Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σας μπερδέψω κι εγώ, εχω civic 2009 υβριδικό με υγραέριο μεσα στην πόλη βλεοω 6,5λ κατανάλωση, ενώ σε ταξίδι έχω δει και 4, 8λ με χαμηλές ταχύτητες (80χιλ/ωρα). 2 είναι τα βάσανα αυτού του αυτοκινήτου να μην έρθει η ώρα αλλαγής της μπαταρίας (την άλλαξα ενα χρόνο μετά την αγορά στο πλαίσιο της εγγύησης) και να μη πάθει κάτι το σασμάν και αυτό γιατί και τα δύο γίνονται μόνο στην αντιπροσωπεία. Κατά τα άλλα δεν έχω κάποιο πρόβλημα με συνδυασμό υγραερίου υβριδικού και στο ταξίδι με το ηλεκτροκηνητηρα να επεμβαίνει συνέχεια δεν καταλαβαίνεις ότι είναι 1300 κυβικά. Φυσικά αν θέλεις κι αλλη οικονομία είναι εύκολο να το πετύχεις αν το οδηγείς περισσότερο "υβριδικα", εμένα επειδή έχω το υγραέριο δεν με ενδιαφέρει. Το πήρα μεταχειρισμένο από την αντιπροσωπεία και ηταν λίζινγκ, 3 χρόνια τώρα δεν έχω πρόβλημα και μέχρι στιγμής από τη διαφορά βενζίνης /υγραέριο έχω κάνει απόσβεση αρκετά από τα χρήματα που έδωσα + οτι μέχρι τώρα (αν δεν αλλάξει ο νομος) εγω γλυτώσει 3 χρόνια τέλη κυκλοφορίας. Έχω κάνει 60χιλ χιλιόμετρα από τότε που το πήρα και όλα με υγραέριο. Το cvt σασμάν είναι απόλαυση αν και στην αρχή σου φαινεται περίεργο γιατί νομίζεις ότι πατηναρει

Επεξ/σία από tempes
  • Απαντ. 505
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, yiannis_1 είπε

Επίσης φιλοι με diesel είναι σαφώς πιο αγχωμένοι με το θέμα καυσίμου (αλλάζουν φίλτρα καυσίμου σαν τρελοί και μόνο το ακριβό diesel απο συγκεκριμένα βενζινάδικα) σε σχέση με τους βενζινάτους που απλά βάζουμε ότι να ναι απο όπου να ναι χωρίς να φοβόμαστε ότι θα φυτρώσει τπτ σε ρεζερβουάρ και σε φιλτρα. Και εχω δει ουκ ολίγα σύγχρονα diesesl να βγάζουν αναθεμιάσεις απο την τάπα καυσίμου και να παλεύουν με αντιμυκητικά σε ρεζερβουάρ μπεκ και φίλτρα.

 

Βέβαια δεν αναφέρεις πουθενά ότι όποτε βγάζει πρόβλημα αυτοκίνητο σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το σύστημα καύσης (από πολλαπλασιαστή μέχρι αντλίες μέχρι αισθητήρα λ και ότι άλλο θέλεις) η καραμέλα των αντιπροσώπων ήταν "φταίει η βενζίνη"

Δημοσ.
11 ώρες πριν, ioannis82 είπε

Είχα στην ιδιοκτησία μου, Toyota Prius 1.5με υγραέριο, κατανάλωση 5.5ευρω τα 100χλμ.Εχω Peugeot 208 HDi κατανάλωση 7ευρω τα 100χλμ.Εχω Toyota auris sport touring hybrid με υγραέριο κατανάλωση 5.2 ευρώ τα 100χλμ.Τα υβριδικά έχουν κάνει το πρώτο που το έχει ο πατέρας μου 350000χλμ και συνεχίζει, το δεύτερο 1900000χλμ και συνεχίζει.

 

11 ώρες πριν, tempes είπε

Να σας μπερδέψω κι εγώ, εχω civic 2009 υβριδικό με υγραέριο μεσα στην πόλη βλεοω 6,5λ κατανάλωση, ενώ σε ταξίδι έχω δει και 4, 8λ με χαμηλές ταχύτητες (80χιλ/ωρα). 2 είναι τα βάσανα αυτού του αυτοκινήτου να μην έρθει η ώρα αλλαγής της μπαταρίας (την άλλαξα ενα χρόνο μετά την αγορά στο πλαίσιο της εγγύησης) και να μη πάθει κάτι το σασμάν και αυτό γιατί και τα δύο γίνονται μόνο στην αντιπροσωπεία. Κατά τα άλλα δεν έχω κάποιο πρόβλημα με συνδυασμό υγραερίου υβριδικού και στο ταξίδι με το ηλεκτροκηνητηρα να επεμβαίνει συνέχεια δεν καταλαβαίνεις ότι είναι 1300 κυβικά. Φυσικά αν θέλεις κι αλλη οικονομία είναι εύκολο να το πετύχεις αν το οδηγείς περισσότερο "υβριδικα", εμένα επειδή έχω το υγραέριο δεν με ενδιαφέρει. Το πήρα μεταχειρισμένο από την αντιπροσωπεία και ηταν λίζινγκ, 3 χρόνια τώρα δεν έχω πρόβλημα και μέχρι στιγμής από τη διαφορά βενζίνης /υγραέριο έχω κάνει απόσβεση αρκετά από τα χρήματα που έδωσα + οτι μέχρι τώρα (αν δεν αλλάξει ο νομος) εγω γλυτώσει 3 χρόνια τέλη κυκλοφορίας. Έχω κάνει 60χιλ χιλιόμετρα από τότε που το πήρα και όλα με υγραέριο. Το cvt σασμάν είναι απόλαυση αν και στην αρχή σου φαινεται περίεργο γιατί νομίζεις ότι πατηναρει

  το prius και το civic ειναι απο μετατροπη υγραεριο ή ετσι αγοραστηκε;

Δημοσ.

Περιεργο να ειναι υβριδικο και LPG... Ειχα την εντυπωση οτι δεν γινεται.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, bjj-p είπε

  το prius και το civic ειναι απο μετατροπη υγραεριο ή ετσι αγοραστηκε;

μετατροπη , με βενζινη βγαινει το civic , εγω το εκανα υγραεριο μολις το πηρα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tempes είπε

μετατροπη , με βενζινη βγαινει το civic , εγω το εκανα υγραεριο μολις το πηρα

δηλ αφησες το ντεποζιτο βενζινης και απλα προσθεσες ντεποζιτο υγραεριου;

συμμετεχει η βενζινη οπως στις συμβατικες μετατροπες; δηλ ξεκινα με βενζινη το οχημα και μετα γυριζει σε υγραεριο;  πως δουλευει ακριβως;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, bjj-p είπε

δηλ αφησες το ντεποζιτο βενζινης και απλα προσθεσες ντεποζιτο υγραεριου;

συμμετεχει η βενζινη οπως στις συμβατικες μετατροπες; δηλ ξεκινα με βενζινη το οχημα και μετα γυριζει σε υγραεριο;  πως δουλευει ακριβως;

Στο υγραέριο είναι απαραίτητο να ξεκινά ο κινητήρας Πάντα με βενζίνη μέχρι να φτάσει ο κινητήρας στους 40 βαθμούς κελσίου όπου και θα ανοίξει το υγραέριο...

Μετά ψεκάζει βενζίνη όποτε χρειαστεί...

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Στο υγραέριο είναι απαραίτητο να ξεκινά ο κινητήρας Πάντα με βενζίνη μέχρι να φτάσει ο κινητήρας στους 40 βαθμούς κελσίου όπου και θα ανοίξει το υγραέριο...

Μετά ψεκάζει βενζίνη όποτε χρειαστεί...

Ετσι ακριβως. το εχω ρυθμισει να γυριζει σε βενζινη μετα τις 5000 στροφες και να ψεκαζει καθε τοσο 

Δημοσ.

Ως νέος κάτοχος υβριδικού  Toyota auris 2017 έχω να πω ότι αξίζει τα λεφτά του στα 2500 πρώτα χιλιόμετρα σε μεικτές καταστάσεις οδήγηση πόλη και ταξίδι Εγνατία με 110-130 έχω μέση κατανάλωση 4.9 λ/100χλμ

το 4 που ανακοινώνει η εταιρία ίσως πιάνεται σ ιδανικές συνθήκες πιστεύω .

Σε επαρχιακό δρόμο έχω κάνει και ταξίδια με 3.9 . Μέσα στην πόλη είμαι γύρω στο 4 . βέβαια εξαρτάται και απο τις ανηφορες που έχεις γιατί εκεί συνήθως καίει αρκετά και δεν μπαίνει η μπαταρία . Και μένω σε μεγάλη ανηφόρα .Βέβαια στις κατηφόρες σβήνει τελείως η μηχανή όπως και όταν δεν πατάς το γκάζι , δηλαδή και σε μια ευθεία η ελαφριά κατηφόρα αν αφήσεις το γκάζι σβήνει η μηχανή και ανακτά ενέργεια . Έτυχε περίπτωση που το πάτησα παραπάνω το γκάζι , βιαζόμουν και έκαψε 7-8 επειδή δεν χρησιμοποιούσε την μπαταρία αλλά μετά ειδα ότι ήταν στο φουλ και μέχρι να παρκάρω την χρησιμοποίησε και 3 χιλιόμετρα πήγαινε μόνο με μπαταρία με αποτέλεσμα η κατανάλωση να πέσει 5,5 .Κατα την γνώμη μου ότι και να κανείς δεν καίει το υβριδικό παραπάνω παρά μόνο στην περίπτωση να πηγαίνεις ταξίδι πολλά χιλιόμετρα πάνω από 130-140 χωρίς επιβραδύνσεις αλλά και πάλι δεν θα κάψει πάνω από 6-7.Εμενα παντωσ με έχει βολέψει αυτό το στυλ οδήγησης του υβριδικού είναι πιο ξεκούραστο και ξέγνοιαστο , ελπίζω να βοήθησα , εγώ το πήρα στην απλή έκδοση 19300 και μην ξεχνάμε ότι η ίδια έκδοση με αυτόματο  απλή βενζίνης 1200 έβγαινε 2 χιλιάδες πιο φθηνό που πιστεύω θα τα κάνω απόσβεση  πολύ γρήγορα . Παλιά είχα ένα Πολο gti του 2012  me dsg που το πήγαινα πολύ οικονομικά 1500-2000 στροφές  και το λυπομουν και είχα μεικτή κατανάλωση 8.4 αλλά μιλάμε και γι άλλη κατηγορία αμάξι πιο μικρο το Πολο και με σέρβις ανα 7000 χλμ  . Επισης δε μου λείπει καθόλου το γκάζι από το auris!Προς το παρόν  έχω το κεφάλι μ ήσυχο 11 χρόνια εγγύηση υβριδική μπαταρία και 6 το υπόλοιπο αμάξι .Επισης πρέπει να αναφέρω ότι αν πας σιγά εχει πολύ καλή ηχομόνωση ! Ελπίζω να βοήθησα !

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bromiaris είπε

Στο υγραέριο είναι απαραίτητο να ξεκινά ο κινητήρας Πάντα με βενζίνη μέχρι να φτάσει ο κινητήρας στους 40 βαθμούς κελσίου όπου και θα ανοίξει το υγραέριο...

Μετά ψεκάζει βενζίνη όποτε χρειαστεί...

 

41 λεπτά πριν, tempes είπε

Ετσι ακριβως. το εχω ρυθμισει να γυριζει σε βενζινη μετα τις 5000 στροφες και να ψεκαζει καθε τοσο 

Φανταζομαι τρωει αρκετο χωρο. δηλ να εχεις και μπαταριες και επιπλεον ντεποζιτο, αλλα σιγουρα δεν μπορεις να τα εχεις ολα...

Παντως, θα ηταν ακομη χαμηλοτερη η καταναλωση αν  ηταν σχεδιασμενο το αμαξι για υγραεριο χωρις βενζινη, δεδομενο οτι υγραεριο θελει διαφορετικη συμπιεση για να αποδοσει τα μεγιστα.

Δημοσ.

Να σημειωθεί πως το υβριδικό μέσα σε 3-4 χρόνια ανάλογα με τη χρήση θα χρειαστεί αλλαγή στοιχείων και το μαλί εκεί πάει πολλά (4 μπορεί και περισσότερα χιλιάρικα).

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, spectaculator είπε

Να σημειωθεί πως το υβριδικό μέσα σε 3-4 χρόνια ανάλογα με τη χρήση θα χρειαστεί αλλαγή στοιχείων και το μαλί εκεί πάει πολλά (4 μπορεί και περισσότερα χιλιάρικα).

Που το λέει αυτό. Οι εταιρείες δίνουν εγγύηση η ΤΟΥΟΤΑ 10 χρόνια στα στοιχεία

Δημοσ.
17 minutes ago, spectaculator said:

Να σημειωθεί πως το υβριδικό μέσα σε 3-4 χρόνια ανάλογα με τη χρήση θα χρειαστεί αλλαγή στοιχείων και το μαλί εκεί πάει πολλά (4 μπορεί και περισσότερα χιλιάρικα).

 

Από που βγαίνει το συμπέρασμα αυτό? 

Ακόμα και έτσι να είναι έχεις δει πόση εγγύηση δίνει η Toyota για παράδειγμα? 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, tsitadim είπε

Που το λέει αυτό. Οι εταιρείες δίνουν εγγύηση η ΤΟΥΟΤΑ 10 χρόνια στα στοιχεία

Ναι αμε! Στο δικό μου τ' αντικατέστησα στα 5. Δεν τα κάλυψε η εγγύηση με τη κακή χρήση για πρόσχημα. Κάτσε να έρθει η ώρα και θα δεις. Ρώτα και μερικούς άλλους ειδικά ιδιοκτήτες του Prius. Ελπίζω πως το φετινό (2018) προσφέρεται με καλύτερα στοιχεία.

Επίσης για μένα το health check της toyota μου έδινε 11ετή εγγύηση, αλλά δεν είδα τα ψιλά. Ελπίζω σε σας να παει αλιώς. Το δικό μου το πούλησα και το αντικατέστησα με diesel επίσης toyota.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Φανταζομαι τρωει αρκετο χωρο. δηλ να εχεις και μπαταριες και επιπλεον ντεποζιτο, αλλα σιγουρα δεν μπορεις να τα εχεις ολα...

Παντως, θα ηταν ακομη χαμηλοτερη η καταναλωση αν  ηταν σχεδιασμενο το αμαξι για υγραεριο χωρις βενζινη, δεδομενο οτι υγραεριο θελει διαφορετικη συμπιεση για να αποδοσει τα μεγιστα. 

Ο επιπλέων χώρος θα είναι στην μπουκάλα - ρεζερβουάρ …

Αυτοκίνητο «σχεδιασμένο για υγραέριο χωρίς βενζίνη» Δεν υπάρχει.

Δεν γίνεται να ξεκινήσει κινητήρας απευθείας με υγραέριο.

Μόνο με Φυσικό αέριο γίνεται αυτό αλλά και πάλι υπάρχει βενζίνη γιατί στο Φυσικό αέριο υπάρχει πρόβλημα με το βάρος του ρεζερβουάρ. Λόγο της πολύ μεγάλης πίεσης αποθήκευσης του φυσικού αερίου η «μπουκάλα» του είναι «βαρέων βαρών», αυξάνοντας πολύ το βάρος του αυτοκινήτου… αν θυμάμαι καλά, για μόνο 11 κιλά αερίου η μπουκάλα ζυγίζει 80 ή 100 κιλά… σκέψου αν θέλεις 40άρα μπουκάλα ώστε να μην είσαι κάθε μέρα στο βενζινάδικο…

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...