Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, actorius είπε

Ενα υβριδικο σαν το yaris υπο ποιες συνθηκες κινειται αποκλειστικα ηλεκτρικα;

Οταν εισαι π.χ. σε μια μεγαλη ευθεια και απλα ρολαρει το αμαξι με νεκρα;

Επισης, οι μπαταριες φορτιζουν αποκλειστικά με το φρεναρισμα;

Τα υβριδικά έχουν διάφορα drivetrains και τρόπους λειτουργίας, αλλά  γενικά σκοπός του σύγχρονου υβριδικού είναι να συμπληρώνει τον κινητήρα σε περιόδους χαμηλής απόδοσης, χρησιμοποιώντας είτε "δωρεάν" ενέργεια από το φρενάρισμα (προτεινόμενο), είτε ενέργεια που παράγεται σε περιόδους υψηλής απόδοσης με αποτέλεσμα να αυξάνεται η μέση απόδοση του συστήματος.

Γενικά χαμηλή απόδοση έχει ο κινητήρας κατά την επιτάχυνση, οπότε σε μποτιλιάρισμα - πόλη με συχνά σταμάτα ξεκίνα, στριψίματα και επιταχύνσεις, έχεις και τη μέγιστη χρήση του ηλεκτρικού συστήματος. Αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια δεν έχει τόσο νόημα στα σκέτα hybrids, έχει στα Plug-in Hybrids

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ έχω βρει ενα κόλπο όταν πηγαίνω με υψηλή ταχύτητα πχ 90 αφήνω στιγμιαία το γκάζι και το ξαναπαταω και έτσι σβήνει το βενζινοκινητηρας και συνεχίζει να πηγαίνει με την ίδια ταχύτητα. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, vasilissouvlaki είπε

Εγώ έχω βρει ενα κόλπο όταν πηγαίνω με υψηλή ταχύτητα πχ 90 αφήνω στιγμιαία το γκάζι και το ξαναπαταω και έτσι σβήνει το βενζινοκινητηρας και συνεχίζει να πηγαίνει με την ίδια ταχύτητα. 

Δεν νομίζω να σου συμφέρει ιδιαιτέρα αυτό που κάνεις, ειδικά εάν βάλεις μέσα στην εξίσωση την καταπόνηση των ηλεκτρικών συστημάτων και μπαταριών. Σκοπός του υβριδικού είναι να συμπληρώνει τον κινητήρα σε περιόδους χαμηλής απόδοσης και όχι να κινεί το αυτοκίνητο συνεχώς. Και εσύ τον κόβεις σε πολύ "αποδοτικό" σημείο. Χρησιμοποιεί simulated Atkinson κύκλο. Μην ξεχνάς ότι οι μπαταρίες σου από τον κινητήρα γεμίζουν (και το φρενάρισμα ουσιαστικά είναι χαμένη ενέργεια του κινητήρα). Αυτό ίσως να συμφέρει μόνο εάν ξέρεις ότι ακολουθεί κατηφορικός δρόμος, οπότε θα γεμίσεις τις μπαταρίες δωρεάν. 

Δημοσ.

Το κακό είναι ότι δεν έχω την οθόνη και δεν μπορώ να δω επίπεδα μπαταρίας και άλλες πληροφορίες έπρεπε τουλάχιστον να έχει στο καντράν καμία ένδειξη. 

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να έχει, γιατί απλά δεν χρειάζεται να ξέρεις. Εσύ οδηγάς κανονικά, όπως οδηγούσες πριν και το αυτοκίνητο θα προσαρμοστεί σε αυτά που κάνεις. Όταν χρειάζονται οι μπαταρίες γέμισμα θα τις γεμίσει, όταν δεν χρειάζονται θα τις αφήσει. Γενικά τις γεμίζει μέχρι το 75% για να έχει περιθώριο να προσθέσει και να μην πάει χαμένα ενέργεια από το φρενάρισμα ή σε κατήφορο, οπότε ουσιαστικά λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις το όλο θέμα. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δεν χρειάζεται να έχει, γιατί απλά δεν χρειάζεται να ξέρεις. Εσύ οδηγάς κανονικά, όπως οδηγούσες πριν και το αυτοκίνητο θα προσαρμοστεί σε αυτά που κάνεις. Όταν χρειάζονται οι μπαταρίες γέμισμα θα τις γεμίσει, όταν δεν χρειάζονται θα τις αφήσει. Γενικά τις γεμίζει μέχρι το 75% για να έχει περιθώριο να προσθέσει και να μην πάει χαμένα ενέργεια από το φρενάρισμα ή σε κατήφορο, οπότε ουσιαστικά λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις το όλο θέμα. 

Ναι αλλά εγώ θέλω να ξέρω και γενικά θα βάλω οθόνη τώρα πόσο έχει η τοποθέτηση στη  Toyota είναι το θεμα.

Δημοσ.

Συνήθως κατά την αγορά, η αναβάθμιση σε/της οθόνης πάει γύρω στις 2000. Για να λύσεις την απορία σου, ίσως να μπορείς να την δεις με κανά OBD και εφαρμογή στο κινητό

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Συνήθως κατά την αγορά, η αναβάθμιση σε/της οθόνης πάει γύρω στις 2000. Για να λύσεις την απορία σου, ίσως να μπορείς να την δεις με κανά OBD και εφαρμογή στο κινητό

2000 χιλιαρικα για να μου περάσουν την οθόνη?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, vasilissouvlaki είπε

2000 χιλιαρικα για να μου περάσουν την οθόνη?

Κλέφτες θα γίνουν? Εδώ θέλουν τόσα για να σου περάσουν χάρτες GPS. Εάν παντός χρειάζεται αλλαγή της οθόνης, και όχι απλό software update, δεν πιστεύω να είναι κάτω από τόσο. 

Δημοσ.

Αν πάρω την οθόνη και την περάσω θα δουλέψει? 

Κάτι άλλο το ev mode δεν καταλαβαίνω πως δουλεύει γιατί το πατάω και κάνει μπιπ και δεν ανάβει και όταν ανάψει μετά απο λίγο κάνει μπιπ μπιπ και αναβοσβήνει και σβήνει.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, vasilissouvlaki είπε

Αν πάρω την οθόνη και την περάσω θα δουλέψει? 

Κάτι άλλο το ev mode δεν καταλαβαίνω πως δουλεύει γιατί το πατάω και κάνει μπιπ και δεν ανάβει και όταν ανάψει μετά απο λίγο κάνει μπιπ μπιπ και αναβοσβήνει και σβήνει.

Το αμφιβάλλω εάν θα δουλέψει καθώς θα θέλει αναβάθμιση το λογισμικό. Νομίζω με ένα τηλέφωνο στην Toyota θα μάθεις τιμές κλπ. 

Δεν έχω ξαναοδηγήσει το συγκεκριμένο hybrid, αλλά το EV, είναι για να χρησιμοποιεί μόνο την μπαταριά. Εάν πατήσεις το γκάζι απότομα, και χρειαστεί περισσότερη ισχύ ή αν περάσεις μια συγκεκριμένη ταχύτητα,  θα πέσει και θα περάσει στην μηχανή. Υπάρχουν βασικά κάποιες προϋποθέσεις για να δουλέψει, μπορεί να μην δουλεύει όταν είναι αναμμένο πχ το AC. Κοίταξε στο Manual.  Συνήθως το EV βολεύει όταν είσαι σε μποτιλιάρισμα, και πας σιγά σιγά λίγο πιο μπροστά, που θα κάνεις 200 μετρά σε 15-20 λεπτά και δεν χρειάζεται να έχεις αναμμένη τη μηχανή.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, vasilissouvlaki είπε

Μπορώ να βάλω σε yaris καθρέπτες που να κλείνουν μόνοι τους;

Το αυτοκίνητο το υποστηρίζει αλλά η εδώ αντιπροσωπεία για κάποιο λόγο δεν το έφερε, τουλάχιστον μέχρι το Μαιο που αγόρασα εγώ. Aftermarket φαντάζομαι κάποια στιγμή θα το φέρουν αλλά με απαγορευτικό κόστος

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...