Elmago1925 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Πήρα την συγκεκριμένη τηλεόραση από τον Κωτσόβολο και όπως βλέπετε στη φωτογραφία στο αριστερό μέρος εμφανίζει μία μαύρη καμπύλη η οποία ξεκινάει από πάνω αριστερά και τελειώνει κάτω αριστερά. Επίσης στο κέντρο της αριστερής πλευράς ενα σημείο φαίνεται σαν να είναι ζουληγμένο.Μαύρη καμπύλη έχει και στις δύο δεξιές γωνίες που δεν είναι τόσο έντονη .Τι έχετε να πείτε; Να αναφέρω επίσης ότι δεν είναι τόσο εμφανές στην κανονική ροή της τηλεόρασης 1
Elmago1925 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Παρεληφθη απο συγγενικο μου ατομο επειδη εγω δεν βρισκομουν εντος Λαρισας οταν την παρηγγειλα.Θα με καλυψουν αν επικοινωνησω μαζι τους τη Δευτερα; Επισης εγω αυτο που φοβαμαι ειναι μη μου πουν οτι προκαλεσα εγω το προβλημα DOA, την πας πίσω για αντικατάσταση.
Sheogorath Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Μέσα στην εβδομάδα δεν είσαι? Δεν θα σου που λογικά τίποτα.
Elmago1925 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2017 Απο οτι διαβασα στην ιστοσελιδα του Κωτσοβολου λεει οτι το προιον ελεγχεται απο το service τους.Γιαυτο εχω αμφιβολιες κυριως.Αντε μετα εγω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας. Μέσα στην εβδομάδα δεν είσαι? Δεν θα σου που λογικά τίποτα.
Drake27 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Θα την πας οσο ποιο γρηγορα γινεται και θα τους πεις το προβλημα,αν δεν ειναι εμφανες σε μεγαλο φωτισμό χωρου να τους πεις να την δείτε κάπου ποιο σκοτεινά. ελπίζω να κράτησες κουτιά και όλα τα υπόλοιπα.
bsp Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Απο οτι διαβασα στην ιστοσελιδα του Κωτσοβολου λεει οτι το προιον ελεγχεται απο το service τους.Γιαυτο εχω αμφιβολιες κυριως.Αντε μετα εγω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας. Αυτο που ελεγχουν στον Κωτσοβολο κατα την παραδοση, ειναι να αναβει η τηλεοραση και να μην εχει χτυπηθει... Αν εχει αλλο προβλημα δεν το ξερουν...
Elmago1925 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Επανερχομαι στο θεμα μετα απο μια σειρα εξελιξεων.Επικοινωνησα με τον Κοτσωβολο εντος 7ημερου απο την παραλαβη για να χω σιγουρο και το DOA και ανεφερα το προβλημα.Μετα με πηραν τηλεφωνο απο εξουσιοδοτημενο service της samsung (lab experts) οπου ηρθε ο τεχνικος ειδε το προβλημα και την παρελαβε.Μου την εφερε μεν χθες,μου ειπε οτι τα αλλαξαν ολα μεσα εκτος απο την μητρικη και κατι αλλο που δεν το θυμαμαι.Το θεμα ειναι οτι το προβλημα τωρα ειναι σαν να μεταφερθηκε σε αλλα σημεια δηλαδη εκει που εδειχνε ζουληγμενη στο κεντρο της αριστερης πλευρας,τωρα δειχνει στο κεντρο της πανω πλευρας.Και μου ειπε οτι πηρε οδηγια απο τη σαμσουνγκ οτι ειναι προβλημα της τεχνολογιας της συγκεκριμενης tv.Και ρωταω εγω ειναι δυνατον; Δηλαδη οσος κοσμος την εχει παρει και εδω στο φορουμ δεν εχει παρομοιο προβλημα; Και στο ιντερνετ γενικα που εψαξα,λενε για φτωχη μεν ποιοτητα εικονας αλλα πουθενα για μαυρες σκιες και ζουληγματα.
Elmago1925 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Και ενημερωνω και για τις εξελιξεις της τελευταιας στιγμης.Αρχικα πηρα τον Κωτσοβολο και ενημερωσα για οτι συνεβη μεχρι τωρα.Αυτο το εκανα διοτι νομιζα οτι το DOA μου το παρεχει ο Κωτσοβολος αλλα η υπαλληλος με παρεπεμψε στη Samsung γιατι μου ειπε οτι το DOA μου το παρεχουν αυτοι.Πηρα τη Samsung και τους τα εψαλλα και αυτους ενα χερακι,ανεφερα παλι το DOA και μου ειπαν οτι παγια τακτικη τους ειναι η επισκευη και οτι μονο αν το προβλημα παραμενει η αν δεν υπαρχει καποιο ανταλλακτικο,προχωρανε σε αντικατασταση.Εκανα τη δοκιμη εικονας με την Αυτοδιαγνωση και τα προβληματα παρεμειναν οποτε μου ειπε να ξαναστειλω mail εχοντας επισημανει φωτογραφιες.Τωρα θα με παρουν τηλεφωνο φανταζομαι απο το εξουσιοδοτημενο service της samsung εδω που βρισκομαι (lab experts) για να ξαναερθει ο τεχνικος.Τα ιδια εγιναν και την προυγουμενη φορα
bsp Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2017 Φιλε μου να εχεις πολυ υπομονη με την samsung, αν και εγω θα σου προτεινα να μην δειξεις και τοσο υπομονη. Αν σε κανουν μπαλακι η samsung στο εξουσιοδοτημεν service και το εξουσιοδοτημενο service στην samsung, πιεσε τους, γιατι δεν προκειται να βγαλεις ακρη..
