Super Moderators billdanos Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 21 hours ago, ROG-X said: @andrapos Ανω Ψυχικο - Σχοινιά με το bmw 116d με full τον κλιματισμό απο Κηφισιας Κατεχάκη με full κινηση, ανέβηκα ολη την Μεσογείων με κινηση και φαναρια για τα 48 χλμ έκαψα 5.1 λιτρα στα 100χλμ. Με κόστος καυσίμου 1.29 ευρω. Περίπου 2.5 λίτρα × 1.29 ευρω = 3.2 ευρω και καπου 6.5 ευρω το πήγαινε έλα. Τι σημασία έχει όταν είναι ένα τόσο άσχημο αυτοκίνητο? Όχι πως και το Prius πάει πίσω βέβαια...
gbras Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Κανενα υβριδικο plug in ειναι να βγει στην αγορα μεσα στο 19-20? Ιδανικα στην κατηγορια του toyota corolla. Θα ηταν ιδανικο για την χωρα μας οπου δεν υπαρχει υποδομη για ηλεκτρικα.
Joshua21 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 16 λεπτά πριν, gbras είπε Κανενα υβριδικο plug in ειναι να βγει στην αγορα μεσα στο 19-20? Ιδανικα στην κατηγορια του toyota corolla. Θα ηταν ιδανικο για την χωρα μας οπου δεν υπαρχει υποδομη για ηλεκτρικα. Αυτά που ήδη υπάρχουν και ήδη πωλούνται στην Ελληνική αγορά δλδ, δεν σου κάνουν?
gbras Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αυτά που ήδη υπάρχουν και ήδη πωλούνται στην Ελληνική αγορά δλδ, δεν σου κάνουν? Δεν γνωριζω καποιο plugin υβριδικο να υπαρχει στην ελληνικη αγορα, ακομα και το Prius optimus δεν νομιζω να πωλειται εδω.
Joshua21 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Μόλις τώρα, gbras είπε Δεν γνωριζω καποιο plugin υβριδικο να υπαρχει στην ελληνικη αγορα, ακομα και το Prius optimus δεν νομιζω να πωλειται εδω. Όλα τα παρακάτω έχουν PHEV εκδόσεις, και όλα έχουν ήδη ταξινομήσεις στην Ελλάδα. Και σίγουρα ξεχνάω κάποια. Kia Niro Volvo V60, XC60, XC90 Bmw 2 - 5 - 7 Mercedes E Mitsubishi Outlander Mini Countryman Volkswagen Golf Land Rover Range Rover Το Golf GTE ας πούμε είναι plug in hybrid στην κατηγορία του Corolla, με τιμή από 37.950€, τσίμπα το
gbras Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όλα τα παρακάτω έχουν PHEV εκδόσεις, και όλα έχουν ήδη ταξινομήσεις στην Ελλάδα. Και σίγουρα ξεχνάω κάποια. Kia Niro Volvo V60, XC60, XC90 Bmw 2 - 5 - 7 Mercedes E Mitsubishi Outlander Mini Countryman Volkswagen Golf Land Rover Range Rover H αληθεια ειναι οτι δεν ηξερα οτι υπαρχουν ολα αυτα σε υβριδικα, αν και εκτος το golf ολα τα υπολοιπα ειναι εκτος "ρανταρ" λογω μεγεθους. Κριμα που το corolla δεν εχει phev εκδοση. Εχω την εντυπωση παντως οτι και το golf ειναι αρκετα ακριβο.
Joshua21 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, gbras είπε H αληθεια ειναι οτι δεν ηξερα οτι υπαρχουν ολα αυτα σε υβριδικα, αν και εκτος το golf ολα τα υπολοιπα ειναι εκτος "ρανταρ" λογω μεγεθους. Κριμα που το corolla δεν εχει phev εκδοση. Εχω την εντυπωση παντως οτι και το golf ειναι αρκετα ακριβο. Ε πόσο περίμενες να έχει το golf σε έκδοση PHEV, 20.000€? Ή πόσο νομίζεις ότι θα είχε ένα corolla αν υπήρχε σε τέτοια έκδοση, δεδομένου ότι η απλή υβριδική ξεκινάει από τις 21k περίπου? Τα υβριδικά έχουν απλώς ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα και μια μικρή μπαταρία, τα PHEV έχουν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και αναλογικά τεράστια μπαταρία (ενδεικτικά 8,7 KWh στο Golf GTE έναντι 0,9 KWh στο Yaris Hybrid), λογικό δεν είναι τα PHEV να κοστίζουν πολύ ακριβότερα από τα hybrid? Έτσι τουλάχιστον το βλέπω εγώ. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από Joshua21
gbras Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ε πόσο περίμενες να έχει το golf σε έκδοση PHEV, 20.000€? Ή πόσο νομίζεις ότι θα είχε ένα corolla αν υπήρχε σε τέτοια έκδοση, δεδομένου ότι η απλή υβριδική ξεκινάει από τις 21k περίπου? Τα υβριδικά έχουν απλώς ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα και μια μικρή μπαταρία, τα PHEV έχουν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και αναλογικά τεράστια μπαταρία (ενδεικτικά 8,7 KWh στο Golf GTE έναντι 0,9 KWh στο Yaris Hybrid), λογικό δεν είναι τα PHEV να κοστίζουν πολύ ακριβότερα από τα hybrid? Έτσι τουλάχιστον το βλέπω εγώ. Εχεις ενα δικιο σε αυτο. Βεβαια αυτες οι τιμες ειναι κοντα στα ηλεκτρικα ( αν οχι ιδιο επιπεδο) οπως στο leaf.
Joshua21 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, gbras είπε Εχεις ενα δικιο σε αυτο. Βεβαια αυτες οι τιμες ειναι κοντα στα ηλεκτρικα ( αν οχι ιδιο επιπεδο) οπως στο leaf. Και τι παραπάνω έχουν τα αμιγώς ηλεκτρικά σε σχέση με τα PHEV? Σίγουρα ακριβότερες μπαταρίες, από την άλλη όμως τα PHEV έχουν πάρα πολλά ακριβά εξαρτήματα τα οποία δεν έχουν τα EV. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από Joshua21
plasTOST Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Στις 21/6/2019 στις 8:11 ΜΜ, Joshua21 είπε Να σου πω την αλήθεια δεν κατάλαβα με τι ακριβώς από όσα έγραψα και έκανες quote διαφωνείς, με το ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, ή με το ότι οι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από τους βενζινοκινητήρες? Αυτοί που έβγαλαν ή πρόκειται να βγάλουν υβριδικά (δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ όλοι) το έκαναν/θα το κάνουν για να βελτιώσουν και τους ρύπους (οι οποίοι πλέον εκτοξεύουν τις τιμές πώλησης) και την κατανάλωση των αυτοκινήτων που κατασκευάζουν. Επίσης μάθε πως η υβριδική τεχνολογία δεν είναι προνόμιο μόνο των βενζινοκινητήρων, υπάρχουν και ντίζελ υβριδικά όπως πχ Renault Scenic 1.5 dci hybrid. Μόνο που - όπως έγραψα και πριν - το ντίζελ στην Ευρώπη πεθαίνει, όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ο ένας μετά τον άλλον εγκαταλείπουν το ντίζελ και πέφτουν με τα μούτρα στα υβριδικά με βενζινοκινητήρα. Διαφωνώ με αυτό που έγραψες: "η σύγκριση ενός υβριδικού με ένα μη υβριδικό έχει νόημα μόνο αν οι θερμικοί τους κινητήρες καίνε το ίδιο καύσιμο." Αυτό που λες είναι άτοπο. Τον καταναλωτή τον ενδιαφέρει η τσέπη. Αν εσύ φτιάξεις υβριδικό με Φυσικό αέριο και καίει το ελάχιστο της αγοράς ο καταναλωτής αυτό θα προτιμήσει. Δεν επιασε τις εταιρείες κανένας περιβαντολογικός πόνος να φτιάξουν υβριδικά. Το κάνουν καθαρά για να είναι μέσα στα όρια των νόμων με τους ρύπους και να μην πληρώνουν πρόστιμα. Ιδίως μετά τις συνενώσεις και εξαγορές το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο. Ναι ξέρω για τα diesel υβριδικά και έχω οδηγήσει το Range Rover που όντως στην πόλη κάνει δουλειά αλλά μέχρι εκεί. Γιατί να δώσω τόσα χρήματα για κάτι που θα το χρησιμοποιώ (για την δική μου χρήση) ελάχιστα? Επίσης μάθε ότι οι εταιρείες επενδύουν εκτός από την ηλεκτροκίνηση και στην υδρογονοκίνηση. Ίσως στο μέλλον όταν μεταφέρουν και συνδυάσουν τις σύγχρονες τεχνολογίες των δύο άκρων στα υβριδικά, να βγει κάτι πραγματικά συμφέρον για τον καταναλωτή. Σου αρέσει ή όχι αυτή την στιγμή για την αγορά της Ελλάδας, το πιο φθηνό καύσιμο για κίνηση είναι το φυσικό αέριο, που λόγω μικρού δικτύου ανεφοδιασμού το καθιστά δύσκολο στην χρήση. Τώρα για κάποιον που κινείται στην Αθήνα ή σε μεγάλα αστικά κέντρα ίσως το υβριδικό να τον συμφέρει. Αλλά θεωρώ και πάλι ότι δεν αποτελεί την πιο οικονομική μετακίνηση. Χρησιμοποιούσα παλαιότερα ένα Seat arona Diesel. Μέσα στην Αθήνα 3,5 λίτρα τα 100 χλμ!! Να το κάνω το υβριδικό τι? Σωστά:Θα γλύτωνα τα τέλη κυκλοφορίας! Για να μην νιώθεις όμως ότι κάνεις λάθος, σίγουρα η άποψή σου ότι σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο, το υβριδικό βενζινοκίνητο είναι οικονομικότερο ισχύει.
NT1G Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Μέσα στην Αθήνα 3,5 λίτρα/100 km; Φαντάσου να βγεις και εθνική που πέφτει η κατανάλωση, κάτω από 3 θα ήταν. Btw, το Toyota Mirai, αυτό με το υδρογόνο, "υβριδικό" είναι. Έχει και μπαταρία κ.τ.λ. για να μειώνει την κατανάλωση του υδρογόνου.
Joshua21 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 1 λεπτό πριν, plasTOST είπε Διαφωνώ με αυτό που έγραψες: "η σύγκριση ενός υβριδικού με ένα μη υβριδικό έχει νόημα μόνο αν οι θερμικοί τους κινητήρες καίνε το ίδιο καύσιμο." Αυτό που λες είναι άτοπο. Τον καταναλωτή τον ενδιαφέρει η τσέπη. Αν εσύ φτιάξεις υβριδικό με Φυσικό αέριο και καίει το ελάχιστο της αγοράς ο καταναλωτής αυτό θα προτιμήσει. Κάπου χάθηκες, η συζήτηση που έχουμε εδώ δεν αφορά το τι - νομίζεις ότι - ενδιαφέρει ή δεν ενδιαφέρει τον "καταναλωτή", αφορά τα υβριδικά αυτοκίνητα. 13 λεπτά πριν, plasTOST είπε Χρησιμοποιούσα παλαιότερα ένα Seat arona Diesel. Μέσα στην Αθήνα 3,5 λίτρα τα 100 χλμ!! Ο κατασκευαστής δίνει 4 λίτρα σε μικτό κύκλο, και εσύ υποστηρίζεις ότι κατάφερες μέσα στην Αθήνα 3,5! Μόλις μου απέδειξες πόσο λάθος ήταν που σε πήρα στα σοβαρά.
gbras Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Και τι παραπάνω έχουν τα αμιγώς ηλεκτρικά σε σχέση με τα PHEV? Σίγουρα ακριβότερες μπαταρίες, από την άλλη όμως τα PHEV έχουν πάρα πολλά ακριβά εξαρτήματα τα οποία δεν έχουν τα EV. θελω να πω οτι οταν φτανεις την τιμη των καθαρων EV δεν εχει και πολυ νοημα να κοιταζεις σε phev. Οκ εδω απο την αλλη δεν υπαρχει δικτυο φορτισης οποτε δεν εχει και πολυ νοημα το EV . Οποτε μαλλον το πιο λογικο ειναι να κοιταει κανεις σε απλο υβριδικο. Αυτη τη στιγμη το corolla νομιζω οτι ειναι το καλυτερο που κυκλοφορει στα μεσαια αυτοκινητα.
plasTOST Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Κάπου χάθηκες, η συζήτηση που έχουμε εδώ δεν αφορά το τι - νομίζεις ότι - ενδιαφέρει ή δεν ενδιαφέρει τον "καταναλωτή", αφορά τα υβριδικά αυτοκίνητα. Ο κατασκευαστής δίνει 4 λίτρα σε μικτό κύκλο, και εσύ υποστηρίζεις ότι κατάφερες μέσα στην Αθήνα 3,5! Μόλις μου απέδειξες πόσο λάθος ήταν που σε πήρα στα σοβαρά. Απαγορεύεις να γράφει κάποιος την άποψή του σχετικά με την αγορά και την χρήση υβριδικού? Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις τον σχολιασμό μου ευχαρίστως να σε βοηθήσω. Στην ουσία του θέματος έχεις να γράψεις κάτι σχετικό ή θα συνεχίσεις τα ειρωνικά σχόλια που μόνο σοβαρά δεν είναι και δεν οδηγούν κάπου Όλο το τόπικ αφορά τα υβριδικά και σχεδόν όλες οι σελίδες αναφέρονται σε καταναλώσεις μεταξύ υβριδικών και μη. Οι καταναλώσεις αναφέρονται γιατί το κόστος χρήσης διαφέρει. Αν δεν έχεις επιχειρήματα καλό ειναι να μην το γυρνάς στην ειρωνία. Όσο για την κατανάλωση του seat ναι ήταν 3,5 είτε θέλεις να το πιστέψεις είτε όχι. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2019 από plasTOST
gbras Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 42 λεπτά πριν, plasTOST είπε Απαγορεύεις να γράφει κάποιος την άποψή του σχετικά με την αγορά και την χρήση υβριδικού? Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις τον σχολιασμό μου ευχαρίστως να σε βοηθήσω. Στην ουσία του θέματος έχεις να γράψεις κάτι σχετικό ή θα συνεχίσεις τα ειρωνικά σχόλια που μόνο σοβαρά δεν είναι και δεν οδηγούν κάπου Όλο το τόπικ αφορά τα υβριδικά και σχεδόν όλες οι σελίδες αναφέρονται σε καταναλώσεις μεταξύ υβριδικών και μη. Οι καταναλώσεις αναφέρονται γιατί το κόστος χρήσης διαφέρει. Αν δεν έχεις επιχειρήματα καλό ειναι να μην το γυρνάς στην ειρωνία. Όσο για την κατανάλωση του seat ναι ήταν 3,5 είτε θέλεις να το πιστέψεις είτε όχι. Θα συμφωνησω με τον Joshua. To θεμα αφορα τα υβριδικα οποτε ας μιλαμε για τα υβριδικα και συγκρισεις και προτασεις μεταξυ αυτων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις