gbras Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 54 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εγώ πάλι δεν πιστεύω πως η χωρητικότητα της μπαταρίας σε ένα υβριδικό έχει μεγάλη σημασία. Άντε και σιγουρευτείς ότι το corolla έχει μπαταρία χωρητικότητας 1,31 ή 0,94 ή 1,50 KWh και νικελίου μετάλλου/σιδήρου/καδμίου, ποια η διαφορά για σένα? Σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό σίγουρα είναι από τα πιο σημαντικά μια και επηρεάζει άμεσα την αυτονομία του. Η λογικη λεει οτι οσο πιο μεγαλη μπαταρια τοσο μεγαλυτερη η αποθηκευση ενεργειας που θα την εχεις οταν την χρειαστεις.Βεβαια σε ολες τι περιπτωσεις corolla, yaris, auris, η toyota λεει αυτονομια 2χλμ μεχρι 75χμ/ω.
tempes Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, gbras είπε Η λογικη λεει οτι οσο πιο μεγαλη μπαταρια τοσο μεγαλυτερη η αποθηκευση ενεργειας που θα την εχεις οταν την χρειαστεις.Βεβαια σε ολες τι περιπτωσεις corolla, yaris, auris, η toyota λεει αυτονομια 2χλμ μεχρι 75χμ/ω. αυτο ειναι η βελτιωση της μεγαλυτερης μπαταριας, στα προηγουμενα μοντελα η αυτονομια της μπαταριας ηταν για χαμηλότερη ταχυτητα Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από tempes
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 9 λεπτά πριν, gbras είπε Η λογικη λεει οτι οσο πιο μεγαλη μπαταρια τοσο μεγαλυτερη η αποθηκευση ενεργειας που θα την εχεις οταν την χρειαστεις.Βεβαια σε ολες τι περιπτωσεις corolla, yaris, auris, η toyota λεει αυτονομια 2χλμ μεχρι 75χμ/ω. Σαφώς και η πιο μεγάλη μπαταρία έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, εννοείται αυτό, δεν μου απάντησες όμως, ποια η διαφορά για σένα? Η αυτονομία των 2 χλμ με ρεύμα δεν λέει απολύτως τίποτα. Έστω και καταφέρεις να διανύσεις 2 km χωρίς να πάρει μπροστά ο θερμικός κινητήρας, τι νομίζεις πως θα καταφέρεις? Μια τρύπα στο νερό επειδή το ρεύμα στην μπαταρία θα ανακτηθεί σπαταλώντας καύσιμο (φαντάζομαι δεν χρειάζεται να σου εξηγήσω τις απώλειες με αυτό το τρόπο), πιο οικονομικά θα σου έβγαινε αν είχες διανύσει πχ μόνο 100 μέτρα με ρεύμα, εκτός βέβαια αν συναντήσεις μπροστά σου μια παρατεταμένη κατηφόρα και καταφέρεις έτσι να αναπληρώσεις το ρεύμα της μπαταρίας χωρίς να σπαταλήσεις καύσιμο. Επίσης η toyota λέει για το yaris μου αυτονομία με ρεύμα έως 2 χλμ με ταχύτητα έως 50 χαω.
gbras Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 9 λεπτά πριν, tempes είπε αυτο ειναι η βελτιωση της μεγαλυτερης μπαταριας, στα προηγουμενα μοντελα η αυτονομια της μπαταριας ηταν για χαμηλότερη ταχυτητα Στο corolla που εκανα τεστ drive δεν το ειδα αυτο. Μετα τα 30 χ/ω ενεργοποιοταν ο βενζινοκινητηρας. σε ευθυ δρομο με την μπαταρια πανω απο 50% φορτισμνη
zio10 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Βλέπω τις καταναλώσεις που γράφετε καο ζηλεύω πάντως, εγώ στην πόλη είμαι στα 9-10 λίτρα... 1
G.bar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 10 λεπτά πριν, gbras είπε Στο corolla που εκανα τεστ drive δεν το ειδα αυτο. Μετα τα 30 χ/ω ενεργοποιοταν ο βενζινοκινητηρας. σε ευθυ δρομο με την μπαταρια πανω απο 50% φορτισμνη Ο κινητήρας ενεργοποίειται ανάλογα με το φορτίο όποτε χρειάζεται και όχι σε συγκεκριμένο όριο ταχύτητας. Μπορεί για παραδειγμα σε μια ανηφορα να πηγαίνεις με 5 χλμ με τον θερμικό κινητήρα και σε μια μεγάλη κατηφόρα με 110 χλμ με την μπαταρία. Εχω πάει με 110 (τόσο είναι το οριο στο chr μετα πάει με τον θερμικό) σε κατηφόρα για πολλά περισσότερα απο 2 χλμ μόνο με μπαταρία. Τα 2 χλμ υποθέτω είναι μέσος όρος για κίνηση μέσα στην πόλη χωρις ανηφόρες. Μπορείς ευκολα να διαπιστώσεις πόσα χλμ κάνει και σε τι ταχυτητα μόνο με την μπαταρία, αν πατήσεις το κουμπί EV, που λειτουργεί το αμάξι μόνο με την μπαταρία μέχρι να μείνει απο ρευμα. 6 λεπτά πριν, zio10 είπε Βλέπω τις καταναλώσεις που γράφετε καο ζηλεύω πάντως, εγώ στην πόλη είμαι στα 9-10 λίτρα... Μέχρι πριν τρεις μήνες να δεις που είχα ενα golf 4 αυτοματο 1.6 με 330.000χλμ και τα τοπικά βενζινάδικα ζούσαν απο εμενα... 😂 1
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 9 λεπτά πριν, G.bar είπε Ο κινητήρας ενεργοποίειται ανάλογα με το φορτίο όποτε χρειάζεται και όχι σε συγκεκριμένο όριο ταχύτητας. Μπορεί για παραδειγμα σε μια ανηφορα να πηγαίνεις με 5 χλμ με τον θερμικό κινητήρα και σε μια μεγάλη κατηφόρα με 110 χλμ με την μπαταρία. Εχω πάει με 110 (τόσο είναι το οριο στο chr μετα πάει με τον θερμικό) σε κατηφόρα για πολλά περισσότερα απο 2 χλμ μόνο με μπαταρία. Τα 2 χλμ υποθέτω είναι μέσος όρος για κίνηση μέσα στην πόλη χωρις ανηφόρες. Μπορείς ευκολα να διαπιστώσεις πόσα χλμ κάνει και σε τι ταχυτητα μόνο με την μπαταρία, αν πατήσεις το κουμπί EV, που λειτουργεί το αμάξι μόνο με την μπαταρία μέχρι να μείνει απο ρευμα. Τα 2 χλμ είναι θεωρητικά η ανώτατη απόσταση που μπορεί να διανύσει χωρίς να πάρει μπροστά ο κινητήρας, εννοείται σε ίσο δρόμο χωρίς κατηφόρες/ανηφόρες, σε ιδανικές συνθήκες, με 100% φόρτιση στην μπαταρία, με ελάχιστο πάτημα του γκαζιού, κτλ. Οι κατηφόρες είναι άλλο θέμα, στην κατηφόρα - ανάλογα την κλίση και την ταχύτητα πάντα - όχι μόνο μπορεί να σβήσει ο θερμικός κινητήρας και το όχημα να μην καταναλώνει ούτε ρεύμα, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί και να δουλεύει αντίστροφα ως γεννήτρια φορτίζοντας τη μπαταρία. Πάντως στο yaris μου αν πατήσεις το κουμπί EV δεν λειτουργεί μόνο ηλεκτρικά μέχρι να αδειάσει η μπαταρία, απλά προσπαθεί να λειτουργεί όσο περισσότερο γίνεται με τον ηλεκτροκινητήρα και όσο λιγότερο με τον θερμικό, αν πατήσω βαθιά το γκάζι παίρνει μπροστά και και ο θερμικός. Στο C-HR έχει διαφορετική λειτουργία?
tempes Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 36 λεπτά πριν, G.bar είπε Ο κινητήρας ενεργοποίειται ανάλογα με το φορτίο όποτε χρειάζεται και όχι σε συγκεκριμένο όριο ταχύτητας. Μπορεί για παραδειγμα σε μια ανηφορα να πηγαίνεις με 5 χλμ με τον θερμικό κινητήρα και σε μια μεγάλη κατηφόρα με 110 χλμ με την μπαταρία. Εχω πάει με 110 (τόσο είναι το οριο στο chr μετα πάει με τον θερμικό) σε κατηφόρα για πολλά περισσότερα απο 2 χλμ μόνο με μπαταρία. Τα 2 χλμ υποθέτω είναι μέσος όρος για κίνηση μέσα στην πόλη χωρις ανηφόρες. Μπορείς ευκολα να διαπιστώσεις πόσα χλμ κάνει και σε τι ταχυτητα μόνο με την μπαταρία, αν πατήσεις το κουμπί EV, που λειτουργεί το αμάξι μόνο με την μπαταρία μέχρι να μείνει απο ρευμα. Αυτο με την κατηφορα στο δικο μου civic το πετυχενω σε κατηφορα χωρις γκαζι , για οσα χιλιομετρα θελω , δοκιμασμενο με ταχυτητα μεχρι και 90 -100χλμ /ωρα. Στα τουοτα που υπαρχει το EV mode δεν ξερω πως ακριβως δουλευει, στο δικο μου χρειαζεται ισιο δρομο , χωρις φορτιο με σταθερο γκαζι και με ταχυτητα μεχρι 45 χλμ/ωρα , με αυτο το τροπο πετυχα να βγαλω ολη την παραλιακη της θεσσαλονικης , ακομα μια φορα σε ενα χωριο που η αποσταση ειναι παραπανω απο 2 χιλιομετρα
G.bar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Τα 2 χλμ είναι θεωρητικά η ανώτατη απόσταση που μπορεί να διανύσει χωρίς να πάρει μπροστά ο κινητήρας, εννοείται σε ίσο δρόμο χωρίς κατηφόρες/ανηφόρες, σε ιδανικές συνθήκες, με 100% φόρτιση στην μπαταρία, με ελάχιστο πάτημα του γκαζιού, κτλ. Οι κατηφόρες είναι άλλο θέμα, στην κατηφόρα - ανάλογα την κλίση και την ταχύτητα πάντα - όχι μόνο μπορεί να σβήσει ο θερμικός κινητήρας και το όχημα να μην καταναλώνει ούτε ρεύμα, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί και να δουλεύει αντίστροφα ως γεννήτρια φορτίζοντας τη μπαταρία. Πάντως στο yaris μου αν πατήσεις το κουμπί EV δεν λειτουργεί μόνο ηλεκτρικά μέχρι να αδειάσει η μπαταρία, απλά προσπαθεί να λειτουργεί όσο περισσότερο γίνεται με τον ηλεκτροκινητήρα και όσο λιγότερο με τον θερμικό, αν πατήσω βαθιά το γκάζι παίρνει μπροστά και και ο θερμικός. Στο C-HR έχει διαφορετική λειτουργία? Με γεμάτη μπαταρία φτάνει έως και δύο κουτάκια πριν το τελείως άδεια, αλλα ναι αν πατήσεις το γκαζι βαθεια παίρνει μπροστα κανονικά, απλα ειναι μεγαλύτερο το βάροε του φορτίου που παίρνει η μπαταρία μέχρι να χρειαστει να επεμβει θερμικός κινητηρας. Ειχα δοκιμάσει να πάω σουπερμαρκετ σε αποσταση 1 χλμ περιπου και να γυρίσω μόνο με μπαταρία και ενεργοποιημένο το EV και δεν δουλεψε ο θ. κινητηρας οπως δουλευει συνήθως σε αυτη την διαδρομή. Βεβαια με χαμηλή ταχύτητα και στην έξοδο του παρκινγκ που ειχε ανηφόρα πήρε μπροστα κανονικα.
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 16 λεπτά πριν, G.bar είπε Με γεμάτη μπαταρία φτάνει έως και δύο κουτάκια πριν το τελείως άδεια, αλλα ναι αν πατήσεις το γκαζι βαθεια παίρνει μπροστα κανονικά, απλα ειναι μεγαλύτερο το βάροε του φορτίου που παίρνει η μπαταρία μέχρι να χρειαστει να επεμβει θερμικός κινητηρας. Ειχα δοκιμάσει να πάω σουπερμαρκετ σε αποσταση 1 χλμ περιπου και να γυρίσω μόνο με μπαταρία και ενεργοποιημένο το EV και δεν δουλεψε ο θ. κινητηρας οπως δουλευει συνήθως σε αυτη την διαδρομή. Βεβαια με χαμηλή ταχύτητα και στην έξοδο του παρκινγκ που ειχε ανηφόρα πήρε μπροστα κανονικα. Ok, την ίδια ακριβώς λειτουργία έχει το κουμπί EV και στο δικό μου και στο δικό σου.
gbras Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Οι κατηφόρες είναι άλλο θέμα, στην κατηφόρα - ανάλογα την κλίση και την ταχύτητα πάντα - όχι μόνο μπορεί να σβήσει ο θερμικός κινητήρας και το όχημα να μην καταναλώνει ούτε ρεύμα, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί και να δουλεύει αντίστροφα ως γεννήτρια φορτίζοντας τη μπαταρία. Φυσικα και φορτιζει την μπαταρια, ειδικα σε κατηφορα με στροφες που ειναι συνηθως στην ελλαδα, πατας και λιγο το φρενο για να φορρτιζει η μπαταρια. Σε τετοιες περιπτωσεις οσο πιο μεγαλη η μπαταρια τοσο καλυτερα.
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, gbras είπε Φυσικα και φορτιζει την μπαταρια, ειδικα σε κατηφορα με στροφες που ειναι συνηθως στην ελλαδα, πατας και λιγο το φρενο για να φορρτιζει η μπαταρια. Σε τετοιες περιπτωσεις οσο πιο μεγαλη η μπαταρια τοσο καλυτερα. Ωραίο και αυτό, στην Ελλάδα είναι συνήθως κατηφόρες, όχι ανηφόρες lol Επίσης δεν χρειάζεται φρένο για να φορτίζει η μπαταρία, απλά αφήνεις το γκάζι, πατώντας φρένο απλά επιβραδύνεις γρηγορότερα ανακτώντας λιγότερη ενέργεια μια και ένα μέρος της ενέργειας χάνεται στην τριβή των φρένων.
gbras Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ωραίο και αυτό, στην Ελλάδα είναι συνήθως κατηφόρες, όχι ανηφόρες lol Φιλε μου, η ειρωνια δεν μου αρεσει και καλο ειναι να το σταματησεις. Ξαναδιαβασε ολη την προταση που εγραψα μεχρι να καταλαβεις το νοημα της και να δωσεις σχετικη απαντηση αν χεις να πεις κατι. Αυτο που εγραψες ειναι ασχετο.
Joshua21 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, gbras είπε Φιλε μου, η ειρωνια δεν μου αρεσει και καλο ειναι να το σταματησεις. Ξαναδιαβασε ολη την προταση που εγραψα μεχρι να καταλαβεις το νοημα της και να δωσεις σχετικη απαντηση αν χεις να πεις κατι. Αυτο που εγραψες ειναι ασχετο. Φίλε μου άλλο πράγμα η ειρωνεία, και άλλο να γελάσεις με κάτι που πραγματικά είναι για γέλια. Ο ισχυρισμός "Στην Ελλάδα είναι κυρίως κατηφόρες" όπως και να το κάνουμε είναι για γέλια, δεν είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο, που καταλήγουν όλοι αυτοί οι κατηφορικοί δρόμοι, υπογείως? Κάθε δρόμος που είναι κατηφορικός στη μία κατεύθυνση, στην αντίθετη δεν είναι ανηφορικός? Sorry αλλά αν διαβάζω τέτοια γελάω, δεν μπορώ να κρατηθώ. 1
noo_mercy Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ καθόλου το EV mode , αυτό που κατάλαβα μετά από 6 χρόνια χρήσης είναι ότι το ηλεκτρικό μοτέρ δουλεύει συνεχώς και το θερμικό είτε για υποβοήθηση, είτε για φόρτιση, είτε για προθέρμανση. Η μηχανή παίρνει μπρος μόλις πιάσει 80χλμ αλλά αν δεν χρειαστεί έξτρα δύναμη δουλεύει μόνο ο ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας στο ρελαντί σε αναμονή... Δουλεύοντας το eco-mode το αυτοκίνητο επιταχύνει μέχρι και τα 80 χλμ χωρίς να πάρει μπρος ο κινητήρας Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2019 από noo_mercy
Προτεινόμενες αναρτήσεις