Προς το περιεχόμενο

Από τον Elon Musk oι πρώτες παραδόσεις του Model 3 της Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε σεις μην είστε καρμίριδες.

 

Εσύ από αυτά που γράφω κατάλαβες ότι προσπαθώ να πίσω κάποιον να αγοράσει tesla στην Ελλάδα;

Προφανώς και όχι.

 

Αλλά μην ανησυχείς, σε λίγα χρόνια θα βάλει supercharger και στην Ελλάδα η tesla. Ήδη αν δεις στον ιστότοπό της έχει προγραμματισμένα μερικά. Σε 5-10 χρόνια θα είναι δεκάδες αν όχι εκατοντάδες και στην Ελλάδα.

 

 

https://electrek.co/2016/11/01/tesla-battery-degradation/

 

Μερικά στοιχεία δείχνουν πάντως το αντίθετο από αυτό που φαίνεται με την πρώτη ματιά λογικό. Καλύτερα φαίνεται να τα πάνε οι μπαταρίες της tesla φορτίζονται τακτικά με ταχυφόρτιση παρά αυτές που δεν ταχυφορτίζονται ποτέ.

 

Κουβέντα κάνουμε. Και εμένα μου αρέσουν τα ηλεκτρικά, αλλά προσωπικά δεν τα βλέπω βιώσιμα για μαζική χρήση (τα full plug-in electrics) για πολλούς και διάφορους λόγους. Τουλάχιστο όχι στα επόμενα 20 χρόνια.

Tο μέλλον θεωρώ πως θα είναι αυτοκίνητα του στυλ Mclaren P1.

 

Φορτηγά έχει πολλά χρόνια που αναπτύσσονται στην Ευρώπη, σε συνεργασία με εταιρείες μεταφορών σε πραγματικές συνθήκες. Απλώς δεν κάνουν πανηγύρια όπως το USA για να τραβήξουν shareholders. Υπάρχει και thread εδώ στο Ινσομνια κάπου. Προσωπικά πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να γίνουν ηλεκτρικά τα φορτηγά, και μετά τα ΙΧ, αφού δοκιμαστουν και λυθούν τα προβλήματα. Όχι το ανάποδο!

 

Τωρά για το Link, χρησιμοποιεί δεδομένα, από το spreadsheet που σου παρέθεσα, το οποίο είναι πλήρως αναξιόπιστο για τέτοιου είδους αποτελέσματα, λόγο του μικρού πληθυσμού. Ειδικά για πάνω από 150Κ, που είναι 50 δεδομένα από 5-6 αυτοκίνητα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1. Οκ δεκτό, έκανα μέσο όρο των αποτελεσμάτων σε excel και μου εβγαλε 214. Δεν θα τα χαλάσουμε, μικρή η διαφορά.

 

2. Το αν σε κλέβει ο βενζινάς δεν είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Δικό μας ευαγγέλιο είναι και μάλιστα τακτικότατο!

 

Επίσης ο λόγος που σου είπα για ακριβό πετρέλαιο είναι διότι το ρεύμα είναι ένα, αγνό και καθαρό. Αν θες να πετύχεις κάτι αντίστοιχο σε πετρέλαιο πρέπει να υπολογίσεις το ακριβότερο για να είσαι δίκαιος στις μετρήσεις σου. Μπορεί σε έναν που κάνει 10.000 χλμ να μην μετράει, αλλά σε ένα επαγγελματία που θα καταλήξει να κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χλμ είναι βασικός παράγοντας.

 

3. Ανέφερα το φθηνότερο κόστος γιατί το αντιστοίχισα με το φθηνότερο μοντέλο.

 

Τα service είναι ακριβά 1ον για να αντιστοιχούν στην τιμή του αυτοκινήτου και 2ον γιατί η καινούρια τεχνολογία είναι ως γνωστόν πιο ακριβή και απευθύνεται στους λίγους που την πληρώνουν ακριβά. Να είσαι σίγουρος ότι το model 3 θα έχει το μισό κόστος και το επόμενο ακόμα πιο χαμηλά.

 

Άλλο το κόστος να έχεις service centers σε όλο το κόσμο για 50.000 ή 200.000 αυτοκίνητα και άλλο για μερικά εκατομμύρια αυτοκίνητα.

 

Αυτό για το ακριβό Service στο λέω από γνωστούς μου που ξέρω πως τα γκαράζ που θα δικαιούνται να επιδιορθώνουν ηλεκτρικά - υβριδικά, θα θέλουν άδειες και τεράστια έξοδα. Τωρά μην ξεχνάς ότι η Tesla είναι μόνη της και πρέπει να κρατά τα κόστη του πελάτη χαμηλά, ακόμα και με χασούρα.

 

Επίσης γνωρίζω πως και οι πυροσβεστικές - ομάδες απεγκλωβισμού από τροχαία κλπ, έχουν τεράστιο πρόβλημα γιατί δεν υπάρχουν standarts στις καλωδιώσεις και στις θέσεις των μπαταριών, οπότε σε περίπτωση ατυχήματος δεν μπορούν να κόβουν άφοβα λαμαρίνες κλπ για να σε βγάλουν.

 

Υπάρχουν γενικά πολλά άλυτα προβλήματα γύρω από τα ηλεκτρικά. Δεν είναι μόνο το οι μπαταρίες και το πως θα φορτίζονται που νομίζουν οι περισσότεροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κουβέντα κάνουμε. Και εμένα μου αρέσουν τα ηλεκτρικά, αλλά προσωπικά δεν τα βλέπω βιώσιμα για μαζική χρήση (τα full plug-in electrics) για πολλούς και διάφορους λόγους. Τουλάχιστο όχι στα επόμενα 20 χρόνια.

 

 

Πάντως ΌΛΟΙ οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς από την ώρα που έκανε τον χαμό η tesla στην παρουσίαση του model 3 την άνοιξη του 2016 (400.000 παραγγελίες μέσα σε λίγες εβδομάδες για αυτοκίνητο που δεν είχε ολοκληρωθεί καν το design του) έχουν κάνει στροφή στην ηλεκτροκόνηση και έχουν αρχίσει και ρίχνουν δις για να τα εξελίξουν.

 

Μάλιστα ορισμένοι έχουν ήδη προαναγγείλει και το πότε θα καταργήσουν τα συμβατικά αυτοκίνητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ΌΛΟΙ οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς από την ώρα που έκανε τον χαμό η tesla στην παρουσίαση του model 3 την άνοιξη του 2016 (400.000 παραγγελίες μέσα σε λίγες εβδομάδες για αυτοκίνητο που δεν είχε ολοκληρωθεί καν το design του) έχουν κάνει στροφή στην ηλεκτροκόνηση και έχουν αρχίσει και ρίχνουν δις για να τα εξελίξουν.

 

Μάλιστα ορισμένοι έχουν ήδη προαναγγείλει και το πότε θα καταργήσουν τα συμβατικά αυτοκίνητα.

 

Κράτα μικρό καλάθι σε αυτό, γιατί οι πολιτικοί ανακοινώνουν ότι θα καταργηθούν άμεσα, θα φύγουν τα diesel από τις πόλεις κλπ κλπ.  Η ραχοκοκοκαλία της αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι τα συμβατικά και μετά τα hybrids, για πολλά χρόνια.

Π.χ το Volvo V40 D3, 150 bhp κάνει λιγότερο από 4l/100 km. Αν το υποβοηθήσεις μελλοντικά με ένα hybrid πέφτει άνετα στα 2.5-3. Γιατί να πας μετά σε full plug-in ηλεκτρικά?

 

Εγώ προσωπικά είμαι περίεργος να δω πως θα πάει το πείραμα tesla. Μακάρι να βγεί, αλλά αμφιβάλλω. Και δυστυχώς εάν αποτύχει (για οποιοδήποτε λόγο - πολιτικούς κλπ) θα είναι το τέλος των ηλεκτρικών για πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν ταξί που δουλεύουν μόνο 16 ώρες τη μέρα. Δεν είναι όλα τα οχήματα 24ωρα. Πάντως αν ήμουν Βαρδινογιάννης θα ήμουν περήφανος κ γεμάτος αυτοπεποίθηση που δε θέλουν να ξεκολλήσουν οι Έλληνες από τις βρωμο-ΜΕΚ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Link.png Site: Volvo'sElectric Car Strategy Is Being Badly Misrepresented

 

Ελαφρά Hybrids θα βγάζει βασικά για να πιάσει τα EURO 7, και την αγορά της κίνας. 'Οπως είπα πριν. Υποβοηθάς τις ήδη high efficient ICE (με ένα ηλεκτροκινητήρα των 48 volts στην συγκεκριμένη περίπτωση), και έχεις μια πάρα πολυ καλή κατανάλωση, χωρίς τα προβλήματα των Full electric

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά κουλά σχολια διαβάσαμε και σε ακομα μια ειδηση στο insomnia (νικητής με διαφορά το "το ηλεκτρικο αυτοκινητο θα σκοτώνει τα παιδακια στην πτολεμαιδα", λολ).

Τελοσπάντων, μου κανει εντύπωση που κανενας από όσους νιωθουν την ανάγκη να θαψουν το ηλ. αυτοκινητο δεν ανέφερε το ΜΟΝΟ πραγματικό του μειονεκτημα.

Το ότι θα σκοτώσει μέσα σε λίγα χρόνια ένα ολόκληρο δίκτυο εργασιών που βασίζονται στο παραδοσιακο αυτοκίνητο. Αναλώσιμα, μεταφορές και πωληση καυσίμων, το συνεργειο της γειτονίας, όλα πάνε. Εισοδημα που εξασφάλιζε μεγαλο μέρος της μεσαιας ταξης πλέον θα πηγαίνει κατευθείαν στον κολοσσό που θα σου πουλα το αυτοκινητο γκατζετ και θα σου παρεχει μονο αυτος σερβις και τα οποια αναλώσιμα (ακομα και ενεργεια). 

Σημαντικο πρόβλημα που έρχεται να προστεθει στην ευρεια τάση εξαφάνισης δουλειών μικρομεσαιας εξειδικευσης από τις οποίες "κινείται" μια οικονομια.

 

Γενικα η τάση παντου ειναι: φθηνοτερη, ευκολοτερη, καλύτερη ζωη λογω των τεχνολογικων αλμάτων, λιγοτερες δουλειες, εισόδημα και αυξηση των ανισοτήτων παράλληλα για τον ιδιο λόγο.

 

Δειτε τα πραγματικα προβλήματα (προκλήσεις περισσοτερο) καταματα ωστε να πιεστουν οι ελιτ προς συγκεκριμενες κατευθύνσεις και αφήστε την φρουδα ελπίδα πως η εξέλιξη θα σταματησει για να την προλάβετε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Tesla μέχρι τώρα:

Model S

Model 3

Model X

S3X!

 

Πάντως, θα ξεβρομισουν οι πόλεις από το καυσαέριο και το θόρυβο!

Ακόμα αμφιβάλλετε ότι δε θα γίνουν όλα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά?

Η Ινδία από 2030 μόνο ηλεκτρικά: http://money.cnn.com/2017/06/03/technology/future/india-electric-cars/index.html

 

Audi, BMW, Mercedes τρέχουν και δε φτάνουν, να φτάσουν την τεχνολογία Tesla.

 

H BMW έκανε μέχρι και τρομακτική παρουσίαση στους υπαλλήλους της για να τους ταρακουνήσει:

 

https://electrek.co/2017/04/26/bmw-fear-tesla-rally-employees-ev-revolution/

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει οι φωστήρες του insomnia αποφάνθηκαν. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι για πέταμα. Ας ενημερώσει κάποιος τον Musk και τις αυτοκινητοβιομηχανίες και πάμε παρακάτω. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το άλλο που το πας;

 

Θα χάσουν το γνωστό επιχείρημα οι καπνιστές:

άσε μας ρε φιλαρακο, εγώ σου φταίω, όχι ότι όλη μέρα είσαι μέσα στο ντουμανι των αυτοκινήτων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει οι φωστήρες του insomnia αποφάνθηκαν. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι για πέταμα. Ας ενημερώσει κάποιος τον Musk και τις αυτοκινητοβιομηχανίες και πάμε παρακάτω. 

 

Τώρα συντάσσω ένα e-mail με link του τοπικ από google translate. Αν τυχόν και το διαβάσει η γραμματέας και το προωθήσει στον Musk (λέμε τώρα...) θα του φτιάξει τη διάθεση. Γατάκια Αμερικανάκια και κουτοφραγκάκια που θέλετε και ηλεκτροκίνητα. Εδώ ΡΕ! Ελλαδάρα σταθερή τεχνολογία! ΜΕΚ! Εγγύηση. Το επόμενο βήμα είναι η ατμομηχανή! Σιγουριά 200%. Ούτε προβλήματα με ηλεκτρονικά ούτε τίποτα!

 

Για να πω την πικρή αλήθεια όμως, με χαλάει η νοοτροπία του γκάτζετ που αντικαθιστούνται όλα από μια οθόνη στο Μοδελ 3, άλλα όλο και κάποια άλλη εταιρία θα βγεί λιγότερο φουτουριστική και πιο φθηνή με knobs.

 

Μέχρι τότε θα πάω να αλλάξω τη μοτοσυκλέτα μου που είναι injection γιατί το καρμπυρατέρ "είναι καλύτερο και μπορείς να βάλεις χέρι". Θα πάρω δίχρονη να σου πω την αλήθεια!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το ότι θα σκοτώσει μέσα σε λίγα χρόνια ένα ολόκληρο δίκτυο εργασιών που βασίζονται στο παραδοσιακο αυτοκίνητο. Αναλώσιμα, μεταφορές και πωληση καυσίμων, το συνεργειο της γειτονίας, όλα πάνε. Εισοδημα που εξασφάλιζε μεγαλο μέρος της μεσαιας ταξης πλέον θα πηγαίνει κατευθείαν στον κολοσσό που θα σου πουλα το αυτοκινητο γκατζετ και θα σου παρεχει μονο αυτος σερβις και τα οποια αναλώσιμα (ακομα και ενεργεια). 

Σημαντικο πρόβλημα που έρχεται να προστεθει στην ευρεια τάση εξαφάνισης δουλειών μικρομεσαιας εξειδικευσης από τις οποίες "κινείται" μια οικονομια.

 

 

 

Αυτά τα "προβλήματα" τα συζητάμε 100 χρόνια τώρα.

Από όταν έχασαν τις δουλειές τους οι αμαξάδες και οι πεταλωτές.

 

Σε ένα βαθμό θα συμφωνούσα μαζί σου, αν και εγώ δεν θα το ονόμαζα πρόβλημα αλλά αναγκαία εξέλιξη.

 

Στην περίπτωση όμως του αυτοκινήτου που κάνεις ΤΑΜΑ για να πετύχεις έναν μηχανικό να μην σε κλέβει (και αν δεν σε κλέβει στην αρχή ΣΙΓΟΥΡΑ κάποια στιγμή θα σε κλέψει) θα διαφωνήσω 100%. Καλύτερα ένα κλειστό κύκλωμα που θα είναι 100% ελεγχόμενο.

Και μερικές φορές το κλέψιμο είναι το μικρότερο πρόβλημα.

Δεν σου κάνουν και σωστή δουλειά.

 

Πάντως σε κάθε περίπτωση δεν θα καταργηθεί ΟΛΟΚΛΗΡΟ το δίκτυο εργασιών.

Φαντάζομαι ότι λάστιχα θα μπορείς να αλλάζεις και στα σημερινά συνεργεία.

Ίσως και τα φανοποιεία θα έχουν λόγω ύπαρξης.

Όπως επίσης και οι μόντες κλπ. Κατά καιρούς βγαίνουν ως είδηση πολλές τροποποιήσεις στην εμφάνιση των tesla από επαγγελματίες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο μόνο που διαφωνώ με τους υποστηρικτές είναι ότι τα ηλεκτρικά θα χρειάζονται μόνο λάστιχα για τις ρόδες και τους υαλοκαθαριστήρες.

 

Θα χρειάζονται αρκετά παραπάνω πράγματα.

Συντήρηση ανάρτησης, συντήρηση διεύθυνσης γενικότερα, πολύ προηγμένη συντήρηση ηλεκτρονικών, συστήματα ανάκτησης ενέργειας, διαχείρησης και ψύξης μπαταρίας, αλλαγή μπαταρίας όταν η αυτονομία θα πέφτει κτλ.

Κοινώς θα χρειάζονται servis κανονικότατα, απλά θα χαλάνε διαφορετικά πράγματα. 

Το κόστος συντήρησης θα είναι περίπου το ίδιο με το κόστος συντήρησης οχημάτων εσωτερικής καύσης αλλιώς δεν συμφέρει τις αυτοκινητοβιομηχανίες η εξέλιξη τέτοιων οχημάτων...

Το κόστος χρήσης θα είναι ανάλογο με το κόστος χρήσης υγρών καυσίμων γιατί αλλιώς χάνουν χρήματα οι εξαγωγείς υγρών καυσίμων, οι οποίοι και θα μετεξελιχθούν σε παραγωγούς και εξαγωγείς ρεύματος...

 

Τώρα αν αξίζει τον κόπο και γιατί όλοι περιμένουμε αμήν και πως την μετάβαση.

Για μένα αξίζει και παραξίζει.

 

Αρχικά μπορεί να μην είναι τόσο οικολογικό το κίνητρο αλλά πιστεύω πως με την συνεχή απέκταση των ΑΠΕ θα γίνει.

Δεν πιστεύω ότι η στενότητα των φυσικών πόρων θα οδηγήσει στην ηλεκτροκίνηση, αλλά η ίδια η λειτουργία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Κακά τα ψέματα η άμεσα διαθέσιμη ροπή η ήσυχη λειτουργία, οι μηδενικοί ρύποι και γενικότερα η απουσία βρωμιάς από τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα οδηγήσει κάποια στιγμή τα ηλεκτροκίνητα να πάρουν τα ινία.

Το βασικό είναι να γίνει η αρχή και μετά τα ηλεκτροκίνητα θα πάρουν την αγορά by storm.

Όπως πάνω κάτω το iphone άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούμε τα ηλεκτροκίνητα και πιθανόν η Tesla θα αλλάξει τον τρόπο που μετακινούμαστε.

Όταν θα γίνει αυτό όσοι κινούνται με μη ηλεκτροκίνητα θα είναι περίπου όσοι δεν χρησιμοποιούν σήμερα smartphones και τα βενζινοκίνητα και ντιζελοκίνητα θα μας φαίνονται σαν τον καρβουνιάρη ή σαν το σιδερωμα με σίδερο που δουλεύει με κάρβουνο.

 

Οι πόλεις θα γίνουν καθαρότερες, πολύ πιο ήσυχες και γενικά πιο ασφαλείς απο άποψης ατμόσφαιρας για να ζήσεις και να ζήσεις με ποιότητα... 

Επεξ/σία από yiannis_1
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...