Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στο συγκεκριμένο post του ο Γιάννης δεν αναφέρθηκε σε κατανάλωση στην κατηφόρα με νεκρά, αλλά σε μέση κατανάλωση σε ταξίδι.

 

Έλα όμως που ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι σχετικά με αυτό που συζητούσαμε, δηλαδή με το αν υπάρχει ή δεν υπάρχει κατανάλωση όταν κατεβαίνεις κατηφόρα έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο. Αυτό σχολίασα εγώ.

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έλα όμως που ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι σχετικά με αυτό που συζητούσαμε, δηλαδή με το αν υπάρχει ή δεν υπάρχει κατανάλωση όταν κατεβαίνεις κατηφόρα έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο. Αυτό σχολίασα εγώ.

 

 

Ολα αυτα που γραψαμε  κι εγω μαζι τι σχεση εχουν με το αρχικο ποστ ?

Δημοσ.

Ολα αυτα που γραψαμε  κι εγω μαζι τι σχεση εχουν με το αρχικο ποστ ?

 

Δεν θα παίξω το παιχνίδι των 10 ερωτήσεων, sorry.

Δημοσ.

Αυτό κάνω γιατί αλλιώς ακούω μουρμούρα αν δεν τα κάνω όπως θέλει αυτός..Το θέμα είναι ότι θα αργήσει να βγει το δίπλωμα (περιμένω ήδη σχεδόν 2 μήνες) και μάλλον θα πάει για σεπτέμβρη και αν. Οπότε θα τον τρώω στην μάπα κανα δίμηνο ακόμα. Εκτός του ότι άμα μου σβήσει ακούω ακόμα περισσσότερη μουρμούρα και μετά μου σβήνει συνεχόμενα. Δεν αντέχω το μπουρου μπούρου όχι τίποτα άλλο. Δεν έχει υπομονή και θέλει να γίνονται όλα όπως θέλει αυτός. Αυτός οδηγεί ένα Alfa Romeo 146 του 97 το οποίο έχει θεόσκληρο συμπλέκτη και όταν του έλεγα μα του δασκάλου το yaris έχει μαλακό συμπλέκτη δεν με πίστευε. Έλεγε είναι έτσι γιατί είναι εκπαιδευτικό. Και όταν πήραμε αυτό το grande pundo που έχει πολύ μαλακό συμπλέκτη το βούλωσε. :P

 

 

 

Δυστυχώς υπομονή και τεράστια προσοχή στο δρόμο, ο συνοδηγός που συνεχώς κάνει υποδείξεις για τον τρόπο οδήγησης είναι πολύ επικίνδυνος, νομίζω ότι οι περισσότεροι είμαστε παθόντες.

Αυτό το ότι σκλήρυνε ο συμπλέκτης αδυνατώ να το καταλάβω. Τσέκαρε τα υγρά του συμπλέκτη, το μυαλό που πάει στο ότι ανεβάζει πίεση αλλά και πάλι μου φαίνεται κουλό. 

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά όπως τα λέει ο φίλος, καλύτερα να μην οδηγεί καθόλου μέχρι να πάρει το δίπλωμα, γιατί με τον πατέρα του συνοδηγό, είναι πιθανό να αποκτήσει κακές συνήθειες (πχ φρένο+συμπλέκτη, απλά γιατί; ).

 

Με τον δικό μου πχ τσακώνομαι χρόνια για το θέμα της νεκράς, αλλά δεν το καταλαβαίνει με τπτ. Το αυτό και για τα φώτα, δεν μπορεί να καταλάβει ότι υπό κάποιες συνθήκες, τα ανάβω για να φαίνομαι καλύτερα στους καθρέπτες των άλλων και όχι γιατί δεν βλέπω τον δρόμο πχ, αλλά "αυξάνουν την κατανάλωση"...

  • Moderators
Δημοσ.

Ασχετο αλλα  τα φωτο κανονικα πρεπει να ειναι αναμμένα και κατα την διαρκεια της μερας ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ απο οσο θυμαμαι 

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά εγώ αυτό με το συμπλέκτη και φρένο δεν το καταλαβαίνω. Τόσα χρόνια όταν πλησιάζω σε φανάρι/στοπ πατάω συμπλέκτη και φρενάρω σταδιακά μέχρι να σταματήσω. Δηλαδή πρέπει να φρενάρω σκέτο και να πατάω συμπλέκτη τελευταία στιγμή?

Δημοσ.

Ποτέ δεν πάτησα μαζί φρένο και συμπλέκτη μαζί παρά μόνο σε φρενάρισμα πανικού με σχετικά μικρή ταχύτητα (π.χ. πεζός πετάγεται ξαφνικά μπροστά μου). Όταν πλησιάζω σε φανάρι, με κανονική οδήγηση και όχι πηγαίνοντας του σκοτωμού, συνήθως πατάω μαλακά φρένο, και την κατάλληλη στιγμή συμπλέκτη για να βάλω νεκρά ή να κατεβάσω σχέση στο κιβώτιο, ανάλογα.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Με τον δικό μου πχ τσακώνομαι χρόνια για το θέμα της νεκράς, αλλά δεν το καταλαβαίνει με τπτ. Το αυτό και για τα φώτα, δεν μπορεί να καταλάβει ότι υπό κάποιες συνθήκες, τα ανάβω για να φαίνομαι καλύτερα στους καθρέπτες των άλλων και όχι γιατί δεν βλέπω τον δρόμο πχ, αλλά "αυξάνουν την κατανάλωση"...

 

Αυτή η γενιά των 50φεύγα μας έχει καταστρέψει, πραγματικά ότι τους κατέβει....:P

 

Ασχετο αλλα  τα φωτο κανονικα πρεπει να ειναι αναμμένα και κατα την διαρκεια της μερας ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ απο οσο θυμαμαι 

 

Αυτό πρέπει να ισχύει σε κάτι χώρες όπως Γερμανία που το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου έχουν συννεφιά οπότε και βελτιώνει την ορατότητα. Στη χώρα μας δεν ξέρω αν υπήρξε ποτέ τέτοιος νόμος αλλά τα daylights πλέον για αυτό το λόγο βγήκαν και πραγματικά είναι σωτήρια.

 

Ρε παιδιά εγώ αυτό με το συμπλέκτη και φρένο δεν το καταλαβαίνω. Τόσα χρόνια όταν πλησιάζω σε φανάρι/στοπ πατάω συμπλέκτη και φρενάρω σταδιακά μέχρι να σταματήσω. Δηλαδή πρέπει να φρενάρω σκέτο και να πατάω συμπλέκτη τελευταία στιγμή?

 

Εννοείται!!! Αρχικά όσο έχεις πατημένο το συμπλέκτη φθείρεται οπότε με αυτό τον τρόπο θα σου βγάλει λιγότερα χιλιόμετρα. Έπειτα χάνεις το ''φρενάρισμα'' του μοτέρ οπότε ταλαιπωρείς και τα φρένα.

Το σωστό είναι να κάνεις και κάποιο κατέβασμα ταχύτητας ώστε να το κόψει και λίγο το μοτέρ. Όλα αυτά αυξάνουν τη ζωή του συμπλέκτη και των φρένων.

Δημοσ.

Άρα στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν υπάρχει κάποιος νόμος όσον αφορά τη χρήση φώτων την ημέρα. Το ότι είναι υποχρεωτική η εγκατάστασή τους από τους κατασκευαστές το γνώριζα.

  • Like 2
Δημοσ.

Άρα στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν υπάρχει κάποιος νόμος όσον αφορά τη χρήση φώτων την ημέρα. Το ότι είναι υποχρεωτική η εγκατάστασή τους από τους κατασκευαστές το γνώριζα.

 

 

Θυμαμαι το 1995 για μια εβδομαδα που ημουν Σουηδια Ιουλιο μηνα ολα τα αυτοκιντηα με το που τα εβαζες μπροστα αναβαν τα φωτα .

Δημοσ.

Όταν σκληραίνει το πεντάλ του συμπλέκτη και οι ταχύτητες μπαίνουν με δυσκολία είναι ένδειξη οτι ο δίσκος-πλατώ είναι στα τελευταία του και θέλει αλλαγή.

Δημοσ.

Να ρωτήσω και κατι αλλο.. Για οικονομική οδήγηση πρέπει πάντα να αλλάζουμε ταχύτητα σε χαμηλές στροφές η λιγο πριν να αρχισει να 'μουγκριζει' ο κινητήρας;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...