Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, karaLRS είπε

καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που λες και όπως όλοι όταν παίρνουμε αμάξι έχουμε τους λόγους μας  για την επιλογή μας.

το Kuga γιατί σου είχε βγει 28.200; τώρα κοιτάω τον διαμορφωτή και το Kuga 1.5 TD 120HP , ST Line και ηλιοροφή βγαίνει στα 20.200.

και εγώ είχα την σκέψη σου για τα diesel αλλά εδώ κυκλοφορούν ακόμα euro 5.... στα euro 6d θα την πέσουν;

edit!! τώρα είδα ότι η τιμή ήταν προ φορών οπότε όντως κάπου 26-27 θα φτάνει με φπα και λοιπούς φόρους.

Στο euro 5 την εχουν πεσει ηδη... Απ το 20 γιοκ στις πρωτευουσες της ευρωπης. Ποιος μου λεει οτι το 25 δεν θα την πεσουν και στο euro 6?

Για να μη μιλησουμε για μεταπωλητικες μετα αν γινει κατι τετοιο.. Απλα το αμαξι παει για κοψιμο..

Για οποιον μενει επαρχια δε το συζηταμε.. Το ντιζελ βασιλευει.. Και για καμμια 10ετια τουλαχιστον μη πω και πιο πανω θα συμφερει ακομα..

Επεξ/σία από KAKADI
Δημοσ.
Στις 27/1/2019 στις 3:35 ΜΜ, KAKADI είπε

Στο euro 5 την εχουν πεσει ηδη... Απ το 20 γιοκ στις πρωτευουσες της ευρωπης. Ποιος μου λεει οτι το 25 δεν θα την πεσουν και στο euro 6?

εγω λεω να παιρνουμε euro 10 να ειμαστε φιξ μεχρι να παμε στα θυμαρακια και να μην εχουμε αγχος.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/8/2017 στις 8:37 ΜΜ, Joshua21 είπε

Για την κατανάλωση μίλησα, τώρα για βλάβες είναι ακόμα μεγαλύτερο το μπέρδεμα. Και σίγουρα ο ένας χρήστης, που θα έχει περισσότερα να πει από μένα και σένα, δεν είναι σε καμία περίπτωση αντιπροσωπευτικό δείγμα.

Θα πρότεινα να κοιτάξεις και σε κανένα άλλο forum, πιο εξειδικευμένο.

Να υπολογιζεις + 2 λιτρα στην μεση καταναλωση απο την ανακοινωμενη απο τον κατασκευαστή. 

Eαν θες οικονομια στην τσεπη σου, ροπες απο χαμηλα και δυνατα ρεπριζ θα πας στην εκδοση πετρελαιο. Ειδικα εκτος πολης, το hybrid ειναι σκετη απογοητευση (σε δυναμη και κατανάλωση)

Οσο γι αυτο που λενε για την καταργηση του πετρελαιου ειναι απλα αστεία.... 

 

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Eαν θες οικονομια στην τσεπη σου, ροπες σε ολο το φασμα και δυνατα ρεπριζ θα πας στην εκδοση πετρελαιο. Ειδικα εκτος πολης, το hybrid ειναι σκετη απογοητευση (σε δυναμη και κατανάλωση)

Οσο γι αυτο που λενε για την καταργηση του πετρελαιου ειναι απλα αστεία.... 

Τα παραλές... Εγώ προσωπικά ήμουν πριν μερικούς μήνες στο δίλημμα yaris diesel ή hybrid. Σε δύναμη είναι μία από τα ίδια, για κίνηση μέσα στην πόλη νικητής στην οικονομία και με μεγάλη διαφορά είναι το υβριδικό, για κίνηση εκτός πόλης πιο οικονομικό είναι το diesel, αλλά μόνο σε ταχύτητες πάνω από 110χαω, τελικά επέλεξα hybrid μια και τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω στην πόλη.

Την απογοήτευση την πήρα πρόσφατα όταν οδήγησα για λίγο ένα yaris diesel ενώ είχα συνηθίσει στο δικό μου.

Όσο για αυτό που λένε για την κατάργηση του πετρελαίου, είναι ήδη γεγονός... όταν παράγγειλα το δικό μου υπήρχε και yaris diesel, τώρα δεν υπάρχει... οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν δηλώσει ότι εγκατέλειψαν την εξέλιξη των diesel κινητήρων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τα παραλές... Εγώ προσωπικά ήμουν πριν μερικούς μήνες στο δίλημμα yaris diesel ή hybrid. Σε δύναμη είναι μία από τα ίδια, για κίνηση μέσα στην πόλη νικητής στην οικονομία και με μεγάλη διαφορά είναι το υβριδικό, για κίνηση εκτός πόλης πιο οικονομικό είναι το diesel, αλλά μόνο σε ταχύτητες πάνω από 110χαω, τελικά επέλεξα hybrid μια και τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω στην πόλη.

Την απογοήτευση την πήρα πρόσφατα όταν οδήγησα για λίγο ένα yaris diesel ενώ είχα συνηθίσει στο δικό μου.

Όσο για αυτό που λένε για την κατάργηση του πετρελαίου, είναι ήδη γεγονός... όταν παράγγειλα το δικό μου υπήρχε και yaris diesel, τώρα δεν υπάρχει... οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν δηλώσει ότι εγκατέλειψαν την εξέλιξη των diesel 

Γιαυτο τον λενε hybrid κουβα στα πηγαδάκια...

Για πετρελαιο πας σε Clio. Μακρια απο toyota. Το Hybrid Yaris ειναι ενα αστειο μπροστα του... 

https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_renault_clio_1_5_dci_110_ps-7724710/

 

Με το bmw το 116D μετα απο 105.000χλμ εχω μεση καταναλωση 4.5 λιτρα.

Με 70% εξω και 30% μεσα. 

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Γιαυτο τον λενε hybrid κουβα στα πηγαδάκια...

Για πετρελαιο πας σε Clio. Μακρια απο toyota. 

Με το bmw το 116D μετα απο 105.000χλμ εχω μεση καταναλωση 4.5 λιτρα.

Με 70% εξω και 30% μεσα. 

Έχεις δει πολλά πετρέλαιο Toyota τελευταία? Lol

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τα παραλές... Εγώ προσωπικά ήμουν πριν μερικούς μήνες στο δίλημμα yaris diesel ή hybrid. Σε δύναμη είναι μία από τα ίδια, για κίνηση μέσα στην πόλη νικητής στην οικονομία και με μεγάλη διαφορά είναι το υβριδικό, για κίνηση εκτός πόλης πιο οικονομικό είναι το diesel, αλλά μόνο σε ταχύτητες πάνω από 110χαω, τελικά επέλεξα hybrid μια και τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνω στην πόλη.

Την απογοήτευση την πήρα πρόσφατα όταν οδήγησα για λίγο ένα yaris diesel ενώ είχα συνηθίσει στο δικό μου.

Όσο για αυτό που λένε για την κατάργηση του πετρελαίου, είναι ήδη γεγονός... όταν παράγγειλα το δικό μου υπήρχε και yaris diesel, τώρα δεν υπάρχει... οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν δηλώσει ότι εγκατέλειψαν την εξέλιξη των diesel κινητήρων.

Η Toyota δεν επενδυε ποτέ πολλά στο πετρέλαιο και δη στα μικρά πετρέλαια γιατί πουλάει κυρίως στις ΗΠΑ που το diesel είναι σχεδόν άγνωστη λέξη. Όσο βγάζουν οι Γάλλοι κι οι Γερμανοί πετρελαιοκινητήρες, δεν πάει πουθενά το ντίζελ. 

Ωστόσο είμαι της άποψης πως το μικρό ντίζελ δεν αξίζει έτσι κι αλλιώς. Ο πετρελαιοκινητήρας πρέπει να είναι μεγάλος. Σε μικρό αυτοκίνητο βενζίνη ή υβριδικό 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Η Toyota δεν επενδυε ποτέ πολλά στο πετρέλαιο και δη στα μικρά πετρέλαια γιατί πουλάει κυρίως στις ΗΠΑ που το diesel είναι σχεδόν άγνωστη λέξη. Όσο βγάζουν οι Γάλλοι κι οι Γερμανοί πετρελαιοκινητήρες, δεν πάει πουθενά το ντίζελ το ντίζελ στην Ευρώπη πεθαίνει

Ωστόσο είμαι της άποψης πως το μικρό ντίζελ δεν αξίζει έτσι κι αλλιώς. Ο πετρελαιοκινητήρας πρέπει να είναι μεγάλος. Σε μικρό αυτοκίνητο βενζίνη ή υβριδικό 

Fixed

Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη έχουν ήδη ανακοινώσει ότι σταμάτησαν την εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων, μέχρι και η Renault δήλωσε ότι θα σταματήσει να διαθέτει αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες μετά το 2020.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη νομιζετε οτι τα αμάξια ειναι pc. Αυτη την στιγμη το πετρελαιο ειναι 10ετια μπροστα απο την βενζινη για την τσεπη του καταναλωτη.

Πετρελαιο VS Βενζινη (αντίστοιχων ίππων 115-120) / Οι τιμες ειναι απο επισημο της BP στο χαλανδρι που βαζω και βενζινη και πετρελαιο. 

Πετρελαιο: Με πραγματικες μεσες καταναλωσης τα 5.5 λιτρα x 1.30 = 7.2 ευρω τα 100 χλμ κοστος μεσης κατανάλωσης

Βενζινη: Με πραγματικες μεσες καταναλωσης τα 7.5 λιτρα x 1.55 = 11.7 ευρω τα 100 χλμ κοστος μεσης καταναλωσης

Δηλαδη, 40-50% μικροτερο κοστος μετακίνησης και σαφως περισσότερη δυναμη το πετρελαιο απο το κινητήρα πολυ πιο νωρις. 

Τι άλλη εξέλιξη να γινει στο πετρέλαιο ? Η Βενζινη που βελτιωσε την καταναλωση της το εκανε με το downsizing που απλα δεν εχει αλλο πια. 

 

Τα Hybrid με την μορφη που εχουν στα Toyota ειναι αστεία. Τα λεμε σε μια 10ετια με ηλεκτροκινηση. 

 

 

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 2
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Επειδη νομιζετε οτι τα αμάξια ειναι pc. Αυτη την στιγμη το πετρελαιο ειναι 10ετια μπροστα απο την βενζινη για την τσεπη του καταναλωτη.

Πετρελαιο VS Βενζινη (αντίστοιχων ίππων 115-120) / Οι τιμες ειναι απο επισημο της BP στο χαλανδρι που βαζω και βενζινη και πετρελαιο. 

Πετρελαιο: Με πραγματικες μεσες καταναλωσης τα 5.5 λιτρα x 1.30 = 7.2 ευρω τα 100 χλμ κοστος μεσης κατανάλωσης

Βενζινη: Με πραγματικες μεσες καταναλωσης τα 7.5 λιτρα x 1.55 = 11.7 ευρω τα 100 χλμ κοστος μεσης καταναλωσης

Δηλαδη, 40-50% μικροτερο κοστος μετακίνησης και σαφως περισσότερη δυναμη το πετρελαιο απο το κινητήρα πολυ πιο νωρις. 

Τι άλλη εξέλιξη να γινει στο πετρέλαιο ? Η Βενζινη που βελτιωσε την καταναλωση της το εκανε με το downsizing που απλα δεν εχει αλλο πια. 

Τα Hybrid με την μορφη που εχουν στα Toyota ειναι αστεία. Τα λεμε σε μια 10ετια με ηλεκτροκινηση. 

δεν εχεις αδικο , αλλα δεν έχεις βάλει την τιμή αγοράς παραπάνω για το πετρέλαιο οπως και τις χοντρές ζημιές που μπορεί να θα σου βγάλει

 

πραγματική κατανάλωση σε εθνική δρομό με yaris hybrid 80-90κμ/ωρα 3,7λτ/100κμ , με a/c 4.0λτ/100κμ

με ταχύτητες 100-130κμ/ωρα 4,5λτ/100 κμ με a/c , μικτή κατανάλωση , εθνική /πόλη με a/c 5,0λτ/100κμ

Δημοσ.

Τα υβριδικά λειτουργούν κανονικά και χωρίς τον ηλεκτροκινητήρα; Πχ αν μετά από μερικά χρόνια θέλει αντικατάσταση η μπαταρία και κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να την αλλάξει θα λειτουργεί το αμάξι ως συμβατικό;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, zio10 είπε

Τα υβριδικά λειτουργούν κανονικά και χωρίς τον ηλεκτροκινητήρα; Πχ αν μετά από μερικά χρόνια θέλει αντικατάσταση η μπαταρία και κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να την αλλάξει θα λειτουργεί το αμάξι ως συμβατικό;

Η λογικη λεει οτι θα γινεται , με πατεντα το πιο πιθανο. Πιστευω ομως. οτι μακροπροθεσμα δεν θα αξιζει να μην τις αλλαξεις.  Καταρχας χανεις την οικονομια που σου παρεχει το hybrid και θα κουβαλας ποσα κιλα αχρηστων μπαταριων. Να τις βγαλεις δεν εχει νοημα ,γιατι θα θελει πολυ μανουρα με επαναπρογραμματισμους κ.λ.π. συν οτι θα χαλασεις το στησιμο του αυτοκινητου που ειναι σχεδιασμενο να κουβαλαει το βαρος τους. 

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, zio10 είπε

Τα υβριδικά λειτουργούν κανονικά και χωρίς τον ηλεκτροκινητήρα; Πχ αν μετά από μερικά χρόνια θέλει αντικατάσταση η μπαταρία και κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να την αλλάξει θα λειτουργεί το αμάξι ως συμβατικό;

Τα πλήρως υβριδικά δεν έχουν μίζα όπως τα συμβατικά (τον θερμικό κινητήρα τον εκκινεί ο ηλεκτροκινητήρας), δεν έχουν μπαταρία εκκίνησης (ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ρεύμα από την υβριδική μπαταρία), δεν έχουν εναλλάκτη (τον αντικαθιστά ο ηλεκτροκινητήρας), συνεπώς με χαλασμένη υβριδική μπαταρία δεν λειτουργούν καθόλου.

Πάντως αν χαλάσει μετά από μερικά χρόνια όπως λες καλύπτεται από την εγγύηση.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, aGka8l είπε

δεν εχεις αδικο , αλλα δεν έχεις βάλει την τιμή αγοράς παραπάνω για το πετρέλαιο οπως και τις χοντρές ζημιές που μπορεί να θα σου βγάλει

πραγματική κατανάλωση σε εθνική δρομό με yaris hybrid 80-90κμ/ωρα 3,7λτ/100κμ , με a/c 4.0λτ/100κμ

με ταχύτητες 100-130κμ/ωρα 4,5λτ/100 κμ με a/c , μικτή κατανάλωση , εθνική /πόλη με a/c 5,0λτ/100κμ

Ακομα μιλάς για Yaris ? 😂

Παρε εδω απο την BMW 116D, Άνω Ψυχικό - Οινοφυτα αποσταση 53 χλμ.

64787090_503503267145743_5612768218528612352_n.jpg.5475f420800365175fe20b365d868d1e.jpg

 

Ο κινητηρας πετρελαιου ειναι διπλα ανθεκτικός απο τον βενζινοκινητηρα. Με τι μουφες σας έχουν ταΐσει...

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Μιλας για Yaris ακομα ? 😂

Παρε εδω απο την BMW 116D, Ανω Ψυχικο- Οινοφυτα αποσταση 53 χλμ.

64787090_503503267145743_5612768218528612352_n.jpg.5475f420800365175fe20b365d868d1e.jpg

4,3 - 4,5 κατανάλωση σε μικτό κύκλο σύμφωνα με την bmw (που στην πράξη ποτέ δεν πέφτει τόσο χαμηλά), αλλά εσένα σου καίει 3,7...

Γελάσαμε πάλι.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...