Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, gbras είπε

θελω να πω οτι οταν φτανεις την τιμη των καθαρων EV δεν εχει και πολυ νοημα να κοιταζεις σε phev. Οκ εδω απο την αλλη δεν υπαρχει δικτυο φορτισης οποτε δεν εχει και πολυ νοημα το EV . Οποτε μαλλον το πιο λογικο ειναι να κοιταει κανεις σε απλο υβριδικο. Αυτη τη στιγμη το corolla νομιζω οτι ειναι το καλυτερο που κυκλοφορει στα μεσαια αυτοκινητα.

Είναι όπως το βλέπει ο καθένας. Για μένα προσωπικά ούτε το EV δεν έχει και πολύ νόημα, και αυτό όχι επειδή δεν υπάρχει δίκτυο φόρτισης (αν χρειαστεί θα υπάρξει), αλλά επειδή και ο χρόνος ανεφοδιασμού είναι εξωφρενικός σε σχέση με οποιοδήποτε συμβατικό, και επειδή η αυτονομία είναι πολύ μικρή, αλλά κυρίως επειδή το κόστος απόκτησης ξεφεύγει πάρα πολύ.

Αντιθέτως τα υβριδικά συστήματα για εμένα έχουν νόημα και πολύ μάλιστα επειδή καταφέρνουν σοβαρή μείωση στην κατανάλωση διατηρώντας όλα τα πλεονεκτήματα των συμβατικών, ενώ ταυτόχρονα δεν ξεφεύγουν σε κόστος. Το yaris hybrid που επέλεξα πριν μερικούς μήνες σύμφωνα με την toyota έχει μέση κατανάλωση 3.7L ενώ το αντίστοιχο συμβατικό 4.9L, άσε που για χρήση κυρίως μέσα σε πόλη (ο τρόπος που το χρησιμοποιώ εγώ) η διαφορά αυτή είναι ακόμα μεγαλύτερη. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά, ενώ στο αντίστοιχο συμβατικό είναι 101€. Η διαφορά στο κόστος αγοράς από το αντίστοιχο συμβατικό με τον ίδιο εξοπλισμό ήταν κάπου 1.500-2.000€.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

ίναι όπως το βλέπει ο καθένας. Για μένα προσωπικά ούτε το EV δεν έχει και πολύ νόημα, και αυτό όχι επειδή δεν υπάρχει δίκτυο φόρτισης (αν χρειαστεί θα υπάρξει), αλλά επειδή και ο χρόνος ανεφοδιασμού είναι εξωφρενικός σε σχέση με οποιοδήποτε συμβατικό, και επειδή η αυτονομία είναι πολύ μικρή, αλλά κυρίως επειδή το κόστος απόκτησης ξεφεύγει πάρα πολύ

To οτι χρειαζεται δικτυο φορτισης χρειαζεται, γιατι μπορει εδω να μην υπαρχει σοβαρη αγορα ακομα για τα ηλεκτρικα αλλα ερχονται και τουριστες πλεον με τα αυτοκινητα τους και καπου πρεπει να τα φορτιζουν. Ο χρονος φορτισης εξαρται απο το φορτιστη και το αυτοκινητο μπορει να ειναι απο τεραστιος εως μεγαλος σε σχεση με ενα συμβατικο, γι αυτο και προς το παρον ειναι κυριως για κοντινες αποστασεις ~150χμ. Αν εχεις γκαραζ και δεν κανεις μεγαλες αποστασεις δεν απασχολει και ο χρονος φορτισης. Απο την αλλη το κοστος κτησης ναι μεν "ξεφευγει" αλλα κανεις αποσβεση σε βαθος χρονου.

 

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αντιθέτως τα υβριδικά συστήματα για εμένα έχουν νόημα και πολύ μάλιστα επειδή καταφέρνουν σοβαρή μείωση στην κατανάλωση διατηρώντας όλα τα πλεονεκτήματα των συμβατικών, ενώ ταυτόχρονα δεν ξεφεύγουν σε κόστος. Το yaris hybrid που επέλεξα πριν μερικούς μήνες σύμφωνα με την toyota έχει μέση κατανάλωση 3.7L ενώ το αντίστοιχο συμβατικό 4.9L, άσε που για χρήση κυρίως μέσα σε πόλη (ο τρόπος που το χρησιμοποιώ εγώ) η διαφορά αυτή είναι ακόμα μεγαλύτερη. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά, ενώ στο αντίστοιχο συμβατικό είναι 101€. Η διαφορά στο κόστος αγοράς από το αντίστοιχο συμβατικό με τον ίδιο εξοπλισμό ήταν κάπου 1.500-2.000€.

Εντωμεταξυ εχω την εντυπωση οτι το corolla εχει ακομα καλυτερη οικονομια. Με γεματο ντεποζιτο ποσα χιλιομετρα σου βγαζει το yaris? Επισης η μπαταρια ειναι Li-ion η NiMh?

Επεξ/σία από gbras
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, gbras είπε

To οτι χρειαζεται δικτυο φορτισης χρειαζεται, γιατι μπορει εδω να μην υπαρχει σοβαρη αγορα ακομα για τα ηλεκτρικα αλλα ερχονται και τουριστες πλεον με τα αυτοκινητα τους και καπου πρεπει να τα φορτιζουν. Ο χρονος φορτισης εξαρται απο το φορτιστη και το αυτοκινητο μπορει να ειναι απο τεραστιος εως μεγαλος σε σχεση με ενα συμβατικο, γι αυτο και προς το παρον ειναι κυριως για κοντινες αποστασεις ~150χμ. Αν εχεις γκαραζ και δεν κανεις μεγαλες αποστασεις δεν απασχολει και ο χρονος φορτισης. Απο την αλλη το κοστος κτησης ναι μεν "ξεφευγει" αλλα κανεις αποσβεση σε βαθος χρονου.

Νομίζω πως υπερβάλλεις, πόσους τουρίστες έχεις δει με ηλεκτρικά? Γενικά παγκοσμίως η αγορά EV δεν είναι σοβαρή, οι πωλήσεις EV παγκοσμίως αυτή τη στιγμή δεν ξεπερνούν το 1-1,5%, και το ποσοστό τους στα κυκλοφορούντα είναι ακόμα μικρότερο, θα έλεγα πως τα EV τουριστών δεν είναι καν άξια αναφοράς.

Όσο για τους περιορισμούς των EV το ίδιο πράγμα λέμε, το yaris μετά από ανεφοδιασμό που διαρκεί 3 λεπτά αποκτά πραγματική αυτονομία 650km, ενώ το leaf ας πούμε μετά από πολλές ώρες φόρτισης αποκτά πραγματική αυτονομία το πολύ (και με προϋποθέσεις) 230km.

Όσο για το κόστος κτήσης, πως ακριβώς κάνεις απόσβεση? Ειδικά αν σκεφτείς πως τα EV είναι - όπως είπες και εσύ - κυρίως για μικρές αποστάσεις, άρα για χρήστες που κάνουν σχετικά μικρή χρήση/λίγα χιλιόμετρα. Νόημα θα είχε μόνο αν έκανες απόσβεση σχετικά γρήγορα και μετά έβγαζες και κέρδος. Αν αντί για 17.000€ ξόδευα κάπου 35.000€ ας πούμε για το Leaf, μάλλον δεν θα ζούσα αρκετά ώστε να κάνω απόσβεση.

23 λεπτά πριν, gbras είπε

Εντωμεταξυ εχω την εντυπωση οτι το corolla εχει ακομα καλυτερη οικονομια. Με γεματο ντεποζιτο ποσα χιλιομετρα σου βγαζει το yaris?

Η Τoyota ανακοινώνει 3,7 για το yaris και 3,3 για το corolla 1,8. Εγώ στην πράξη το μόνο που έχω δει είναι κάπου 4,5 εντός και εκτός.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η Τoyota ανακοινώνει 3,7 για το yaris και 3,3 για το corolla 1,8. Εγώ στην πράξη το μόνο που έχω δει είναι κάπου 4,5 εντός και εκτός.

Καλα ασχετα με το τι δινει η εταιρια, θελω να μαθω απο εσενα που το εχεις. Για ενα εχω ενα μετρο συγκρισης. Για παραδειγμα το δικο μου που ειναι LPG οταν το γεμισω βγαζω σχεδον 500χμ σε μικτο κυκλο, σε 40λτ αεριου. Αρα εσυ θελεις 22.5 λιτρα βενζινης για 500 χμ σωστα?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gbras είπε

Καλα ασχετα με το τι δινει η εταιρια, θελω να μαθω απο εσενα που το εχεις. Για ενα εχω ενα μετρο συγκρισης. Για παραδειγμα το δικο μου που ειναι LPG οταν το γεμισω βγαζω σχεδον 500χμ σε μικτο κυκλο, σε 40λτ αεριου. Αρα εσυ θελεις 22.5 λιτρα βενζινης για 500 χμ σωστα?

Όντως τόσα θέλω, 22,5 λίτρα βενζίνης ανά 500 χιλιόμετρα, υπόψιν όμως τόσα θα χρειαστώ άσχετα αν ταξιδεύω ή αν κινούμαι μέσα στην πόλη.

  • Like 1
Δημοσ.

Το toyota corolla σε σχεση με ενα  auris ( υβριδικα εννοειται) ειναι σημαντικα καλυτερο λετε?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, gbras είπε

Το toyota corolla σε σχεση με ενα  auris ( υβριδικα εννοειται) ειναι σημαντικα καλυτερο λετε?

Το νεώτερο πάντα είναι καλύτερο/ανώτερο.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το νεώτερο πάντα είναι καλύτερο/ανώτερο.

Ναι αλλα τι γινεται, το corolla εχει σχεδον 22κ και το auris το βρισκω στα 15κ με σχετικα λιγη χρηση. Γι αυτο ρωταω γνωμες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, gbras είπε

Ναι αλλα τι γινεται, το corolla εχει σχεδον 22κ και το auris το βρισκω στα 15κ με σχετικα λιγη χρηση. Γι αυτο ρωταω γνωμες

Δεν καταλαβαίνω τι λες, γίνε πιο σαφής, για μεταχειρισμένα μιλάς?

Πάντως η Toyota εν αναμονή του νέου μοντέλου είχε ρίξει πολύ τις τιμές των auris ώστε να ξεστοκάρει πριν έρθει η corolla.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν καταλαβαίνω τι λες, γίνε πιο σαφής, για μεταχειρισμένα μιλάς?

Πάντως η Toyota εν αναμονή του νέου μοντέλου είχε ρίξει πολύ τις τιμές των auris ώστε να ξεστοκάρει πριν έρθει η corolla.

Ναι εχεις δικιο μεταχειρισμενο auris εννοω. Corolla δεν υπαρχει μεταχειρισμενο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, gbras είπε

Ναι εχεις δικιο μεταχειρισμενο auris εννοω. Corolla δεν υπαρχει μεταχειρισμενο.

Ε τι δλδ, σου φαίνεται περίεργο που βρίσκεις καινούργιο corolla στα 22 και μεταχειρισμένο auris στα 15? :)

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ε τι δλδ, σου φαίνεται περίεργο που βρίσκεις καινούργιο corolla στα 22 και μεταχειρισμένο auris στα 15? :)

Οχι , εννοω οτι τα 22κ μου πεφτουν πολλα, τα 15 ειναι πιο φυσιολογικο ποσο. Αν πηγαινα σε auris θα ηταν καλη επιλογη δεδομενου και την τιμη η αξιζει πιο πολυ σε corolla παρα του οτι ειναι πιο ακριβο?

Δημοσ.

Τα auris αποσυρονται... προσφατως κατοχος της corolla εκανα αναζητηση 2 μηνες για να καταληξω σε αυτο.

Η νεα corolla 1,8 ειναι το αυτοκινητο με την μικροτερη καταναλωση στην toyota. 

3,8 εντος πολης *

Αυτονομια περιπου 1000 χιλιομετρα με ενα γεμισμα.

Εκτος πολης 4,2 με σταθερη ταχυτητα 120-130 χιλιομετρα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...