Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό είναι ψέμα, optimization υπάρχει απλά είναι high level και όχι low level όπως είναι στις κονσόλες. Αντί για μια κάρτα γραφικών κανεις target μια αρχιτεκτονική (Pascal/Vega/Polaris etc.). Οι περισσότεροι μεγάλοι devs απλά κοιτάνε να μπορεί να τρέξει το παιχνίδι στο πιο δημοφιλές hardware (1050/960/1060 και άντε καμια 580/570) και μετά κάνουν scale με αναλύσεις και framerate σε όλες τις υπόλοιπες. Το περισσότερο optimization σε low level επίπεδο πέφτει από μεριά Nvidia/AMD με driver support.

 

Αν με τον όρο high level εννοείς το API, δηλαδή το να γράψεις τον καλύτερο δυνατό κώδικα για κάρτες με dx11 υποστήριξη εν γένει τότε εντάξει.

Μετά η nvidia και η AMD μέσω των drivers θα φροντίσουν κάποια tasks να τα μετασχηματίσουν ώστε να τρέχουν καλύτερα στις κάρτες τους(ή ακόμα και να διορθώσουν σφλάματα-glitches κλπ). Καμία σχέση όμως με αυτό που γίνεται στις κονσόλες.

Καθόλου τυχαία το dx12 διαφημίστηκε ως το API που θα επέτρεπε για πρώτη φορά " closer to the metal" κώδικα.

 

Για να καταλάβει άνθρωπος τι εστί έστω και high level optimization πρέπει να δει το "Agni's philosophy demo" που έτρεχε real-time σε gtx 680. Mετά να το συγκρίνει με τις περισσότερες πατσαβούρες του σήμερα που ζορίζουν συντριπτικά ανώτερες κάρτες. Γιατί δεν είναι τίποτε άλλο από μαξαρισμένα console ports. Και εξαιτίας αυτού οριακές βελτιώσεις στη σκίαση κ.α. ζητάνε δυσανάλογα πολλά.

 

Να το ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφέρομαι στο artwork αλλά καθαρά στην τεχνολογία αυτού του demo.

 

Οχι ρε παιδια, δεν γινεται με το που μπουκωσε το 1 core του 7700κ(και στα 4.8 κιολας) κατευθειαν να ψαξουμε να βρουμε την αιτια η οποια ειναι το ποταπο βρωμοπαιχνιδο που τολμησε να ζορισει τον "πριγκηπα" μας....  Αλλά.... οταν ζοριζοτανε ο χ amd  και βογγαγε  το ενα core, εκει κατευθειαν τον σταυρωναμε και ηταν ο τρισκαταρατος, ο εξ απο' δω, ο ουστ σαπιλα και στα σκ@τα!

 

 

Οι προγραμματιστές βλέπουν τι υπάρχει στην αγορά και το εκμεταλλεύονται όσο καλύτερα γίνεται βάσει και των δικών τους ικανοτήτων.

Ας πούμε ότι δεν έχουν ικανότητα ή το χρόνο(=χρήμα) για να γράψουν πολυνηματικό κώδικα(ναι παίζει αυτό πάρα πολύ), ούτε έχουν την AMD από πίσω να τσοντάρει λεφτά για παιχνίδια tech demo(παίζει και αυτό).

Βλέπουν λοιπόν ότι τα ταχύτερα cpu σε single core είναι τα kaby lake. Αν γράψουν κώδικα που δεν τον σηκώνει ο kaby αυτό σημαίνει ότι απέτυχαν οι ίδιοι γιατί ο πελάτης απλά δεν βρίσκει κάτι καλύτερο για να σηκώσει το game τους. Αν όμως το game τρέχει αρκετά καλά σε έναν kaby/skylake/broadwell κτλ. του 150ευρου και παράλληλα πατώνει σε FX δεν σκοτίστηκαν αν εσύ θες να μείνεις με FX/nehalem/core2 για πάντα.

  • Like 1
Δημοσ.

Με την Asrock δεν έβγαλα άκρη σχετικά με το BIOS. Μου απαντούσαν από ένα σημείο και μετά σαν να μην διάβαζαν τα παλιά emails. Μου έλεγαν να κλείνω το ρεύμα πριν κάνω αλλαγή  γιατί τα Windows 10 μπαίνουν σε Sleep και κάτι τέτοια. Λες και αλλάζουμε κάρτες με το ρεύμα ανοιχτό. Ζώα όρθια. Bye bye Asrock.
Είπα χθες τα ξημερώματα να στείλω για πλάκα στην Palit το πρόβλημα μου. Τους έστειλα όλες μου τις συνομιλίες με την Asrock. Μετά από μερικές ώρες είχα απάντηση. Μου έστειλαν καινούριο BIOS για την κάρτα γραφικών. Το πέρασα, πέρασα και το τελευταίο BIOS της μητρικής και όλα κομπλέ.
Μόνο Palit από εδώ και πέρα. Δεν περίμενα τέτοια εξυπηρέτηση. Φοβεροί!

Την δεύτερη θέση δεν την αναβάθμισα. Έκανα μόνο την πρώτη. Κάποια στιγμή θα βάλω και στη δεύτερη το καινούριο.

 

Μου κάνει εντύπωση που δεν βρήκα BIOS στο techpowerup. Που μπορεί κάποιος να βρει αυτό το BIOS που μου έστειλαν; Κρυμμένο το είχαν;

 

Το email της Palit και πιο κάτω το δικό μου:
 

 

Dear customer

 

Thank you for the mail.

 

We provide the latest BIOS for you to try.

Please re-name the attached file from "BIOS.zip.png" to "BIOS.zip" and then unzip it.

It contains the latest BIOS (see below), update tool and instruction.

Please follow the instruction to update the graphic card BIOS.

 

Switch position-1 (default) –> M4000/E1620 –> N11900

Switch position-2 –> M4000/E1506 –> N11901

 

Palit GTX 1060 Super Jetstream 6GB has dual BIOS design. 

You can simple change to another BIOS by the switch in back of the graphic card. 

Important Notice: Reboot the system after switching BIOS is required.

 

 

Please kindly be notified.

Thanks.

 

Best regards

Palit Support
Palit Microsystem Ltd.
Website: http://www.palit.com

 

From: xxxxxxxx

Sent: Friday, November 24, 2017 11:23 AM

To: [email protected]

Subject: Palit Super Jetstream GTX 1060 6GB - Ζ370 incompatibility

 

 

Hello Palit,

 

I am writing to you because of an issue after the upgrade I made to my PC rig. I bought the Palit Super Jetstream at 15/09/2016.

*Previous Platform:
AMD FX 8320

Asrock 990FX Extreme 9 (latest BIOS 1.80)

16GB RAM Kingston 1600MHz Single Sided (4x4GB)

 

With this platform all was perfect. Then I upgraded to the following platform:

My system now:

CPU: 8700K

Mobo: Asrock Fatality Gaming K6 Z370
RAM: G.Skill TridentZ 3400MHz 2x8GB = 16GB (F4-3400C16D-16GTZ)

VGA: Palit GTX 1060 Super JetStream 6GB
Sata3_0: Samsung 840 EVO (latest firmware)

Sata3_1 Seagate 1TB 2.5”  (ST1000LM048-2E7172)

Sata3_2 Seagate 4TB 3.5” (ST4000DM004-2CV104)

Corsair H100i –  Noctua NF-F12

 

The issue is that, when I update the motherboard BIOS to 1.10 or 1.20, the PC can not POST with Fast Boot (error code 97). If I flash again the first BIOS release (1.00), all works good again.

I'm sorry to tire you, but I'm sending you a detailed information of what has happened and my conversation with Asrock.

 

Briefly the problem is the incompatibility of the BIOS of the graphics card with the new BIOSes of the motherboard.

I have tested other VGAs in my motherboard such as EVGA 1080Ti without problem and I have tested my VGA (Palit GTX 1060 Super JetStream 6GB) in another same platform with the same issue. I swap  the VGAs in the same systems and I have the same results.
I would like to ask you to take a look at the conversation I had with Asrock.

I'm sending you this information to help me out and if it is needed something from your company like a new VGA BIOS or something.

I am very unlucky. I fell in case of incompatibility between two devices.

Sorry for the inconvenience.

Thank you.

Nikolas Lxxxxxxxxxx


το bottleneck κανονικα σε cpu ή gpu εχει βγει κυριως για ακραιες περιπτωσεις,οχι να το χρησιμοποιουμε σε καθε ευκαιρια οπως γινεται σε forum οπως εδω.

Κανονικα οταν μιλαμε για bottleneck πρεπει να εννοουμε περιπτωσεις intel g4560 και gtx 1080ti ξερω γω.

Τωρα

πεταχτηκαν  παλι ορισμενοι και πεταξαν την σποντα τους για τους fx οι οποιοι μεχρι και απο ryzen 3 αποδιδουν χειροτερα....

 

Ακριβώς. Άλλο αυτό το CPU αποδίδει καλύτερα, και άλλο έχει Bottleneck. Χρησιμοποιείται κανονικά για ακραίες περιπτώσεις.

 

Φυσικά και ο Ryzen 3 είναι καλύτερος από τον FX.

 

Αυτό με την Intela έχει παραγίνει, κάθε εξάμηνο κυκλοφορούν καινούργια μοντέλα επεξεργαστών... :-(

Αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλεί; Σκοπός του χρήστη είναι να έχει ότι τελευταίο κυκλοφορεί ή να έχει τη δύναμη που χρειάζεται. Το ότι θα βγουν νέοι επεξεργαστές είναι καλό για τους μελλοντικούς αγοραστές. Όσοι έχουν ήδη δυνατά συστήματα, θα συνεχίσουν να τα έχουν. Δεν θα έρθει το φάντασμα της Intel να ρίξει τις επιδόσεις μας.

 

Αν με τον όρο high level εννοείς το API, δηλαδή το να γράψεις τον καλύτερο δυνατό κώδικα για κάρτες με dx11 υποστήριξη εν γένει τότε εντάξει.

Μετά η nvidia και η AMD μέσω των drivers θα φροντίσουν κάποια tasks να τα μετασχηματίσουν ώστε να τρέχουν καλύτερα στις κάρτες τους(ή ακόμα και να διορθώσουν σφλάματα-glitches κλπ). Καμία σχέση όμως με αυτό που γίνεται στις κονσόλες.

Καθόλου τυχαία το dx12 διαφημίστηκε ως το API που θα επέτρεπε για πρώτη φορά " closer to the metal" κώδικα.

 

Για να καταλάβει άνθρωπος τι εστί έστω και high level optimization πρέπει να δει το "Agni's philosophy demo" που έτρεχε real-time σε gtx 680. Mετά να το συγκρίνει με τις περισσότερες πατσαβούρες του σήμερα που ζορίζουν συντριπτικά ανώτερες κάρτες. Γιατί δεν είναι τίποτε άλλο από μαξαρισμένα console ports. Και εξαιτίας αυτού οριακές βελτιώσεις στη σκίαση κ.α. ζητάνε δυσανάλογα πολλά.

 

Να το ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφέρομαι στο artwork αλλά καθαρά στην τεχνολογία αυτού του demo.

 

 

Οι προγραμματιστές βλέπουν τι υπάρχει στην αγορά και το εκμεταλλεύονται όσο καλύτερα γίνεται βάσει και των δικών τους ικανοτήτων.

Ας πούμε ότι δεν έχουν ικανότητα ή το χρόνο(=χρήμα) για να γράψουν πολυνηματικό κώδικα(ναι παίζει αυτό πάρα πολύ), ούτε έχουν την AMD από πίσω να τσοντάρει λεφτά για παιχνίδια tech demo(παίζει και αυτό).

Βλέπουν λοιπόν ότι τα ταχύτερα cpu σε single core είναι τα kaby lake. Αν γράψουν κώδικα που δεν τον σηκώνει ο kaby αυτό σημαίνει ότι απέτυχαν οι ίδιοι γιατί ο πελάτης απλά δεν βρίσκει κάτι καλύτερο για να σηκώσει το game τους. Αν όμως το game τρέχει αρκετά καλά σε έναν kaby/skylake/broadwell κτλ. του 150ευρου και παράλληλα πατώνει σε FX δεν σκοτίστηκαν αν εσύ θες να μείνεις με FX/nehalem/core2 για πάντα.

Έτσι ακριβώς. Αυτό που έλεγα πάντα. Έχουμε τέρατα PC και απλά παίζουμε με υψηλότερο Frame Rate και μερικά Details παραπάνω, πάνω σε ίδια φιλοσοφία γραφικών όμως. Θα έπρεπε το PC Gaming να απέχει έτη φωτός από τις κονσόλες.

Δεν ήξερα για το συγκεκριμένο Demo. Εξαιρετικό!

Δημοσ.

Αν υπήρχε αντίστοιχο player base με 1080 Ti όπως το PS4 (60+ εκατομμύρια) θα έβλεπες τους publishers να βγάζουν games για τέτοιες κάρτες συγκεκριμένα. Από την στιγμή που δεν υπάρχει αυτό η όλη συζήτηση είναι ανούσια. Όλα τα PC παιχνίδια γίνονται optimized σύμφωνα με αυτό: http://store.steampowered.com/hwsurvey/videocard/

 

Στο survey βρήκανε λιγότερες 1070 + 1080 + 1080 Ti απ' ότι ο κόσμος έχει 1050. Τσάμπα γκρινιάζετε και χάνετε τον χρόνο σας για τα "console ports".

 

δεν γραφεται κωδικας για ξεχωριστες καρτες μονο για αρχιτεκτονικες. μετα ειναι θεμα της amd/nvidia με τους drivers το πως θα αποδωσει η καθε καρτα.

 

 

 

Οι προγραμματιστές βλέπουν τι υπάρχει στην αγορά και το εκμεταλλεύονται όσο καλύτερα γίνεται βάσει και των δικών τους ικανοτήτων.

Ας πούμε ότι δεν έχουν ικανότητα ή το χρόνο(=χρήμα) για να γράψουν πολυνηματικό κώδικα(ναι παίζει αυτό πάρα πολύ), ούτε έχουν την AMD από πίσω να τσοντάρει λεφτά για παιχνίδια tech demo(παίζει και αυτό).

Βλέπουν λοιπόν ότι τα ταχύτερα cpu σε single core είναι τα kaby lake. Αν γράψουν κώδικα που δεν τον σηκώνει ο kaby αυτό σημαίνει ότι απέτυχαν οι ίδιοι γιατί ο πελάτης απλά δεν βρίσκει κάτι καλύτερο για να σηκώσει το game τους. Αν όμως το game τρέχει αρκετά καλά σε έναν kaby/skylake/broadwell κτλ. του 150ευρου και παράλληλα πατώνει σε FX δεν σκοτίστηκαν αν εσύ θες να μείνεις με FX/nehalem/core2 για πάντα.

 

για πες μερικα παιχνιδια που δεν ειναι πολυνηματικα σημερα? τι εννοεις ακριβως με τον ορο μονο/πολυνηματικο? σε επιπεδο hw or sw?

 

βλεπουμε νεα cpu ι5 8650/8650κ αλλα και i3. επισης η ιντελ παιζει πολυ δυνατα πλεον στο mobile με 6/12 για workstation laptops και εκει η amd θα πρεπει να απαντησει δυνατα για να μη χασει το ματς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς. Άλλο αυτό το CPU αποδίδει καλύτερα, και άλλο έχει Bottleneck. Χρησιμοποιείται κανονικά για ακραίες περιπτώσεις.

 

Φυσικά και ο Ryzen 3 είναι καλύτερος από τον FX.

 

 

 

Το botlleneck δεν έχει να κάνει με το τι CPU κυκλοφορεί στην αγορά και αν υπάρχει ή δεν υπάρχει καλύτερο CPU .

 

Bottleneck είναι το να έχεις ένα συγκεκριμένο COMBO CPU-GPU και να βλέπεις στο Α, Β, Γ σενάριο για τον Α, Β, Γ λόγο να μην μπορεί να σου μπουστάρει την κάρτα.

 

Παλαιά που είχαμε μόνο 1 πυρήνα στο CPU , αυτομάτως και 100% CPU USAGE με κάρτα γραφικών στο 60-70-80% σήμαινε και Bottleneck από το CPU .

 

Σήμερα που έχουμε πολυπύρηνα bottleneck μπορεί να έχουμε ακόμα και αν το CPU δουλεύει στο 10-20-30 % αλλά το 1 core του πάει στο 100% ... και η εφαρμογή δεν βλέπει τους υπόλοιπους πυρήνες.

 

Το πόσο μπουκάλι ρίχνει στην κάρτα ο κάθε επεξεργαστής θα έχει να κάνει με το Single thread performance του  και όχι με το Σύνολο επεξεργαστικής ισχύος του Chip.

Σε αυτό στηρίχτηκε και η Intel τα τελευταία χρόνια .

 

Αν λοιπόν πάμε στα Intel και δούμε στο παραπάνω game το μπουκάλι που ρίχνουν στην κάρτα διάφορα intel cpu, θα δούμε πως

 

O XEON GOLD στα 2,5Ghz θα ρίχνεις μεγαλύτερο μπουκάλι από τον I5 7400  στα 3.0Ghz

Ο Ι5 7400 θα ρίχνεις μεγαλύτερο μπουκάλι από τον I5 8400

Ο 8400 θα  ρίχνει μεγαλύτερο μπουκάλι από τον I7 6700K

Ο Ι7 6700 θα ρίχνει μεγαλύτερο μπουκάλι από τον I3 7350K .

 

Αν όμως το πάμε σε επεξεργαστική ισχύ CPU

 

XEON GOLD >> I5 8400 > I7 6700K > I5 7400 > I3 7350K ....

 

Αρα σαπάκι ... δεν είναι ο Xeon Gold .....

 

Το γεγονός αυτό δείχνει πως τα απόλυτα νούμερα επεξεργαστικής ισχύος ΔΕΝ αντικατοπτρίζουν της απόδοση στο game, γιατί η ισχύς παρέχεται με άλλο τρόπο.

 

****Το γεγονός που εδώ αναφέρθηκε και έγινε 10 σελίδες θέμα είναι το ότι

 

Για έναν FX το να κάνει μπουκάλι στον 1 πυρήνα Single thread σενάρια, τον κάνει αδύναμο, άσχετα αν έχει άλλα 8 τέτοια που δεν δουλεύουν,

Για τον 7700K  το να κάνει μπουκάλι στον 1 πυρήνα σε Single Thread σενάρια, δεν τον κάνει αδύναμο, απλά το παιχνίδι δεν είναι για μέτρηση του CPU και τον αδικεί .

 

Sorry, αλλά μόνο εγώ βλέπω δυο μέτρα και δυο σταθμά σε αυτό το σκεπτικό ?

Είναι να τρελαίνεσαι ..

 

Οχι για το τι είναι ο κάθε επεξεργαστής και τι ισχύ έχει, αυτό δεν μας ενδιαφέρει. Οι FX είναι παρελθόν.

Το σκεπτικό ορισμένων σχολιάζουμε που κάνουν το άσπρο μαύρο.

 

Εδώ ορισμένοι πάνε να παραποιήσουν τον ορισμό του bottlencek και πάνε να δώσουν εντέχνως νέα διάσταση.

 

Οτι δηλαδή  Bottlencek δεν υπάρχει, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δυνατότερο SINGLE THREAD CPU στην αγορά ....

Χαχαχαχα. Είναι να γελάς με κάτι τέτοια ....

 

Από που μας ήρθε αυτός ο ορισμός και πως ???? Θα ξεχάσουμε και όσα ξέρουμε.

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 2
Δημοσ.

Όποιος έχει ασχοληθεί με wash dogs 2 πιθανότατα να είχε διαπιστώσει τεράστιο cpu usage ακόμα και στην αρχή του παιχνιδιού, όπου δεν υπάρχει καθόλου open world στοιχείο. Ανάλογα έχω δει και στο ξεκίνημα του Origins.

Αν θεωρούμε τα virtual machines του denuvo αξιοποίηση του hw τότε ντάξει.

 

Επίσης όποιος θεωρεί bottleneck το να μην αξιοποιούνται τα 16 θρεντς των ryzen, λες και το να γράφεις πολυνηματικό κώδικα είναι το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο, τότε θα αυτοκτονήσει μόλις δει τη "μπουκάλα" που ρίχνουν τα games σε έναν threadripper με τα διπλάσια cores.

 

Πρέπει να καταλάβουμε ένα πράγμα. Δεν παραλληλίζονται όλα τα tasks εκ των πραγμάτων. Όσο και να σκούζουν μερικοί. Μην ξεχνάτε ότι η στροφή στο multi-core έγινε από τη στιγμή που τερμάτισε η κούρσα των Mhz κάπου στα μισά των 00s. Μέχρι τότε καμία εταιρεία δεν είχε σκεφτεί το multicore(εκτός από το HT που εισήχθη περισσότερο για multitasking), γιατί το να γράφεις μονονηματικό κώδικα είναι το δεδομένο. Είναι η βάση. Ο πολυνηματικός κώδικας είναι το δύσκολο(έως αδύνατο για κάποιες διεργασίες).

 

Είναι να γελάς με ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν ότι ακόμα και στις προσομοιώσεις υπάρχουν αλυσίδες αλλληλεξαρτώμενων γεγονότων και δεν είναι υποχρεωμένοι οι νόμοι της λογικής να ακολουθούν το πλάνο της AMD "λογικής".

Δημοσ.

Είναι να γελάς με ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν ότι ακόμα και στις προσομοιώσεις υπάρχουν αλυσίδες αλλληλεξαρτώμενων γεγονότων και δεν είναι υποχρεωμένοι οι νόμοι της λογικής να ακολουθούν το πλάνο της AMD "λογικής".

Nα ξαναποσταρο την εικονα με το point και την κατευθυνση σου? Το αντιλαμβανεσαι οτι εισαι εντελως εκτος θεματος? Δεν επικρινει κανεις ουτε το αν γινεται να παραληλιστει ο κωδικας ουτε τιποτα. Τα 2 μετρα και 2 σταθμα εγω βλεπω και κραταω την κοιλια μου απο τα γελια. Οταν υπολειτουργει ο Intel επεξεργαστης και μπουκωνει η καρτα δεν ειναι bottleneck του επεξεργαστη αλλα φταιει το παιχνιδι, οταν υπολειτουργει ο AMD επεξεργαστης και μπουκωνει η καρτα ειναι bottleneck ο επεξεργαστης γιατι ειναι σαπιος. Αυτο εμαθα εγω περι bottleneck στις τελευταιες σελιδες. 

 

Αν σου κανω link ενα screenshot με R5 1600 + 1080ti με την GPU στο 70% τι θα πειτε ολοι? Μα οτι ο R5 μπουκαλιαζει την 1080ti, και ας ειναι με 20-30% usage. Αν ανεβασω ιδιο screenshot αλλα τωρα με 7700k τι θα γραψετε? Μα φυσικα οτι φταιει το game!! Εχει ξεφυγει η κατασταση.

  • Like 4
Δημοσ.

Υπολειτουργία λες τα 100 καρέ σε ένα game που ακούω για πρώτη φορά; Επειδή ο άλλος έχει 240Hz monitor και του κακοφαίνεται;

 

Δηλαδή, αν εσύ παίξεις κάποιο πρόσφατο game με γραφικά 2008(εύκολο φορτίο για τωρινή gpu) και η cpu σου ρίχνει μπουκάλι στα 300 καρέ π.χ. υπάρχει πρόβλημα; Αυτό θέλετε να πείτε;

 

εδιτ: Συγκρίνονται τα 100 καρέ "μπουκάλα" του 7700Κ σε moba με τα κάτω από 40 καρέ των FX σε Fallout 4 και άλλα παρόμοια;

 

Τα games γράφονται για το hardware που υπάρχει διαθέσιμο. Δεν θα ασχοληθείς με την αξιοποίηση των 8 ή 16 ή 156 θρεντ που σκέφτηκε να αραδιάσει η AMD αν βλέπεις ότι η δουλειά σου γίνεται με καλύτερο single core και λιγότερα cores από την άλλη εταιρεία.

 

υ.γ.: Όσο για το τι γράφω δες πότε έγινε τελευταίο edit στο ποστ πριν το δικό μου. Ελπίζω να καταλάβεις τι θέλω να πω.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπολειτουργία λες τα 100 καρέ σε ένα game που ακούω για πρώτη φορά; Επειδή ο άλλος έχει 240Hz monitor και του κακοφαίνεται;

 

Δηλαδή, αν εσύ παίξεις κάποιο πρόσφατο game με γραφικά 2008(εύκολο φορτίο για τωρινή gpu) και η cpu σου ρίχνει μπουκάλι στα 300 καρέ π.χ. υπάρχει πρόβλημα; Αυτό θέλετε να πείτε;

Τα games γράφονται για το hardware που υπάρχει διαθέσιμο. Δεν θα ασχοληθείς με την αξιοποίηση των 8 ή 16 ή 156 θρεντ που σκέφτηκε να αραδιάσει η AMD αν βλέπεις ότι η δουλειά σου γίνεται με καλύτερο single core και λιγότερα cores από την άλλη εταιρεία.

 

υ.γ.: Όσο για το τι γράφω δες πότε έγινε τελευταίο edit στο ποστ πριν το δικό μου. Ελπίζω να καταλάβεις τι θέλω να πω.

 

Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει. Η Intel ήταν αυτή που σχεδόν πάντα είχε περισσότερα Cores/ Threads στα CPU της ανά στιγμή από το 2006 και μετά . :-)

Δεν ήταν προνόμιο AMD το πολυπύρηνο περιβάλλον.

 

Οσο για το πόσο καιρό υπάρχουν πολυπύρηνα ? Πάνω από 10ετία είναι το Hardware διαθέσιμο στην αγορά.

 

Αλλά όταν μιλάμε για μπουκάλι αγόρι μου δεν μιλάμε για Intel ή AMD ή αν φτάνουν αυτά που βγάζεις ή όχι το συγκεκριμένο COMBO.

 

Αν δεν τερματίζει η κάρτα = ΜΠΟΥΚΑΛΙ = ΔΕΝ μπορείς να πάρεις ότι η κάρτα μπορεί να δώσει.

 

Το μπουκάλι είναι παρόν και πάρτε το χαμπάρι από εδώ και στο εξής όσο  περνά ο καιρός όλο και θα μεγαλώνει στα Single thread σενάρια .

Δημοσ.

Τα games έχουν κάποια καρέ στόχο. Αν βγει ο στόχος που θέλει ο dev δεν έχει σημασία αν υπάρχει μπουκάλα από τη cpu. Το πολύ πολύ να βάλεις ένα DSR να μην κάθεται η κάρτα.

 

Στο battlefield 1 ο 8700Κ ακόμα και σε τέρμα low ρίχνει μπουκάλα στις περισσότερες κάρτες γιατί δεν πάει πάνω από τα 180-200 καρέ(multiplayer). Έχει θέμα με το scaling το game. Μπορείς όμως να παίξεις άψογα και στα 120 καρέ.

Πρόβλημα υπάρχει όταν το cpu σε ρίχνει κάτω από το αποδεκτό FR κάθε κατηγορίας. Με τους FX, όπως έγραψα και πιο πίσω, ούτε τα 40 καρέ δεν κρατούσες σε κάμποσες περιπτώσεις.

 

υ.γ.: Adtakh τα πολυπύρηνα της ίντελ ήταν παλιότερα μόνο τα πανάκριβα επαγγελματικά.

Δημοσ.

Οι Desktop επεξεργαστές δεν είναι για επαγγελματικά μηχανήματα. Από 920 και μετά ακόμα και σε mindrange η Intel εδινε 8 νήματα.

 

Από εκει και πέρα μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος .

 

Θα στήσω ένα σύστημα με

 

INTEL I5 8400

16GB DDR4 2666 RAM

CRUCIAL MX 300

VEGA 64

και FREE SYNC 144Hz οθόνη δεν έχω καταλήξει σε ποια θα πάμε με VA ή IPS

https://www.skroutz.gr/comparelists/43?compare=6957804%2C12549794

SEASONIC FOCUS 750WATT

NZXT ELITE 340

 

Από μητρικές ξέρει κανείς ποια είναι καλύτερη από αυτές ?

https://www.skroutz.gr/comparelists/31?compare=12979391%2C13064942%2C12979603%2C13263629

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...