ROG-X Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε 4,3 - 4,5 κατανάλωση σε μικτό κύκλο σύμφωνα με την bmw (που στην πράξη ποτέ δεν πέφτει τόσο χαμηλά), αλλά εσένα σου καίει 3,7... Γελάσαμε πάλι. Ασχοληθειτε με πασιέντζα και αφήστε την αυτοκίνηση. Μπειτε στα hybrid της Toyota να σπρωχνεται σαν τους flintstones Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2019 από ROG-X 2
palawiaris Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Τα πετρελαιοκίνητα της BMW είναι πολύ οικονομικά.Με το παλιό 320d με τα 163 άλογα είχε καμιά 5+ λίτρα κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο πηγαίνοντας με 130 περίπου,και αν πήγαινα με 90-100 χλμ και πίσω από νταλίκες είχα 3,9-4 λίτρα. Θυμάμαι μια φορά γέμισα στην Ηγουμενίτσα,κατέβηκα Ιταλία-angona και έφτασα μεχρι το σπίτι έξω από την Βόννη Αντίθετα το πεζό που έχω τώρα δεν θα το έλεγα οικονομικό στο πετρέλαιο,αν και πολύ πιο βαρύ, πιο ογκώδες,αυτόματο, με φαρδύτερα λάστιχα, μεγαλύτερη μηχανή κτλ.αλλά παρόλα αυτά πιο καινούργια τεχνολογία ,euro 5 κτλ. Τουλάχιστον 300-350 χλμ. διαφορά στα ίδια λίτρα ενός ντεπόζιτου.
ROG-X Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Eνα ακόμα κορυφαίο φρέσκο πετρέλαιο είναι ο κινητήρας της Honda στο Civic X Hatchback 1.6 i-DTEC (120 Hp). Βασικά στο πετρέλαιο πας σε BMW, Honda, Renault και μετα Ford, Volvo και Fiat Aκομα μιλατε για Hybrid ? 😁 ...και δεν μιλαω για ρεπριζ γιατι εκει θα κλαψουνε μανουλες! Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2019 από ROG-X
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 10 ώρες πριν, ROG-X είπε Ασχοληθειτε με πασιέντζα και αφήστε την αυτοκίνηση. Μπειτε στα hybrid της Toyota να σπρωχνεται σαν τους flintstones Α, έπρεπε να είχαμε μυρίσει τα νύχια μας για το ότι όταν είχες γράψει "116d" εννοούσες "116d Efficient Dynamics"? Που και πάλι η συγκεκριμένη έκδοση στα χέρια δημοσιογράφων είχε κατανάλωση σε μικτό κύκλο 5,9l/100km. Επίσης οι συγκρίσεις που προσπαθείς να κάνεις είναι εντελώς άκυρες, η σύγκριση ενός υβριδικού με ένα μη υβριδικό έχει νόημα μόνο αν οι θερμικοί τους κινητήρες καίνε το ίδιο καύσιμο. Η σύγκριση υβριδικό yaris vs bmw 1 ντίζελ στην ουσία είναι βενζίνη vs ντίζελ, και όλοι ξέρουμε εδώ και δεκαετίες ότι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από τους βενζινοκινητήρες. Άσε που το συγκεκριμένο bmwδάκι δεν είναι από τα πιο οικονομικά όπως νομίζεις, τον κώλο του καίει σε σχέση με οποιοδήποτε CNG. ΥΓ Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τα παραπάνω, τότε εσύ είσαι αυτός που πρέπει να αφήσει την αυτοκίνηση και να ασχοληθεί με πασιέντζα.
plasTOST Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Επίσης οι συγκρίσεις που προσπαθείς να κάνεις είναι εντελώς άκυρες, η σύγκριση ενός υβριδικού με ένα μη υβριδικό έχει νόημα μόνο αν οι θερμικοί τους κινητήρες καίνε το ίδιο καύσιμο. Η σύγκριση υβριδικό yaris vs bmw 1 ντίζελ στην ουσία είναι βενζίνη vs ντίζελ, και όλοι ξέρουμε εδώ και δεκαετίες ότι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από τους βενζινοκινητήρες. Εγώ θα διαφωνίζω με την άποψη αυτή. Η σύγκριση γίνεται μόνο στην τσέπη, τόσο στην αγορά του όσο και στην συντήρηση και την κατανάλωση. αυτοί που έβγαλαν δλδ τα υβριδικά τι σκέφτηκαν? Πάμε να χτυπήσουμε την αγορά των βενζινοκίνητων ή να στοχεύσουν τους αγοραστές που επιθυμούσαν την μικρότερη κατανάλωση? (και συμπληρώνω κυρίως εντός πόλης χρήση). Συγγενικό πρόσωπο με KIA RIO diesel μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι περίπου στα 4 λίτρα. Επειδή αναφέρθηκε για βλάβες σε πετρελαιοκίνητους κινητήρες, σίγουρα είναι ποιο ευπαθείς σε ποιότητα καυσίμου, αλλά η μακροζωία μερικών είναι μεγαλύτερη από αυτή των βενζινοκινητήρων. Προς το παρόν σε 4 πετρελαιοκίνητα της οικογένειας μηχανική βλάβη δεν υπάρχει. Κινήτηρες που έχουν από 30,000 έως 400,000 χλμ. Μόνο τα σχετικά αναλώσιμα.
toyo73 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, ROG-X είπε Ασχοληθειτε με πασιέντζα και αφήστε την αυτοκίνηση. Μπειτε στα hybrid της Toyota να σπρωχνεται σαν τους flintstones Mηπως θα πρεπει να σου πω σκασιλα μου,(για να πην πω κατι ποιο χοντρο) εαν καιει 7,5 αντι για 5.0 λιτρα.Κροταλισμα τρακτερ και ηχο Μαλκοτζη, δεν θελω. Θελω στροφαρισμα και ηχο βενζινης.Να σκισω το στρινγκακι μου. Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2019 από toyo73 2
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 7 ώρες πριν, plasTOST είπε Εγώ θα διαφωνίζω με την άποψη αυτή. Να σου πω την αλήθεια δεν κατάλαβα με τι ακριβώς από όσα έγραψα και έκανες quote διαφωνείς, με το ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, ή με το ότι οι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση από τους βενζινοκινητήρες? 7 ώρες πριν, plasTOST είπε αυτοί που έβγαλαν δλδ τα υβριδικά τι σκέφτηκαν? Πάμε να χτυπήσουμε την αγορά των βενζινοκίνητων ή να στοχεύσουν τους αγοραστές που επιθυμούσαν την μικρότερη κατανάλωση? (και συμπληρώνω κυρίως εντός πόλης χρήση). Αυτοί που έβγαλαν ή πρόκειται να βγάλουν υβριδικά (δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ όλοι) το έκαναν/θα το κάνουν για να βελτιώσουν και τους ρύπους (οι οποίοι πλέον εκτοξεύουν τις τιμές πώλησης) και την κατανάλωση των αυτοκινήτων που κατασκευάζουν. Επίσης μάθε πως η υβριδική τεχνολογία δεν είναι προνόμιο μόνο των βενζινοκινητήρων, υπάρχουν και ντίζελ υβριδικά όπως πχ Renault Scenic 1.5 dci hybrid. Μόνο που - όπως έγραψα και πριν - το ντίζελ στην Ευρώπη πεθαίνει, όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ο ένας μετά τον άλλον εγκαταλείπουν το ντίζελ και πέφτουν με τα μούτρα στα υβριδικά με βενζινοκινητήρα.
ROG-X Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Οταν βγαλουν της προκοπής υβριδικά εδω είμαστε... Mετα από πέντε πήγαινε και έλα Ανω Ψυχικο με Οινόφυτα (53 χλμ η διαδρομή), 500 χλμ στο σύνολο... Με γεμάτο το ρεζερβουάρ, 50 λιτρα x 1.30 ευρώ = 65 ευρώ, δείτε που είναι ο δείκτης της βενζίνης! Με 4.6 μέση κατανάλωση μετά από 100.000 χλμ Πάρτε τους κουβαδες τα υβριδικα για να ωριμασουν και σε 10 χρονια τα αγοραζουμε και εμεις! 😁 Υπολογισμένο, με 100 λίτρα πετρέλαιο κόστους 130 ευρω κάνω 2.300+ χλμ το μηνα. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από ROG-X
bromiaris Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, toyo73 είπε Κροταλισμα τρακτερ και ηχο Μαλκοτζη, δεν θελω. Θελω στροφαρισμα και ηχο βενζινης.Να σκισω το στρινγκακι μου. Φοράς και "στρινγκακι" βρε μπαγασάκο;;;; Είσαι Μερακλής......... Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από bromiaris
G.bar Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Εδώ είναι ο δικός μου κουβάς. Με 42 λίτρα τεπόζιτο, 851 χιλιόμετρα εντός πόλης, 3,7 μέση κατανάλωση. Με γρήγορη οδήγηση πάει στο 3,9 - 4. Ανεβαίνει και παραπάνω με καγκούρικη οδήγηση.
toyo73 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 9 ώρες πριν, bromiaris είπε Φοράς και "στρινγκακι" βρε μπαγασάκο;;;; Είσαι Μερακλής......... Ειπα να μην σκισω το καλσον, η να σπασω το μανικιουρ. 1 ώρα πριν, G.bar είπε Εδώ είναι ο δικός μου κουβάς. Με 42 λίτρα τεπόζιτο, 851 χιλιόμετρα εντός πόλης, 3,7 μέση κατανάλωση. Με γρήγορη οδήγηση πάει στο 3,9 - 4. Ανεβαίνει και παραπάνω με καγκούρικη οδήγηση. Ποιο ειναι;
zourman1981 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Εμένα πάντως 1400 hyundai i 30 έχει εντός 5.7 εκτός 4.7 και πραγματικά νομίζω ότι δεν είναι τόσο συμφέροντα τα υβριδικά σε σχέση με ένα σύγχρονο βενζινοκινητήρα πόσο μάλλον diesel(δεδομένου και το κόστος αγοράς) Δλδ ο 1.2 Τurbo της toyota που φοράει το νέο corolla πόσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχει από το υβριδικό της toyota ?
Joshua21 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, zourman1981 είπε Εμένα πάντως 1400 hyundai i 30 έχει εντός 5.7 εκτός 4.7 και πραγματικά νομίζω ότι δεν είναι τόσο συμφέροντα τα υβριδικά σε σχέση με ένα σύγχρονο βενζινοκινητήρα πόσο μάλλον diesel(δεδομένου και το κόστος αγοράς) Δλδ ο 1.2 Τurbo της toyota που φοράει το νέο corolla πόσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχει από το υβριδικό της toyota ? Δεν έχεις ιδέα από καταναλώσεις του υβριδικού Corolla, παρόλα αυτά άποψη έχεις lol. Πάντως μια και ρώτησες σύμφωνα με το εργοστάσιο σε μικτό κύκλο το 1.2 turbo έχει 5,8l/100km, και το 1.8 hybrid έχει 3,3l/100km. Ρύπους το 1,2 turbo έχει 132 γρ./χλμ, και το 1,8 hybrid έχει 76 γρ./χλμ. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από Joshua21
Προτεινόμενες αναρτήσεις