Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΣΤΟ ΔΙΚΟ μου την αλλαξα προσφατα, και κοστισε 120€ στον Σαρακακη .Αυτο το κοστος ,που λες, μαλλον ειναι για την μεγαλη μπαταρια του υβριδικου και πιθανο να αναφερεται στην toyota που αλλαζει  μονο τα χαλασμενα στοιχεια και οχι ολοκληρη την μπαταρια ,οπως γινεται στο δικο μου

Επεξ/σία από tempes
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, thanos gerv είπε

επειδη με ενδιαφερει κι εμενα η αγορα αποιου υβριδικου 

αν αφησουμε στην ακρη τις υβριδικες μπαταριες , με την  μπαταρια εκκινησης  τι ακριβως γινεται η οποια σιγουρα στα 3 - 4 θα χρειαστει αντικατασταση 

ισχυει οτι ειναι ειναι συγκεκριμενου τυπου και το κοστος φτανει εως και 800€ αναλογα το αυτοκινητο??

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα υβριδικά έχουν μπαταρία εκκίνησης? :) Ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που εκκινεί - όποτε χρειάζεται - τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος τροφοδοτείται από τις υβριδικές μπαταρίες. 

Αυτό που υπάρχει είναι μια βοηθητική μπαταρία 12v που τροφοδοτεί τα όργανα, τα φώτα, το ηχοσύστημα κτλ. Αντικατάσταση σίγουρα ΔΕΝ θα χρειαστεί στα 3-4 έτη, και το κόστος της όταν και αν χρειαστεί αλλαγή θα είναι πάνω κάτω όσο και μιας απλής μπαταρίας εκκίνησης.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.

Δεν εχω πολυ καλη αποψη και γνωση τωρα μαθαινω  😁 αλλα θεωρησα αυτονοητο οτι θα εχει και μπαταρια εκκινησης, εχει λογικη αυτο που λες και ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου 

απλα επειδη χαζεψα λιγο στο google μπαταριες εκκινησης υβριδικων και  ειδα κατι τιμες 500- 650- 800 και λεω WTF

Δημοσ.
1 ώρα πριν, thanos gerv είπε

Δεν εχω πολυ καλη αποψη και γνωση τωρα μαθαινω  😁 αλλα θεωρησα αυτονοητο οτι θα εχει και μπαταρια εκκινησης, εχει λογικη αυτο που λες και ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου 

απλα επειδη χαζεψα λιγο στο google μπαταριες εκκινησης υβριδικων και  ειδα κατι τιμες 500- 650- 800 και λεω WTF

Μάλλον αυτές οι μπαταρίες που είδες δεν είναι για αυτοκίνητα πλήρους υβριδικής τεχνολογίας, αλλά για κάποια με ήπιο υβριδικό σύστημα με 12βολτη μπαταρία(πχ για κάποια ψευτο-υβριδικά suzuki). Αυτές σαφώς και είναι πολύ πιο ενισχυμένες/ακριβότερες σε σχέση με τις απλές εκκίνησης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Exω να προσθεσω και εγω ως κατοχος C-HR ΗΥBRID και εχοντας αλλαξει αρκετα αυτοκινητα συμπεριλαμβνανομενων και diesel και θα πω το εξης,δεν υπαρχει αυτοκινητο συμβατικο βενζινης η diesel να μπορει να σταθει διπλα σε ενα υβριδικο toyota σε μικτες ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ για ενα και μοναδικο λογο στα φαναρια παντα το υβριδικο ειναι σβηστο και ξεκιναει με ηλεκτροκινητηρα σε αντιθεση με συμβατικα αυτοκινητα οποτε μεσα στη πολη ειναι ανουσιο να μιλαμε για κατι ΠΟΙΟ οικονομικο απο υβριδικο εκτος απο οχηματα αμιγως ηλεκτρικα να συμπληρωσω οτι τα 4ης γενιας υβριδικα βοηθαει ακομα και στην εθνικη ο ηλεκτροκινητηρας σε σχεση με το yaris που ειναι 3ης γενιας(60χμ) και για να μπω στο ρεζουμε για καταναλωση με το CHR που εχω δεν θα μιλησω για 100 ουτε για 200 χιλιομετρα θα μιλησω για 10.000 χμ με μικτες συνθηκες πολης -επαρχιακων δρομων - εθνικης κρατωντας παντα σημειωσεις η καταναλωση  μου βγηκε 4,5 l στα 10,000 !! (μην μπερδεψω καποιους δεν εννοω διενυσα 10,000 με 4.5 l ) Για καποιους που εχουν ενδοιασμους η φοβουνται τις "νεες τεχνολογιες" να υπενθιμησω οτι τα υβριδικα Toyota δεν ειναι κατι καινουριο για να το φοβασαι το πρωτο υβριδικο το εβγαλε το 1997 toyota prius ελπιζω να βοηθησα.

Φυσικα Toyota αν σου λεει κατι το πρωτο της υβριδικο το κυκλοφορησε το 1997(κυκλοφουν αυτη τη στιγμη περιπου 12.000.000 υβριδικα toyota) και συνεχιζει ακομα με 4ης γενιας υβριδικα...μονοδρομος 

Επεξ/σία από George1977zz
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας.

Να σας ενημερώσω για κάποια θέματα που προέκυψαν με το TOYOTA PRIUS ΙΙΙ ως ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες στην Ελλάδα (12/2009 ως leasing και στη συνέχεια εξαγορά 12/2012).

Ο μεγαλύτερος φόβος αγοράς υβριδικών οχημάτων ήταν πάντα η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η αλήθεια είναι πως η εμπειρία από το Prius 2 προσέφερε κάποιας μορφής εφησυχασμού όσο αφορά την διάρκεια ζωής αλλά και οι διατυπώσεις της TOYOTA (ακόμη και στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου) πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι σχεδιασμένη να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο βοηθούν αρκετά ώστε να καταλήξει κάποιος σε αγορά υβριδικού.

Δυστυχώς για μένα, διαπίστωσα χθες πως η μπαταρία πέθανε… Μόλις 9 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά του ΤΟΥΟΤΑ PRIUS ο ισχυρισμός της TOYOTA περί σχεδιασμού ώστε να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ως μαρκετίστικός μύθος. Άλλος ένας μύθος που καταρρίπτεται σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η αξιοπιστία των μπαταριών του Prius 3 σε σχέση με τον προκάτοχο του. Οι νεότερες εκδόσεις όπως π.χ. το Prius 4 δεν διασφαλίζουν πως οι μπαταρίες τους θα είναι πιο αξιόπιστες από τον προκάτοχο τους μιας και μόνο ο χρόνος μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό και μόνον. Ήδη σχετικές συζητήσεις σε forum κατόχων Prius επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου: https://priuschat.com/threads/why-does-the-gen3-hybrid-battery-fail-more-than-in-the-gen2.174289/

Οι διαφορά όμως του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση π.χ. με τον Αμερικάνο, είναι η συχνότητα με την οποία ο καθένας αντικαθιστά το αυτοκίνητο του. Σαφώς οι Έλληνες όταν αγοράζουν ένα οικογενειακό όχημα, σπάνια το αντικαθιστούν αν δεν γεράσει πραγματικά.

Με τα υβριδικά της TOYOTA όμως τα πράγματα φαίνεται πως «Αμερικανοφέρνουν» Γιατί; Γιατί πολύ απλά στα 9-10 χρόνια φαίνεται πως σε αναγκάζει είτε να επενδύσεις ένα σεβαστό για νέα μπαταρία που φτάνει κοντά στο 35% της πραγματικής του πλέον αξίας (εδώ καταρρίπτεται ακόμη ένας μύθος. Η υψηλή τιμή μεταπώλησης των TOYOTA. Δεν ισχύει για τα υβριδικά με τέτοια κόστη) είτε να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο.

Ως Έλλην και εγώ που θεωρώ πως το αυτοκίνητο είναι ακόμη πολύ νέο για να πεθάνει, αποφασίζω να προχωρήσω σε αυτή την σημαντική επένδυση αγοράς νέας μπαταρίας για να δώσω μία σημαντική παράταση ζωής στο αυτοκίνητο.

Αμ δε.  

Η εγγύηση που δίνει η TOYOTA για την νέα μπαταρία αξίας 2500€ είναι 1 έτος!!! Δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πως το επόμενο έτος δεν θα χρειαστεί να καταβάλω άλλες 2500€ αν παρουσιαστεί βλάβη. Δηλαδή ουσιαστικά και τελικώς επιβεβαιώνει πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας όσο και του αυτοκινήτου είναι τα 9-10 έτη. Διότι μετά το πέρας αυτών εναπόκειται στη θεά τύχη αν το υβριδικό σου όχημα θα συνεχίσει να λειτουργεί δίχως να καταβάλεις ετησίως 2500€+έξοδα service.  

 

Συμπερασματικά, η αγορά υβριδικού ΤΟΥΟΤΑ σημαίνει αυστηρά 9-10 χρόνια ζωή.

Να συμπληρώσω επίσης πως τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει πως το Prius 3 μου, καίει λάδια περισσότερο από το φυσιολογικό. Κάνοντας μία έρευνα λοιπόν στο διαδίκτυο διαπίστωσα πως είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που αρχίζει να εμφανίζεται μετά το πέρας της οκταετίας το όποιο δημιουργεί προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να απαιτείται η αντικατάσταση του με κόστος 4000 €!!! Μεγάλυτερο και αυτό της μπαταρίας. Κάντε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να το διαπιστώσετε. Πλέον αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ μετά το πέρας της οκταετίας...

Επεξ/σία από spirgeor
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 8/1/2019 στις 11:34 ΜΜ, George1977zz είπε

Exω να προσθεσω και εγω ως κατοχος C-HR ΗΥBRID και εχοντας αλλαξει αρκετα αυτοκινητα συμπεριλαμβνανομενων και diesel και θα πω το εξης,δεν υπαρχει αυτοκινητο συμβατικο βενζινης η diesel να μπορει να σταθει διπλα σε ενα υβριδικο toyota σε μικτες ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ για ενα και μοναδικο λογο στα φαναρια παντα το υβριδικο ειναι σβηστο και ξεκιναει με ηλεκτροκινητηρα σε αντιθεση με συμβατικα αυτοκινητα οποτε μεσα στη πολη ειναι ανουσιο να μιλαμε για κατι ΠΟΙΟ οικονομικο απο υβριδικο εκτος απο οχηματα αμιγως ηλεκτρικα να συμπληρωσω οτι τα 4ης γενιας υβριδικα βοηθαει ακομα και στην εθνικη ο ηλεκτροκινητηρας σε σχεση με το yaris που ειναι 3ης γενιας(60χμ) και για να μπω στο ρεζουμε για καταναλωση με το CHR που εχω δεν θα μιλησω για 100 ουτε για 200 χιλιομετρα θα μιλησω για 10.000 χμ με μικτες συνθηκες πολης -επαρχιακων δρομων - εθνικης κρατωντας παντα σημειωσεις η καταναλωση  μου βγηκε 4,5 l στα 10,000 !! (μην μπερδεψω καποιους δεν εννοω διενυσα 10,000 με 4.5 l ) Για καποιους που εχουν ενδοιασμους η φοβουνται τις "νεες τεχνολογιες" να υπενθιμησω οτι τα υβριδικα Toyota δεν ειναι κατι καινουριο για να το φοβασαι το πρωτο υβριδικο το εβγαλε το 1997 toyota prius ελπιζω να βοηθησα.

Φυσικα Toyota αν σου λεει κατι το πρωτο της υβριδικο το κυκλοφορησε το 1997(κυκλοφουν αυτη τη στιγμη περιπου 12.000.000 υβριδικα toyota) και συνεχιζει ακομα με 4ης γενιας υβριδικα...μονοδρομος 

Με φυσικό αέριο έχω κατανάλωση 4.5kg/100km = 4 ευρώ (0.90ευρώ/1Kg) σε αντίθεση με εσένα που έχεις 4.5l/100Km = 6.30 ευρώ (1.4ευρώ/1lt)

* Πιστεύω ότι το C-HR ΗΥBRID θα έχει πάνω από 5l μέση κατανάλωση αλλά δέχομαι τα 4.5l που λες

** Έχω βάλει την βενζίνη με 1.4 ευρώ το λίτρο όταν πριν μερικές εβδομάδες είχε πάνω από 1.5 ευρώ το λίτρο.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, spirgeor είπε

Καλησπέρα σας.

Να σας ενημερώσω για κάποια θέματα που προέκυψαν με το TOYOTA PRIUS ΙΙΙ ως ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες στην Ελλάδα (12/2009 ως leasing και στη συνέχεια εξαγορά 12/2012).

Ο μεγαλύτερος φόβος αγοράς υβριδικών οχημάτων ήταν πάντα η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η αλήθεια είναι πως η εμπειρία από το Prius 2 προσέφερε κάποιας μορφής εφησυχασμού όσο αφορά την διάρκεια ζωής αλλά και οι διατυπώσεις της TOYOTA (ακόμη και στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου) πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι σχεδιασμένη να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο βοηθούν αρκετά ώστε να καταλήξει κάποιος σε αγορά υβριδικού.

Δυστυχώς για μένα, διαπίστωσα χθες πως η μπαταρία πέθανε… Μόλις 9 χρόνια και 1 μήνα από την αγορά του ΤΟΥΟΤΑ PRIUS ο ισχυρισμός της TOYOTA περί σχεδιασμού ώστε να κρατήσει όσο και το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ως μαρκετίστικός μύθος. Άλλος ένας μύθος που καταρρίπτεται σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η αξιοπιστία των μπαταριών του Prius 3 σε σχέση με τον προκάτοχο του. Οι νεότερες εκδόσεις όπως π.χ. το Prius 4 δεν διασφαλίζουν πως οι μπαταρίες τους θα είναι πιο αξιόπιστες από τον προκάτοχο τους μιας και μόνο ο χρόνος μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό και μόνον. Ήδη σχετικές συζητήσεις σε forum κατόχων Prius επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα μου: https://priuschat.com/threads/why-does-the-gen3-hybrid-battery-fail-more-than-in-the-gen2.174289/

Οι διαφορά όμως του Έλληνα καταναλωτή σε σχέση π.χ. με τον Αμερικάνο, είναι η συχνότητα με την οποία ο καθένας αντικαθιστά το αυτοκίνητο του. Σαφώς οι Έλληνες όταν αγοράζουν ένα οικογενειακό όχημα, σπάνια το αντικαθιστούν αν δεν γεράσει πραγματικά.

Με τα υβριδικά της TOYOTA όμως τα πράγματα φαίνεται πως «Αμερικανοφέρνουν» Γιατί; Γιατί πολύ απλά στα 9-10 χρόνια φαίνεται πως σε αναγκάζει είτε να επενδύσεις ένα σεβαστό για νέα μπαταρία που φτάνει κοντά στο 35% της πραγματικής του πλέον αξίας (εδώ καταρρίπτεται ακόμη ένας μύθος. Η υψηλή τιμή μεταπώλησης των TOYOTA. Δεν ισχύει για τα υβριδικά με τέτοια κόστη) είτε να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο.

Ως Έλλην και εγώ που θεωρώ πως το αυτοκίνητο είναι ακόμη πολύ νέο για να πεθάνει, αποφασίζω να προχωρήσω σε αυτή την σημαντική επένδυση αγοράς νέας μπαταρίας για να δώσω μία σημαντική παράταση ζωής στο αυτοκίνητο.

Αμ δε.  

Η εγγύηση που δίνει η TOYOTA για την νέα μπαταρία αξίας 2500€ είναι 1 έτος!!! Δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πως το επόμενο έτος δεν θα χρειαστεί να καταβάλω άλλες 2500€ αν παρουσιαστεί βλάβη. Δηλαδή ουσιαστικά και τελικώς επιβεβαιώνει πως η διάρκεια ζωής της μπαταρίας όσο και του αυτοκινήτου είναι τα 9-10 έτη. Διότι μετά το πέρας αυτών εναπόκειται στη θεά τύχη αν το υβριδικό σου όχημα θα συνεχίσει να λειτουργεί δίχως να καταβάλεις ετησίως 2500€+έξοδα service.  

Συμπερασματικά, η αγορά υβριδικού ΤΟΥΟΤΑ σημαίνει αυστηρά 9-10 χρόνια ζωή.

Να συμπληρώσω επίσης πως τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει πως το Prius 3 μου, καίει λάδια περισσότερο από το φυσιολογικό. Κάνοντας μία έρευνα λοιπόν στο διαδίκτυο διαπίστωσα πως είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που αρχίζει να εμφανίζεται μετά το πέρας της οκταετίας το όποιο δημιουργεί προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να απαιτείται η αντικατάσταση του με κόστος 4000 €!!! Μεγάλυτερο και αυτό της μπαταρίας. Κάντε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να το διαπιστώσετε. Πλέον αμφιβάλλω για την αξιοπιστία των υβριδικών της ΤΟΥΟΤΑ μετά το πέρας της οκταετίας...

σχετικα με το θεμα των μπαταριων, οταν ανοιξα το θεμα, συζητουσα με μια εταιρια που ανακατασκευαζει μπςταριες σε υβριδικα.

Τοτε η συζητηση ηταν μια νορμαλ τιμη, ο τυπος μου φανηκε επαγγελματιας.

Η εταιρια ηταν καπου στον νεο κοσμο, προτεινω σε καθε ενδιαφερομενο να το ψαξει να δει μηπως τον συμφερει μια τετοια ανακατασκευη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tornado είπε

σχετικα με το θεμα των μπαταριων, οταν ανοιξα το θεμα, συζητουσα με μια εταιρια που ανακατασκευαζει μπςταριες σε υβριδικα.

Τοτε η συζητηση ηταν μια νορμαλ τιμη, ο τυπος μου φανηκε επαγγελματιας.

Η εταιρια ηταν καπου στον νεο κοσμο, προτεινω σε καθε ενδιαφερομενο να το ψαξει να δει μηπως τον συμφερει μια τετοια ανακατασκευη.

Δεν συμφέρει. Πήρα τηλέφωνο. Η μπαταρία του Prius έχει 28 στοιχεία. Εμένα μου κάηκαν τα 2. Για τα 2 στοιχεία ζήτησε 350€ + 150€ που είναι το κόστος για να αφαιρέσει το συνεργείο τη μπαταρία και να την επαναποθετήσω. Αν όμως αρχίσει η μπαταρία να χάνει στοιχεία επειδή είναι γηρασμένη υπολόγισε να δεις που θα φτάσει το κόστος αν αλλάζει καθε τόσο λίγο και λιγάκι στοιχεία... Εταιρεία στη Βουλιαγμένης...

Επεξ/σία από spirgeor
Δημοσ.

Δεν νομίζω να αλλάζει κάτι. Το ίδιο πραγμα κάνουν. Αν δεν έχεις τα 2500 είναι μία οικονομικότερη αλλά προσωρινή λύση...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοίταξε, μέχρι στιγμής δεν μου είχε βγάλει κανένα πρόβλημα. Απόλυτα ευχαριστημένος από το αμάξι. Άνετο, ευκολοτάξιδο, οικονομικό, γρήγορο και ασφαλές. Εγώ το θεωρώ πολύ καινούριο ακόμη για να πεθάνει. Αν λοιπόν δεν αρχίζει να μου βγάζει και άλλα ακριβά προβλήματα πιστεύω πως δίνοντας τα 2500 του έδωσα άλλα 8-9 χρόνια αξιοπρεπούς ζωής. Η αντικατάσταση των στοιχείων αξίζει αν δεν έχεις τα 2500 και χρειάζεσαι μια προσωρινή λύση. Διότι αν αρχίζουν και σου καίγονται τα υπόλοιπα στοιχεία (που είναι το πιο πιθανό λόγω παλαιότητας) θα σου κόστισουν πολύ πιο ακριβά από την καινούρια μπαταρία.

Στην Αμερική διάβασα πως έχουν τέτοια εξοικείωση με τις μπαταρίες του Prius που αλλάζουν μόνοι τους τα στοιχεία με 25€ το ένα!!! 

Επεξ/σία από spirgeor
Δημοσ.
1 ώρα πριν, spirgeor είπε

 

Στην Αμερική διάβασα πως έχουν τέτοια εξοικείωση με τις μπαταρίες του Prius που αλλάζουν μόνοι τους τα στοιχεία με 25€ το ένα!!! 

ισως εχει ενα νοημα α νβρισκεις φτηνα στοιχεια και η αλλαγη ειναι σχετικα ευκολη.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...