Postmort3m Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα, Πρόσφατα αγόρασα ενα Fiat Grande pundo του 2009 με υγραέριο-βενζίνη. Επειδή δεν έχω πάρει το δίπλωμα ακόμα οδηγώ μαζί με τον πατέρα μου και μου λέει να αλλάζω ταχύτητες όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δηλαδή αυτή την στιγμή γύρω στα 60-70 χιλιόμετρα πηγαίνω με 5η. Ο συμπλέκτης έχει αρχίσει και σκληραίνει σε σχέση με όταν το πρωτοπήρα (πριν κανα 2 βδομάδες) και οι ταχύτες ενώ έμπαιναν πανεύκολα χωρίς αντίσταση τώρα βλέπω ότι έχουν κάποια μικρή αντίσταση. Το ερώτημα μου λοιπόν είναι το εξής: είναι φυσιολογικό αυτό ή κάνω μαλακία με τις αλλαγές ταχυτήτων? Αν υπάρχει και κάποιος που έχει το ίδιο μοντέλο να μου έλεγε στις πόσες στροφές να αλλάζω ταχύτητα ιδανικά. Τώρα αλλάζω γύρω στις 2000 στροφές. Ευχαριστώ!
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Φιλε μου δεν υπαρχει ιδανικο....Σιγα σιγα "με το αυτι" θα καταλάβεις ποτε θελει αλλαγη ταχύτητας . Αν μουγριζει το αυτοκιητο ανεβάζουμε ταχυτητα και αν νεταρει κατεβάζουμε αλλα είναι πολύ γενικα αυτά . Μπορει σε ισιωμα με 60-70 να εχεις 5η αλλα σε ανηφορα σιγουρα πιο κατω. Ενας γενικο κανονας είναι ότι τις κατηφορες τις κατεβαίνουμε με ότι ταχυτητα θα ανεβαίναμε την ιδια ανηφορα . Και κατι άλλο ...ΠΟΤΕ νεκρα στο κιβωτιο . Ακομα και κακη χρηση να εκανες δεν δικαιλογειται να σκληρηνε ο συμπλέκτης σε δυο εβδομάδες . 3
Zaknafein Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Όπως τα λέει ο κύριος Γιάννης... Θα το συνηθίσεις γρήγορα. Πιο πολύ προσοχή δώσε στο να κάνεις σωστά τις αλλαγές και να μην αφήνεις το πόδι σου στον συμπλέκτη μετά την αλλάγη, δεν χρειάζεται να κοιτάς το στροφόμετρο. Και εννοείται υπομονή μέχρι να πάρεις το δίπλωμα στα χέρια σου, γιατί σε οποιαδήποτε στραβή, δεν καλύπτεσαι ακόμα κι αν φταίει ο άλλος. 1
the other one Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Και κατι άλλο ...ΠΟΤΕ νεκρα στο κιβωτιο . γιατί έτσι; αν είσαι σε καμιά χαλαρή κατηφόρα σε κάνα επαρχιακό δρόμο δε σου σώνει καύσιμο;
Moderators Spect~ Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 γιατί έτσι; αν είσαι σε καμιά χαλαρή κατηφόρα σε κάνα επαρχιακό δρόμο δε σου σώνει καύσιμο; Ειναι θεμα ασφαλειας οχι οικονομιας, πηγαινοντας με νεκρα δεν κοντρολαρεις το αμαξι 3
the other one Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 αν προχωράς με το συμπλέκτη σανιδωμένο ( όπου είναι πιο αμεσο να βάλεις ταχύτητα αν χρειαστεί ) είναι το ίδιο σαν να έχεις νεκρά ή φθείρεται ο δίσκος;
doctorkostis Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 γιατί έτσι; αν είσαι σε καμιά χαλαρή κατηφόρα σε κάνα επαρχιακό δρόμο δε σου σώνει καύσιμο; Όχι, ειδικά αν μιλάμε για αυτοκίνητο μετά το 2000. Το ρελαντί καίει, αν βάλεις ταχύτητα και είσαι χωρίς γκάζι στην κατηφόρα η παροχή καυσίμου κόβεται και ο κινητήρας δεν καίει καύσιμο. Το trip computer αν έχεις, θα γράψει 0 lt/100km. 3
phanispal Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 γιατί έτσι; αν είσαι σε καμιά χαλαρή κατηφόρα σε κάνα επαρχιακό δρόμο δε σου σώνει καύσιμο; Νομίζω ότι ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ψεκάζεται καύσιμο όταν είσαι εν κινήσει με νεκρά, και ότι τελικά δε γλυτώνεις και πολλά. Αν συνυπολογίσεις και την ενδεχόμενη ασταθή συμπεριφορά του αμαξώματος όταν κινείσαι με νεκρά, θεωρώ πως είναι τραγικό να το κάνει κάποιος.
Moderators Spect~ Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Moderators Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 αν προχωράς με το συμπλέκτη σανιδωμένο ( όπου είναι πιο αμεσο να βάλεις ταχύτητα αν χρειαστεί ) είναι το ίδιο σαν να έχεις νεκρά ή φθείρεται ο δίσκος; υπαρχει φθορα (δεν μπορω να σου πω λεπτομερειες γιατι δεν το κατεχω το συγκεκριμενο αθλημα αλλα με σιγουρια λεω οτι υπαρχει φθορα). Οπως και να εχει παλι δεν κοντρολαρεις το αμαξι. Το αμαξι πρεπει παντα να εχει ταχυτητα μεσα
phanispal Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Καλησπέρα, Πρόσφατα αγόρασα ενα Fiat Grande pundo του 2009 με υγραέριο-βενζίνη. Επειδή δεν έχω πάρει το δίπλωμα ακόμα οδηγώ μαζί με τον πατέρα μου και μου λέει να αλλάζω ταχύτητες όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ο πατέρας σου εννοεί να αλλάζεις ταχύτητα σε λίγες στροφές, ή να εκτελείς όσο πιο γρήγορα την αλλαγή ταχύτητας, ανεξαρτήτως στροφών;
Postmort3m Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Να αλλάζω με λίγες στροφές, εκείνος πχ αλλάζει πιο γρήγορα από εμενα , πριν τις 2000 εκτος και αν ειναι ανηφόρα.. Επίσης μου λέει όταν πχ ανάψει το φανάρι και θέλω να σταματήσω να πατάω τον συμπλέκτη και φρενο.. Αλλα από ότι βλέπω λέτε ότι φθειρετε έτσι.. Ο πατέρας μου οδηγεί 20 χρονια αυτοκίνητο του 97 και έχει συνηθίσει και τα ξέρει αλλιώς.. Γιατί με τον δάσκαλο που έκανα μάθημα σε ένα Toyota Yaris δεν άλλαζα τόσο γρήγορα ταχύτητες και επιμένει να αλλάζω πολύ νωρίς (έτσι μου φαίνεται εμενα)Γενικώς εκείνος τον πατάει πολύ τον συμπλέκτη και έτσι μου λέει και εμενα και νομίζω ότι ειναι λάθος αυτό γιατί με τον δάσκαλο οδήγησης τα είχα μάθει τελείως διαφορετικά τα πραγματα και μου φαίνεται ότι υπερ φθειρεται και ο συμπλέκτης και ο μοχλος ταχυτητων
phanispal Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Πες του πατέρα σου ότι το ότι αλλάζει στις 1500 στροφές δε σημαίνει ότι κάνει οικονομία τελικά. Και ναι, του το λέει κάποιος που οδηγεί πολύ λιγότερα χρόνια από εκείνον. Έτσι να του πεις. Επίσης μου λέει όταν πχ ανάψει το φανάρι και θέλω να σταματήσω να πατάω τον συμπλέκτη και φρενο.. Εδώ δε σε κατάλαβα. Μιλάς για κόκκινο; Αν ναι, εννοεί να έχεις και ταχύτητα μέχρι να σταματήσεις εντελώς και μετά να βγάλεις την ταχύτητα; 1
NikosKallithea Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 γιατί έτσι; αν είσαι σε καμιά χαλαρή κατηφόρα σε κάνα επαρχιακό δρόμο δε σου σώνει καύσιμο; Παλι τα ιδια θα λεμε τα σύγχρονα αυτοκίνητα καταναλώνουν "0" βενζίνη με ταχύτητα στην κατηφορα, σε αντιθεση χωρις ταχύτητα εχουν μια μικρή κατανάλωση αυτή του ρελαντί
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Παλι τα ιδια θα λεμε τα σύγχρονα αυτοκίνητα καταναλώνουν "0" βενζίνη με ταχύτητα στην κατηφορα, σε αντιθεση χωρις ταχύτητα εχουν μια μικρή κατανάλωση αυτή του ρελαντί Θυμαμαι μια φορα πριν 6-7 χρονια με Honda Civic 1800 με αυτοματο κιβωτιο πολλαπλων σχεσεων κατηφοριζα απο Κοζανη προς Λαρισα και ο υπολογιστης (οσο αξιοπιστος μπορει να ηταν) μου ειχε δειξει μεση καταναλωση 4,7 λιτρα ....Μετα βεβαια ανεβηκε .
Joshua21 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2017 Θυμαμαι μια φορα πριν 6-7 χρονια με Honda Civic 1800 με αυτοματο κιβωτιο πολλαπλων σχεσεων κατηφοριζα απο Κοζανη προς Λαρισα και ο υπολογιστης (οσο αξιοπιστος μπορει να ηταν) μου ειχε δειξει μεση καταναλωση 4,7 λιτρα ....Μετα βεβαια ανεβηκε . Η στιγμιαία κατανάλωση και μόνο θα μπορούσε να σου δείξει αν έκαιγε καύσιμο εκείνη τη στιγμή, η μέση κατανάλωση δείχνει άλλο πράγμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα