adtakhs Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Pro 4 ή την killer αν θες το Wi-Fi. Και εγώ για pro4 έλεγα μιας και είναι κλειδωμένος . Στην Killer έλεγα μόνο για το ΑΤΧ. Δεν παίζει κάποιο θέμα με τις συγκεκριμένες έτσι ? . Οθόνη MG279Q. Ο Spartan πήγε νομίζω σε VA πάνελ και διάβασα καλά λόγια . Οχι για το συγκεκριμένο μονιτορ αλλά γενικά για VA vs IPS. Το θέμα είναι να περιμένω custom VEGA ή την φτηνότερη μαμά ?
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Η AOC είναι 32άρι 1440P. Για μένα fail, σε τόσες inches θες 4K. 1
adtakhs Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Η AOC είναι 32άρι 1440P. Για μένα fail, σε τόσες inches θες 4K. Λες ε. δεν εχω δει από κοντά να πω την αλήθεια. Θε πέσει μελέτη και η αγορά θα γίνει αρχές δεκέμβρη μάλλον από amazon.
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 23-24 inches = 1080P 27 inches = 1440P 32 inches = 4K Αυτά είναι τα sweet spot. 3
Heatspreader Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Τα games έχουν κάποια καρέ στόχο. Αν βγει ο στόχος που θέλει ο dev δεν έχει σημασία αν υπάρχει μπουκάλα από τη cpu. Το πολύ πολύ να βάλεις ένα DSR να μην κάθεται η κάρτα. Δεν ισχύει αυτό. Δεν μεταφέρεται το φορτίο από τη CPU στην GPU. Η AOC είναι 32άρι 1440P. Για μένα fail, σε τόσες inches θες 4K. 23-24 inches = 1080P 27 inches = 1440P 32 inches = 4K Αυτά είναι τα sweet spot. Έτσι ακριβώς. 1
strawman Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 εδιτ: Συγκρίνονται τα 100 καρέ "μπουκάλα" του 7700Κ σε moba με τα κάτω από 40 καρέ των FX σε Fallout 4 και άλλα παρόμοια; Nope, δεν συγκρινουμε επεξεργαστες. Απλα το παθος μερικων για το Intel vs AMD δεν τους αφηνει να δουν το point, το οποιο περναει πετωντας ξυστα απτο κεφαλι τους. Εγω συγκρινω την διαφορετικη νοοτροπια και μεταχειριση ορισμενων εδω μεσα οταν ριχνει μπουκαλι ενας AMD επεξεργαστης με εναν Intel. 1
james rod Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Όποιος έχει ασχοληθεί με wash dogs 2 πιθανότατα να είχε διαπιστώσει τεράστιο cpu usage ακόμα και στην αρχή του παιχνιδιού, όπου δεν υπάρχει καθόλου open world στοιχείο. Ανάλογα έχω δει και στο ξεκίνημα του Origins. Αν θεωρούμε τα virtual machines του denuvo αξιοποίηση του hw τότε ντάξει. Επίσης όποιος θεωρεί bottleneck το να μην αξιοποιούνται τα 16 θρεντς των ryzen, λες και το να γράφεις πολυνηματικό κώδικα είναι το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο, τότε θα αυτοκτονήσει μόλις δει τη "μπουκάλα" που ρίχνουν τα games σε έναν threadripper με τα διπλάσια cores. Πρέπει να καταλάβουμε ένα πράγμα. Δεν παραλληλίζονται όλα τα tasks εκ των πραγμάτων. Όσο και να σκούζουν μερικοί. Μην ξεχνάτε ότι η στροφή στο multi-core έγινε από τη στιγμή που τερμάτισε η κούρσα των Mhz κάπου στα μισά των 00s. Μέχρι τότε καμία εταιρεία δεν είχε σκεφτεί το multicore(εκτός από το HT που εισήχθη περισσότερο για multitasking), γιατί