Προς το περιεχόμενο

Intel Coffee Lake και Z370 chipset


Whitefanged

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σου πόσταρα αναλυτικά γραφήματα, αν δεν καταλαβαίνεις και τώρα τι λέω..Ο CPU δεν αλλάζει όπως βλέπεις, τα ίδια minimum βγάζει και στις δύο αναλύσεις. Το bottleneck όμως έχει μειωθεί σημαντικά, απέχει μονάχα 7-8FPS απ' τον 8700K σε 1440P έναντι στα ~30FPS που απέχει σε 1080P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ελάχιστες επιδόσεις της σίγουρα δεν θα είναι σωστές, το average frame-rate όμως θα είναι maxed ή σχεδόν maxed. Καμία σχέση με το πανηγύρι που θα δεις σε 1080/1440P. Δες στο συγκριτικό μου στο benchmark του GoW 4, πως συμπεριφέρεται το παιχνίδι με τον 3570Κ και πως με τον 8700Κ. Είναι πολύ απλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο CPU όσο ανεβαίνει η ανάλυση, πρέπει να τροφοδοτήσει λιγότερο ας πούμε έτσι μπακάλικα την GPU γιατί μια GPU(Σημερινή) δεν μπορεί να βαρέσει 100+FPS σε 4K. Σε 1080P όμως πες ότι μπορεί να αποδώσει 200FPS, ο CPU πρέπει να ιδρώσει αν δεν είναι ο κατάλληλος για να σου βγάλει αυτά τα νούμερα και αν στα βγάλει. Τα 60FPS(Average πάντα) όμως που μπορεί να αποδώσει πες σε 4Κ, μπορεί να τα σηκώσει ο CPU. Τα minimum όμως θα είναι τα ίδια σε ΟΛΕΣ τις αναλύσεις, αν ο CPU είναι bottleneck για την GPU. Ξαναλέω δες τα γραφήματα στο Gears of War 4 που έχω ποστάρει με τους 2 επεξεργαστές για να καταλάβεις τι λέω. Δείχνουν ακριβώς αυτά που λέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θεωρείς πως εργασίες που έχει να κάνει το CPU, μεταφέρονται στην GPU όσο αυξάνεις την ανάλυση;

 

 

 

Όπως το βλέπω εγώ, παίζοντας ένα παιχνίδι, που είναι σίγουρα απαιτητική εργασία, ο CPU εκτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες. Δεν έχει σημασία η ανάλυση. Απλώς όταν παίζεις σε πχ 1080p, η CPU δεν λειτουργεί στο μάξιμουμ και έτσι δημιουργείται η εντύπωση ότι υπάρχει bottleneck. Όταν όμως παίζεις σε 4Κ η κάρτα γραφικών καταβάλει περισσότερο κόπο και έτσι φαίνεται ότι λειτουργεί σε πλήρη ισχύ χωρίς να υπάρχει bottleneck.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αλλάζει κάτι στις εργασίες που εκτελεί η κάθε μονάδα. 

Όσο ανεβαίνει η ανάλυση τόσο αργεί η GPU να εκτελέσει έργο και προλαβαίνει η CPU να καλύψει το δικό της. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως το βλέπω εγώ, παίζοντας ένα παιχνίδι, που είναι σίγουρα απαιτητική εργασία, ο CPU εκτελεί συγκεκριμένες λειτουργίες. Δεν έχει σημασία η ανάλυση. Απλώς όταν παίζεις σε πχ 1080p, η CPU δεν λειτουργεί στο μάξιμουμ και έτσι δημιουργείται η εντύπωση ότι υπάρχει bottleneck. Όταν όμως παίζεις σε 4Κ η κάρτα γραφικών καταβάλει περισσότερο κόπο και έτσι φαίνεται ότι λειτουργεί σε πλήρη ισχύ χωρίς να υπάρχει bottleneck.

 

Δεν είναι εντύπωση, αν δεν είσαι μόνιμα στο 99% GPU usage, σε κόβει ο CPU ή σε ακραίες περιπτώσεις φταίει το API(Σαν περιοριστικός παράγοντας στην συγκεκριμένη σκηνή, π.χ. το DOOM σε αρκετά σημεία με OpenGL) ή ο driver. Γενικά το 'χεις πιάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο CPU όσο ανεβαίνει η ανάλυση, πρέπει να τροφοδοτήσει λιγότερο ας πούμε έτσι μπακάλικα την GPU γιατί μια GPU(Σημερινή) δεν μπορεί να βαρέσει 100+FPS σε 4K. Σε 1080P όμως πες ότι μπορεί να αποδώσει 200FPS, ο CPU πρέπει να ιδρώσει αν δεν είναι ο κατάλληλος για να σου βγάλει αυτά τα νούμερα και αν στα βγάλει. Τα 60FPS(Average πάντα) όμως που μπορεί να αποδώσει πες σε 4Κ, μπορεί να τα σηκώσει ο CPU. Τα minimum όμως θα είναι τα ίδια σε ΟΛΕΣ τις αναλύσεις, αν ο CPU είναι bottleneck για την GPU. Ξαναλέω δες τα γραφήματα στο Gears of War 4 που έχω ποστάρει με τους 2 επεξεργαστές για να καταλάβεις τι λέω. Δείχνουν ακριβώς αυτά που λέω.

Τι να δω από το γράφημα; Πως όσο αυξάνεις την ανάλυση, αυξάνεις τον φόρτο (GPU bound) στην κάρτα γραφικών, ή ότι πέφτουν οι επιδόσεις της κάρτας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι μειώνεται το CPU bottleneck. Δες πόσο ελαχιστοποιήθηκε η διαφορά μεταξύ 3570K και 8700K σε 1440P, το πιο πιθανό είναι σε 4Κ να βρίσκονται στα ίδια ακριβώς. Άρα αυξάνοντας την ανάλυση ή φορτώνοντας φίλτρα, μειώνεται το bottleneck ; Η απάντηση είναι ναι. Πιο απλά δεν εξηγείται.

 

 

 

i5-3570K:

 

1080P:

 

OeSE4Kk.jpg

b5M1D

 

1440P:

 

nIpD0Qr.jpg

 

i7-8700K:

 

1080P:

 

WpYZx2T.jpg

 

1440P:

 

9laLPwl.jpg

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε αδελφέ μου, το ότι αυξάνεται το GPU usage αυξάνοντας την ανάλυση, δεν σημαίνει ότι μειώνεται το Bottleneck. Σημαίνει ότι αυξάνεται το GPU usage σκέτο.

Το ότι αυξάνεται το GPU αλλάζοντας επεξεργαστή και αγοράζοντας έναν πιο γρήγορο, τότε μειώνεται το Bottleneck.
https://www.youtube.com/watch?v=btIKCHMc4Is

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άστο δεν καταλαβαίνεις ρε μαν..Αν σε 4K ένας 3570K έχει ίδιες επιδόσεις ακριβώς με τον 8700K, σημαίνει ότι εξακολουθεί να ρίχνει bottleneck ο 3570K ; Σε 1080/1440P ρίχνει όμως bottleneck αφού η κάρτα δεν αποδίδει το 100% της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε αδελφέ μου, το ότι αυξάνεται το GPU usage αυξάνοντας την ανάλυση, δεν σημαίνει ότι μειώνεται το Bottleneck. Σημαίνει ότι αυξάνεται το GPU usage σκέτο.

Το ότι αυξάνεται το GPU αλλάζοντας επεξεργαστή και αγοράζοντας έναν πιο γρήγορο, τότε μειώνεται το Bottleneck.

 

 

 

 

Αυτό πιστεύω και εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέλθετε και μην λέτε ό,τι να 'ναι. Θα φέρω άλλο παράδειγμα. Σε 1080P οι Ryzen με τους Intel έχουν σημαντικές διαφορές με μια 1080Ti. Αυτό σημαίνει ότι ο Ryzen αποτελεί bottleneck για την 1080Ti σε 1080P ανάλυση. Σε 4K όμως δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ Intel και AMD, άρα ο Ryzen ΔΕΝ αποτελεί bottleneck για την 1080Ti σε 4K, ακριβώς επειδή είναι τέρμα GPU bound το 4K.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...