phanispal Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Μπορεί να εννοεί ότι είχε μηδενίσει χιλιόμετρα στην Κοζάνη, και το trip computer του έδειχνε μέση κατανάλωση έως εκείνο το σημείο που αναφέρει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 H αλλαγή της ταχύτητας εξαρτάται από την περίσταση. Όταν θα βγεις εθνική οδό δε μπορείς να κάνεις τις αλλαγές στις 1500 στροφές, από την άλλη αν είναι μέσα στην πόλη μπορείς. Πολλές φορές πηγαίνω με 50 και 5η στο κιβώτιο στις 1400σαλ αλλά ίσα που ακουμπάω το γκάζι, σε συνδυασμό με τη λίγη φόρα που έχει ούτε ρετάρει ούτε έχει κραδασμούς ούτε τίποτα. Αλλά όλα αυτά θέλουν συνήθεια. Οδήγα όπως σου λέει ο μπαμπάς σου, γιατί θα σκάσει αν δε κάνεις αυτά που σου λέει και μόλις το πάρεις εντελώς μόνος θα καταλάβεις τι είναι λάθος και τι σωστό. Ούτως η άλλως δε θα συνηθίσεις στο δικό του τρόπο μιας και μιλάμε για μικρό διάστημα. Εκτός και αν επιτρέψεις στον εαυτό σου να κάνει ότι του λέει επ αόριστον. Όσο για τη νεκρά σε κατηφόρα το κάνω συχνά σε ευθείες που γνωρίζω. Ναι υπάρχει κατανάλωση αλλά είναι αμελητέα,0.4λ/100 οπότε αν η κατηφόρα είναι 1 χιλιόμετρο υπολογίστε πόσο θα κάψει εκεί. Αυτό που κερδίζεις με τη νεκρά είναι η μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά και μεγαλύτερη απόσταση. Εκεί δηλαδή που θα κατέβαινε πχ ένα αυτοκίνητο με 60χλμ και θα διένυε μια απόσταση 800 μέτρων με τελευταία σχέση με νεκρά θα πιάσει 100χλμ και 1400μέτρα (τυχαία νούμερα) Φυσικά για κάτι τέτοιο πρέπει να έχεις 100% τα μάτια στο δρόμο, να βλέπεις όσο πιο μακρυά γίνεται, να έχεις γρήγορα αντανακλαστικά και να προβλέπεις. Γενικά για κάποιον άπειρο δε συστήνεται κάτι τέτοιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Μπορεί να εννοεί ότι είχε μηδενίσει χιλιόμετρα στην Κοζάνη, και το trip computer του έδειχνε μέση κατανάλωση έως εκείνο το σημείο που αναφέρει. Ετσι ακριβως.Φουλαρισα και μηδενισα τον χιλιομετρητη.Παραλειψη που δεν το εγραψα και το θεωρησα αυτονοητο . Η στιγμιαία κατανάλωση και μόνο θα μπορούσε να σου δείξει αν έκαιγε καύσιμο εκείνη τη στιγμή, η μέση κατανάλωση δείχνει άλλο πράγμα. Δεν ειχε τετοιο μετρητη . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Όσο για τη νεκρά σε κατηφόρα το κάνω συχνά σε ευθείες που γνωρίζω. Ναι υπάρχει κατανάλωση αλλά είναι αμελητέα,0.4λ/100 οπότε αν η κατηφόρα είναι 1 χιλιόμετρο υπολογίστε πόσο θα κάψει εκεί. Αυτό που κερδίζεις με τη νεκρά είναι η μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά και μεγαλύτερη απόσταση. Εκεί δηλαδή που θα κατέβαινε πχ ένα αυτοκίνητο με 60χλμ και θα διένυε μια απόσταση 800 μέτρων με τελευταία σχέση με νεκρά θα πιάσει 100χλμ και 1400μέτρα (τυχαία νούμερα) Φυσικά για κάτι τέτοιο πρέπει να έχεις 100% τα μάτια στο δρόμο, να βλέπεις όσο πιο μακρυά γίνεται, να έχεις γρήγορα αντανακλαστικά και να προβλέπεις. Γενικά για κάποιον άπειρο δε συστήνεται κάτι τέτοιο. Δεν είμαι τόσο σίγουρος, αν και είπες ότι είναι τυχαία τα νούμερα. Εκτός κι αν έχεις αυτοκίνητο με τέτοια ποιότητα κύλισης, όπου σε κατηφόρα με νεκρά, πάει πολύ πιο γρήγορα απ' ότι με τη μέγιστη σχέση στο κιβώτιο και χωρίς γκάζι. Που και πάλι, έχεις κατανάλωση και το κυριότερο, ελαχιστοποιείς τη δυνατότητα ελέγχου σε περίπτωση που χρειαστεί. Δηλαδή για ένα χιλιόμετρο κατηφόρα τι θα κερδίσεις να πας με λίγα περισσότερα χιλιόμετρα; Ή, ακόμα και να κερδίσεις σε χρόνο, γιατί να μην έχεις σχέση στο κιβώτιο πατώντας ελαφρώς γκάζι ώστε να πιάσεις την επιθυμητή ταχύτητα; Πιο πολύ για κακή συνήθεια μου κάνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aromeo Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Αυτο με το συμπλεκτη φρενο ειναι εγκλημα και για εσενα και για τη φθορα που κανει. Ο συμπλεκτης οταν ειμαστε εν κινησει πατιεται μονο για να αλλαξουμε ταχυτητα. Και φυσικα το ποδι δεν ακουμπα ουτε ελαχιστα τον συμπλεκτη αν δεν το χρησιμοποιει. Οταν πλησιαζεις στο φαναρι καλο θα ειναι να κατεβαζεις. Πχ εισαι με 100 χλμ και 5η και βλεπεις κοκκινο. Συμφωνα με τον πατερα σου πατας συμπλεκτη και βιαζεις τα φρενα και το δισκοπλατο. Εγω θα σου προτεινα να μαθεις να φρεναρεις και με ταχυτητες. Δηλαδη εγω προσωπικα σε μια τετοια φαση που τα χιλιομετρα ειναι λιγα, θα παταγα λιγο φρενο για αρχη και θα κατεβαζα 3η σχεδον αμεσως. Προσοχη, στο κατεβασμα δεν αμολας ξερο τον συμπλεκτη. Απαλα μεχρι να ανεβουν οι στεοφες. Θα το μαθεις εμπειρικα αυτο. Προσοχη ομως. Αν εισαι με 150 χιλιομετρα σε αντιστοιχη φαση δε θα κατεβασεις 3η για να μη ζορισεις το μοτερ σου ή στη χειροτερη αναλογα το αυτοκινητο να κανεις ζημια. Θα κατεβασεις 4η και πιο μετα 2α παραλληλα με το φρενο σου. Θα το βρεις πιστευω, ψαξε και κανενα βιντεο στο yt. Για τις στροφες που πρεπει να αλλαζεις ταχυτητα δεν υπαρχει κανονας γιατι ο καθε κινητητρας και το καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο καθως επισης και οι συνθηκες της φασης που βρισκεσαι. Χοντρικα προσπαθεις να κρατησεις το αυτοκινητο εντος ροπης ή οσο πιο κοντα σε αυτη κατα την αλλαγη χωρις να ειναι και κανονας αυτο. Αν ανεβαινεις δηλαδη ανηφορα "καλη" με 1η και βαλεις 2α με 1500 στροφες, θα γυρισεις πισω . Αντιθετα πρεπει να φορτωσεις την 1η τοσο ωστε οταν βαλεις 2α οι στροφες που θα εχει ο κινητηρας να ειναι κοντα στη ροπη του. Χοντρικα στα λεω αυτα δεν ισχυουν παντου και σε ολες τις συνθηκες. Απλα να εχεις μια ιδεα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Παντως αυτο που λεει ο φιλος μας οτι Ο συμπλέκτης έχει αρχίσει και σκληραίνει σε σχέση με όταν το πρωτοπήρα (πριν κανα 2 βδομάδες) και οι ταχύτες ενώ έμπαιναν πανεύκολα χωρίς αντίσταση τώρα βλέπω ότι έχουν κάποια μικρή αντίσταση. Δεν δικαιολογειται αν ειναι ετσι και σαν νεος νομιζει οτι ειναι ετσι . Δεν ξερω το συγεγκριμενο αυτοκινητο αλλα το μονο που με δυσκολευε παρολο που ο λεβιες κουμπωνε μαλακα ητταν ενα Ibiza που ειχε ο γιος μου και ο συμπλεκτης "επιανε" πολυ ψηλα χωρις δυνατοτητα ρυθμισης. Απο τα πιο ωραια το Sunny 1.3 του 1988 (ΤΕΟΚΑΡ) που για την εποχη του ειχε κορυφαιο κιβωτιο 5 σχεσεων μαλιστα . Ακομα πιο καλο ενα Celica του 1975 περιπου με 5 ταχυτητες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Μπορεί να εννοεί ότι είχε μηδενίσει χιλιόμετρα στην Κοζάνη, και το trip computer του έδειχνε μέση κατανάλωση έως εκείνο το σημείο που αναφέρει. Από όπου και να είχε μηδενίσει δεν είχε διαφορά, αν θες να διαπιστώσεις ότι όντως δεν καίει τίποτα στην κατηφόρα μόνο με το instant consumption θα το δεις. Δεν ειχε τετοιο μετρητη . Δεν υπάρχει περίπτωση να μετράει μέση κατανάλωση και να μην μετράει στιγμιαία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Ετσι ακριβως.Φουλαρισα και μηδενισα τον χιλιομετρητη.Παραλειψη που δεν το εγραψα και το θεωρησα αυτονοητο . Δεν ειχε τετοιο μετρητη . Το οτι μηδένισες μετρητη δεν λεει τιποτα, σου απάντησαν στο ποστ #15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aromeo Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Στο Grande Punto, λογικα στον δεξι μοχλο του τιμονιου που ειναι για υαλοναθαριστηρες εχει ενα κουμπακι που λεει Trip. Πατωντας το, αλλαζει η οθονη πολλαπλων ενδειξεων που εχει στο κεντρο του καντραν(πορτοκαλι). Εκει θα βρεις και στιγμιαια και μεση καταναλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Το οτι μηδένισες μετρητη δεν λεει τιποτα, σου απάντησαν στο ποστ #15 Οταν ξεκιναω ταξιδι και γενικα οταν φουλαρω το κανω για να μετραω την πραγματικη καταναλωση Λιτρα Χ100: διανυθεντα χλμ =μεση καταναλωση που σε ολα τα αυτοκινητα νομιζω ειμαι μεγαλυτερη απο αυτη που λεει ο κατασκευαστης Δεν υπάρχει περίπτωση να μετράει μέση κατανάλωση και να μην μετράει στιγμιαία. Κι ομως δεν ειχε . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Από όπου και να είχε μηδενίσει δεν είχε διαφορά, αν θες να διαπιστώσεις ότι όντως δεν καίει τίποτα στην κατηφόρα μόνο με το instant consumption θα το δεις. Στο συγκεκριμένο post του ο Γιάννης δεν αναφέρθηκε σε κατανάλωση στην κατηφόρα με νεκρά, αλλά σε μέση κατανάλωση σε ταξίδι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Στο συγκεκριμένο post του ο Γιάννης δεν αναφέρθηκε σε κατανάλωση στην κατηφόρα με νεκρά, αλλά σε μέση κατανάλωση σε ταξίδι. Ετσι ακριβως αλλα κατω απο ιδανικες συνθηκες...Κατηφορα διαρκειας για αρκετα χλμ . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Με νεκρά; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Postmort3m Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Πες του πατέρα σου ότι το ότι αλλάζει στις 1500 στροφές δε σημαίνει ότι κάνει οικονομία τελικά. Και ναι, του το λέει κάποιος που οδηγεί πολύ λιγότερα χρόνια από εκείνον. Έτσι να του πεις. Εδώ δε σε κατάλαβα. Μιλάς για κόκκινο; Αν ναι, εννοεί να έχεις και ταχύτητα μέχρι να σταματήσεις εντελώς και μετά να βγάλεις την ταχύτητα; ναι για κόκκινο όταν είναι να σταματήσω, όχι μου λέει "πάτα συμπλέκτη για να φτάσεις" H αλλαγή της ταχύτητας εξαρτάται από την περίσταση. Όταν θα βγεις εθνική οδό δε μπορείς να κάνεις τις αλλαγές στις 1500 στροφές, από την άλλη αν είναι μέσα στην πόλη μπορείς. Πολλές φορές πηγαίνω με 50 και 5η στο κιβώτιο στις 1400σαλ αλλά ίσα που ακουμπάω το γκάζι, σε συνδυασμό με τη λίγη φόρα που έχει ούτε ρετάρει ούτε έχει κραδασμούς ούτε τίποτα. Αλλά όλα αυτά θέλουν συνήθεια. Οδήγα όπως σου λέει ο μπαμπάς σου, γιατί θα σκάσει αν δε κάνεις αυτά που σου λέει και μόλις το πάρεις εντελώς μόνος θα καταλάβεις τι είναι λάθος και τι σωστό. Ούτως η άλλως δε θα συνηθίσεις στο δικό του τρόπο μιας και μιλάμε για μικρό διάστημα. Εκτός και αν επιτρέψεις στον εαυτό σου να κάνει ότι του λέει επ αόριστον. Όσο για τη νεκρά σε κατηφόρα το κάνω συχνά σε ευθείες που γνωρίζω. Ναι υπάρχει κατανάλωση αλλά είναι αμελητέα,0.4λ/100 οπότε αν η κατηφόρα είναι 1 χιλιόμετρο υπολογίστε πόσο θα κάψει εκεί. Αυτό που κερδίζεις με τη νεκρά είναι η μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά και μεγαλύτερη απόσταση. Εκεί δηλαδή που θα κατέβαινε πχ ένα αυτοκίνητο με 60χλμ και θα διένυε μια απόσταση 800 μέτρων με τελευταία σχέση με νεκρά θα πιάσει 100χλμ και 1400μέτρα (τυχαία νούμερα) Φυσικά για κάτι τέτοιο πρέπει να έχεις 100% τα μάτια στο δρόμο, να βλέπεις όσο πιο μακρυά γίνεται, να έχεις γρήγορα αντανακλαστικά και να προβλέπεις. Γενικά για κάποιον άπειρο δε συστήνεται κάτι τέτοιο. Αυτό κάνω γιατί αλλιώς ακούω μουρμούρα αν δεν τα κάνω όπως θέλει αυτός..Το θέμα είναι ότι θα αργήσει να βγει το δίπλωμα (περιμένω ήδη σχεδόν 2 μήνες) και μάλλον θα πάει για σεπτέμβρη και αν. Οπότε θα τον τρώω στην μάπα κανα δίμηνο ακόμα. Εκτός του ότι άμα μου σβήσει ακούω ακόμα περισσσότερη μουρμούρα και μετά μου σβήνει συνεχόμενα. Δεν αντέχω το μπουρου μπούρου όχι τίποτα άλλο. Δεν έχει υπομονή και θέλει να γίνονται όλα όπως θέλει αυτός. Αυτός οδηγεί ένα Alfa Romeo 146 του 97 το οποίο έχει θεόσκληρο συμπλέκτη και όταν του έλεγα μα του δασκάλου το yaris έχει μαλακό συμπλέκτη δεν με πίστευε. Έλεγε είναι έτσι γιατί είναι εκπαιδευτικό. Και όταν πήραμε αυτό το grande pundo που έχει πολύ μαλακό συμπλέκτη το βούλωσε. Απλά με ανησυχεί το ότι έχει αρχίζει να σκληραίνει ο συμπλέκτης και να μπαίνουν πιο δύσκολα οι ταχύτητες..Νομίζω ότι έτσι όπως το οδηγεί ο πατέρας μου του έχει βγάλει τα μάτια. (Σόρρυ για την έκφραση) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Με νεκρά; Οχι ειχε αυτοματο κιβωτιο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα