Προς το περιεχόμενο

Από τον Elon Musk oι πρώτες παραδόσεις του Model 3 της Tesla


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι, αλλά δεν κάνω και συχνά 500.000 χλμ.

 

Ο φίλος που ρώταγε για αυτά τα χλμ προφανώς έχει υπόψη του ταξί ή γενικώς επαγγελματική χρήση. Κάτι μου λέει ότι τα ταξί αλλάζουν πιο συχνά σασμαν από εμένα και εσένα.

 

 

Παραδόξως τα πρώτα model s που δεν χρειάζονται service αλλάζουν τους ηλεκτροκινητήρες για πλάκα...

 

 

 

As many as two-thirds of the early Tesla Model S cars required drivetrain replacements within their first 60000 miles off the lot, according to data from Green Car Reports.

 

Αλλά τουλάχιστον δεν αλλάζουν σαζμάν... :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όχι, αλλά δεν κάνω και συχνά 500.000 χλμ.

 

Ο φίλος που ρώταγε για αυτά τα χλμ προφανώς έχει υπόψη του ταξί ή γενικώς επαγγελματική χρήση. Κάτι μου λέει ότι τα ταξί αλλάζουν πιο συχνά σασμαν από εμένα και εσένα.

Για ταξί ή παρόμοια επαγγελματική χρήση δεν νομίζω να βολεύει, μόνο και μόνο από τις ώρες που θα χάσεις φορτίζοντας το. 100 000 km, σημαίνει 330 ολονύχτιες φορτίσεις και άρα 330 χαμένες νύχτες, εάν δεν έχεις fast charge.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φουλ επικριτικοί οι φωστήρες του ινσομνια για τα ηλεκτροκίνητα χωρίς καν να έχουν οδηγήσει ένα οι ίδιοι. Η σκέψη μόνο ότι πόλεις σαν την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη να έχουν το μισο στόλο ιδιωτικών και επαγγελματικών ηλεκτροκίνητο, και να ανασαίνεις χωρίς τη βρώμα του diesel σας χαλάει; Ότι εκπομπές και να υπάρχουν θα είναι στην πτολεμαΐδα μακριά από τα αστικά κέντρα. ΤΟ λεγόμενο EE (energy elsewhere). Eιναι καλύτερο οι εκπομπές να παραμένουν συγκεντρωμένες εκεί που ήδη υπάρχει πρόβλημα, και αν υπάρξουν και ειδικά τιμολόγια δε θα υπάρχει η σπατάλη της μειωμένης ζήτησης τις νύχτες (που τα περισσότερα θα φορτίζουν) και ο σταθμός παραγωγής δε θα μολύνει άσκοπα. Και όσο αφορά το κόστος, ένας που έχει αυτόνομα φωτοβολταικά στο σπίτι του μπορεί άνετα να κινηθεί τσάμπα. (εννοόντας ότι δε θα πληρώνει γαμησιάτικα στη ΔΕΗ, ΕΡΤ για τη φόρτιση)

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φουλ επικριτικοί οι φωστήρες του ινσομνια για τα ηλεκτροκίνητα χωρίς καν να έχουν οδηγήσει ένα οι ίδιοι. Η σκέψη μόνο ότι πόλεις σαν την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη να έχουν το μισο στόλο ιδιωτικών και επαγγελματικών ηλεκτροκίνητο, και να ανασαίνεις χωρίς τη βρώμα του diesel σας χαλάει; Ότι εκπομπές και να υπάρχουν θα είναι στην πτολεμαΐδα μακριά από τα αστικά κέντρα. ΤΟ λεγόμενο EE (energy elsewhere). Eιναι καλύτερο οι εκπομπές να παραμένουν συγκεντρωμένες εκεί που ήδη υπάρχει πρόβλημα, και αν υπάρξουν και ειδικά τιμολόγια δε θα υπάρχει η σπατάλη της μειωμένης ζήτησης τις νύχτες (που τα περισσότερα θα φορτίζουν) και ο σταθμός παραγωγής δε θα μολύνει άσκοπα. Και όσο αφορά το κόστος, ένας που έχει αυτόνομα φωτοβολταικά στο σπίτι του μπορεί άνετα να κινηθεί τσάμπα. (εννοόντας ότι δε θα πληρώνει γαμησιάτικα στη ΔΕΗ, ΕΡΤ για τη φόρτιση)

Κάνε μια πράξη για το πόση έκταση σε φωτοβολταϊκά χρειάζεται το κάθε αυτοκίνητο για να είναι αυτόνομο (+ μπαταρίες) και έλα πες μου που θα τα εγκαταστήσει ο καθένας που μένει σε ένα διαμέρισμα 60 τετραγωνικά στο κέντρο της πόλης, και του αντιστοιχούν 5 τετραγωνικά στην ταράτσα.

 

Και δλδ πρέπει να διαλύσουμε την Πτολεμαΐδα, και την κάθε Πτολεμαΐδα, είτε με κάρβουνο, είτε καταστρέφοντας το τοπίο βάζοντας παντού φωτοβολταϊκά και φουφούρια για να έχουμε φτηνό ρεύμα και "καθαρό" αέρα στο κέντρο της πόλης? πάρε ένα σμαρτάκι για την πόλη, για να μην μολύνεις τον αέρα. + θα τριπλασιαστούν και οι χώροι στάθμευσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To model S, σύμφωνα με τους χρήστες του καταναλώνει περίπου 220Wh/km - 22Kwh/100 km

 

Ξέχασες να προσθέσεις ότι η απόδοση στη φόρτιση για τα ηλεκτρικά είναι στην καλύτερη 90%, λόγο απωλειών στον Inverter, ξέχασες να προσθέσεις το ghost drainage των μπαταριών, απώλειες θέρμανσης των μπαταριών τον χειμώνα, και ψύξης το καλοκαίρι, και ίσως περισσότερες απώλειες το καλοκαίρι στον καύσωνα λόγο αυξημένης θερμοκρασίας. 

 

.

.

 

Επίσης τα συνεργεία αυτοκινήτων και οι τεχνικοί πρέπει να έχουν γνώσεις και δίπλωμα για επιδιορθώσεις για αυτοκίνητα με υψηλή τάσης, εργαλεία για υψηλή τάση, βασικά όλο το συνεργείο πρέπει να είναι γειωμένο κλπ, και κατάλληλο για αυτοκίνητα με υψηλή τάση, οπότε ξεχνάς τα "φθηνά" έξοδα συνεργείου ακόμη και εάν δεν αλλάξουν τίποτα.

 

 

1) https://forums.tesla.com/de_AT/forum/forums/model-s-1-year-kwh-consumption

 

Αν εξαιρέσεις έναν που γράφει για μέσο όρο 350 wh/mi (218 wh/kw) οι υπόλοιποι κυμαίνονται από 260 wh/mi (162 wh/kw) έως 330 wh/mi (204 wh/kw).

Πιστεύω οι 20 kwh τα 100 ήταν παραπάνω από δίκαιο, αν όχι και τσιμπημένο.

 

2) Στα 10% απώλειες φόρτισης σου κάνω raise 10% κλέψιμο βενζινά + 10% για την καλύτερη ποιότητα πετρελαίου. Διότι με δεδομένο ότι το ρεύμα δεν έχει εύρος ποιότητας, τότε το δίκαιο είναι να το συγκρίνουμε με την καλύτερη ποιότητα καυσίμου. Και σίγουρα για τα 500.000 χλμ η ποιότητα καυσίμου παίζει σημαντικότατο ρόλο.

 

3) https://www.tesla.com/en_EU/support/maintenance-plans?redirect=no

 

Τα service του model s ξεκινάνε από 625 ευρώ το χρόνο + περίπου 700 ευρώ λάστιχα ανά 2 χρόνια = περίπου 1000 ευρώ το χρόνο. Για αυτοκίνητο των 80.000 ευρώ είναι πιστεύω πολύ καλά. Είναι σαν να δίνεις για ένα αυτοκίνητο των 15.000 ευρώ περίπου 200 ευρώ το χρόνο για service με λάστιχα.

 

Για να μην αρχίσω για τα "φθηνά" έξοδα συνεργείου που ΌΛΟΙ ξέρουμε πόσο ακριβά καταλήγουμε σε βάθος χρόνο να τα πληρώσουμε....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραδόξως τα πρώτα model s που δεν χρειάζονται service αλλάζουν τους ηλεκτροκινητήρες για πλάκα...

 

 

Αλλά τουλάχιστον δεν αλλάζουν σαζμάν... :rolleyes:

 

Καλό είναι να παραθέτεις και μια πηγή όταν γράφεις. Δεν σε αμφισβητώ αλλά δεν βοηθάει την συζήτηση.

 

Ότι καινούριο έχει και προβλήματα. Άλλωστε αυτό που παρέθεσες το λέει και μόνο του. Τα πρώτα model s. Μην ανησυχείς όμως, από το 2012 έχει αναλάβει επικεφαλής των κινητήρων ελληνικό μυαλό και τα έχει λύσει τα προβλήματα :P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φουλ επικριτικοί οι φωστήρες του ινσομνια για τα ηλεκτροκίνητα χωρίς καν να έχουν οδηγήσει ένα οι ίδιοι. Η σκέψη μόνο ότι πόλεις σαν την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη να έχουν το μισο στόλο ιδιωτικών και επαγγελματικών ηλεκτροκίνητο, και να ανασαίνεις χωρίς τη βρώμα του diesel σας χαλάει; Ότι εκπομπές και να υπάρχουν θα είναι στην πτολεμαΐδα μακριά από τα αστικά κέντρα. ΤΟ λεγόμενο EE (energy elsewhere). Eιναι καλύτερο οι εκπομπές να παραμένουν συγκεντρωμένες εκεί που ήδη υπάρχει πρόβλημα, και αν υπάρξουν και ειδικά τιμολόγια δε θα υπάρχει η σπατάλη της μειωμένης ζήτησης τις νύχτες (που τα περισσότερα θα φορτίζουν) και ο σταθμός παραγωγής δε θα μολύνει άσκοπα. Και όσο αφορά το κόστος, ένας που έχει αυτόνομα φωτοβολταικά στο σπίτι του μπορεί άνετα να κινηθεί τσάμπα. (εννοόντας ότι δε θα πληρώνει γαμησιάτικα στη ΔΕΗ, ΕΡΤ για τη φόρτιση)

 

 

Έχει πατήσει like η Πτολεμαίδα σε αυτό το κείμενο του Death Lord.

 

"Θερίζει" ο καρκίνος στην Πτολεμαΐδα: Σε ποσοστό 30,5% του πληθυσμού τα κρούσματα

 

Γιατί στα @@ μας οι άλλοι, εμείς να έχουμε καθαρό αέρα και ας πρόσεχαν εκείνοι να μην είχαν γεννηθεί/μεγαλώσει/whatever εκεί που έχει εργοστάσια ρεύματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ταξί ή παρόμοια επαγγελματική χρήση δεν νομίζω να βολεύει, μόνο και μόνο από τις ώρες που θα χάσεις φορτίζοντας το. 100 000 km, σημαίνει 330 ολονύχτιες φορτίσεις και άρα 330 χαμένες νύχτες, εάν δεν έχεις fast charge.

 

 

Τι εννοείς ολονύχτιες φορτίσεις και χαμένες νύχτες; 

Δεν είναι σαν τα βενζινάδικα που κρατάς την μάνικα!

 

Το βάζεις στην πρίζα και το πρωί είναι έτοιμο!

https://electrek.co/2017/07/29/tesla-model-3-production-specs-revealed/

 

Με μια απλή πρίζα, μια ώρα φόρτισης σου δίνει 37 μίλια δηλαδή περίπου 60 χλμ.

 

Ακόμα όμως και αν βιάζεσαι τότε μπορείς πολύ απλά να το φορτίσεις με ταχυφορτιστή. σε 20 λεπτά έχεις βάλει 45 kw, δηλαδή 300 χλμ με το model 3.

 

Ακόμα και ο επαγγελματίας ένα 20λεπτο ξεκούρασης το χρειάζεται!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι να παραθέτεις και μια πηγή όταν γράφεις. Δεν σε αμφισβητώ αλλά δεν βοηθάει την συζήτηση.

 

Ότι καινούριο έχει και προβλήματα. Άλλωστε αυτό που παρέθεσες το λέει και μόνο του. Τα πρώτα model s. Μην ανησυχείς όμως, από το 2012 έχει αναλάβει επικεφαλής των κινητήρων ελληνικό μυαλό και τα έχει λύσει τα προβλήματα :P

 

 

http://www.greencarreports.com/news/1093713_tesla-model-s-drive-unit-replacements-how-big-a-problem

 

http://www.greencarreports.com/news/1101153_two-thirds-of-earliest-tesla-drive-trains-to-fail-in-60000-miles-owner-data-suggests

 

https://transportevolved.com/2015/12/10/majority-of-early-tesla-model-s-cars-will-suffer-drivetrain-failure-after-60000-miles-data-suggests/

 

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/drive-unit-replacement-poll.29834/

 

http://www.greencarreports.com/news/1110075_life-with-tesla-model-s-replacing-the-drive-unit-aka-the-funny-noise

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Έχει πατήσει like η Πτολεμαίδα σε αυτό το κείμενο του Death Lord.

 

"Θερίζει" ο καρκίνος στην Πτολεμαΐδα: Σε ποσοστό 30,5% του πληθυσμού τα κρούσματα

 

Γιατί στα @@ μας οι άλλοι, εμείς να έχουμε καθαρό αέρα και ας πρόσεχαν εκείνοι να μην είχαν γεννηθεί/μεγαλώσει/whatever εκεί που έχει εργοστάσια ρεύματος.

 

Οι "άλλοι" που λες μένουν εκεί από επιλογή. Πριν να γίνουν οι αποξηράνσεις και οι βιομηχανικές ζώνες εκεί είχε κάτι χωριουδάκια. Ο πλυθησμός που μένει εκεί είναι λόγω σταθερής εργασίας με υψηλές απολαβές τις προηγούμενες δεκαετίες. Δηλαδή οι ίδιοι προτίμησαν τον καρκίνο αρκεί να δουλεύουν. Δε θέλετε φωτοβολταικά, δε θέλετε κάρβουνο, δε θέλετε ανεμογεννήτριες. Ε πάρτε ντήζελ, βενζίνη κ καρκίνο στις πόλεις τότε. Αμάν πια.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς ολονύχτιες φορτίσεις και χαμένες νύχτες; 

Δεν είναι σαν τα βενζινάδικα που κρατάς την μάνικα!

 

Το βάζεις στην πρίζα και το πρωί είναι έτοιμο!

https://electrek.co/2017/07/29/tesla-model-3-production-specs-revealed/

 

Με μια απλή πρίζα, μια ώρα φόρτισης σου δίνει 37 μίλια δηλαδή περίπου 60 χλμ.

 

Ακόμα όμως και αν βιάζεσαι τότε μπορείς πολύ απλά να το φορτίσεις με ταχυφορτιστή. σε 20 λεπτά έχεις βάλει 45 kw, δηλαδή 300 χλμ με το model 3.

 

Ακόμα και ο επαγγελματίας ένα 20λεπτο ξεκούρασης το χρειάζεται!

Συνεχώς με ταχυφορτιστή, ξέχνας την μπαταρία. + που υπάρχει ταχυφορτιστής εδώ? θα το αγοράσεις?  αρά + έξοδα. (για την συγκεκριμένη περίπτωση, όχι για ταξιτζή στη νέα Υόρκη)

 

Χαμένη νύχτα, εννοώ ότι το ταξί θα μπορούσε να δουλεύει (από δεύτερο ή τρίτο υπάλληλο) ενώ θα πρέπει να χάνει 6+ ώρες την ημέρα για φόρτισμα. Κάθε ώρα που δεν κινείται, είναι χαμένα έσοδα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις πηγές.

Από ότι διάβασα 1) η tesla έχει αντικαταστήσει όλους τους κινητήρες δωρεάν γιατί αναγνώρισε ότι είναι δικό της θέμα και 2) η κατάσταση πρέπει να είναι "κάθε χρόνο και καλύτερα".

 

Οπότε καλά πάνε τα πράγματα.

Φαντάζομαι για να πάνε από τις 75.000 πωλήσεις του 2016 στις 500.000 πωλήσεις το 2018 και στις 1.000.000 πωλήσεις το 2020 μάλλον τα προβλήματα αυτά θα τα έχουν λύσει γιατί αλλιώς θα φαλιρίσει αν αναγκαστεί να αλλάξει δωρεάν σημαντικό αριθμό από 2-2,5 εκ αυτοκίνητα που θα πουλήσει μέχρι το 2020.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) https://forums.tesla.com/de_AT/forum/forums/model-s-1-year-kwh-consumption

 

Αν εξαιρέσεις έναν που γράφει για μέσο όρο 350 wh/mi (218 wh/kw) οι υπόλοιποι κυμαίνονται από 260 wh/mi (162 wh/kw) έως 330 wh/mi (204 wh/kw).

Πιστεύω οι 20 kwh τα 100 ήταν παραπάνω από δίκαιο, αν όχι και τσιμπημένο.

 

2) Στα 10% απώλειες φόρτισης σου κάνω raise 10% κλέψιμο βενζινά + 10% για την καλύτερη ποιότητα πετρελαίου. Διότι με δεδομένο ότι το ρεύμα δεν έχει εύρος ποιότητας, τότε το δίκαιο είναι να το συγκρίνουμε με την καλύτερη ποιότητα καυσίμου. Και σίγουρα για τα 500.000 χλμ η ποιότητα καυσίμου παίζει σημαντικότατο ρόλο.

 

3) https://www.tesla.com/en_EU/support/maintenance-plans?redirect=no

 

Τα service του model s ξεκινάνε από 625 ευρώ το χρόνο + περίπου 700 ευρώ λάστιχα ανά 2 χρόνια = περίπου 1000 ευρώ το χρόνο. Για αυτοκίνητο των 80.000 ευρώ είναι πιστεύω πολύ καλά. Είναι σαν να δίνεις για ένα αυτοκίνητο των 15.000 ευρώ περίπου 200 ευρώ το χρόνο για service με λάστιχα.

 

Για να μην αρχίσω για τα "φθηνά" έξοδα συνεργείου που ΌΛΟΙ ξέρουμε πόσο ακριβά καταλήγουμε σε βάθος χρόνο να τα πληρώσουμε....

 

1. Για το milage από χρήστες tesla

https://docs.google.com/spreadsheets

/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg/edit#gid=1669966328

 

Και μην ξεχνάς ότι το milage στην αμερική είναι καλύτερο γιατί κάνουν πολλά μίλια σε highway.

 

2. Τωρά εάν σε κλέβει το βενζινάδικο είναι άλλου παπά ευαγγέλιο ή η ποιότητα βενζινης. Τα 7l/100km βγαίνει με βάσει τις πραγματικές συνθήκες άρα και με χάλια ποιότητα βενζίνης. Anw,  εγώ απλώς παρέθεσα και άλλα έξοδα που δεν ανάφερες.

 

3. Από! 625 ευρώ το χρόνο για service χωρίς να σου αλλάξουν υποτίθεται τπτ,  δεν τα λες και λίγα.  Το λάδι τουλάχιστο στοιχίζει και 15 ευρώ το λίτρο, και στα Premium αυτοκίνητα, σου χρεώνουν υποτίθεται και premium price ανταλλακτικά τα οποία εδώ δεν σου αλλάζουν.

 

Τα λάστιχα είναι κοινό έξοδο και στα δυο οπότε δεν παίζουν ιδιαίτερο έξοδο σε οποιαδήποτε κατηγορία αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχώς με ταχυφορτιστή, ξέχνας την μπαταρία. + που υπάρχει ταχυφορτιστής εδώ? θα το αγοράσεις?  αρά + έξοδα. (για την συγκεκριμένη περίπτωση, όχι για ταξιτζή στη νέα Υόρκη)

 

Χαμένη νύχτα, εννοώ ότι το ταξί θα μπορούσε να δουλεύει (από δεύτερο ή τρίτο υπάλληλο) ενώ θα πρέπει να χάνει 6+ ώρες την ημέρα για φόρτισμα. Κάθε ώρα που δεν κινείται, είναι χαμένα έσοδα!

 

Ρε σεις μην είστε καρμίριδες.

 

Εσύ από αυτά που γράφω κατάλαβες ότι προσπαθώ να πίσω κάποιον να αγοράσει tesla στην Ελλάδα;

Προφανώς και όχι.

 

Αλλά μην ανησυχείς, σε λίγα χρόνια θα βάλει supercharger και στην Ελλάδα η tesla. Ήδη αν δεις στον ιστότοπό της έχει προγραμματισμένα μερικά. Σε 5-10 χρόνια θα είναι δεκάδες αν όχι εκατοντάδες και στην Ελλάδα.

 

Όσον αφορά στο αν κάνουν κακό οι ταχυφορτίσεις, ένα θα σου πω.

Το Σεπτέμβριο η tesla θα παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτρικό της φορτηγό. Εικάζεται ότι θα έχει τουλάχιστον 400kwh μπαταρία. Προφανώς αυτοί θα το φορτίζουν ΜΟΝΟ με ταχυφόρτιση. Κάτι μου λέει ότι δεν θα κάνει μεγάλη ζημιά. Αλλιώς δεν θα έβγαζε φορτηγό η tesla για να την δυσφημούν οι φορτηγατζήδες σε λίγα χρόνια ότι οι μπαταρίες της δεν κάνουν για επαγγελματικά οχήματα.

 

https://electrek.co/2016/11/01/tesla-battery-degradation/

 

Μερικά στοιχεία δείχνουν πάντως το αντίθετο από αυτό που φαίνεται με την πρώτη ματιά λογικό. Καλύτερα φαίνεται να τα πάνε οι μπαταρίες της tesla φορτίζονται τακτικά με ταχυφόρτιση παρά αυτές που δεν ταχυφορτίζονται ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Για το milage από χρήστες tesla

https://docs.google.com/spreadsheets

/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg/edit#gid=1669966328

 

Και μην ξεχνάς ότι το milage στην αμερική είναι καλύτερο γιατί κάνουν πολλά μίλια σε highway.

 

2. Τωρά εάν σε κλέβει το βενζινάδικο είναι άλλου παπά ευαγγέλιο ή η ποιότητα βενζινης. Τα 7l/100km βγαίνει με βάσει τις πραγματικές συνθήκες άρα και με χάλια ποιότητα βενζίνης. Anw,  εγώ απλώς παρέθεσα και άλλα έξοδα που δεν ανάφερες.

 

3. Από! 625 ευρώ το χρόνο για service χωρίς να σου αλλάξουν υποτίθεται τπτ,  δεν τα λες και λίγα.  Το λάδι τουλάχιστο στοιχίζει και 15 ευρώ το λίτρο, και στα Premium αυτοκίνητα, σου χρεώνουν υποτίθεται και premium price ανταλλακτικά τα οποία εδώ δεν σου αλλάζουν.

 

Τα λάστιχα είναι κοινό έξοδο και στα δυο οπότε δεν παίζουν ιδιαίτερο έξοδο σε οποιαδήποτε κατηγορία αυτοκινήτου.

 

1. Οκ δεκτό, έκανα μέσο όρο των αποτελεσμάτων σε excel και μου εβγαλε 214. Δεν θα τα χαλάσουμε, μικρή η διαφορά.

 

2. Το αν σε κλέβει ο βενζινάς δεν είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Δικό μας ευαγγέλιο είναι και μάλιστα τακτικότατο!

 

Επίσης ο λόγος που σου είπα για ακριβό πετρέλαιο είναι διότι το ρεύμα είναι ένα, αγνό και καθαρό. Αν θες να πετύχεις κάτι αντίστοιχο σε πετρέλαιο πρέπει να υπολογίσεις το ακριβότερο για να είσαι δίκαιος στις μετρήσεις σου. Μπορεί σε έναν που κάνει 10.000 χλμ να μην μετράει, αλλά σε ένα επαγγελματία που θα καταλήξει να κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χλμ είναι βασικός παράγοντας.

 

3. Ανέφερα το φθηνότερο κόστος γιατί το αντιστοίχισα με το φθηνότερο μοντέλο.

 

Τα service είναι ακριβά 1ον για να αντιστοιχούν στην τιμή του αυτοκινήτου και 2ον γιατί η καινούρια τεχνολογία είναι ως γνωστόν πιο ακριβή και απευθύνεται στους λίγους που την πληρώνουν ακριβά. Να είσαι σίγουρος ότι το model 3 θα έχει το μισό κόστος και το επόμενο ακόμα πιο χαμηλά.

 

Άλλο το κόστος να έχεις service centers σε όλο το κόσμο για 50.000 ή 200.000 αυτοκίνητα και άλλο για μερικά εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...