Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από ότι φαίνεται, και σύμφωνα με τις φωτογραφίες που διέρρευσαν παράλληλα με ορισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, η Motorola ετοιμάζει να κυκλοφορήσει μία νέα κάμερα που τοποθετείται στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Η κάμερα διαθέτει οθόνη αφής 4,0 ιντσών και ευρυγώνιο σύστημα φακών ενώ επιπλέον διαθέτει υποδοχή για κάρτα μνήμης microSD και υποστηρίζει εγγραφή βίντεο ανάλυσης Full HD. Επίσης μαθαίνουμε ότι διαθέτει ένα χαρακτηριστικό ανίχνευσης κίνησης, που μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό στο παρκάρισμα.

 

Πίσω πάντως από το προϊόν, δεν βρίσκεται ακριβώς η… Motorola, αλλά η εταιρεία Binatone Global. Πρόκειται για μία εταιρεία κατασκευής προϊόντων lifestyle και ηλεκτρονικών IoT (Internet of Things), που έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για να σχεδιάζει, να αναπτύσσει και να προωθεί στην αγορά συγκεκριμένα αξεσουάρ που φέρουν το λογότυπο της Motorola.

 

Η κάμερα, για την οποία δεν έχουν κυκλοφορήσει και πολλές λεπτομέρειες, θα στοιχίζει $99 και θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη σύντομα.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Link.png Site: GSMArena

Δημοσ.
Σε κάτι τέτοια γκατζετακια οφείλουμε τις αμέτρητες λήψεις του υπέρκομητη που έπεσε στην Ρωσία το '13...

Φιλε αν ηταν υπερκομητης θα ησουν καποιου ειδους μαγμα αυτη τη στιγμη.

  • Like 8
Δημοσ.

Η Lenovo αγόρασε τις δύο από τις μεγαλύτερες αμερικάνικες εταιρίες τεχνολογίας στο παρελθόν: IBM (τμήμα Η/Υ) και MOTOROLA. Γιατί ξεφτιλίζει το όνομα Motorola για dashcam, Να περιμένουμε και selfie sticks με Motorola branding?

Δημοσ.

Η μοτορολα από το παρελθόν έβγαζε πάντως είδους ηλεκτρονικά από κινητά μέχρι οικιακές συσκευές και διακριτά ειδικά ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Τι σε κάνει να πιστεύεις πως ξεφτιλίζεται το brand name?

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδια σε τι χρησιμευουν αυτες οι καμερες στα αμαξια? Αν τρακαρεις να χεις για αποδειξη το βιντεο?

Δημοσ.

Ρε παιδια σε τι χρησιμευουν αυτες οι καμερες στα αμαξια? Αν τρακαρεις να χεις για αποδειξη το βιντεο?

Καλησπέρα σε όλες και όλους,

Φυσικά και γίνεται. Θα σου φέρω ένα προσωπικό παράδειγμα για να καταλάβεις που με βοήθησε. Την κάμερα την έχω τοποθετημένη μόνιμα να "κοιτάει" μπροστά στο αυτοκίνητο όπου 9 στις 10 περιπτώσεις που χτυπάς κάποιον από πίσω φταίει ο από πίσω. Στην μία περίπτωση όμως που δεν φταις, άντε να τρέξεις να το αποδείξεις. Στην δική μου περίπτωση λοιπόν ο "κύριος" κατά τα άλλα μπροστινός σταμάτησε τελείως απότομα το αυτοκίνητό του και χωρίς να ανάψει φλας ξεκινάει την διαδικασία παρκαρίσματος όντας τουλάχιστον 3 μέτρα μετά το επιθυμητό σημείο παρκαρίσματος. Εγώ είχα σταματήσει 2 τουλάχιστον μέτρα πριν από αυτόν αλλά μέσα στην βιασύνη του δεν με είδε και "φιληθήκαμε". Αυτή ήταν η μόνη φορά που έκανα χρήση της κάμερας αλλά σε διαβεβαιώ ότι υπήρξαν δεκάδες ακόμη που θα μπορούσα να την επικαλεστώ, ιδίως σε άτομα όπου σε σταυροδρόμι και με δικό τους STOP φεύγανε δίχως να υπάρχει αύριο.

Τέλος έχω να πω ότι το κόστος κτίσης είναι πλέον μικρό και η οικονομική ανακούφιση που προσφέρει τεράστια. Εύχομαι ολόψυχα κανείς να μην τις χρειαστεί ποτέ του, αλλά δυστυχώς δεν ζούμε σε αγγελικό κόσμο.

Καλή συνέχεια.

  • Like 5
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλες και όλους,

Φυσικά και γίνεται. Θα σου φέρω ένα προσωπικό παράδειγμα για να καταλάβεις που με βοήθησε. Την κάμερα την έχω τοποθετημένη μόνιμα να "κοιτάει" μπροστά στο αυτοκίνητο όπου 9 στις 10 περιπτώσεις που χτυπάς κάποιον από πίσω φταίει ο από πίσω. Στην μία περίπτωση όμως που δεν φταις, άντε να τρέξεις να το αποδείξεις. Στην δική μου περίπτωση λοιπόν ο "κύριος" κατά τα άλλα μπροστινός σταμάτησε τελείως απότομα το αυτοκίνητό του και χωρίς να ανάψει φλας ξεκινάει την διαδικασία παρκαρίσματος όντας τουλάχιστον 3 μέτρα μετά το επιθυμητό σημείο παρκαρίσματος. Εγώ είχα σταματήσει 2 τουλάχιστον μέτρα πριν από αυτόν αλλά μέσα στην βιασύνη του δεν με είδε και "φιληθήκαμε". Αυτή ήταν η μόνη φορά που έκανα χρήση της κάμερας αλλά σε διαβεβαιώ ότι υπήρξαν δεκάδες ακόμη που θα μπορούσα να την επικαλεστώ, ιδίως σε άτομα όπου σε σταυροδρόμι και με δικό τους STOP φεύγανε δίχως να υπάρχει αύριο.

Τέλος έχω να πω ότι το κόστος κτίσης είναι πλέον μικρό και η οικονομική ανακούφιση που προσφέρει τεράστια. Εύχομαι ολόψυχα κανείς να μην τις χρειαστεί ποτέ του, αλλά δυστυχώς δεν ζούμε σε αγγελικό κόσμο.

Καλή συνέχεια.

 

Και μετά προφασίζεται ο άλλος προσωπικά δεδομένα και τραβάει κι άλλο το πράγμα. Μη με παρεξηγείς είμαι οπαδός των dashcam.

Δημοσ.
Καλησπέρα σε όλες και όλους,

Φυσικά και γίνεται. Θα σου φέρω ένα προσωπικό παράδειγμα για να καταλάβεις που με βοήθησε. Την κάμερα την έχω τοποθετημένη μόνιμα να "κοιτάει" μπροστά στο αυτοκίνητο όπου 9 στις 10 περιπτώσεις που χτυπάς κάποιον από πίσω φταίει ο από πίσω. Στην μία περίπτωση όμως που δεν φταις, άντε να τρέξεις να το αποδείξεις. Στην δική μου περίπτωση λοιπόν ο "κύριος" κατά τα άλλα μπροστινός σταμάτησε τελείως απότομα το αυτοκίνητό του και χωρίς να ανάψει φλας ξεκινάει την διαδικασία παρκαρίσματος όντας τουλάχιστον 3 μέτρα μετά το επιθυμητό σημείο παρκαρίσματος. Εγώ είχα σταματήσει 2 τουλάχιστον μέτρα πριν από αυτόν αλλά μέσα στην βιασύνη του δεν με είδε και "φιληθήκαμε". Αυτή ήταν η μόνη φορά που έκανα χρήση της κάμερας αλλά σε διαβεβαιώ ότι υπήρξαν δεκάδες ακόμη που θα μπορούσα να την επικαλεστώ, ιδίως σε άτομα όπου σε σταυροδρόμι και με δικό τους STOP φεύγανε δίχως να υπάρχει αύριο.

Τέλος έχω να πω ότι το κόστος κτίσης είναι πλέον μικρό και η οικονομική ανακούφιση που προσφέρει τεράστια. Εύχομαι ολόψυχα κανείς να μην τις χρειαστεί ποτέ του, αλλά δυστυχώς δεν ζούμε σε αγγελικό κόσμο.

Καλή συνέχεια.

Τι μοντέλο έχεις ;

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλες και όλους,

Φυσικά και γίνεται. Θα σου φέρω ένα προσωπικό παράδειγμα για να καταλάβεις που με βοήθησε. Την κάμερα την έχω τοποθετημένη μόνιμα να "κοιτάει" μπροστά στο αυτοκίνητο όπου 9 στις 10 περιπτώσεις που χτυπάς κάποιον από πίσω φταίει ο από πίσω. Στην μία περίπτωση όμως που δεν φταις, άντε να τρέξεις να το αποδείξεις. Στην δική μου περίπτωση λοιπόν ο "κύριος" κατά τα άλλα μπροστινός σταμάτησε τελείως απότομα το αυτοκίνητό του και χωρίς να ανάψει φλας ξεκινάει την διαδικασία παρκαρίσματος όντας τουλάχιστον 3 μέτρα μετά το επιθυμητό σημείο παρκαρίσματος. Εγώ είχα σταματήσει 2 τουλάχιστον μέτρα πριν από αυτόν αλλά μέσα στην βιασύνη του δεν με είδε και "φιληθήκαμε". Αυτή ήταν η μόνη φορά που έκανα χρήση της κάμερας αλλά σε διαβεβαιώ ότι υπήρξαν δεκάδες ακόμη που θα μπορούσα να την επικαλεστώ, ιδίως σε άτομα όπου σε σταυροδρόμι και με δικό τους STOP φεύγανε δίχως να υπάρχει αύριο.

Τέλος έχω να πω ότι το κόστος κτίσης είναι πλέον μικρό και η οικονομική ανακούφιση που προσφέρει τεράστια. Εύχομαι ολόψυχα κανείς να μην τις χρειαστεί ποτέ του, αλλά δυστυχώς δεν ζούμε σε αγγελικό κόσμο.

Καλή συνέχεια.

Δεν προβλεπεται βαση νομου στην Ελλαδα να χρησιμοποιησεις υλικο απο καμερα στο παρμπριζ για προσωπικο ατυχημα! Σε καποια αλλη χωρα ισως να το εκανες αυτο δικαστικα και να σε ευρισκες δικαιοσυνη , εδω θα ετρωγες ακυρο μονο με κανενα μαρτυρα......φιλικα παντα!!!

Δημοσ.

Δεν προβλεπεται βαση νομου στην Ελλαδα να χρησιμοποιησεις υλικο απο καμερα στο παρμπριζ για προσωπικο ατυχημα! Σε καποια αλλη χωρα ισως να το εκανες αυτο δικαστικα και να σε ευρισκες δικαιοσυνη , εδω θα ετρωγες ακυρο μονο με κανενα μαρτυρα......φιλικα παντα!!!

Θα το ψάξω λίγο γιατί έχω την εντύπωση ότι κάνεις λάθος. Οι ασφαλιστικές για παράδειγμα τι κάνουν? Φωτογραφίες δεν τραβάνε? Η σου λένε προτού φτάσουν στο σημείο του ατυχήματος να τραβήξεις φωτογραφία?

 

Βασικά που το είχα ψάξει παλαιότερα αν θυμάμαι καλά νομίζω ότι απλώς δεν έχεις κανένα δικαίωμα να χρησιμοποιήσεις τα δεδομένα της κάμερας για οποιονδήποτε λόγο εκτός αυτού της υπεράσπισης του εαυτού σου σε περίπτωση ατυχήματος...

αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...