Fulgore Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 οταν εκανε τα ιδια ο FX εφταιγε ο επεξεργαστης. 2 μετρα και 2 σταθμα Ετσι απο περιεργεια αλλα εχετε ιδεα ποιο ειναι το HoN που αναφερθηκε ή απλα ειδατε μια αναφορα σε ενα παιχνιδι ? Προτεινω να δοκιμασετε και το Lineage 2 που πανω απο 2πυρηνο δεν αναγνωριζει το συστημα(αν δεν εχει βγει καποιο προσφατο patch).Και εκει ο επεξεργαστης φταιει Εγω προσωπικα την γνωμη μου την ειπα. Απο την στιγμη που δεν αξιοποιουνται στο μεγιστο και επεξεργαστης και καρτα γραφικων,το bottleneck ειναι το ιδιο το παιχνιδι(πειτε το optimization,πειτε το μηχανη/κωδικας του παιχνιδιου και παει λεγοντας). Τωρα οποιος θελει ας συνεχισει να μιλαει για bottleneck μεταξυ 7700κ στα 4.8(και εν μερη και 8700k)και gtx 1080. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
strawman Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2017 Ετσι απο περιεργεια αλλα εχετε ιδεα ποιο ειναι το HoN που αναφερθηκε ή απλα ειδατε μια αναφορα σε ενα παιχνιδι ? Προτεινω να δοκιμασετε και το Lineage 2 που πανω απο 2πυρηνο δεν αναγνωριζει το συστημα(αν δεν εχει βγει καποιο προσφατο patch).Και εκει ο επεξεργαστης φταιει Εγω προσωπικα την γνωμη μου την ειπα. Απο την στιγμη που δεν αξιοποιουνται στο μεγιστο και επεξεργαστης και καρτα γραφικων,το bottleneck ειναι το ιδιο το παιχνιδι(πειτε το optimization,πειτε το μηχανη/κωδικας του παιχνιδιου και παει λεγοντας). Τωρα οποιος θελει ας συνεχισει να μιλαει για bottleneck μεταξυ 7700κ στα 4.8(και εν μερη και 8700k)και gtx 1080. To dota clone που ειχε βγει καπου το 2009 δεν ειναι? Εγω ΔΕΝ ειπα οτι φταιει ο επεξεργαστης, εσυ κανεις strawmans μπας και κερδισεις κανα e-επιχειρημα. Παντως εξ ορισμου, εφοσον ο επεξεργαστης δεν μπορει να τροφοδοτησει την καρτα γραφικων, ναι, ο επεξεργαστης φταιει. Εγω τα 2 μετρα και 2 σταθμα που εχετε ορισμενοι σχολιαζω παντως. Οταν ενα παιχνιδι χρησιμοποιει το 10-20% ενος fx / ryzen επεξεργαστη τοτε φταιει ο επεξεργαστης που δεν τρεχουν καλα καποια παιχνιδια, οταν συμβαινει το ιδιο για τους Intel τοτε φταιει το παιχνιδι. Εκτος αν εχεις κανει αναλογο ποστ και για την AMD οπου προσπαθεις να αλλαξεις τον ορισμο του bottleneck να μας πεισεις οτι δεν φταιει ο επεξεργαστης αλλα το παιχνιδι. Παντως προς γνωσιν σου υπαρχουν μπολικα παιχνιδια που κανει bottleneck o 7700k (ακομα και στα 4.8), και οχι την 1080 αλλα ακομα και 1060. Αν θες να αρχισω να απαγγελω λισ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zaknafein Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Του offtopic το κάγκελο... νομίζω χρειαζόμαστε ένα FXholics Anonymous για να βοηθήσουμε αυτούς με τα ψυχικά τραύματα και να γλυτώσουμε τα offtopic Επίσης δεν βοηθάει και ο όρος bottleneck ιδιαίτερα... πάντα υπάρχει κάποιος περιοριστικός παράγοντας, αλλιώς δεν θα παλεύαμε για τα 60/100/120/144+ fps. Το θέμα είναι αν μπορεί να κάνει κάτι ο κάτοχος (αναβάθμιση/OC) για να δει καλύτερα αποτελέσματα ή όχι. Στην περίπτωση των FX πχ μπορούσε (με σημαντικό κόστος βέβαια, όπως ξέρω από πρώτο χέρι ), ενώ στην περίπτωση ενός 7700/8700Κ στα 4.8-5.0 σε ST scenario δεν υπάρχουν πρακτικές εναλλακτικές (εκτός αν παίζει κάποιο CPU με καλύτερο ST perf). 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Ναι αλλά δεν λες τι ψύξη χρειάζεσαι για 4.8-5 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Αυτο που ειχα να πω για το bottleneck το ειπα. Τωρα που κολλανε οι fx σε ολα αυτα,μονο ο συμφορουμιτης που πεταχτηκε παλι ξερει.... Τελος Strawman δεν εγινε καποιο συγκριτικο μεταξυ fx και 7700κ ,που κολλαει λοιπον τι ειχε γραφτει παλια σε συγκεκριμενα παιχνιδια μεταξυ των τοτε i7 και fx με την εν λογω περιπτωση του Hon? Και οσο για το τι ρολο βαραει πια ο fx στο gaming,παιζει μονο στο insomnia να υπαρχει τετοιο κολλημα με αυτους τους επεξεργαστες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δεν υπάρχει optimization στο pc Αυτό είναι ψέμα, optimization υπάρχει απλά είναι high level και όχι low level όπως είναι στις κονσόλες. Αντί για μια κάρτα γραφικών κανεις target μια αρχιτεκτονική (Pascal/Vega/Polaris etc.). Οι περισσότεροι μεγάλοι devs απλά κοιτάνε να μπορεί να τρέξει το παιχνίδι στο πιο δημοφιλές hardware (1050/960/1060 και άντε καμια 580/570) και μετά κάνουν scale με αναλύσεις και framerate σε όλες τις υπόλοιπες. Το περισσότερο optimization σε low level επίπεδο πέφτει από μεριά Nvidia/AMD με driver support. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Ναι αλλά δεν λες τι ψύξη χρειάζεσαι για 4.8-5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimskeet2002 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Στην περίπτωσή σου bottleneck είναι ο επεξεργαστής, από την στιγμή που δεν αφήνει την κάρτα να τρέξει στο 100% . Το Bollteneck όμως έρχεται από το software και αυτό θα το δεις όταν ανοίξεις την καρτέλα εργασιών και δεις ότι ο επεξεργαστής παίζει στο 30% .... Σε άλλο game που είναι πιο multithread , bottleneck ίσως να είναι η κάρτα σου κ.λ.π. Όσο οι επεξεργαστές ήταν μονοπύρηνοι το bottleneck ήταν πιο ξεκάθαρο σε ορισμένους και δεν είχε να κάνει με το πόσο MT ήταν το game. Σήμερα έχει μπει και αυτός ο παράγοντας μέσα . Προσωπικά ΔΕΝ στηρίζω παιχνίδια (δεν παιζω) που να είναι γραμμένα καθαρά Single Thread .. Είναι σαν να μην υπάρχουν και είναι ντροπή για αυτούς που τα έγραψαν όταν το περιβάλλον για πάνω από μια 10ετία δίνει 4-πύρηνα και πάνω από 6 χρόνια 6πύρηνα και 8 πύρηνα CPU . Οταν μιλαμε για το που εχεις bottleneck μιλαμε για το σημειο που περιοριζει την αποδοση. Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο επεξεργαστης. Το γιατι κ πως δημιουργειται το bottleneck ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Εχω δει και στο far cry primal σε μερικα σημεια παρομοιο bottleneck με ενα απ τα νηματα να μαξαρει κ την καρτα να υπολειτουργει. Ναι ειναι θεμα optimize. Ναι δημιουργειται γιατι δεν χρησιμοποιει κ τ αλλα νηματα, αλλα το bottleneck ειναι bottleneck. Και ξανα λεω, παντα καπου εχεις bottleneck. Εκτος κ αν εχεις frame cap χαμηλοτερα απο τις δυνατοτητες του συστηματος οποτε περιοριζεται η αποδοση απο κει. Απλα το επιθυμητο ειναι να εχεις bottleneck στη gpu παντα. Επισης το πως ειναι γραμμενα τα games δεν με πολυ απασχολει. Αν μ αρεσει το game ας χρησιμοποιει οτι θελει. Οταν λεω τρωει bottleneck στο hon εννοω οτι θα πεσει σε μερικα σημεια στα 100-110fps ενω συνηθως ειμαι στα 160. Δεν εννοω οτι θα κανει τρελα stutter κ θα πεσει στα 30. Νταξει μη τα ισωπεδωσουμε κ ολα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adtakhs Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Ο δικος σου ο fx ειναι καλυτερος και απο TR τα χουμε πει αυτα Ξαναδιάβασε τι έγραψες στα παραπάνω και βρες την μέγιστη παπαριά - μπαρούφα που έχεις γράψει ... Εμένα άσε με ... είμαι άλλο ανέκδοτο ... Σε τίποτα 15άρχονα μπορεί να περνάνε τέτοιες μπαρούφες, αλλά σε εμένα όχι. Ξαναδιάβασε λοιπόν τι έγραψες και άλλη φορά πρόσεξε τι γράφεις γιατί εκτίθεσαι ... Και πρόσεξε, δεν μίλησα πουθενά για FX . Για το τι είναι bottleneck έγραψα και είναι εντελώς περιγραφικό και στοχευμένο . Ενας FX 8core σε ένα μονονηματικο σενάριο θα χρησιμοποιείται κατά το 1/8 .... Ενας 4ετραπύρηνος κατά το 1/4 κ.λ.π. ... Ότι συμβαίνει και στην περίπτωση του παιδιού που μπουκάλι κάνει ο 7700K . Επίσης όσο το νήμα είναι για KABYLAKE , άλλο τόσο είναι και για FX .... Τώρα τράβα να μαζέψεις όσα έγραψες . Εχει και Edit ! Οταν μιλαμε για το που εχεις bottleneck μιλαμε για το σημειο που περιοριζει την αποδοση. Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο επεξεργαστης. Το γιατι κ πως δημιουργειται το bottleneck ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Εχω δει και στο far cry primal σε μερικα σημεια παρομοιο bottleneck με ενα απ τα νηματα να μαξαρει κ την καρτα να υπολειτουργει. Ναι ειναι θεμα optimize. Ναι δημιουργειται γιατι δεν χρησιμοποιει κ τ αλλα νηματα, αλλα το bottleneck ειναι bottleneck. Και ξανα λεω, παντα καπου εχεις bottleneck. Εκτος κ αν εχεις frame cap χαμηλοτερα απο τις δυνατοτητες του συστηματος οποτε περιοριζεται η αποδοση απο κει. Απλα το επιθυμητο ειναι να εχεις bottleneck στη gpu παντα. Επισης το πως ειναι γραμμενα τα games δεν με πολυ απασχολει. Αν μ αρεσει το game ας χρησιμοποιει οτι θελει. Οταν λεω τρωει bottleneck στο hon εννοω οτι θα πεσει σε μερικα σημεια στα 100-110fps ενω συνηθως ειμαι στα 160. Δεν εννοω οτι θα κανει τρελα stutter κ θα πεσει στα 30. Νταξει μη τα ισωπεδωσουμε κ ολα Φίλε μου συμφωνώ μαζί σου. Για επεξήγηση έκανα το edit. Αν δεις ότι γράφω ενισχύει την άποψή σου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Tι κανετε μωρε; Σταματηστε το bottleneck! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΒΟΤΛΝΕΚ!! 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZELOMOTH Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Οχι ρε π@υστη μου... Επεστρεψα αργα κι εχασα ολο το γλεντι.... Λοιπον, για να τελειωνουμε με τις μποτιλιες και τα συναφη, ξεκινησα αυτη την "αναστατωση" (ας την πω ετσι) γιατι μια τα λεμε ετσι και μια αλλιως... Οχι ρε παιδια, δεν γινεται με το που μπουκωσε το 1 core του 7700κ(και στα 4.8 κιολας) κατευθειαν να ψαξουμε να βρουμε την αιτια η οποια ειναι το ποταπο βρωμοπαιχνιδο που τολμησε να ζορισει τον "πριγκηπα" μας.... Αλλά.... οταν ζοριζοτανε ο χ amd και βογγαγε το ενα core, εκει κατευθειαν τον σταυρωναμε και ηταν ο τρισκαταρατος, ο εξ απο' δω, ο ουστ σαπιλα και στα σκ@τα! Εμ δεν ειναι ετσι! Η΄ και στις 2 περιπτωσεις επεξεργαστων φταινε τα unoptimized σαπιοπαιχνιδα η΄ και στις 2 φταινε τα cpu! Διαλεχτε και παρτε! Αλλα επειδη ειτε ετσι ειτε αλλιως, το αποτελεσμα μετραει...Τι εχουμε εδω? Bottlneck!!!Χαχαχα! Και το καλυτερο ειναι οτι για τους fx δεν πειραζει γιατι με τοσα που εχουν υποθει πλεον, δεν ιδρωνει το αυτι κανενος! Ο 7700κ ομως....Τσουζειιιιιιιιιιι!Χεχεχεχεχεχε! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zaknafein Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Η διαφορά είναι ότι στο ST παιχνίδι του 2009 το μπουκάλι του 7700Κ = "πέφτω στα 100 fps" (κατά τον συμφορουμίτη) ενώ το μπουκάλι των FX ήταν < 30 fps σε διάφορα παιχνίδια της εποχής που τρέχανε σε 1/2 νήματα. Το ένα είναι more than playable, το άλλο είναι unplayable, γι'αυτό και το κράξιμο στους FX τότε, δεν βλέπω κάτι παράλογο σε αυτό. Αλλά ναι, technically και τα 2 είναι bottleneck. Μπορούμε να αφήσουμε τα offtopic τώρα; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heybro Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Δεν χρειάζεται να πάτε τόσο μακριά. Συγκρίνεται 8600k που βαράει 100% στο origins με ryzen 1700 που δουλεύει ένα 45%. Ο 8600k που ας πούμε κάνει bottleneck τα πάει πολύ καλύτερα του 1700 που οι μισοί πυρήνες κοιμούνται. Αυτά έβλεπα που σε 1080p Intel vs ryzen είναι σαν να κλέβεις εκκλησία και μονόδρομος κατάλαβα ότι ήταν Intel σε 1080 γιατί αν πάμε σε 4k οι διαφορές μικραίνουν. Οπότε καλά αυτά που λέτε αλλά όταν ο 7700k που τρώει BN τα πάει πολύ καλύτερα από έναν ryzen που δεν τρώει όσο και να θέλουν κάποιοι να υποβαθμισουν τους λίγους πυρήνες δεν έχει νόημα η πραγματικότητα άλλα δείχνει. Και οι Vega στα χαρτια δείχνουν τέλειες αλλά εκεί θα μείνουν όπως έγινε και με fury και με άλλες τουμπανες κάρτες της AMD. Το ίδιο γίνεται χρόνια η amd δίνει πυρήνες με το τσουβάλι που όμως δεν τραβάνε με τους λιγότερους της Intel που πάνε σφαίρα παντού. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Tι κανετε μωρε; Σταματηστε το bottleneck! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΒΟΤΛΝΕΚ!! :cry: :cry: :cry: :cry: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
strawman Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2017 Η διαφορά είναι ότι στο ST παιχνίδι του 2009 το μπουκάλι του 7700Κ = "πέφτω στα 100 fps" (κατά τον συμφορουμίτη) ενώ το μπουκάλι των FX ήταν < 30 fps σε διάφορα παιχνίδια της εποχής που τρέχανε σε 1/2 νήματα. Το ένα είναι more than playable, το άλλο είναι unplayable, γι'αυτό και το κράξιμο στους FX τότε, δεν βλέπω κάτι παράλογο σε αυτό. Αλλά ναι, technically και τα 2 είναι bottleneck. Μπορούμε να αφήσουμε τα offtopic τώρα; Και στο 1 fps να πεφτει το ζητημα ειναι το ιδιο. Η φταιει ο επεξεργαστης οταν ενα παιχνιδι maxari εναν μονο πυρηνα η φταιει το game. Δεν γινεται να κουνατε το goalpost αναλογα με το για ποιον επεξεργαστη προκειται. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις