Joshua21 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 16 ώρες πριν, spirgeor είπε Δεν συμφέρει. Πήρα τηλέφωνο. Η μπαταρία του Prius έχει 28 στοιχεία. Εμένα μου κάηκαν τα 2. Για τα 2 στοιχεία ζήτησε 350€ + 150€ που είναι το κόστος για να αφαιρέσει το συνεργείο τη μπαταρία και να την επαναποθετήσω. Αν όμως αρχίσει η μπαταρία να χάνει στοιχεία επειδή είναι γηρασμένη υπολόγισε να δεις που θα φτάσει το κόστος αν αλλάζει καθε τόσο λίγο και λιγάκι στοιχεία... Εταιρεία στη Βουλιαγμένης... Κάτσε, στο τηλέφωνο που πήρες σου είπε ότι η μοναδική υπηρεσία που μπορεί να σου προσφέρει είναι η αλλαγή των 2 καμμένων στοιχείων με 500€, και από αυτό έβγαλες συμπέρασμα πως δεν συμφέρει καμία από τις εταιρείες που ανακατασκευάζουν μπαταρίες? Ή μήπως δεν κατάλαβα καλά?
spirgeor Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2019 Μόνο αυτούς πήρα τηλέφωνο έπειτα από ψάξιμο και τελικά άλλαξα μπαταρία...
Joshua21 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Στις 13/1/2019 στις 12:55 ΜΜ, spirgeor είπε Μόνο αυτούς πήρα τηλέφωνο έπειτα από ψάξιμο και τελικά άλλαξα μπαταρία... Βασικά άλλη ήταν η ερώτηση μου, αφού όμως το έφτιαξες ήδη δεν έχει σημασία.
tsipakis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 11 χρονια δινει στην υβριδικη μπαταρια η toyota . Σε 1 μηνα θα εχω το δικο μου καινουργιο CHR
karaLRS Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2019 Στις 8/1/2019 στις 11:34 ΜΜ, George1977zz είπε Exω να προσθεσω και εγω ως κατοχος C-HR ΗΥBRID και εχοντας αλλαξει αρκετα αυτοκινητα συμπεριλαμβνανομενων και diesel και θα πω το εξης,δεν υπαρχει αυτοκινητο συμβατικο βενζινης η diesel να μπορει να σταθει διπλα σε ενα υβριδικο toyota σε μικτες ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ για ενα και μοναδικο λογο στα φαναρια παντα το υβριδικο ειναι σβηστο και ξεκιναει με ηλεκτροκινητηρα σε αντιθεση με συμβατικα αυτοκινητα οποτε μεσα στη πολη ειναι ανουσιο να μιλαμε για κατι ΠΟΙΟ οικονομικο απο υβριδικο εκτος απο οχηματα αμιγως ηλεκτρικα να συμπληρωσω οτι τα 4ης γενιας υβριδικα βοηθαει ακομα και στην εθνικη ο ηλεκτροκινητηρας σε σχεση με το yaris που ειναι 3ης γενιας(60χμ) και για να μπω στο ρεζουμε για καταναλωση με το CHR που εχω δεν θα μιλησω για 100 ουτε για 200 χιλιομετρα θα μιλησω για 10.000 χμ με μικτες συνθηκες πολης -επαρχιακων δρομων - εθνικης κρατωντας παντα σημειωσεις η καταναλωση μου βγηκε 4,5 l στα 10,000 !! (μην μπερδεψω καποιους δεν εννοω διενυσα 10,000 με 4.5 l ) Για καποιους που εχουν ενδοιασμους η φοβουνται τις "νεες τεχνολογιες" να υπενθιμησω οτι τα υβριδικα Toyota δεν ειναι κατι καινουριο για να το φοβασαι το πρωτο υβριδικο το εβγαλε το 1997 toyota prius ελπιζω να βοηθησα. Φυσικα Toyota αν σου λεει κατι το πρωτο της υβριδικο το κυκλοφορησε το 1997(κυκλοφουν αυτη τη στιγμη περιπου 12.000.000 υβριδικα toyota) και συνεχιζει ακομα με 4ης γενιας υβριδικα...μονοδρομος το θέμα είναι κάνεις πότε απόσβεση του έξτρα κόστους αγοράς; πήρα ένα 1.5 bluehdi 100hp diesel Και κατανάλωση στα πρώτα 2000 χιλιόμετρα έχω 5.5 λίτρα/100km(άστρωτο ακόμα) σε 70 επαρχιακό / 30 αστικό δρόμο. τα 5.5 λίτρα μεταφράζονται σε 7.15€ τα 100 χιλιόμετρα ενώ τα 4.5 κατανάλωση ενός υβριδικού σε 6.75€ τα 100 χιλιόμετρα. δηλαδή στα 20.000 χιλιόμετρα θεωρητικά τον χρόνο κερδίζεις 80€ με το υβριδικό (+ λιγότερα τέλη).
spirgeor Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 21 ώρες πριν, Joshua21 είπε Βασικά άλλη ήταν η ερώτηση μου, αφού όμως το έφτιαξες ήδη δεν έχει σημασία. Δυστηχώς
Joshua21 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 15 ώρες πριν, karaLRS είπε το θέμα είναι κάνεις πότε απόσβεση του έξτρα κόστους αγοράς; πήρα ένα 1.5 bluehdi 100hp diesel Και κατανάλωση στα πρώτα 2000 χιλιόμετρα έχω 5.5 λίτρα/100km(άστρωτο ακόμα) σε 70 επαρχιακό / 30 αστικό δρόμο. τα 5.5 λίτρα μεταφράζονται σε 7.15€ τα 100 χιλιόμετρα ενώ τα 4.5 κατανάλωση ενός υβριδικού σε 6.75€ τα 100 χιλιόμετρα. δηλαδή στα 20.000 χιλιόμετρα θεωρητικά τον χρόνο κερδίζεις 80€ με το υβριδικό (+ λιγότερα τέλη). Μου φαίνεται πως προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, το "70 επαρχιακό / 30 αστικό δρόμο" πιο πολύ μοιάζει με κύκλο εκτός πόλης παρά με μικτό. Γενικότερα πάντως αν κινείσαι κυρίως εκτός πόλης το diesel(όπου διατίθεται, μια και στο C-HR δεν) έχει μικρότερη κατανάλωση, εντός πόλης όμως το υβριδικό είναι αυτό που έχει μικρότερη κατανάλωση και με διαφορά μάλιστα. Πιστεύω πως για σένα που κινείσαι κυρίως εκτός πόλης το diesel ήταν καλύτερη επιλογή. Επίσης το C-HR hybrid δεν έχει λιγότερα τέλη, έχει μηδενικά τέλη 1
George1977zz Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 14/1/2019 στις 11:01 ΜΜ, karaLRS είπε το θέμα είναι κάνεις πότε απόσβεση του έξτρα κόστους αγοράς; πήρα ένα 1.5 bluehdi 100hp diesel Και κατανάλωση στα πρώτα 2000 χιλιόμετρα έχω 5.5 λίτρα/100km(άστρωτο ακόμα) σε 70 επαρχιακό / 30 αστικό δρόμο. τα 5.5 λίτρα μεταφράζονται σε 7.15€ τα 100 χιλιόμετρα ενώ τα 4.5 κατανάλωση ενός υβριδικού σε 6.75€ τα 100 χιλιόμετρα. δηλαδή στα 20.000 χιλιόμετρα θεωρητικά τον χρόνο κερδίζεις 80€ με το υβριδικό (+ λιγότερα τέλη). Μεσα σε πολη οπως η Αθηνα ξεχασε τα τα 5,5 λιτρα με το diesel ξεκινα σταματα σε φαναρια,ανεβαινεις παραπανω οπως και καποιος φιλος ανεφερε για 4,5 λ τα 100 με γκαζι, ουτε για αστειο απλα εχει μπερδευτει ,με γκαζι τουλαχιστον 6- 7 L και πανω απλα μπερδευονται καποιοι λογω τιμης γκαζιου και νομιζουν οτι δεν καιει, στο θεμα καταναλωση το γκαζι περναει και τη βενζινη απλα λογω τιμης βγαζουμε περισσοτερα χιλιομετρα επειδη βαζουμε περισσοτερα λιτρα καυσιμου.Τελος παντων δεν μπορω να καταλαβω το νοημα παντως αυτης της κουβεντας, προσπαθωντας να συγκρινουμε--αποδειξουμε αν ενα υβριδικο ειναι ποιο οικονομικο η οχι απο βενζινοκινητα η diesel, απλα λεω ως κατοχος την εμπειρια μου και εχοντας και βενζινοκινητο και diesel στο παρελθον, το υβριδικο ειναι ενα οχημα που κινειται το 50 -60% των καθημερινων μας διαδρομων αποκλειστικα με ρευμα τι να συγκρινουμε? να το πω πρακτικα με νουμερα απο 2.200 ευρω το χρονο που ξοδευα για βενζινη με το προηγουμενο αυτοκινητο με το υβριδικο επεσα 50% ΚΑΤΩ αφερεσε οτι δεν εχω και τελη ειναι ξεκαθαρο νομιζω.