Elmago1925 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Σημερα τους πηρε και τους σηκωσε γιατι το ψιλιαστηκα αυτο που λες οτι θα συμβει.Ουτε υπομονη ουτε τιποτα πληρωσα για κατι που ετσι οπως λειτουργει δεν θα το επαιρνα ουτε αν μου το χαριζανε Φιλε μου να εχεις πολυ υπομονη με την samsung, αν και εγω θα σου προτεινα να μην δειξεις και τοσο υπομονη. Αν σε κανουν μπαλακι η samsung στο εξουσιοδοτημεν service και το εξουσιοδοτημενο service στην samsung, πιεσε τους, γιατι δεν προκειται να βγαλεις ακρη.. 1
bill2015 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 καλεσε στο call center της samaung και πες τους την βλαβη και κανονικα εντος 12 ημερων απο ρην αγορα γινεται αιτηση απο το service για αλλαγη συσκευης
Sheogorath Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Ευθύνη του καταστήματος είναι, ειδικά η πρώτη εβδομάδα. Κακώς χρειάστηκε να μιλήσεις με Samsung. 1
Drake27 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2017 Και για μενα ενα μαγαλο φαουλ που τους αφησες να σε παραπεψουν στην samsung,αφου ηταν εντος 7 ημερων απλα την εβαζες στο κουτι της και την πηγαινες εκει,ηθελαν δεν ηθελαν θα σου την αλλαζαν,απο το τηλεφωνο που πηρες απλα δεν εκανες τιποτα. Και εγω την lg με την τριχα μεσα στο πανελ την πηρα και την πηγα εκει και τους την ετριψα στα μουτρα. Την δευτερη που μου δωσανε ειχε clouding στον φοντο,την πηρα την πηγα πισω την επομενη μερα και μου λεγανε της μαλακιες οτι ετσι ειναι τα πανελ αυτα,και εγω απλα τους ειπα οτι δεν εδωσα 600€ αερα και δεν με ενδιαφερει αν ειναι ετσι το πανελ. Τελικά την άλλαξα με την ku6000 και ησύχασε το κεφάλι μου. Αν εσενα του λενε μαλακιες απλα τραβα το στην προστασια του καταναλωτη,εχουμε δικαιωματα και δεν πρεπει να τους αφηνουμε να μας δινουν ελαττωματικά προιοντα. 1
Elmago1925 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2017 Απο αυριο θα εχω εξελιξεις με το θεμα.Θα ενημερωσω και εδω καλεσε στο call center της samaung και πες τους την βλαβη και κανονικα εντος 12 ημερων απο ρην αγορα γινεται αιτηση απο το service για αλλαγη συσκευης Ετσι ηξερα και εγω μονο που μου ειπε οτι το DOA το δινει η Samsung.Το ρωτησα και 2-3 φορες για να δω μηπως μπερδευτηκε η υπαλληλος.Και μετα που μιλησα με τη Samsung και το ανεφερα το επιβεβαιωσαν Ευθύνη του καταστήματος είναι, ειδικά η πρώτη εβδομάδα. Κακώς χρειάστηκε να μιλήσεις με Samsung. Το θεμα ειναι οτι η τηλεοραση αγοραστηκε απο Κωτσοβολο Αγρινιου και ηταν η τελευταια.Δηλαδη εκτος του οτι βρισκομαι Λαρισα,αμεσα να επαιρνα αλλη δεν γινοταν για ευνοητους λογους.Απο εκει και περα σαφως και θα τους τρεξω αν δεν συμμορφωθουν.400 ευρω την πηρα.400 ευρω ειναι ενας μισθος στις μερες μας Και για μενα ενα μαγαλο φαουλ που τους αφησες να σε παραπεψουν στην samsung,αφου ηταν εντος 7 ημερων απλα την εβαζες στο κουτι της και την πηγαινες εκει,ηθελαν δεν ηθελαν θα σου την αλλαζαν,απο το τηλεφωνο που πηρες απλα δεν εκανες τιποτα. Και εγω την lg με την τριχα μεσα στο πανελ την πηρα και την πηγα εκει και τους την ετριψα στα μουτρα. Την δευτερη που μου δωσανε ειχε clouding στον φοντο,την πηρα την πηγα πισω την επομενη μερα και μου λεγανε της μαλακιες οτι ετσι ειναι τα πανελ αυτα,και εγω απλα τους ειπα οτι δεν εδωσα 600€ αερα και δεν με ενδιαφερει αν ειναι ετσι το πανελ. Τελικά την άλλαξα με την ku6000 και ησύχασε το κεφάλι μου. Αν εσενα του λενε μαλακιες απλα τραβα το στην προστασια του καταναλωτη,εχουμε δικαιωματα και δεν πρεπει να τους αφηνουμε να μας δινουν ελαττωματικά προιοντα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα