bjj-p Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 υπο ποιες συνθηκες μπορεις να εκμεταλευτεις πληρως ενεργεια απο την μπαταρια; σκεφτομαι σε μια αστικη διαδρομη που η μιση διαδρομη ειναι ανηφορικη και η αλλη μιση κατηφορικη θα μπορουσε να καλυψει η μπαταρια το 1ο μερος και στο 2ο να φορτιζει;
kgkatzi Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, bjj-p είπε υπο ποιες συνθηκες μπορεις να εκμεταλευτεις πληρως ενεργεια απο την μπαταρια; σκεφτομαι σε μια αστικη διαδρομη που η μιση διαδρομη ειναι ανηφορικη και η αλλη μιση κατηφορικη θα μπορουσε να καλυψει η μπαταρια το 1ο μερος και στο 2ο να φορτιζει; Από την προσωπική μου εμπειρία το υβριδικό λειτουργεί καλύτερα σε ίσιο δρόμο με ελαφρά κατηφόρα. Σε μεγάλη ανηφόρα ο ηλεκτροκινητήρας δεν αποδίδει και μπαίνει αναγκαστικά ο βενζινοκινητήρας, εκτός αν θες να πηγαίνεις με 5 χλμ/ ώρα. Πρακτικά ισχύει το ανάποδο από αυτό που περιγράφεις. Στην ανηφόρα κυρίως βενζίνη, στην κατηφόρα κυρίως μπαταρία. Να έχει υπόψη σου ότι οι μπαταρίες φορτίζουν κυρίως μέσω του βενζινοκινητήρα. Για να φορτίσουν ικανοποιητικά σε πορεία, πρέπει να κάνεις 2-3 χιλιόμετρα κατηφόρα. Σε πραγματικές συνθήκες τουλάχιστον στην κατηγορία super mini που είναι το Yaris που έχω θα δεις κατανάλωση μειωμένη κατά 2 λίτρα/ 100 χλμ σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο.
bromiaris Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, kgkatzi είπε Να έχει υπόψη σου ότι οι μπαταρίες φορτίζουν κυρίως μέσω του βενζινοκινητήρα. Για να φορτίσουν ικανοποιητικά σε πορεία, πρέπει να κάνεις 2-3 χιλιόμετρα κατηφόρα. Συγγνώμη αλλά πωλητής της Toyota επέμενε σε yaris ότι η μπαταρία φορτίζει αποκλειστικά και μόνο με το φρενάρισμα και όχι με τον κινητήρα… βρήκα αυτό: Όχι, τα Toyota Hybrid δεν χρειάζονται φόρτιση. O ηλεκτροκινητήρας ενός Toyota Hybrid αντλεί ενέργεια από την υβριδική μπαταρία, η οποία δεν χρειάζεται να συνδεθεί σε κανέναν σταθμό φόρτισης. Και αυτό γιατί φορτίζει αυτόματα ενώ οδηγείτε, ανακτώντας την ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση ή το φρενάρισμα, η οποία υπό άλλες συνθήκες θα πήγαινε χαμένη. Αν αδειάσει η υβριδική μπαταρία, (κάτι σπάνιο στην καθημερινή χρήση) ο βενζινοκινητήρας θα τεθεί σε λειτουργία και θα τη φορτίσει. Ταυτόχρονα όμως, και ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά και αποθηκεύει ενέργεια στην υβριδική μπαταρία όσο το αυτοκίνητο κινείται. Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2018 από bromiaris
tempes Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 οταν φρεναρει ο βενζινοκινητηρας τοτε φορτιζει η μπαταρια , ας πουμε οταν αφηνεις γκαζι ή σε κατηφορα χωρις γκαζι . οπως δηλαδη και στο φρεναρισμα
kgkatzi Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, bromiaris είπε Συγγνώμη αλλά πωλητής της Toyota επέμενε σε yaris ότι η μπαταρία φορτίζει αποκλειστικά και μόνο με το φρενάρισμα και όχι με τον κινητήρα… βρήκα αυτό: Όχι, τα Toyota Hybrid δεν χρειάζονται φόρτιση. O ηλεκτροκινητήρας ενός Toyota Hybrid αντλεί ενέργεια από την υβριδική μπαταρία, η οποία δεν χρειάζεται να συνδεθεί σε κανέναν σταθμό φόρτισης. Και αυτό γιατί φορτίζει αυτόματα ενώ οδηγείτε, ανακτώντας την ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση ή το φρενάρισμα, η οποία υπό άλλες συνθήκες θα πήγαινε χαμένη. Αν αδειάσει η υβριδική μπαταρία, (κάτι σπάνιο στην καθημερινή χρήση) ο βενζινοκινητήρας θα τεθεί σε λειτουργία και θα τη φορτίσει. Ταυτόχρονα όμως, και ο ηλεκτροκινητήρας ανακτά και αποθηκεύει ενέργεια στην υβριδική μπαταρία όσο το αυτοκίνητο κινείται. Οι πωλητές της Toyota δεν ξέρουν να σου πουν διάφορες μεταξύ των εκδόσεων του Yaris που αναφέρονται στο προσπέκτους αλλά και στην ιστοσελίδα της Toyota επομενως δε θα επένδυα στα λεγόμενα τους, αφού θα σου πουν οποία παπατζα τους έρθει μόνο και μόνο για να πουλήσουν. Τουλάχιστον αυτό αποκόμισα μετά από συζήτηση με 3 αντιπροσωπείες πριν τελικά αγοράσω αυτοκίνητο το Μάιο. Επίσης μερικοί θα επιμείνουν ότι το αυτοκίνητο καίει το πολύ 3,5 λίτρα εντός πόλης, ενώ πρακτικά καίει 5,5. Την ονομαστικη κατανάλωση (3,1) την πέτυχα μια φορά που κατέβαινα από την Άνω Γλυφαδα (βουνό) στο Παλαιό Φάληρο (θάλασσα), ένα δρόμο κατηφορικό στο 80% της διαδρομής και στις 2 τα ξημερώματα που δεν υπήρχα ψυχή στους δρόμους. Οι μπαταρίες εννοείται πως φορτίζουν με την κίνηση στις κατηφόρες και στα φρεναρίσματα. Φορτίζουν όμως πολύ αργά για αυτό και είπα ότι για να δεις ουσιαστική φόρτιση πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 2-3 χιλιόμετρα κατηφόρα για να πας μετά 300 μέτρα με μπαταρία. Αντίθετα όταν μπαίνει μπρος ο βενζινοκινητήρας φορτίζουν πολύ γρήγορα. Αν αναλογιστείς ότι οι μπαταρίες όταν είναι γεμάτες μπορούν να κινησουν το αυτοκίνητο για περίπου 1,5 χιλιόμετρο και για να φορτίσουν από κινηση θέλουν 8-10 χιλιόμετρα κατηφόρα ( το κατάφερα μια φορά καταιβαινοντας 11 χιλιόμετρα ένα βουνό στο Λουτρακι), καταλαβαίνεις ότι δε βγαίνουν τα μαθηματικά. Πρακτικά αν δεν το σανιδωνεις θα δεις πολύ χαμηλή κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο που η μπαταρία φορτίζει φουλ από τον βενζινοκινητήρα και μετά δίνει και ο ηλεκτροκινητήρας. 1
tempes Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δεν ξέρω για το yaris, στο δικό μου, από τις λίγες φορές που το πλάκωσα με ταχύτητες 140 - 150 και επιθετική οδήγηση η μπαταρία ήταν συνέχεια φορτισμένη και έτοιμη να βοηθήσει όπου χρειαστεί. Σε υψηλές στροφές που δουλεύει περισσότερο ο βενζινοκινητγρας φορτίζει η μπαταρία. Εννοείται πως Η κατανάλωση αυξάνεται με αυτό το στυλ οδήγησης.
xristosrr Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Οπώς και στα αντίστοιχα της κατηγοριας ειναι οι καταναλώσεις. Το μονο που κερδιζεις ειναι λιγοτερους ρίπους και αρκετα πιο ησυχη οδηγησή. Με τους σαπιους vvti εχουνε δωσει στα εργοστασια που τους παραγουν μια 10ετια παραπανω ζωη. Επεξ/σία 9 Αυγούστου 2018 από xristosrr
kgkatzi Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, xristosrr είπε Οπώς και στα αντίστοιχα της κατηγοριας ειναι οι καταναλώσεις. Το μονο που κερδιζεις ειναι λιγοτερους ρίπους και αρκετα πιο ησυχη οδηγησή. Με τους σαπιους vvti εχουνε δωσει στα εργοστασια που τους παραγουν μια 10ετια παραπανω ζωη. Η πραγματική κατανάλωση είναι περίπου 2 λίτρα χαμηλοτερη από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα της κατηγορίας.
tempes Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 7 λεπτά πριν, kgkatzi είπε Η πραγματική κατανάλωση είναι περίπου 2 λίτρα χαμηλοτερη από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα της κατηγορίας. συμφωνω
xristosrr Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Δηλαδή τα αντιστοιχα καινε 6-7L/100 χλμ? Εγω παντως με auris touring sport 2016 ειμαι στο 4,5-5,5 , συνηθως 5-5,5 . Επεξ/σία 9 Αυγούστου 2018 από xristosrr
kgkatzi Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, xristosrr είπε Δηλαδή τα αντιστοιχα καινε 6-7L/100 χλμ? Εγω παντως με auris touring sport 2016 ειμαι στο 4,5-5,5 , συνηθως 5-5,5 . Και παραπάνω βασικα. Yaris βενζίνη 7,5-8,0 για οδήγηση μόνο πόλη. Jazz που κάνει και αρκετά χιλιόμετρα σε Αττική οδό 7,4. Υποθέτω κάπου εκεί θα κινούνται και τα υπόλοιπα βενζινοκίνητα της κατηγορίας. Γενικά κάτω από 7 σε πραγματικές συνθήκες πόλης δεν έχω ακούσει απο κανένα στην κατηγορία super mini βενζίνη για Αθήνα πάντα. Επεξ/σία 9 Αυγούστου 2018 από kgkatzi
Whargoul Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 5 ώρες πριν, kgkatzi είπε Η πραγματική κατανάλωση είναι περίπου 2 λίτρα χαμηλοτερη από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα της κατηγορίας. Επειδή ο σκοπός των υβριδικών (γιαπωνέζικων κυρίως) σήμερα (και τα επόμενα 4-5 χρόνια), είναι να αντικαταστήσουν τα diesel. Γι αυτό έχουν παρόμοια κατανάλωση αλλά και αρχική τιμή. Δλδ όπως λέγαμε παλιά βενζίνη - diesel, τώρα θα έχουμε βενζίνη - υβριδικό. Μέχρι τουλάχιστο η κατηγόρια σκέτη βενζίνη να μετατραπεί σε 48V mild hybrids se 5-6 χρόνια (ξεκίνησε ήδη) και το σημερινό υβριδικό σε ηλεκτρικό range extended με βενζίνη (H mazda ξεκίνησε να μελετά τις rotary wankel για χρήση σαν μελλοντικές γεννήτριες) .
bromiaris Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Επειδή ο σκοπός των υβριδικών (γιαπωνέζικων κυρίως) σήμερα (και τα επόμενα 4-5 χρόνια), είναι να αντικαταστήσουν τα diesel. Γι αυτό έχουν παρόμοια κατανάλωση αλλά και αρχική τιμή. Ε όχι και παρόμοια κατανάλωση... 3,6 λιτρα/100 με ντίζελ δεν μπορεί να συγκριθεί με το πολύ μείων 2 λίτρα από τις καταναλώσεις απλών βενζινοκινητήρων…
NickTG Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Εδώ συγκρίσιμα τα βλέπω: https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/985-Auris.html?fueltype=1&power_e=115&powerunit=2 https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/1212-Auris_Hybrid.html?powerunit=2
Whargoul Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, bromiaris είπε Ε όχι και παρόμοια κατανάλωση... 3,6 λιτρα/100 με ντίζελ δεν μπορεί να συγκριθεί με το πολύ μείων 2 λίτρα από τις καταναλώσεις απλών βενζινοκινητήρων… Τι εννοείς 3.6? Εδώ η ίδια η Toyota για το Yaris λέει 3.4, για τον diesel κινητήρα των 90 ίππων. Κατάφερες μόνο 0.2 λ/100km πάνω σε πραγματικές συνθήκες? Στα ποιο πάνω Sites μπορείς να δεις μέσα από εκατοντάδες μετρήσεις ότι για το yaris είναι ακριβώς τα ίδια με 4.83-4.86l/100km (ελαφρός καλύτερα τα υβριδικά) On-the other hand, στα Specs που αυτά νoιάζουν την εταιρεία, και όχι η χρήση από τον καθένα, το υβριδικό των 100 ίππων δηλώνεται 3.7, και με πιο χαμηλούς ρύπους, οπότε αυτό είναι αντικατάσταση του πετρελαίου. Επεξ/σία 9 Αυγούστου 2018 από Whargoul
Προτεινόμενες αναρτήσεις