(Το νεο corolla 2.0 HYBRID (180 HP) φημολογειται οτι θα μπορει να κινηθει ηλεκτρικα και με πανω απο 120 χμ εθνικη, τρεχουν τα σαλια μου!!! Στις 12/1/2019 στις 1:52 ΜΜ, Uberalles_gr είπε Με φυσικό αέριο έχω κατανάλωση 4.5kg/100km = 4 ευρώ (0.90ευρώ/1Kg) σε αντίθεση με εσένα που έχεις 4.5l/100Km = 6.30 ευρώ (1.4ευρώ/1lt) * Πιστεύω ότι το C-HR ΗΥBRID θα έχει πάνω από 5l μέση κατανάλωση αλλά δέχομαι τα 4.5l που λες ** Έχω βάλει την βενζίνη με 1.4 ευρώ το λίτρο όταν πριν μερικές εβδομάδες είχε πάνω από 1.5 ευρώ το λίτρο. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2019 από George1977zz
karaLRS Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 9 ώρες πριν, George1977zz είπε Μεσα σε πολη οπως η Αθηνα ξεχασε τα τα 5,5 λιτρα με το diesel ξεκινα σταματα σε φαναρια,ανεβαινεις παραπανω οπως και καποιος φιλος ανεφερε για 4,5 λ τα 100 με γκαζι, ουτε για αστειο απλα εχει μπερδευτει ,με γκαζι τουλαχιστον 6- 7 L και πανω απλα μπερδευονται καποιοι λογω τιμης γκαζιου και νομιζουν οτι δεν καιει, στο θεμα καταναλωση το γκαζι περναει και τη βενζινη απλα λογω τιμης βγαζουμε περισσοτερα χιλιομετρα επειδη βαζουμε περισσοτερα λιτρα καυσιμου.Τελος παντων δεν μπορω να καταλαβω το νοημα παντως αυτης της κουβεντας, προσπαθωντας να συγκρινουμε--αποδειξουμε αν ενα υβριδικο ειναι ποιο οικονομικο η οχι απο βενζινοκινητα η diesel, απλα λεω ως κατοχος την εμπειρια μου και εχοντας και βενζινοκινητο και diesel στο παρελθον, το υβριδικο ειναι ενα οχημα που κινειται το 50 -60% των καθημερινων μας διαδρομων αποκλειστικα με ρευμα τι να συγκρινουμε? να το πω πρακτικα με νουμερα απο 2.200 ευρω το χρονο που ξοδευα για βενζινη με το προηγουμενο αυτοκινητο με το υβριδικο επεσα 50% ΚΑΤΩ αφερεσε οτι δεν εχω και τελη ειναι ξεκαθαρο νομιζω.(Το νεο corolla 2.0 HYBRID (180 HP) φημολογειται οτι θα μπορει να κινηθει ηλεκτρικα και με πανω απο 120 χμ εθνικη, τρεχουν τα σαλια μου!!! δεν προσπαθούμε να αποδείξουμε τίποτα. ρωτάμε αν σε μεικτή κατανάλωση τα 200€ που κερδίζεις το χρόνο στο υβριδικό αποσβενουν την τιμή αγοράς σε σχέση με ένα Diesel
nikko_ Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2019 On 14/01/2019 at 20:04, tsipakis said: 11 χρονια δινει στην υβριδικη μπαταρια η toyota . Σε 1 μηνα θα εχω το δικο μου καινουργιο CHR Πρόσεξε το αυτό λίγο γιατί κι εγώ ρώτησα στη Lexus και μου είπαν ότι είναι μέχρι 11 χρόνια με ετήσια ανανέωση μετά τα 5 της στάνταρ εγγύησης. Πρέπει λοιπόν να πηγαίνεις κάθε χρόνο στην αντιπροσωπεία, να σου κάνουν το Hybrid Health Check και μετά τον 5ο χρόνο αν όλα είναι καλά με το Check θα σου ανανεώνουν την εγγύηση για άλλο 1 χρόνο. Το ίδιο για κάθε έτος μέχρι το 11ο. Όταν όμως τους έκανα την ερώτηση αν θα ανανεωθεί η εγγύηση εφόσον το hybrid health check αποτύχει π.χ. στον 6ο χρόνο τα μάσαγαν. Αν έχεις κάποια πληροφορία μοιράσου την. Καλοτάξιδο το CHR.
KAKADI Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 24/1/2019 στις 9:06 ΜΜ, nikko_ είπε Πρόσεξε το αυτό λίγο γιατί κι εγώ ρώτησα στη Lexus και μου είπαν ότι είναι μέχρι 11 χρόνια με ετήσια ανανέωση μετά τα 5 της στάνταρ εγγύησης. Πρέπει λοιπόν να πηγαίνεις κάθε χρόνο στην αντιπροσωπεία, να σου κάνουν το Hybrid Health Check και μετά τον 5ο χρόνο αν όλα είναι καλά με το Check θα σου ανανεώνουν την εγγύηση για άλλο 1 χρόνο. Το ίδιο για κάθε έτος μέχρι το 11ο. Όταν όμως τους έκανα την ερώτηση αν θα ανανεωθεί η εγγύηση εφόσον το hybrid health check αποτύχει π.χ. στον 6ο χρόνο τα μάσαγαν. Αν έχεις κάποια πληροφορία μοιράσου την. Καλοτάξιδο το CHR. Και εγω το παρηγγειλα και θα το εχω σε ενα μηνα.. Απ την Toyota του Νεου Κηφισου (Περιστερι) μου ειπαν για 11 χρονια εγγυηση. Εκανα την παραγγελια και πηρα γραπτως εγγραφο απ την toyota hellas που επιβεβαιωνει τα 11 χρονια δωρεαν εγγυηση. Προσωπικα ημουν αναμεσα στο Kuga 1550 βενζινης, στο Tucson 1600 βενζινης και στο C-HR. Mε προχειρους υπολογισμους σε καταναλωσεις και τελη κυκλοφοριας και με 8000 -9000 χιλιομετρα που κανω το χρονο στην πενταετια θα εχω 4000 ευρω κερδος. Οποτε και μπαταρια να μου βγαλει μετα την πενταετια κερδισμενος θα ειμαι. Στο test drive, που καταλαβαινω γιατι εγινε σε συνθηκες κινησης, μου εβγαλε οτι κινηθηκα 66% ηλεκτρικα.. Το kuga οπως και το Tucson πληρωνουν 400+ τελη και καινε μεικτα και πραγματικα γυρω στα 9 λιτρα.. Ισως και παραπανω. Ξερω οτι ισως υπαρχουν και οικονομικοτερα εκει εξω αλλα προυποθεση ηταν να μου αρεσει και το αυτοκινητο. Εν τω μεταξυ το αμεσως προηγουμενο αυτοκινητο ηταν ενα X5 14ετιας με μονιμη τετρακινηση που μεταφραζοταν σε 15l./100χλμ, στο χρονο πανω ειχα απο βενζινες και σημα 2000+ ευρω σε εξοδα. Οικογενεια ακομα δεν εχω (ασχετα αν παει για εκει) οποτε το Ch-r σε βαθος 7ετιας ας πουμε που σκεφτομαι να το κρατησω ειναι μπεργκετι!! Σημαντικος παραγοντας ειναι να μας αρεσει το αυτοκινητο και οχι να ψαχνουμε τα δεκαδικα στις καταναλωσεις παντως. Αυτη ειναι η γνωμη μου... Και τα 3 που ανεφερα πιο πανω μου αρεσαν για τους δικους του λογους το καθε ενα.. Μου αρεσαν το ιδιο γενικοτερα, οποτε εβαλα και τον παραγοντα κοστος μεσα στο παιχνιδι και εκει κερδισε το Toyota. Ασχετο. Προσφατα πηρε και ο πατερας μου αυτοκινητο. Skoda Karoq diesel 1600 αν δεν κανω λαθος με 120 αλογα?? Εκει... Καταναλωση στα 7 και κατι λιτρα, diesel ομως.. Παρομοια καπως αν συνυπολογισεις και την τιμη στο diesel.. Με τα 120 ευρω σημα ισως εχει παραπανω εξοδα στο χρονο.. λεπτομερειες βεβαια.. Εμφανισιακα δεν ξετρελαθηκα αλλα ειναι καλο και τιμιο αυτοκινητο.. Τα euro 6 ειναι ακομα ασφαλη και δε τα ακουμπαει κανεις οποτε περι ορεξεως... Υπαρχουν πολλες επιλογες για το τι μπορει να διαλεξει ο καθενας.. Αρκει να του αρεσει και να μη καιει 15l/100km!!! 🤣 Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2019 από KAKADI
Uberalles_gr Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 24/1/2019 στις 1:14 ΠΜ, George1977zz είπε Μεσα σε πολη οπως η Αθηνα ξεχασε τα τα 5,5 λιτρα με το diesel ξεκινα σταματα σε φαναρια,ανεβαινεις παραπανω οπως και καποιος φιλος ανεφερε για 4,5 λ τα 100 με γκαζι, ουτε για αστειο απλα εχει μπερδευτει ,με γκαζι τουλαχιστον 6- 7 L και πανω απλα μπερδευονται καποιοι λογω τιμης γκαζιου και νομιζουν οτι δεν καιει, στο θεμα καταναλωση το γκαζι περναει και τη βενζινη απλα λογω τιμης βγαζουμε περισσοτερα χιλιομετρα επειδη βαζουμε περισσοτερα λιτρα καυσιμου.Τελος παντων δεν μπορω να καταλαβω το νοημα παντως αυτης της κουβεντας, προσπαθωντας να συγκρινουμε--αποδειξουμε αν ενα υβριδικο ειναι ποιο οικονομικο η οχι απο βενζινοκινητα η diesel, απλα λεω ως κατοχος την εμπειρια μου και εχοντας και βενζινοκινητο και diesel στο παρελθον, το υβριδικο ειναι ενα οχημα που κινειται το 50 -60% των καθημερινων μας διαδρομων αποκλειστικα με ρευμα τι να συγκρινουμε? να το πω πρακτικα με νουμερα απο 2.200 ευρω το χρονο που ξοδευα για βενζινη με το προηγουμενο αυτοκινητο με το υβριδικο επεσα 50% ΚΑΤΩ αφερεσε οτι δεν εχω και τελη ειναι ξεκαθαρο νομιζω.(Το νεο corolla 2.0 HYBRID (180 HP) φημολογειται οτι θα μπορει να κινηθει ηλεκτρικα και με πανω απο 120 χμ εθνικη, τρεχουν τα σαλια μου!!! Μάλλον κάποιος άλλος είναι μπερδεμένος https://ibb.co/mtYPV0F Απλώς έγραψα στο thread γιατί κάποιος φίλος είπε ότι το υβριδικά είναι μακράν τα πιο οικονομικά μέσα στην πόλη. Να είμαστε καλά να χαρούμε όλοι τα αυτοκίνητά μας ανεξάρτητα από το τι καύσιμο καίνε. ΥΓ. τα χιλιόμετρα έχουν γίνει ΜΟΝΟ μέσα στην Αθήνα. ΥΓ2. 3.6kg/100km = 3.25 ευρώ (0.90ευρώ/1Kg) - - - - - - - - 4.5l/100Km = 6.50 ευρώ (1.45ευρώ/1lt) => 50% οικονομία Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2019 από Uberalles_gr
karaLRS Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 25/1/2019 στις 2:59 ΜΜ, KAKADI είπε Προσωπικα ημουν αναμεσα στο Kuga 1550 βενζινης, στο Tucson 1600 βενζινης και στο C-HR. Mε προχειρους υπολογισμους σε καταναλωσεις και τελη κυκλοφοριας και με 8000 -9000 χιλιομετρα που κανω το χρονο στην πενταετια θα εχω 4000 ευρω κερδος. To C-HR όμως είναι b-suv σε σχέση με τα άλλα 2 που είναι μια κατηγορία πάνω σε όγκο και χώρους. νομίζω στα λεφτά που κάνει το υβριδικό C-hr θα έπρεπε να συγκρίνεις τις diesel εκδόσεις. Πχ ( Tuscon 1.6d style 26.200 / C-HR C-ULT hybrid 26.000) Το πρώτο έχει μεικτή κατανάλωση 4.9lt/100 ενώ το δεύτερο 3.8lt/100 έστω κάνεις 10.000 το χρόνο = 490 Λίτρα diesel ή 380 λίτρα βενζίνη ( 637€ diesel ή 570€ βενζίνη με την διαφορά στα 20 λεπτά το λίτρο) τέλη κυκλοφορίας 150€ το πρώτο και 0€ το δεύτερο. άρα το κέρδος σου είναι 220€ το χρόνο και θεωρητικά πληρώνεις παραπάνω λεφτά για να πάρεις ένα υβριδικό. το Kona Που είναι ίδια κατηγορία με το c-hr έχει 20.390 το diesel.(τουτέστιν 26 χρόνια για να αρχίσεις να έχεις κέρδος στο υβριδικό) Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2019 από karaLRS 1
KAKADI Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, karaLRS είπε To C-HR όμως είναι b-suv σε σχέση με τα άλλα 2 που είναι μια κατηγορία πάνω σε όγκο και χώρους. νομίζω στα λεφτά που κάνει το υβριδικό C-hr θα έπρεπε να συγκρίνεις τις diesel εκδόσεις. Πχ ( Tuscon 1.6d style 26.200 / C-HR C-ULT hybrid 26.000) Το πρώτο έχει μεικτή κατανάλωση 4.9lt/100 ενώ το δεύτερο 3.8lt/100 έστω κάνεις 10.000 το χρόνο = 490 Λίτρα diesel ή 380 λίτρα βενζίνη ( 637€ diesel ή 570€ βενζίνη με την διαφορά στα 20 λεπτά το λίτρο) τέλη κυκλοφορίας 150€ το πρώτο και 0€ το δεύτερο. άρα το κέρδος σου είναι 220€ το χρόνο και θεωρητικά πληρώνεις παράπονα λεφτά για να πάρεις ένα υβριδικό. το Kona Που είναι ίδια κατηγορία με το c-hr έχει 20.390 το diesel.(τουτέστιν 26 χρόνια για να αρχίσεις να έχεις κέρδος στο υβριδικό) Καταλαβαινω τι λες φιλε αλλα σου ειπα.. Εκτος της καταναλωσης το δευτερο πιο σημαντικο θεμα ειναι να μου αρεσει τι παιρνω.. Οριο μου εξ αρχης και στην παρουσα φαση ηταν να μη δωσω πανω απο 30000 ευρω... Αν το εκανα θα ηταν γιατι κατι πραγματικα που θα μου παρει το μυαλο και οχι για κατι που θα ημουν απλα χαρουμενος. Το Kona δε μου αρεσε.. Εξωτερικα ναι ηταν ενδιαφερον αλλα μεσα μου ηταν αδιαφορο.. Οπως και τα crossland/grandland x, skoda kodiaq/karoq και παει λεγοντας. Η VW ηταν, ειναι και θα ειναι για μενα κοκκινο πανι και η premium επιλογες οπως volvo, bmw, mercedes δε με συγκινουν τοσο για τα λεφτα τους. Αν ηταν να παω σε κατι πιο ακριβο θα ηταν σιγουρα το καινουριο το RAV4 το οποιο ειναι ερωτας, το οποιο ειναι οτι καλυτερο εχω δει στη κατηγορια του. Φορο πολυτελειας ειχα πει ομως πως θα αποφυγω να ξαναδωσω οποτε ακυρο.. Ξερω ομως οτι το Kona ειναι η κατηγορια του CHR. Δε μπορω να τα συγκρινω ομως γιατι η συγκριση επρεπε να γινει με τα αυτοκινητα ππου εχω καταληξει και το Kona δεν ηταν μεσα σε αυτα. Περισσοτερο απο θεμα εμφανισης ημουν αναμεσα στο Kuga Και στο chr με το πρωτο να ειναι 1500 turbo βενζινης st line με χειροκινητο κιβωτιο, ηλιοροφη πανοραμικη και μεγαλυτερους χωρους ενω το δευτερο αυτοματο υβριδικο και με λουκ το οποιο ειναι για μενα το πιο ισχυρο ατου του.. Το πρωτο κοστιζε απ τη Ford παζαροπουλος 28200 με την 8ετη εγγυηση μεσα και το δευτερο 28700 στην toyota νεου κηφισου με το tech pack σαν εξτρα. Το καθε ενα ειχε τα δικα του δυνατα σημεια και η αποφαση επρεπε να παρθει σε μια βδομαδα γτ καταφερα εν τελει να δωσω το X5 μια βδομαδα πριν φυγω για ταξιδι (ναυτικος). Οποτε επειδη θα λειψω για 4 μηνες επρεπε να παρω μια αποφαση για να εκμεταλλευτω και τον νεκρο χρονο του καραβιου και να μη γυρισω και περιμενω παλι τις αντιπροσωπειες για την παραλαβη. Γενικα λοιπον to Kuga ηταν μεγαλυτερο και με πανοραμικη ηλιοροφη ενω το CHR ηταν αυτοματο και με λουκ απ το διαστημα... Τα test drive δε βοηθησαν οπως περιμενα γτ και τα 2 οπως αλλωστε και το τριτο της παρες (Tucson) ηταν υποδειγματικα στο δρομο. Μετα 2 μεγαλυτερα καλυτερα στον αυτοκινητοδρομο και το chr να ξεδιπλωνει τα δικα του ατου στη εντος πολης μετακινηση. Πολυ δυσκολα κατεληξα και με την πιεση του χρονου να ξερεις. Αφου ακομα εχω δευτερες σκεψεις. Και το Kuga να διαλεγα παντως παλι θα εβλεπα το CHR να περναει και θα το σκεφτομουν. Δε ηθελα εις γνωση μου να παω σε diesel καθως ειμαι κατοικος αθηνων και θα συνεχισω να ειμαι και δε μπορει κανεις να μου πει με σιγουρια αν σε 5 χρονια γενικα θα πωλουνται πλεον αυτοκινητα με diesel εδω.. Επισης δεν εχω ακομα οικογενεια οποτε το θεμα της εξτρα ανεσης ηταν σοβαρο αλλα και δεν ηταν ταυτοχρονα... Πιθανοτατα οταν γινει τοσο σοβαρο να το δωσω κ ολας.. Η toyota βγαζει τα diesel εκτος αγορας ας πουμε και αυτη ειναι μια μεγαλη κινηση απο ενα κολοσσο. Πιθανοτατα να ακολουθησουν και αλλοι. Η opel ας πουμε, γτ περασα και απο εκει, μετα την εξαγορα της απ το PSA group θα βγαλει και αυτη υβριδικες λυσεις μετα το 20. Γενικα τα diesel εχουν την ταση να φευγουν απ το προσκηνιο σιγα σιγα αφου δε συμφερει τις αυτοκινητοβιομηχανιες η εξελιξη των κινητηρων τους. Γενικα να ξερεις ειμαστε σε μια χωρα που η ηγεσια της δεν εχει ιδιαιτερη μπεσα οποτε δε βαζω το χερι μου στη φωτια για οτιδηποτε μπορει να απαγορευτει στο μελλον σε σχεση με τα diesel και το δακτυλιο.. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2019 από KAKADI 2
karaLRS Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, KAKADI είπε Καταλαβαινω τι λες φιλε αλλα σου ειπα.. Εκτος της καταναλωσης το δευτερο πιο σημαντικο θεμα ειναι να μου αρεσει τι παιρνω.. Οριο μου εξ αρχης και στην παρουσα φαση ηταν να μη δωσω πανω απο 30000 ευρω... Αν το εκανα θα ηταν γιατι κατι πραγματικα που θα μου παρει το μυαλο και οχι για κατι που θα ημουν απλα χαρουμενος. Το Kona δε μου αρεσε.. Εξωτερικα ναι ηταν ενδιαφερον αλλα μεσα μου ηταν αδιαφορο.. Οπως και τα crossland/grandland x, skoda kodiaq/karoq και παει λεγοντας. Η VW ηταν, ειναι και θα ειναι για μενα κοκκινο πανι και η premium επιλογες οπως volvo, bmw, mercedes δε με συγκινουν τοσο για τα λεφτα τους. Αν ηταν να παω σε κατι πιο ακριβο θα ηταν σιγουρα το καινουριο το RAV4 το οποιο ειναι ερωτας, το οποιο ειναι οτι καλυτερο εχω δει στη κατηγορια του. Φορο πολυτελειας ειχα πει ομως πως θα αποφυγω να ξαναδωσω οποτε ακυρο.. Ξερω ομως οτι το Kona ειναι η κατηγορια του CHR. Δε μπορω να τα συγκρινω ομως γιατι η συγκριση επρεπε να γινει με τα αυτοκινητα ππου εχω καταληξει και το Kona δεν ηταν μεσα σε αυτα. Περισσοτερο απο θεμα εμφανισης ημουν αναμεσα στο Kuga Και στο chr με το πρωτο να ειναι 1500 turbo βενζινης st line με χειροκινητο κιβωτιο, ηλιοροφη πανοραμικη και μεγαλυτερους χωρους ενω το δευτερο αυτοματο υβριδικο και με λουκ το οποιο ειναι για μενα το πιο ισχυρο ατου του.. Το πρωτο κοστιζε απ τη Ford παζαροπουλος 28200 με την 8ετη εγγυηση μεσα και το δευτερο 28700 στην toyota νεου κηφισου με το tech pack σαν εξτρα. Το καθε ενα ειχε τα δικα του δυνατα σημεια και η αποφαση επρεπε να παρθει σε μια βδομαδα γτ καταφερα εν τελει να δωσω το X5 μια βδομαδα πριν φυγω για ταξιδι (ναυτικος). Οποτε επειδη θα λειψω για 4 μηνες επρεπε να παρω μια αποφαση για να εκμεταλλευτω και τον νεκρο χρονο του καραβιου και να μη γυρισω και περιμενω παλι τις αντιπροσωπειες για την παραλαβη. Γενικα λοιπον to Kuga ηταν μεγαλυτερο και με πανοραμικη ηλιοροφη ενω το CHR ηταν αυτοματο και με λουκ απ το διαστημα... Τα test drive δε βοηθησαν οπως περιμενα γτ και τα 2 οπως αλλωστε και το τριτο της παρες (Tucson) ηταν υποδειγματικα στο δρομο. Μετα 2 μεγαλυτερα καλυτερα στον αυτοκινητοδρομο και το chr να ξεδιπλωνει τα δικα του ατου στη εντος πολης μετακινηση. Πολυ δυσκολα κατεληξα και με την πιεση του χρονου να ξερεις. Αφου ακομα εχω δευτερες σκεψεις. Και το Kuga να διαλεγα παντως παλι θα εβλεπα το CHR να περναει και θα το σκεφτομουν. Δε ηθελα εις γνωση μου να παω σε diesel καθως ειμαι κατοικος αθηνων και θα συνεχισω να ειμαι και δε μπορει κανεις να μου πει με σιγουρια αν σε 5 χρονια γενικα θα πωλουνται πλεον αυτοκινητα με diesel εδω.. Επισης δεν εχω ακομα οικογενεια οποτε το θεμα της εξτρα ανεσης ηταν σοβαρο αλλα και δεν ηταν ταυτοχρονα... Πιθανοτατα οταν γινει τοσο σοβαρο να το δωσω κ ολας.. Η toyota βγαζει τα diesel εκτος αγορας ας πουμε και αυτη ειναι μια μεγαλη κινηση απο ενα κολοσσο. Πιθανοτατα να ακολουθησουν και αλλοι. Η opel ας πουμε, γτ περασα και απο εκει, μετα την εξαγορα της απ το PSA group θα βγαλει και αυτη υβριδικες λυσεις μετα το 20. Γενικα τα diesel εχουν την ταση να φευγουν απ το προσκηνιο σιγα σιγα αφου δε συμφερει τις αυτοκινητοβιομηχανιες η εξελιξη των κινητηρων τους. Γενικα να ξερεις ειμαστε σε μια χωρα που η ηγεσια της δεν εχει ιδιαιτερη μπεσα οποτε δε βαζω το χερι μου στη φωτια για οτιδηποτε μπορει να απαγορευτει στο μελλον σε σχεση με τα diesel και το δακτυλιο.. καταλαβαίνω απόλυτα αυτά που λες και όπως όλοι όταν παίρνουμε αμάξι έχουμε τους λόγους μας για την επιλογή μας. το Kuga γιατί σου είχε βγει 28.200; τώρα κοιτάω τον διαμορφωτή και το Kuga 1.5 TD 120HP , ST Line και ηλιοροφή βγαίνει στα 20.200. και εγώ είχα την σκέψη σου για τα diesel αλλά εδώ κυκλοφορούν ακόμα euro 5.... στα euro 6d θα την πέσουν; edit!! τώρα είδα ότι η τιμή ήταν προ φορών οπότε όντως κάπου 26-27 θα φτάνει με φπα και λοιπούς φόρους. Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2019 από karaLRS
Προτεινόμενες αναρτήσεις