φρένα μόνο. Έτσι στα παραδοσιακά αυτοκίνητα βάζουμε μία ταχύτητα πάνω και στα ηλεκτρικά ρυθμίζουμε το regen στη χαμηλότερη σκάλα. Υπάρχουν στα forum πολλές ιστορίες απο κατόχους ηλεκτρικών που αγόρασαν οικόπεδο επειδή είχαν το regen στο δυνατό.
noo_mercy Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 41 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Η συγκεκριμένη συμβουλή απο το άρθρο είναι λάθος. Στο χιόνι και τον πάγο χρειάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο engine braking, γιατι με το άφημα του γκαζιού μπορεί να μπλοκάρουν οι τροχοί. Το φρενάρισμα το κάνουμε με τα φρένα μόνο. Έτσι στα παραδοσιακά αυτοκίνητα βάζουμε μία ταχύτητα πάνω και στα ηλεκτρικά ρυθμίζουμε το regen στη χαμηλότερη σκάλα. Υπάρχουν στα forum πολλές ιστορίες απο κατόχους ηλεκτρικών που αγόρασαν οικόπεδο επειδή είχαν το regen στο δυνατό. H συμβουλή δεν είναι λάθος γιατί το έχω δοκιμάσει στην πράξη. Επειδή στο αυτόματο αυτοκίνητο με cvt δεν έχεις την επιλογή να βάλεις χαμηλότερη σχέση, με το λεβιέ στην θέση Β, το κιβώτιο δουλεύει αντίστροφα και δίνει αυτό κίνηση στην μηχανή, φρενάροντας έτσι χωρίς να γλιστρήσει το όχημα και όλο αυτό γίνεται πολύ ομαλά είτε όταν το ενεργοποιείς, είτε όταν το απενεργοποιείς. Εγώ προσωπικά το B το χρησιμοποιώ αρκετά ακόμα και ας μην είναι μεγάλη κατηφόρα (Όταν πχ πρέπει να φρενάρω και έχω χρόνο, γιαυτό και στις 140000 χλμ δεν έχω αλλάξει ακόμα τακάκια πίσω...)
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε Η συγκεκριμένη συμβουλή απο το άρθρο είναι λάθος. Στο χιόνι και τον πάγο χρειάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο engine braking, γιατι με το άφημα του γκαζιού μπορεί να μπλοκάρουν οι τροχοί. Το φρενάρισμα το κάνουμε με τα φρένα μόνο. Έτσι στα παραδοσιακά αυτοκίνητα βάζουμε μία ταχύτητα πάνω και στα ηλεκτρικά ρυθμίζουμε το regen στη χαμηλότερη σκάλα. Υπάρχουν στα forum πολλές ιστορίες απο κατόχους ηλεκτρικών που αγόρασαν οικόπεδο επειδή είχαν το regen στο δυνατό. Δεν ξέρω, ίσως να έχεις και δίκιο, πάντως το point μου ήταν να δείξω πως η θέση "B" δεν έχει καμία σχέση με το πόσο γρήγορα φορτίζει η μπαταρία που είπε κάποιος. Β = engine braking = φρενάρισμα από τον κινητήρα, και όχι φρενάρισμα από μεγαλύτερη παραγωγή ρεύματος. Επίσης αυτά που λες περί "regen" είναι λίγο άσχετα, τα υβριδικά δεν διαθέτουν κάτι τέτοιο, ή έστω το yaris hybrid (αυτό αφορούσε το άρθρο) δεν διαθέτει κάτι τέτοιο.
noo_mercy Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν ξέρω, ίσως να έχεις και δίκιο, πάντως το point μου ήταν να δείξω πως η θέση "B" δεν έχει καμία σχέση με το πόσο γρήγορα φορτίζει η μπαταρία που είπε κάποιος. Β = engine braking = φρενάρισμα από τον κινητήρα, και όχι φρενάρισμα από μεγαλύτερη παραγωγή ρεύματος. Επίσης αυτά που λες περί "regen" είναι λίγο άσχετα, τα υβριδικά δεν διαθέτουν κάτι τέτοιο, ή έστω το yaris hybrid (αυτό αφορούσε το άρθρο) δεν διαθέτει κάτι τέτοιο. Κι όμως, με βάση αυτά που έχω παρατηρήσει από την χρήση του αυτοκινήτου, στην θέση B το αυτοκίνητο φρενάρει ανεβάζοντας στροφές με αποτέλεσμα την πιο γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας. Αν έχω δει την μπαταρία φορτισμένη 100% 10 φορές, τις 9 ήταν χρησιμοποιώντας το φρενάρισμα του κινητήρα με τον επιλογέα στην θέση Β. PS: Το καταλαβαίνεις ότι φορτίζει την μπαταρία πιο γρήγορα γιατί ρίχνει και την μέση κατανάλωση πιο γρήγορα...
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, noo_mercy είπε Κι όμως, με βάση αυτά που έχω παρατηρήσει από την χρήση του αυτοκινήτου, στην θέση B το αυτοκίνητο φρενάρει ανεβάζοντας στροφές με αποτέλεσμα την πιο γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας. Αν έχω δει την μπαταρία φορτισμένη 100% 10 φορές, τις 9 ήταν χρησιμοποιώντας το φρενάρισμα του κινητήρα με τον επιλογέα στην θέση Β. PS: Το καταλαβαίνεις ότι φορτίζει την μπαταρία πιο γρήγορα γιατί ρίχνει και την μέση κατανάλωση πιο γρήγορα... Αυτό στα bold δεν έχει λογική βάση, οι στροφές του θερμικού κινητήρα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τη φόρτιση, ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που φορτίζει τη μπαταρία. Όσο για αυτά που έχεις παρατηρήσει δεν ξέρω ποιο ακριβώς υβριδικό έχεις, πάντως στο δικό μου (yaris hybrid) το πόσο γρήγορα φορτίζει η μπαταρία φαίνεται από αναλογικό όργανο που δείχνει πως δουλεύει το όλο σύστημα, όσο πιο χαμηλά είναι η βελόνα στην περιοχή "CHG" τόσο πιο γρήγορα φορτίζει: Ο ρυθμός που πέφτει η κατανάλωση δεν σου δίνει ασφαλές συμπέρασμα για το πόσο γρήγορα φορτίζει η μπαταρία.
noo_mercy Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αυτό στα bold δεν έχει λογική βάση, οι στροφές του θερμικού κινητήρα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τη φόρτιση, ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που φορτίζει τη μπαταρία. Όσο για αυτά που έχεις παρατηρήσει δεν ξέρω ποιο ακριβώς υβριδικό έχεις, πάντως στο δικό μου (yaris hybrid) το πόσο γρήγορα φορτίζει η μπαταρία φαίνεται από αναλογικό όργανο που δείχνει πως δουλεύει το όλο σύστημα, όσο πιο χαμηλά είναι η βελόνα στην περιοχή "CHG" τόσο πιο γρήγορα φορτίζει: Ο ρυθμός που πέφτει η κατανάλωση δεν σου δίνει ασφαλές συμπέρασμα για το πόσο γρήγορα φορτίζει η μπαταρία. Τεχνικές γνώσεις δεν έχω αλλά έχω την εντύπωση ότι το κιβώτιο φρενάρει τον κινητήρα, ανεβάζει στροφές και φορτίζεται η μπαταρία, όπως όταν παίρνει μπρος ο κινητήρας σε κανονικές συνθήκες για την φόρτιση. Για την κατανάλωση που πέφτει είναι λίγο μπακαλίστικο αυτό που λέω αλλά δουλεύοντας το Β βλέπω μεγαλύτερο ρυθμό στην πτώση της κατανάλωσης οπότε και κάτι θα σημαίνει αυτό. Τέλος όσο αναφορά την φόρτιση στο καντράν, έχε στον νου σου ότι η μέγιστη φόρτιση επιτυγχάνεται όταν είναι στην μέση η βελόνα στο σημείο που λέει CHG Το αυτοκίνητο μου είναι το auris 2013 btw
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 37 λεπτά πριν, noo_mercy είπε Τεχνικές γνώσεις δεν έχω αλλά έχω την εντύπωση ότι το κιβώτιο φρενάρει τον κινητήρα, ανεβάζει στροφές και φορτίζεται η μπαταρία, όπως όταν παίρνει μπρος ο κινητήρας σε κανονικές συνθήκες για την φόρτιση. Για την κατανάλωση που πέφτει είναι λίγο μπακαλίστικο αυτό που λέω αλλά δουλεύοντας το Β βλέπω μεγαλύτερο ρυθμό στην πτώση της κατανάλωσης οπότε και κάτι θα σημαίνει αυτό. Τέλος όσο αναφορά την φόρτιση στο καντράν, έχε στον νου σου ότι η μέγιστη φόρτιση επιτυγχάνεται όταν είναι στην μέση η βελόνα στο σημείο που λέει CHG Το αυτοκίνητο μου είναι το auris 2013 btw Σίγουρα κάτι δεν λες σωστά, πως γίνεται ο κινητήρας να ανεβάζει στροφές ενώ τον φρενάρει το κιβώτιο όπως νομίζεις?
noo_mercy Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 5 ώρες πριν, Joshua21 είπε Σίγουρα κάτι δεν λες σωστά, πως γίνεται ο κινητήρας να ανεβάζει στροφές ενώ τον φρενάρει το κιβώτιο όπως νομίζεις? Δες το πρακτικά,σαν να έχεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο στην κατηφόρα με κενό,και να βάζεις ταχύτητα αφήνοντας τον συμπλέκτη σιγά σιγά.το κιβώτιο φρενάρει το αυτοκίνητο συμπαρασύροντας τον κινητήρα ανεβάζοντας τίς στροφές τής μηχανής 3
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, noo_mercy είπε Δες το πρακτικά,σαν να έχεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο στην κατηφόρα με κενό,και να βάζεις ταχύτητα αφήνοντας τον συμπλέκτη σιγά σιγά.το κιβώτιο φρενάρει το αυτοκίνητο συμπαρασύροντας τον κινητήρα ανεβάζοντας τίς στροφές τής μηχανής Και πάλι λάθος το λες, ο κινητήρας είναι αυτός που φρενάρει το αυτοκίνητο μέσω της μετάδοσης, όχι το κιβώτιο. Η αδράνεια του κινητήρα είναι αυτό που το φρενάρει. Για αυτό και λέγεται engine braking. Επεξ/σία 29 Ιουνίου 2019 από Joshua21
bromiaris Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Και πάλι λάθος το λες, ο κινητήρας είναι αυτός που φρενάρει το αυτοκίνητο μέσω της μετάδοσης, όχι το κιβώτιο. Η αδράνεια του κινητήρα είναι αυτό που το φρενάρει. Για αυτό και λέγεται engine braking. Το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.. Αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα... (Ρε τσάκαλε αφού καταλαβαίνεις τι θέλει να πεί, μην κολλάς... εκτός και αν "πρέπει" να το κάνεις για να έχεις τον πάντα τον τελευταίο λόγο...) Επεξ/σία 29 Ιουνίου 2019 από bromiaris
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, bromiaris είπε Το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.. Αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα... Μην μπερδεύεσαι, το αποτέλεσμα είναι ότι κόβει ταχύτητα το αυτοκίνητο, αυτό είναι το ζητούμενο.
zio10 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Η συγκεκριμένη συμβουλή απο το άρθρο είναι λάθος. Στο χιόνι και τον πάγο χρειάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο engine braking, γιατι με το άφημα του γκαζιού μπορεί να μπλοκάρουν οι τροχοί. Το φρενάρισμα το κάνουμε με τα φρένα μόνο. Έτσι στα παραδοσιακά αυτοκίνητα βάζουμε μία ταχύτητα πάνω και στα ηλεκτρικά ρυθμίζουμε το regen στη χαμηλότερη σκάλα. Υπάρχουν στα forum πολλές ιστορίες απο κατόχους ηλεκτρικών που αγόρασαν οικόπεδο επειδή είχαν το regen στο δυνατό. Ψιλοάσχετο με τα υβριδικά, αλλά όντως θέλει μια ταχύτητα πάνω σε πάγο-χιόνι; Δεν το ήξερα αυτό.
bromiaris Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 8 ώρες πριν, noo_mercy είπε το αυτοκίνητο φρενάρει ανεβάζοντας στροφές 7 ώρες πριν, Joshua21 είπε Σίγουρα κάτι δεν λες σωστά, πως γίνεται ο κινητήρας να ανεβάζει στροφές ενώ τον φρενάρει το κιβώτιο όπως νομίζεις? 1 ώρα πριν, noo_mercy είπε Δες το πρακτικά,σαν να έχεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο στην κατηφόρα με κενό,και να βάζεις ταχύτητα αφήνοντας τον συμπλέκτη σιγά σιγά.το κιβώτιο φρενάρει το αυτοκίνητο συμπαρασύροντας τον κινητήρα ανεβάζοντας τίς στροφές τής μηχανής 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Και πάλι λάθος το λες, ο κινητήρας είναι αυτός που φρενάρει το αυτοκίνητο μέσω της μετάδοσης, όχι το κιβώτιο. Η αδράνεια του κινητήρα είναι αυτό που το φρενάρει. Για αυτό και λέγεται engine braking. 18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Μην μπερδεύεσαι, το αποτέλεσμα είναι ότι κόβει ταχύτητα το αυτοκίνητο, αυτό είναι το ζητούμενο. Πάμε πάλι… Σου λέει ο άνθρωπος το αυτονόητο που συμβαίνει όταν είσαι σε κατηφόρα και τοποθετήσεις μικρότερη ταχύτητα στο σασμάν… Δηλαδή αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα... Απλά έχεις κολλήσει, όπως κολλάς γενικότερα από ότι έχω παρατηρήσει… Εκτός και αν "πρέπει" να το κάνεις για να έχεις τον πάντα τον τελευταίο λόγο... 1
Joshua21 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, bromiaris είπε Πάμε πάλι… Σου λέει ο άνθρωπος το αυτονόητο που συμβαίνει όταν είσαι σε κατηφόρα και τοποθετήσεις μικρότερη ταχύτητα στο σασμάν… Δηλαδή αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα... Απλά έχεις κολλήσει, όπως κολλάς γενικότερα από ότι έχω παρατηρήσει… Εκτός και αν "πρέπει" να το κάνεις για να έχεις τον πάντα τον τελευταίο λόγο... Και δεν πάμε... Όταν είμαστε σε κατηφόρα και τοποθετήσουμε μικρότερη ταχύτητα στο σασμάν αφήνοντας σιγά σιγά το συμπλέκτη το κάνουμε για να μειώσει ταχύτητα το αυτοκίνητο, όχι για να ανεβάσουμε στροφές στον κινητήρα, για αυτό και είναι λάθος ο ισχυρισμός "το αποτέλεσμα του φρεναρίσματος από τον κινητήρα είναι να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας". Ομοίως όταν πατάμε φρένο το πατάμε για να μειώσει ταχύτητα το αυτοκίνητο, και όχι για να ζεστάνουμε τα υλικά τριβής, για αυτό και ο ισχυρισμός "το αποτέλεσμα του να πατάς φρένο είναι να ζεσταίνονται τα υλικά τριβής". Γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις τα παραπάνω? Επίσης το μοναδικό κόλλημα που βλέπω είναι αυτό που έχεις εσύ με μένα.
bromiaris Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Και δεν πάμε... Όταν είμαστε σε κατηφόρα και τοποθετήσουμε μικρότερη ταχύτητα στο σασμάν αφήνοντας σιγά σιγά το συμπλέκτη το κάνουμε για να μειώσει ταχύτητα το αυτοκίνητο, όχι για να ανεβάσουμε στροφές στον κινητήρα, για αυτό και είναι λάθος ο ισχυρισμός "το αποτέλεσμα του φρεναρίσματος από τον κινητήρα είναι να ανεβάζει στροφές ο κινητήρας". Ομοίως όταν πατάμε φρένο το πατάμε για να μειώσει ταχύτητα το αυτοκίνητο, και όχι για να ζεστάνουμε τα υλικά τριβής, για αυτό και ο ισχυρισμός "το αποτέλεσμα του να πατάς φρένο είναι να ζεσταίνονται τα υλικά τριβής". Γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις τα παραπάνω? Επίσης το μοναδικό κόλλημα που βλέπω είναι αυτό που έχεις εσύ με μένα. Καλά η κατάσταση σου είναι ανίατη... Είναι εσωτερική σου ανάγκη να μην καταλαβαίνεις τι σου λένε; Συγγνώμη για το ύφος μου αλλά σκας και γάιδαρο αν είχες... Επεξ/σία 29 Ιουνίου 2019 από bromiaris
Προτεινόμενες αναρτήσεις