Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το καλύτερο είναι να μην αλλάζεις μόνο τον κομπρεσορα αλλά και το ψυγείο του αιρκοντίσιον. Γιατί κάποια είναι τόσο λεπτά τα χιτώνια που όσο καθάρισμα κ να κανεις στο κύκλωμα παραμένουν βουλωμενα και ξεσκίζουν λόγω πίεσης το κομπρεσερ

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ζέστη βγάζει αλλά δε γυρνανε τα κλαπέτα γιατί έχουν κολλήσει/σπάσει.Θέλει ξήλωμα το μισό ταμπλώ.Για εξειδικευμένο μάστορα δεν είναι κόπος.Κόστος...όπου σε βρουν μάλλον...

Θέλει λύσιμο όλο το ταμπλώ στα Χανιά η ταρίφα είναι 150€

  • Like 1
Δημοσ.

Λογική τιμή μου φαίνετε εμένα. Έχετε δει τι γίνεται από καλώδια κτλ πίσω από τα ταμπλώ; Αρκετά από αυτά πρέπει να μαρκαριστούν και να σημειωθούν, κι επίσης είναι πολύ λεπτοδουλειά. Εμένα για να αλλάξω κάτι καμένους διακόπτες σε ένα αμάξι χρονολογίας περίπου 2000, μου πήρε 2 μέρες να φτιάξω και την πλεξούδα. Είναι πολλές οι εργατοώρες κ είναι ανάλογα το αυτοκίνητο. Δηλαδή αν μιλάμε για κάτι αντιστοιχο σε καινούριο αμάξι που είναι παντού κονσόλες και ηλεκτρονικά, πιστεύω θα είναι ακόμη πιο δύσκολο...

Δημοσ.

Λογική τιμή μου φαίνετε εμένα. Έχετε δει τι γίνεται από καλώδια κτλ πίσω από τα ταμπλώ; Αρκετά από αυτά πρέπει να μαρκαριστούν και να σημειωθούν, κι επίσης είναι πολύ λεπτοδουλειά. Εμένα για να αλλάξω κάτι καμένους διακόπτες σε ένα αμάξι χρονολογίας περίπου 2000, μου πήρε 2 μέρες να φτιάξω και την πλεξούδα. Είναι πολλές οι εργατοώρες κ είναι ανάλογα το αυτοκίνητο. Δηλαδή αν μιλάμε για κάτι αντιστοιχο σε καινούριο αμάξι που είναι παντού κονσόλες και ηλεκτρονικά, πιστεύω θα είναι ακόμη πιο δύσκολο...

 

Το συγεκριμενο είναι Audi TT του 1999.

Δημοσ.

Πίστεψε με το τελευταίο που σε απασχολεί είναι τα λεφτά όταν έχεις να κανεις με ταμπλό. Το θέμα είναι να γίνε σωστή δουλειά, χωρίς να σπάσουν κλιπς, χωρίς να ξεχάσουν βίδες κ καλώδια. Γιατί έχω δει μια χαρά ταμπλό να γίνεται κουδουνίστρα μετα απο λυσιμο για κλαπετο κ σπασμένο αεραγωγό.

  • Like 2
Δημοσ.

Πίστεψε με το τελευταίο που σε απασχολεί είναι τα λεφτά όταν έχεις να κανεις με ταμπλό. Το θέμα είναι να γίνε σωστή δουλειά, χωρίς να σπάσουν κλιπς, χωρίς να ξεχάσουν βίδες κ καλώδια. Γιατί έχω δει μια χαρά ταμπλό να γίνεται κουδουνίστρα μετα απο λυσιμο για κλαπετο κ σπασμένο αεραγωγό.

Αυτο ακριβώς είχα σκεφτεί να γράψω, αλλά είπα "άσε μην με πουν παράξενο"!

Δεν θα εμπιστευομουν κανέναν να μου ανοίξει/κλείσει ταμπλό πέρα από τον εαυτό μου (μιας και πιάνουν τα χέρια μου). Ο επαγγελματίας που όλο και βιάζεται να τελειώσει να πιάσει επόμενη δουλειά, όλο και κάτι δεν θα προσέξει και πολύ που τον ένοιαξε για το μετά...δικό του είναι;

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτο ακριβώς είχα σκεφτεί να γράψω, αλλά είπα "άσε μην με πουν παράξενο"!

Δεν θα εμπιστευομουν κανέναν να μου ανοίξει/κλείσει ταμπλό πέρα από τον εαυτό μου (μιας και πιάνουν τα χέρια μου). Ο επαγγελματίας που όλο και βιάζεται να τελειώσει να πιάσει επόμενη δουλειά, όλο και κάτι δεν θα προσέξει και πολύ που τον ένοιαξε για το μετά...δικό του είναι;

 

Ναι αλλα αν τα χερια δεν πιανουν οπως τα δικα μου ???

Δημοσ.

Ναι αλλα αν τα χερια δεν πιανουν οπως τα δικα μου ???

(Αν είσαι θρήσκος) κάνεις το σταυρό σου κι ελπίζεις!

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι αλλα αν τα χερια δεν πιανουν οπως τα δικα μου ???

 

Όπως είπε κι ο από πάνω, βάζεις το αμάξι μέσα κ μετά πιάνεις το προσευχητάρι, το κομποσκοίνι και αρχίζεις προσευχή...

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...