Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Να σημειωθεί πως το υβριδικό μέσα σε 3-4 χρόνια ανάλογα με τη χρήση θα χρειαστεί αλλαγή στοιχείων και το μαλί εκεί πάει πολλά (4 μπορεί και περισσότερα χιλιάρικα).

Πες το στην Toyota να το ξέρει, γιατί λέει 11 χρόνια εγγύηση οι μπαταρίες.

 

5 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Ο επιπλέων χώρος θα είναι στην μπουκάλα - ρεζερβουάρ …

Αυτοκίνητο «σχεδιασμένο για υγραέριο χωρίς βενζίνη» Δεν υπάρχει.

Δεν γίνεται να ξεκινήσει κινητήρας απευθείας με υγραέριο.

Μόνο με Φυσικό αέριο γίνεται αυτό αλλά και πάλι υπάρχει βενζίνη γιατί στο Φυσικό αέριο υπάρχει πρόβλημα με το βάρος του ρεζερβουάρ. Λόγο της πολύ μεγάλης πίεσης αποθήκευσης του φυσικού αερίου η «μπουκάλα» του είναι «βαρέων βαρών», αυξάνοντας πολύ το βάρος του αυτοκινήτου… αν θυμάμαι καλά, για μόνο 11 κιλά αερίου η μπουκάλα ζυγίζει 80 ή 100 κιλά… σκέψου αν θέλεις 40άρα μπουκάλα ώστε να μην είσαι κάθε μέρα στο βενζινάδικο…

Τι είναι η 40άρα μπουκάλα; λίτρα;

Επεξ/σία από NT1G
  • Απαντ. 505
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, NT1G είπε

Πες το στην Toyota να το ξέρει, γιατί λέει 11 χρόνια εγγύηση οι μπαταρίες.

Τι είναι η 40άρα μπουκάλα; λίτρα;

Tο φυσικό αέριο μετριέται με το κιλό 

Για 11 κιλά έχει βάρος 80 κιλά περίπου, με τις νέες δεξαμενές (γιατι είναι 2 και 3 μαζί ενωμένες) θα χωράνε περισσότερα κιλά...στα νέα αυτοκίνητα παραγωγής αλλά λόγω της αλλαγής αυτής και του νέου βάρους και όγκου, τα νέα μοντέλα leon ibiza κτλ θα έχουν δεξαμενές 18 κιλών και 15 λίτρων βενζίνης 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
2 ώρες πριν, NT1G είπε

Πες το στην Toyota να το ξέρει, γιατί λέει 11 χρόνια εγγύηση οι μπαταρίες.

Τι είναι η 40άρα μπουκάλα; λίτρα;

40άρα μπουκάλα σε κιλά φυσικού αερίου. Αν ήταν υγραέριο θα ήταν 40 λίτρα.

Εννοώντας ότι λόγο του μεγάλου βάρους, λόγο της πολύ μεγάλης πίεσης που αποθηκεύετε το φυσικό αέριο (σε σχέση με το υγραέριο) χρειάζονται πολύ «ισχυρές» δεξαμενές.. με αποτέλεσμα να ανεβαίνει επικίνδυνα το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου από το πάρα πολύ μέταλλο…

Γι αυτό βάζουν και σύστημα με βενζίνη (αν και με φυσικό αέριο μπορεί να ξεκινήσει απευθείας με αυτό ο κινητήρας – με υγραέριο είπαμε όχι) για να αυξάνεται η συνολική απόσταση που μπορείς να διανύσεις με ένα γέμισμα των δυο δεξαμενών…

Πχ σε vw polo βάζουν με μπουκάλα χωρητικότητας 11 κιλών φυσικού αερίου και αν θυμάμαι καλά ακόμα ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 20 λίτρων, ώστε να βγάζεις άνετα 700+ km… και να μην πηγαίνεις κάθε μέρα βενζινάδικο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με 40αρα μπουκάλα (lol) θα έβγαζες 1000 km..

Επίσης δεν βάζουν τόσο τεράστιες μπουκάλες, λόγο μεγέθους ( ; )  και βάζουν 2-3 μικρότερες.

Επεξ/σία από NT1G
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν ειχα παει με τις παχιες τις αγελαδες,  στο primorsko στην Βουλαγαρια για μια εβδομαδα, κοντευα να λυποθημησω με τη μυρωδια των υγραεριοκινητων.Κατι παρθενο για την μυτη μου τοτε.Ειμεις τοτε ειμασταν τιγκα στα suv, στα διπλα και τριπλα αυτοκινητα και ανθουσε η τρελα τις βελτιωσης.Αλογα, τρελα αλογα και αυτοκινητο μεχρι το περιπτερο.Διπλοι, τριπλοι μισθοι,  παμφθηνη βενζινη και ας εκαιγε και 25 λιτρα στα 100.Οσα χαλαγα εγω την ημερα, ηταν ο μισθος του δημοσιου υπαλληλου Βουλγαρου.

Τωρα ψαροκασταινα, 3κυλινδρα χιλιαρια, υγραεριο-πετρογκαζ- τηγανια, και μαζευονται 5 ατομα σε ενα αυτοκινητο για μοιρασια στην βενζινη για την δουλεια.Ουτε που θα φανταζοταν κανεις πριν δεκα χρονια, οτι θα διυλιζαμε τον κωνωπα για ενα λιτρο στα 100, η οτι θα τοποθετουσαν  υγραεριο ακομα περιπτερα.Ευχομαι να μην παμε παρακατω.

 

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μενα καλυτερα το τωρα παρα το τοτε.

Ο καθενας παιρνει αυτο που καλυπτει τις πραγματικες του αναγκες και δεν επιβαρυνει το περιβαλλον με αχρειαστες σπαταλες.

Πιο σωστο απο το να βλεπεις cayenne και tuareg να τα εχει ο καθενας να κατεβαινει κεντρο.

Επισης στην εθνικη με 100 120 κινδυνευες να σε πατησουν. Λες και εχουμε την οτομπαν για εθνικη.

Στον συγκεκριμενο τομεα η κριση μας εκανε καλο και πραγματικα χαιρομαι να βλεπω fiesta,mini, smart, augo, yaris και corsaκια.

Και ας ειμαι φαν του αυτοκινητου, αυτο δεν μπορω να μην το παραδεχτω.

Επεξ/σία από yiannis_1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, spectaculator είπε

Ναι αμε! Στο δικό μου τ' αντικατέστησα στα 5. Δεν τα κάλυψε η εγγύηση με τη κακή χρήση για πρόσχημα. Κάτσε να έρθει η ώρα και θα δεις. Ρώτα και μερικούς άλλους ειδικά ιδιοκτήτες του Prius. Ελπίζω πως το φετινό (2018) προσφέρεται με καλύτερα στοιχεία.

Επίσης για μένα το health check της toyota μου έδινε 11ετή εγγύηση, αλλά δεν είδα τα ψιλά. Ελπίζω σε σας να παει αλιώς. Το δικό μου το πούλησα και το αντικατέστησα με diesel επίσης toyota.

Αν επιτρέπεται πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είχες στα 5 χρόνια και χρειάστηκε αλλαγή στις μπαταρίες; Γιατί είναι διαφορετικό να σου χάλασε στις 70.000 και άλλο στις 400.000. 

Επίσης ποια ακριβώς ήταν η κακή χρήση;

Επεξ/σία από kgkatzi
Δημοσ.
8 ώρες πριν, kgkatzi είπε

Αν επιτρέπεται πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είχες στα 5 χρόνια και χρειάστηκε αλλαγή στις μπαταρίες; Γιατί είναι διαφορετικό να σου χάλασε στις 70.000 και άλλο στις 400.000. 

Επίσης ποια ακριβώς ήταν η κακή χρήση;

Περίπου 65000 χιλιόμετρα μέσα στη πόλη. Σαν κακή χρήση θεωρήθηκε το άδειασμα των στοιχείων κάτω του επιτρεπτού που και πάλι το κάλυπτε η εγγύηση μιας και το λογισμικό του δεν το απότρεψε έστω με προειδοποίηση. Τα άλλαξα και το ξεφορτώθηκα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, spectaculator είπε

Περίπου 65000 χιλιόμετρα μέσα στη πόλη. Σαν κακή χρήση θεωρήθηκε το άδειασμα των στοιχείων κάτω του επιτρεπτού που και πάλι το κάλυπτε η εγγύηση μιας και το λογισμικό του δεν το απότρεψε έστω με προειδοποίηση. Τα άλλαξα και το ξεφορτώθηκα.

Το αναφέρει κάπου στους όρους της εγγύησης αυτό με τις μπαταρίες; Επίσης απευθύνθηκες μόνο στον dealer ή και στην επίσημη Toyota; Τα σέρβις υποθέτω όπως έπρεπε σε επίσημο συνεργάτη;

 

Συγνωμη που επιμένω, είμαι κάτοχος καινούργιου Yaris υβριδικού και θέλω να ξέρω τι να περιμένω. Επίσης υποτίθεται ότι οι μπαταρίες λειτουργούν σε εύρος φόρτισης 20%-80%, πως ακριβώς έριξαν σε σένα το φταίξιμο ότι η μπαταρίες έπεσαν κάτω από το 20%;

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Το αναφέρει κάπου στους όρους της εγγύησης αυτό με τις μπαταρίες; Επίσης απευθύνθηκες μόνο στον dealer ή και στην επίσημη Toyota; Τα σέρβις υποθέτω όπως έπρεπε σε επίσημο συνεργάτη;

Συγνωμη που επιμένω, είμαι κάτοχος καινούργιου Yaris υβριδικού και θέλω να ξέρω τι να περιμένω. Επίσης υποτίθεται ότι οι μπαταρίες λειτουργούν σε εύρος φόρτισης 20%-80%, πως ακριβώς έριξαν σε σένα το φταίξιμο ότι η μπαταρίες έπεσαν κάτω από το 20%;

Αυτό ήταν στο επίσημο σέρβις της Toyota. Δεν πήρα πολλές εξηγήσεις, πλήρωσα όμως γιατί δεν μπορούσα να μείνω για πολλύ χωρίς αυτοκίνητο και το πούλησα με τη πρώτη ευκαιρία. Όπως είπα και κάτω του ορίου φορτίου να είχαν πέσει έπρεπε να σταματήσει αυτόματα η χρήση τους. Δεν έγεινε κι αυτό έπρεπε να το καλύψει η εγγύηση. Όμως δεν το κάλυψε. Τώρα έχω το Yaris Diesel. Πέρα του ότι είναι οικονομικό, τα περισσότερα προβλήματα μπορώ να τα λύσω μόνως μου σε αντίθεση με το Prius που μόνο να το ξεσκονίσω μπορούσα. Πολυτελές αυτοκίνητο, αλλά μ' έκαψε. Για το υβριδικό Yaris δεν ξέρω αν είναι παρόμοια κατασκευή και ποιότητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Αυτό ήταν στο επίσημο σέρβις της Toyota. Δεν πήρα πολλές εξηγήσεις, πλήρωσα όμως γιατί δεν μπορούσα να μείνω για πολλύ χωρίς αυτοκίνητο και το πούλησα με τη πρώτη ευκαιρία. Όπως είπα και κάτω του ορίου φορτίου να είχαν πέσει έπρεπε να σταματήσει αυτόματα η χρήση τους. Δεν έγεινε κι αυτό έπρεπε να το καλύψει η εγγύηση. Όμως δεν το κάλυψε. Τώρα έχω το Yaris Diesel. Πέρα του ότι είναι οικονομικό, τα περισσότερα προβλήματα μπορώ να τα λύσω μόνως μου σε αντίθεση με το Prius που μόνο να το ξεσκονίσω μπορούσα. Πολυτελές αυτοκίνητο, αλλά μ' έκαψε. Για το υβριδικό Yaris δεν ξέρω αν είναι παρόμοια κατασκευή και ποιότητα.

Εύχομαι να ηταν μεμονωμένο περιστατικό... Υποθέτω ότι αν είναι γενικό το πρόβλημα σίγουρα θα βγει στο Yaris, που όσο να ναι είναι φθηνότερη κατασκευή και βασίζεται και στο προηγουμενο Prius, επομενως λογικά θα κληρονόμησε και τα προβλήματα του. 

 

Αν επιτρέπεται ποσό πήγε η αλλαγή μπαταριών, να ξέρω τι να περιμένω;

Επεξ/σία από kgkatzi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, spectaculator είπε

Περίπου 65000 χιλιόμετρα μέσα στη πόλη. Σαν κακή χρήση θεωρήθηκε το άδειασμα των στοιχείων κάτω του επιτρεπτού που και πάλι το κάλυπτε η εγγύηση μιας και το λογισμικό του δεν το απότρεψε έστω με προειδοποίηση. Τα άλλαξα και το ξεφορτώθηκα.

Για το πριους μόνο καλά λόγια έχω ακούσει. Φίλος που είχε πρόβλημα με την μπαταρία, χρειάστηκε να αλλαξει μόνο τα προβληματικά στοιχεία της. Κόστος 600€ κατι που δέν γίνεται στο δικό μου. Και όντως είναι αυτοκίνητο πολυτελείας. Στο θέμα του σέρβις για τα υβριδικά έχεις δίκιο, όπως έγραψα και για το δικό μου πολλά προβλήματα πρέπει να τα αναλάβει μόνο αντιπροσωπεία, αν και εγώ έχω κάνει στον μηχανικό μου σερβισ για λαδια κινητήρα, φρένα και ερκοντισιον

Επεξ/σία από tempes
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Εύχομαι να ηταν μεμονωμένο περιστατικό... Υποθέτω ότι αν είναι γενικό το πρόβλημα σίγουρα θα βγει στο Yaris, που όσο να ναι είναι φθηνότερη κατασκευή και βασίζεται και στο προηγουμενο Prius, επομενως λογικά θα κληρονόμησε και τα προβλήματα του. 

Αν επιτρέπεται ποσό πήγε η αλλαγή μπαταριών, να ξέρω τι να περιμένω;

To 2016 η NiMH μπαταρία του μου κόστησε 3200€. Υπήρχε και φτηνότερη με 2800€ περίπου αλλά πρωτίμησα αυτή της αντιπροσωπίας.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, spectaculator είπε

To 2016 η NiMH μπαταρία του μου κόστησε 3200€. Υπήρχε και φτηνότερη με 2800€ περίπου αλλά πρωτίμησα αυτή της αντιπροσωπίας.

Κατάλαβα, σε ευχαριστω για τις απαντησεις👍

Αν είσαι στην Αθήνα, έχεις την καλοσύνη να μου πεις σε ένα pm σε ποιο service πηγές, για να το αποφύγω;

Δημοσ.

Το prius "απαιτει" συχνη χρηση,επιπεδου ταξι,για να μην παθουν κατι οι μπαταριες.

Διαφορετικα ειναι πιθανο να αντιμετωπισετε προβλημα.

 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...