Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 505
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ολα καλα αυτα που λετε αλλα αν ολοι παρουν υβριδικα η ηλεκτρικα το κρατος απο που θα μαζευει τους φορους και οσοι νομιζουν οτι δεν θα εχουν τελη γελιουνται και θα το δειτε σε λιγο καιρο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bromiaris είπε

Κάτι πιο χειροπιαστό και συγκεκριμένο;;;;  

Δεν με ενδιαφέρει να σε πείσω, δεν έχω κανένα πρόβλημα αν συνεχίσεις να πιστεύεις ότι η τεχνολογία δεν προχωράει και τα αυτοκίνητα δεν εξελίσσονται.

1 ώρα πριν, imperialplay3r είπε

Ολα καλα αυτα που λετε αλλα αν ολοι παρουν υβριδικα η ηλεκτρικα το κρατος απο που θα μαζευει τους φορους και οσοι νομιζουν οτι δεν θα εχουν τελη γελιουνται και θα το δειτε σε λιγο καιρο.

Στην περίπτωση των υβριδικών θα τα μαζεύει από το καύσιμο που θα καίνε, και στην περίπτωση των ηλεκτρικών από το ρεύμα που θα καταναλώνουν.

Εγώ πάντως δεν γελάστηκα, προς το παρόν δεν πληρώνω τέλη αλλά ξέρω καλά πως αυτό δεν θα ισχύει για πάντα. Πριν μερικά χρόνια το ανώτατο όριο για απαλλαγή από τα τέλη έπεσε από τα 100 στα 90 γραμμάρια, στα επόμενα χρόνια δεν είναι απίθανο να το ρίξουν πχ στα 80 και να αρχίσω να πληρώνω και εγώ που είμαι στα 83.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, gbras είπε

Το toyota corolla σε σχεση με ενα  auris ( υβριδικα εννοειται) ειναι σημαντικα καλυτερο λετε?

 

15 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το νεώτερο πάντα είναι καλύτερο/ανώτερο.

 

12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Στην τεχνολογία και στην εξέλιξη.

 

8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν με ενδιαφέρει να σε πείσω, δεν έχω κανένα πρόβλημα αν συνεχίσεις να πιστεύεις ότι η τεχνολογία δεν προχωράει και τα αυτοκίνητα δεν εξελίσσονται.

Ρε Μάστορα ο gbras ρώτησε πιο αυτοκίνητο θεωρείται καλύτερο ανάμεσα στο auris και corolla

Του απαντάς ότι «είναι καλύτερο πάντα το νεώτερο»…!

Σε ρωτώ μιας και είσαι απόλυτος σε αυτό και καλά κάνεις, που το στηρίζεις για να δώσεις να καταλάβει ο φίλος για να επιλέξει…

Τι έχει καλύτερο το corolla σε σχέση με το auris???

Κινητήρα? Αμάξωμα? Ενεργητική ή παθητική ασφάλεια? Ομορφιά?

Και απαντάς ότι «Δεν με ενδιαφέρει να σε πείσω»… σε τι να με πείσεις εμένα? Σάμπως είπες και τίποτα?

Έλεος με τον κάθε τσαμπουκαλεμένο εδώ μέσα.. στο τέλος θα τρώμε και ξύλο γιατί τολμήσαμε να ρωτήσουμε που στηρίζει την επικεφαλίδα που γραφεί…

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 2
Δημοσ.

Παιδια ηρεμια, ο καθενας μπορει να γραφει την γνωμη του επι του θεματος. Bromiaris ποια ειναι η γνωμη σου? Δεν εχει κατι σημαντικα καλυτερο. Η αληθεια ειναι οτι απο τα χαρακτηριστικα δεν βλεπω διαφορες σημαντικες. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι με τις μπαταριες. Τι χωρητικοτητα εχουν τελικα και τι τεχνολογια ειναι . Το καθε site τα γραφει διαφορετικα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, gbras είπε

Παιδια ηρεμια, ο καθενας μπορει να γραφει την γνωμη του επι του θεματος. Bromiaris ποια ειναι η γνωμη σου? Δεν εχει κατι σημαντικα καλυτερο. Η αληθεια ειναι οτι απο τα χαρακτηριστικα δεν βλεπω διαφορες σημαντικες. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι με τις μπαταριες. Τι χωρητικοτητα εχουν τελικα και τι τεχνολογια ειναι . Το καθε site τα γραφει διαφορετικα

Φίλε καλημέρα. Ειλικρινά δεν γνωρίζω. Και εγώ που τον ρώτησα, ρώτησα γιατί χαίρομαι να μαθαίνω γιατί θα χρειαστεί στο μέλλον να αλλάξω το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας.

Πέρσι που ήταν να επιλέξω νέο αυτοκίνητο, επειδή κινούμαι κατά 95% σε αυτοκινητόδρομο και κάνω 16000-17000 km κάθε χρόνο πήγα σε πετρέλαιο κίνηση, γιατί και με τα υβριδικά όποιον ρωτούσα, έβλεπα αν όχι ίδια, λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση και με πιο ακριβό καύσιμο και δεν μπορώ να πω ότι το μετάνιωσα… Ισα ισα… (4,1 λίτρα/100km πραγματική κατανάλωση με ταχύτητα 120km/h με 1,33 ευρώ ανά λίτρο καύσιμο, το λες πολύ καλό).

Επεξ/σία από bromiaris
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Φίλε καλημέρα. Ειλικρινά δεν γνωρίζω. Και εγώ που τον ρώτησα, ρώτησα γιατί χαίρομαι να μαθαίνω γιατί θα χρειαστεί στο μέλλον να αλλάξω το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας.

Πέρσι που ήταν να επιλέξω νέο αυτοκίνητο, επειδή κινούμαι κατά 95% σε αυτοκινητόδρομο και κάνω 16000-17000 km κάθε χρόνο πήγα σε πετρέλαιο κίνηση και δεν μπορώ να πω ότι το μετάνιωσα…

Ισα ισα… (4,1 λίτρα/100km πραγματική κατανάλωση με ταχύτητα 120km/h με 1,33 ευρώ ανά λίτρο καύσιμο, το λες πολύ καλό).

Οκ μονο γι αυτη τη χρηση κανει το πετρελαιο. Απο την στιγμη βεβαια που ενα υβριδικο σου δινει την ιδια οικονομια στον ανοιχτο δρομο + του οτι ειναι πολυ καλυτερο μεσα στην πολη δεν βλεπω τον λογο να πας σε πετρελαιο στην τελικη.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, gbras είπε

Οκ μονο γι αυτη τη χρηση κανει το πετρελαιο. Απο την στιγμη βεβαια που ενα υβριδικο σου δινει την ιδια οικονομια στον ανοιχτο δρομο + του οτι ειναι πολυ καλυτερο μεσα στην πολη δεν βλεπω τον λογο να πας σε πετρελαιο στην τελικη. 

Ο κάθε ένας ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά… βλέπει κατανάλωση… βλέπει πόσο κοστίζει ανά λίτρο το κάθε καύσιμο… κάνει πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις και αποφασίζει…

Εγώ ακόμα δεν έχω κατασταλάξει αν είμαι υπέρ ή κατά της συγκεκριμένης υβριδικής τεχνολογίας… δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι «παπάτζα ή γενικός μια ολίγων άχρηστη – ξεπερασμένη» τεχνολογία που κάποιος επένδυσε σε αυτήν… και πρέπει με κάποιον τρόπο να αποσβέσει τα χρήματα του…

Γι αυτό πριν κάποιες ημέρες ρωτούσα μήπως αρκούσε ο νέας σχεδίασης βενζινοκινητήρας για καλές επιδώσεις στην κατανάλωση και δεν χρειάζονταν να φορτώνεται με έχτρα βάρος (μπαταρία-ηλεκτροκινητήρας) το αυτοκίνητο… ιδικά όταν η αυτονομία που του προσφέρει είναι μηδαμινή (2km max όπως έγραφαν σε yaris)

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Ο κάθε ένας ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά… βλέπει κατανάλωση… βλέπει πόσο κοστίζει ανά λίτρο το κάθε καύσιμο… κάνει πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις και αποφασίζει…

Εγώ ακόμα δεν έχω κατασταλάξει αν είμαι υπέρ ή κατά της συγκεκριμένης υβριδικής τεχνολογίας… δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι «παπάτζα ή γενικός μια ολίγων άχρηστη – ξεπερασμένη» τεχνολογία που κάποιος επένδυσε σε αυτήν… και πρέπει με κάποιον τρόπο να αποσβέσει τα χρήματα του…

Γι αυτό πριν κάποιες ημέρες ρωτούσα μήπως αρκούσε ο νέας σχεδίασης βενζινοκινητήρας για καλές επιδώσεις στην κατανάλωση και δεν χρειάζονταν να φορτώνεται με έχτρα βάρος (μπαταρία-ηλεκτροκινητήρας) το αυτοκίνητο… ιδικά όταν η αυτονομία που του προσφέρει είναι μηδαμινή (2km max όπως έγραφαν σε yaris)

Για ποιον κινητηρα λες? Οπως λεει ο Joshua21 πιο πανω βλεπει σημαντικη οικονομια στην καταναλωση δεν εχω λογο να μην το πιστεψω. Επισης σκεψου ποση ενεργεια χανεται στο σταματα ξεκινα, στο φρεναρισμα και σε μια κατηφορα. Με το υβριδικο ολα αυτα μπορεις να τα παρεις πισω και να τα χρησιμιποιησεις στην κινηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, giantzeron είπε

Τα auris αποσυρονται... προσφατως κατοχος της corolla εκανα αναζητηση 2 μηνες για να καταληξω σε αυτο.

Η νεα corolla 1,8 ειναι το αυτοκινητο με την μικροτερη καταναλωση στην toyota. 

3,8 εντος πολης *

Αυτονομια περιπου 1000 χιλιομετρα με ενα γεμισμα.

Εκτος πολης 4,2 με σταθερη ταχυτητα 120-130 χιλιομετρα

  Σχεδόν τα ίδια και στο CHR. Βλέπω και 3.7 σε κάποια γεμίσματα με 40χλμ διαδρομη καθημερινά απο Αθήνα κέντρο μέχρι Ελευσίνα. 865 χιλιόμετρα στα 3,7 με λαμπάκι που μόλις αναψε, και αλλα 40 περίπου που έλεγε υπόλοιπο. Από λαμπάκι αναμμενο γεμίζει με 52 ευρω και συνολικά παίρνει 42 λιτρα. 
  Εκτός πόλης, με 2 άτομα και 40-50 κιλά στο πορτ μπαγκαζ 4,1 με 120χλμ σταθερα χωρις το cc και 4,2 με cc και περίπου 730 χιλιόμετρα αυτονομία. Αυτα όλα βάσει trip computer.

Επεξ/σία από G.bar
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, gbras είπε

Για ποιον κινητηρα λες? Οπως λεει ο Joshua21 πιο πανω βλεπει σημαντικη οικονομια στην καταναλωση δεν εχω λογο να μην το πιστεψω. Επισης σκεψου ποση ενεργεια χανεται στο σταματα ξεκινα, στο φρεναρισμα και σε μια κατηφορα. Με το υβριδικο ολα αυτα μπορεις να τα παρεις πισω και να τα χρησιμιποιησεις στην κινηση

Γράφτηκε ότι ο κινητήρας βενζίνης των υβριδικών της toyota, λειτουργεί σε διπλό κύκλο Otto-Atkinson για υψιλά και μεσαία – χαμηλά φορτία…

Και λέω… μήπως αρκούσε απλά ο κινητήρας αυτός για μια πολύ καλή κατανάλωση????

Ρητορικό ερώτημα στο οποίο δεν θα πάρουμε απάντηση… εκτός και αν κάποιος πειραματιστεί… απομονώσει των ηλεκτροκινητήρα και μας δείξει τη ψάρια πιάνει…

Μα και εγώ δεν τους αμφισβητώ στις καταναλώσεις που δίνουν…

 Γι αυτό και συνεχίζω να παρακολουθώ το νήμα…

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι με τις μπαταριες. Τι χωρητικοτητα εχουν τελικα και τι τεχνολογια ειναι . Το καθε site τα γραφει διαφορετικα

Εγώ πάλι δεν πιστεύω πως η χωρητικότητα της μπαταρίας σε ένα υβριδικό έχει μεγάλη σημασία. Άντε και σιγουρευτείς ότι το corolla έχει μπαταρία χωρητικότητας 1,31 ή 0,94 ή 1,50 KWh και νικελίου μετάλλου/σιδήρου/καδμίου, ποια η διαφορά για σένα?

Σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό σίγουρα είναι από τα πιο σημαντικά μια και επηρεάζει άμεσα την αυτονομία του.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, G.bar είπε

  Σχεδόν τα ίδια και στο CHR. Βλέπω και 3.7 σε κάποια γεμίσματα με 40χλμ διαδρομη καθημερινά απο Αθήνα κέντρο μέχρι Ελευσίνα. 865 χιλιόμετρα στα 3,7 με λαμπάκι που μόλις αναψε, και αλλα 40 περίπου που έλεγε υπόλοιπο. Από λαμπάκι αναμμενο γεμίζει με 52 ευρω και συνολικά παίρνει 42 λιτρα. 
  Εκτός πόλης. με 2 άτομα και 40-50 κιλά στο πορτ μπαγκαζ 4,1 με 120χλμ σταθερα χωρις το cc και 4,2 με cc και περίπου 730 χιλιόμετρα αυτονομία. Αυτα όλα βάσει trip computer.

Στο normal εισαι εντος πολης η στο eco?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Γράφτηκε ότι ο κινητήρας βενζίνης των υβριδικών της toyota, λειτουργεί σε διπλό κύκλο Otto-Atkinson για υψιλά και μεσαία – χαμηλά φορτία…

Και λέω… μήπως αρκούσε απλά ο κινητήρας αυτός για μια πολύ καλή κατανάλωση????

Ρητορικό ερώτημα στο οποίο δεν θα πάρουμε απάντηση… εκτός και αν κάποιος πειραματιστεί… απομονώσει των ηλεκτροκινητήρα και μας δείξει τη ψάρια πιάνει…

Μα και εγώ δεν τους αμφισβητώ στις καταναλώσεις που δίνουν…

 Γι αυτό και συνεχίζω να παρακολουθώ το νήμα…

Σου έχω απαντήσει ήδη σε αυτό, άλλο που δεν πείθεσαι για τίποτα αν δεν σου δοθούν "χειροπιαστές" αποδείξεις, ακόμα και γεγονότα που τα γνωρίζουν όλοι όπως πχ για το ότι με τον καιρό η τεχνολογία προχωράει και τα αυτοκίνητα εξελίσσονται.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, giantzeron είπε

Στο normal εισαι εντος πολης η στο eco?

Normal. To eco το δοκίμασα κανα δυο φορες αλλά δεν παλευόταν, μου φαίνεται ότι εχει πάρα πολυ αργή απόκριση στο γκάζι σε σημείο που με κουρασε (εσπασε τα νευρα). Αν λειτουργείς προοδευτικά το γκαζι γενικότερα,  δεν νομίζω οτι κάνει μεγάλη διαφορα. Όπως και στο Sport που κάνει το αντίθετο, πατας λιγότερο και αποκρίνεται περισσοτερο + οτι σφίγγει το τιμόνι που δεν με τρελαινει κίολας. Σου δίνει την αισθηση οτι αρπάζει πιο γρήγορα ενώ στην ουσία είναι το ίδιο μμε το να πάταγες απότομα το πενταλ, οπως και στο eco, πατας απότομα αλλα εκείνο αρπαζει πολυ πιο χαλαρα σαν να πατας προοδευτικα.

Επεξ/σία από G.bar
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...