το να γράφεις μονονηματικό κώδικα είναι το δεδομένο. Είναι η βάση. Ο πολυνηματικός κώδικας είναι το δύσκολο(έως αδύνατο για κάποιες διεργασίες). Είναι να γελάς με ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν ότι ακόμα και στις προσομοιώσεις υπάρχουν αλυσίδες αλλληλεξαρτώμενων γεγονότων και δεν είναι υποχρεωμένοι οι νόμοι της λογικής να ακολουθούν το πλάνο της AMD "λογικής". αλλο multithreading os προγραμματισμος, αλλο ο παραλληλος κωδικας και αλλο το ilp που ενσωματωνει και αυτο παραλληλισμο εφοσον το datapath ειναι wider. μολις τα ξεχωρισεις στο κεφαλι σου θα ειναι καλυτερα για σενα και για ολους μας. επισης σε αλληλο εξαρτωμενες εντολες ο επεξεργαστης δεν στολαρει - οπως εξακολουθεις να πιστευεις - καθως υπαρχει το out of order execution. οι ιντελ τοσα χρονια - απο nehalem και μετα - αποδιδουν καλυτερα ακριβως γι' αυτο, γιατι εκμεταλλευονται τον multithreading κωδικα. αντε καληνυχτα! 2
Lecter D Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Λες ε. δεν εχω δει από κοντά να πω την αλήθεια. Θε πέσει μελέτη και η αγορά θα γίνει αρχές δεκέμβρη μάλλον από amazon. Η 32αρα που κοιτάς στα λεφτά της, ειδικά εξωτερικό που την πέτυχα στα 500 είναι τρομερή. Αυτά που σου λένε για 4k σε τέτοιες ίντσες με 144hz θα θελα πολύ να το δω σε πράξη, όπως επίσης να είναι σε 27 1440 σε καμία 40cm απόσταση και να βγάζουν τα μάτια τους από τα τόσο μικρά γράμματα που έχει. Μακάρι να έπαιζε η συγκεκριμένη σε καμία προσφορά τώρα με τα black....
Zaknafein Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Προσοχή με την Killer SLI, νομίζω ο Heatspreader ήταν που ανέφερε ότι πολλά μαγαζιά λένε AC (το μοντέλο με wifi) αλλά έχουν την απλή (χωρίς wifi δλδ). Γενικότερα για 8400 όποια και να πάρεις, δεν θα έχεις θέμα, ειδικά αν μείνεις με 2666 RAM. OT1: Μερικοί χάνουν το point για το "κράξιμο" και το bottleneck... αλλά όσο πλάκα και να έχει, υπάρχουν όρια, τα ξεπεράσατε. ΟΤ2: Τα 1440p σε 27" συνηθίζονται πολύ γρήγορα και για αποστάσεις μέχρι ~70-80εκ (τυπικό γραφείο δλδ) είναι μια χαρά. Για το θέμα VA vs IPS δεν υπάρχει "κανόνας", είναι θέμα panel περισσότερο και πως τα πάει σε θέματα ghosting/overshoot κτλ. 2
adtakhs Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Η 32αρα που κοιτάς στα λεφτά της, ειδικά εξωτερικό που την πέτυχα στα 500 είναι τρομερή. Αυτά που σου λένε για 4k σε τέτοιες ίντσες με 144hz θα θελα πολύ να το δω σε πράξη, όπως επίσης να είναι σε 27 1440 σε καμία 40cm απόσταση και να βγάζουν τα μάτια τους από τα τόσο μικρά γράμματα που έχει. Μακάρι να έπαιζε η συγκεκριμένη σε καμία προσφορά τώρα με τα black.... Κοίτα εγώ είμαι με 2 x 27άρες στα 1080p . Πριν ειχα 24" 1920x 1200 και μπορώ να πω πως η δεύτερη ήταν πολύ πιο κουραστική. Σε gaming όμως ίσως να είναι καλύτερο ένα δυνατό PPI . Το σύστημα πάει για gaming αποκλειστικά, για αυτό και ο 8400 , για αυτό η VEGA και το 144Hz free sync monitor.
Heatspreader Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Προσοχή με την Killer SLI, νομίζω ο Heatspreader ήταν που ανέφερε ότι πολλά μαγαζιά λένε AC (το μοντέλο με wifi) αλλά έχουν την απλή (χωρίς wifi δλδ). Γενικότερα για 8400 όποια και να πάρεις, δεν θα έχεις θέμα, ειδικά αν μείνεις με 2666 RAM. Ναι. Μάλιστα έριξα και αρνητική κριτική στο κατάστημα. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δεν ισχύει αυτό. Δεν μεταφέρεται το φορτίο από τη CPU στην GPU. Πως δεν μεταφέρεται ; Αφού είναι σαν να χρησιμοποιείς SSAA(Downsampling).
pirmen56 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 αλλο multithreading os προγραμματισμος, αλλο ο παραλληλος κωδικας και αλλο το ilp που ενσωματωνει και αυτο παραλληλισμο εφοσον το datapath ειναι wider. μολις τα ξεχωρισεις στο κεφαλι σου θα ειναι καλυτερα για σενα και για ολους μας. επισης σε αλληλο εξαρτωμενες εντολες ο επεξεργαστης δεν στολαρει - οπως εξακολουθεις να πιστευεις - καθως υπαρχει το out of order execution. οι ιντελ τοσα χρονια - απο nehalem και μετα - αποδιδουν καλυτερα ακριβως γι' αυτο, γιατι εκμεταλλευονται τον multithreading κωδικα. αντε καληνυχτα! ILP(instruction level parallelism) σημαίνει ότι μέσα σε κάποιο πρόγραμμα που καταλήγει σε ένα αποτέλεσμα, υπάρχουν ορισμένες(ή και καθόλου) ανεξάρτητες πράξεις οι οποίες θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν ταυτόχρονα. Το out of order execution είναι απλά μια τεχνολογία σε επίπεδο hw για να εκμεταλλευτείς το ILP(την ύπαρξη παραλληλίας με άλλα λόγια) ενός προγράμματος. Δεν είναι κάτι "άλλο". Και δεν έχουν όλα τα προγράμματα το ίδιο ILP. https://en.wikipedia.org/wiki/Instruction-level_parallelism How much ILP exists in programs is very application specific. In certain fields, such as graphics and scientific computing the amount can be very large. However, workloads such as cryptography may exhibit much less parallelism. Όλα εξαρτώνται από τον κώδικα που γράφεις. Δεν σπάει μια διεργασία σε άλλες ανεξάρτητες με το έτσι θέλω. Χαλαρά ένα πρόγραμμα μπορεί να έχει μηδενικό ILP. Τα ίντελ είναι/ήταν ταχύτερα για πολλούς λόγους(καλύτερο branch prediction, ταχύτερο front end, cache κτλ.)
zakailiou Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Η AOC είναι 32άρι 1440P. Για μένα fail, σε τόσες inches θες 4K. 1080p ppi @24' = 1440p ppi @32' ... Γιατί η μία είναι καλή και η άλλη όχι ?
Heatspreader Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2017 Το έχω πει δύο φορές, θα το πω και τρίτη.Το CPU είτε παίζεις σε ανάλυση 640x480, είτε παίζεις σε ανάλυση 3840 × 2160p έχει να πραγματοποιήσει τις ίδιες εργασίες. Όπως για παράδειγμα AI, το που βρίσκονται τα αντικείμενα, φυσική, κλπ. Μετά η GPU ντύνει αυτά τα αντικείμενα, κλπ. Ωραία μέχρι εδώ.Όταν δύο CPU σε ανάλυση 640x480 με την 1080Ti βγάζουν 80FPS και 250FPS και μετά βάλεις την ανάλυση σε 3840 × 2160p και τα FPS είναι 60 και 70 αντίστοιχα, δεν είναι επειδή μεταφέρθηκε το βάρος από το CPU στην GPU. Η κάρτα γραφικών γίνεται απλά περιοριστικός παράγοντας. Η κάρτα γραφικών δηλαδή έρχεται προς τα πίσω, αρχίζει και κόβει.Αν υπήρχε μεταφορά θα είχαμε Pentium 4 και απλά θα κάναμε SLI με 1080Ti παίζοντας σε 4Κ και θα είχαμε λύσει το πρόβλημα μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις