gbras Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Φίλε μου άλλο πράγμα η ειρωνεία, και άλλο να γελάσεις με κάτι που πραγματικά είναι για γέλια. Ο ισχυρισμός "Στην Ελλάδα είναι κυρίως κατηφόρες" όπως και να το κάνουμε είναι για γέλια, δεν είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο, που καταλήγουν όλοι αυτοί οι κατηφορικοί δρόμοι, υπογείως? Κάθε δρόμος που είναι κατηφορικός στη μία κατεύθυνση, στην αντίθετη δεν είναι ανηφορικός? Sorry αλλά αν διαβάζω τέτοια γελάω, δεν μπορώ να κρατηθώ. Οπως ειπα ξαναδιαβασε τι εγραψα οσες φορες χρειστει μεχρι να καταλαβεις τι γραφω, αυτο που λες οτι καταλαβες δεν εχει σχεση με αυτο που γραφω εγω. Το λεω οσο πιο ευγενικα γινεται για να μην σε προσβαλλω. Μπορει να μην ξερεις καλα Ελληνικα αλλωστε.
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 46 λεπτά πριν, gbras είπε Οπως ειπα ξαναδιαβασε τι εγραψα οσες φορες χρειστει μεχρι να καταλαβεις τι γραφω, αυτο που λες οτι καταλαβες δεν εχει σχεση με αυτο που γραφω εγω. Το λεω οσο πιο ευγενικα γινεται για να μην σε προσβαλλω. Μπορει να μην ξερεις καλα Ελληνικα αλλωστε. Αν πράγματι δεν κατάλαβα σωστά, θα μπορούσες να εξηγήσεις λίγο καλύτερα αυτό που έγραψες μπας και - χάριν της συζήτησης που έχουμε - μπορέσω να καταλάβω.
gbras Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 47 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αν πράγματι δεν κατάλαβα σωστά, θα μπορούσες να εξηγήσεις λίγο καλύτερα αυτό που έγραψες μπας και - χάριν της συζήτησης που έχουμε - μπορέσω να καταλάβω. Να εξηγησω λοιπον. Λεω οτι οι περισσοτερες κατηφορες στην Ελλαδα ειναι σε στροφες λογω των βουνων που σημαινει οτι θα πρεπει συνεχεια να εισαι με το φρενο, που σημαινει ανακτηση ενεργειας οπου αλλες συνθηκες θα πηγαινε απλα χαμενη ως θερμικη ενεργεια στα φρενα. Η ανηφορες δεν μας ενδιαφερουν γιατι ετσι και αλλιως εκει δουλευει κυριως ο θερμικος κινητηρας. Ετσι λοιπον εξηγω οτι οσο πιο μεγαλη μπαταρια τοσο καλυτερα. Ελπιζω να εγινα κατανοητος αυτη τη φορα. 1
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, gbras είπε Να εξηγησω λοιπον. Λεω οτι οι περισσοτερες κατηφορες στην Ελλαδα ειναι σε στροφες λογω των βουνων που σημαινει οτι θα πρεπει συνεχεια να εισαι με το φρενο, που σημαινει ανακτηση ενεργειας οπου αλλες συνθηκες θα πηγαινε απλα χαμενη ως θερμικη ενεργεια στα φρενα. Η ανηφορες δεν μας ενδιαφερουν γιατι ετσι και αλλιως εκει δουλευει κυριως ο θερμικος κινητηρας. Ετσι λοιπον εξηγω οτι οσο πιο μεγαλη μπαταρια τοσο καλυτερα. Ελπιζω να εγινα κατανοητος αυτη τη φορα. Αυτά που μόλις έγραψες είναι κατανοητά, το κατά πόσο ισχύουν όμως και το πόσο σχέση έχουν με αυτά που είχες γράψει πριν είναι άλλο θέμα. Πρώτα από όλα ο μέσος οδηγός πόσο συχνά και για πόση διάρκεια συναντά τις συνθήκες που περιγράφεις, δηλαδή κατηφόρα με τόσο μεγάλη κλίση ώστε να χρειάζεται να πατάει συνέχεια φρένο, ενώ ταυτόχρονα η υβριδική μπαταρία να είναι σχετικά άδεια ώστε να μπορέσει να αποθηκεύσει όλη την παραγόμενη ενέργεια από τον ηλεκτροκινητήρα? Εγώ προσωπικά όχι παραπάνω από 1-2% του συνολικού χρόνου οδήγησης ή των συνολικών διανυθέντων χιλιομέτρων. Αν σκεφτείς πως μόνο τότε μπορεί να υπάρξει κέρδος από την μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας, τότε θα διαπιστώσεις πως σε τόσο μικρό ποσοστό δεν είναι καν άξιο αναφοράς. Επίσης, όπως είπα και παραπάνω, πατώντας φρένο σε ένα υβριδικό καταφέρνεις να επιβραδύνεις το αυτοκίνητο ανακτώντας μικρό ποσοστό ενέργειας, η περισσότερη πάει χαμένη στην τριβή των φρένων. Εκτός βέβαια αν έχεις υπόψιν σου κάποιο μοντέλο χωρίς τακάκια και δίσκους, που όλη η κινητική ενέργεια μετατρέπεται σε ρεύμα, εγώ πάντως δεν έχω υπόψιν κανένα τέτοιο.
G.bar Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 14 ώρες πριν, gbras είπε Να εξηγησω λοιπον. Λεω οτι οι περισσοτερες κατηφορες στην Ελλαδα ειναι σε στροφες λογω των βουνων που σημαινει οτι θα πρεπει συνεχεια να εισαι με το φρενο, που σημαινει ανακτηση ενεργειας οπου αλλες συνθηκες θα πηγαινε απλα χαμενη ως θερμικη ενεργεια στα φρενα. Η ανηφορες δεν μας ενδιαφερουν γιατι ετσι και αλλιως εκει δουλευει κυριως ο θερμικος κινητηρας. Ετσι λοιπον εξηγω οτι οσο πιο μεγαλη μπαταρια τοσο καλυτερα. Ελπιζω να εγινα κατανοητος αυτη τη φορα. Επίσης για να μήν είναι κάποιος συνέχεια με το πόδι στο φρένο σε μεγάλες κατηφόρες, μπορεί να επιλέξει το Β στον επιλογέα ταχυτήτων οπου χρησιμοποιεί πολύ περισσότερη απο την κινητική ενέργεια για να φορτίσει τις μπαταρίες αλλα και για να φρενάρει το αυτοκίνητο. Η θέση Β δεν είναι για να κινείσαι ουτε σε ευθείες ούτε σε ανηφόρες, είναι μόνο για μεγαλες κατηφόρες γιατι φρεναρει αρκετα τον κινητηρα ωστε να μη χρησιμοποιείς καθόλου τακάκια και υπερθερμένονται αλλά φορτίζει και πολύ γρήγορα τις μπαταρίες. 1
gbras Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, G.bar είπε Επίσης για να μήν είναι κάποιος συνέχεια με το πόδι στο φρένο σε μεγάλες κατηφόρες, μπορεί να επιλέξει το Β στον επιλογέα ταχυτήτων οπου χρησιμοποιεί πολύ περισσότερη απο την κινητική ενέργεια για να φορτίσει τις μπαταρίες αλλα και για να φρενάρει το αυτοκίνητο. Η θέση Β δεν είναι για να κινείσαι ουτε σε ευθείες ούτε σε ανηφόρες, είναι μόνο για μεγαλες κατηφόρες γιατι φρεναρει αρκετα τον κινητηρα ωστε να μη χρησιμοποιείς καθόλου τακάκια και υπερθερμένονται αλλά φορτίζει και πολύ γρήγορα τις μπαταρίες. Δεν το ηξερα οτι εχει τετοια επιλογη!
tempes Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) το δικο μου αυτο το εχει στην επιλογη L και ειναι η τριτη στην σειρα.Ειναι οντως ετσι , αλλα δεν αναπτυσει μεγαλη ταχυτητα , και ανεβαζει πολλες στροφες. Ας πουμε οτι λειτουργει οπως το αργο στα 4χ4 . Εχω καταλαβει οτι ειναι για μεγαλες κατηφορες (και εκει το εχω δουλεψει μερικες φορες) και παλι για αποτομες ανηφορες που δεν μπορεις να αναπτυξεις μεγαλη ταχυτητα Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2019 από tempes
G.bar Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, tempes είπε το δικο μου αυτο το εχει στην επιλογη L και ειναι η τριτη στην σειρα.Ειναι οντως ετσι , αλλα δεν αναπτυσει μεγαλη ταχυτητα , και ανεβαζει πολλες στροφες. Ας πουμε οτι λειτουργει οπως το αργο στα 4χ4 . Εχω καταλαβει οτι ειναι για μεγαλες κατηφορες (και εκει το εχω δουλεψει μερικες φορες) και παλι για αποτομες ανηφορες που δεν μπορεις να αναπτυξεις μεγαλη ταχυτητα Βασικά είναι κάπως σαν να πηγαινεις συνέχεια με 2α σε αντιστοιχία με ένα συμβατικο αυτικίνητο/σασμαν.
Joshua21 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Σχετικά με τη θέση B στα κιβώτια των υβριδικών της Toyota, δείτε αυτό: "Και κάποιες διευκρινήσεις: Πολλοί κάτοχοι του Yaris Hybrid ενώ είναι γνώστες της υβριδικής τεχνολογίας εν τούτοις δεν γνωρίζουν ακριβώς σε τι χρησιμεύει η ένδειξη B στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ένδειξη Β δεν χρησιμοποιείται. Οι περισσότεροι οδηγοί αποφεύγουν να τοποθετούν το λεβιέ τους σ αυτή τη θέση γιατί στο εγχειρίδιο γράφει απλά «φρενάρει τον κινητήρα». Λογικά λοιπόν το αποφεύγουν. Όμως αν ήξεραν ότι η σχέση αυτή πρέπει να χρησιμοποιείται κυρίως όταν χιονίζει η έχει πάγο, τότε σίγουρα θα εκτιμούσαν αυτή τη χρήση. Γιατί ο οδηγός χρησιμοποιώντας την ένδειξη Β φρενάρει το αυτοκίνητο του με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο τρόπο και έτσι δεν μπλοκάρει τους τροχούς. Χρήσιμο λοιπόν αλλά μόνο για τις δύσκολες καταστάσεις." https://now24.gr/yaris-hybrid/
Joshua21 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, tempes είπε Αυτό το έχω καταλάβει στην πράξη, στο δικό μου Το δικό σου αλήθεια τι κιβώτιο έχει? Το συνηθισμένο αυτόματο με ταχύτητες, ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενο CVT όπως τα υβριδικά Toyota? Στα συνηθισμένα αυτόματα με ταχύτητες πάντως, η θέση L-D (low-drive) απλά δεν επιτρέπει στο κιβώτιο να επιλέξει μακριές σχέσεις.
gbras Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Στις 27/6/2019 στις 2:49 ΜΜ, Joshua21 είπε Σχετικά με τη θέση B στα κιβώτια των υβριδικών της Toyota, δείτε αυτό: "Και κάποιες διευκρινήσεις: Πολλοί κάτοχοι του Yaris Hybrid ενώ είναι γνώστες της υβριδικής τεχνολογίας εν τούτοις δεν γνωρίζουν ακριβώς σε τι χρησιμεύει η ένδειξη B στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ένδειξη Β δεν χρησιμοποιείται. Οι περισσότεροι οδηγοί αποφεύγουν να τοποθετούν το λεβιέ τους σ αυτή τη θέση γιατί στο εγχειρίδιο γράφει απλά «φρενάρει τον κινητήρα». Λογικά λοιπόν το αποφεύγουν. Όμως αν ήξεραν ότι η σχέση αυτή πρέπει να χρησιμοποιείται κυρίως όταν χιονίζει η έχει πάγο, τότε σίγουρα θα εκτιμούσαν αυτή τη χρήση. Γιατί ο οδηγός χρησιμοποιώντας την ένδειξη Β φρενάρει το αυτοκίνητο του με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο τρόπο και έτσι δεν μπλοκάρει τους τροχούς. Χρήσιμο λοιπόν αλλά μόνο για τις δύσκολες καταστάσεις." https://now24.gr/yaris-hybrid/ Αρααα, φορτίζει το αυτοκίνητο έτσι πιο γρήγορα η δεν έχει καμία σημασία ;
G.bar Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 11 λεπτά πριν, gbras είπε Αρααα, φορτίζει το αυτοκίνητο έτσι πιο γρήγορα η δεν έχει καμία σημασία ; Σιγουρα φορτίζει πιο γρήγορα, το έχω δει στην πραξη. Απλά δεν είναι για να φορτίσεις τις μπάταριες. Ειναι για να φρενάρεις το αυτοκίνητο σε μεγαλη κατηφόρα χωρις να πατας φρένο, και συγγρχονως φορτιζονται και οι μπαταρίες. Γενικότερα όμως οι μπαταρίες φορτιζουν και ξεφορτίζουν ευκολα. Δεν ξέρω αν είσαι απο Αθήνα αλλα αν πχ ανέβεις την Αλεξάνδρας θα ξεφορτισουν εντελως, αν κατέβεις θα φορτίσουν εντελως*. *ποτέ δεν αδειάζει εντελώς όπως και σπανια είναι φούλ οπότε είναι σχετικό. 1
Joshua21 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2019 14 λεπτά πριν, gbras είπε Αρααα, φορτίζει το αυτοκίνητο έτσι πιο γρήγορα η δεν έχει καμία σημασία ; Δεν βλέπω το πως μπορεί η θέση "B" ή αλλιώς το "engine braking mode" (στα Ελληνικά φρενάρισμα από τον κινητήρα) να κάνει το αυτοκίνητο να φορτίσει γρηγορότερα. Ειδικά στους βενζινοκινητήρες, όταν είναι επιλεγμένη η θέση "B" τότε το άφημα του γκαζιού κλείνει εντελώς την παροχή αέρα, και από την πεταλούδα του γκαζιού και από το σύστημα ρελαντί, έτσι η αυξημένη υποπίεση στην εισαγωγή κάνει τον κινητήρα να κόβει περισσότερο από το κανονικό, . Αν θέλεις λεπτομέρειες για το engine braking, μπορείς να διαβάσεις στο link παρακάτω: https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_braking
Προτεινόμενες αναρτήσεις