Προς το περιεχόμενο

Ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαμαρτύρεστε για αναλογικό κόμιστρο όταν στην Αττική Οδό πληρώνεται 2,8€ ακομα κ για 2-3 εξόδους δλδ ελάχιστα χλμ κ κάνετε τουμπεκα. Για να μην πω για τα διόδια όλων των εθνικών οδών που ουδέποτε ηταν αναλογικά ενώ θα έπρεπε αλλα πάλι πληρώνετε κ τουμπεκί ψιλοκομμένο. Έχουμε απο τα φθηνότερα εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών στην πολιτισμένη Ευρώπη κ χωρίς έλεγχο. Μακάρι να δούλευε εδω κ δεκαετίες τουλάχιστον το μετρο/ηλεκτρικός με μπάρες να δεις κλάμα που θα έπεφτε. Κ οι μπάρες κακώς ειναι τοσο χαμηλές και γυάλινες. Έπρεπε να ειναι τουλάχιστον 1,70-1,80 όπως στη Γαλλία κ απο άθραυστο πλεξυ γκλας για να μην πω φουλ σκληρό πλαστικό όπως στην Αγγλία. Εδω θα περνάνε απο πάνω. Χωρια τα λεφτα συνεχεια για επισκευές που θα τα σπάνε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Διαμαρτύρεστε για αναλογικό κόμιστρο όταν στην Αττική Οδό πληρώνεται 2,8€ ακομα κ για 2-3 εξόδους δλδ ελάχιστα χλμ κ κάνετε τουμπεκα. Για να μην πω για τα διόδια όλων των εθνικών οδών που ουδέποτε ηταν αναλογικά ενώ θα έπρεπε αλλα πάλι πληρώνετε κ τουμπεκί ψιλοκομμένο.

 

Η λογική (?) σε αυτό που έγραψες λοιπόν είναι ότι αν σε πηδάνε σε κάτι και δεν έχεις καταφέρει να κάνεις κάτι για αυτό, τότε μην διαμαρτύρεσαι για τα υπόλοιπα στα οποία σε αδικούν ή που πρόκειται να σε αδικήσουν. Φοβερή, λογική (?).

 

Έχουμε απο τα φθηνότερα εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών στην πολιτισμένη Ευρώπη κ χωρίς έλεγχο.

 

1. Σύγκριση με πολιτισμένη Ευρώπη; Πώς και γιατί;

2. Έχουμε 1-2 πολύ μεγάλες πόλεις σε όλη τη χώρα ενώ οι άλλοι έχουν δεκάδες.

3. Έχουμε πιο μικρό και απλό δίκτυο συγκοινωνιών από πολλούς στην πολιτισμένη Ευρώπη.

4. Έχουμε πολλούς φόρους, χαμηλό εισόδημα, πληγές των Φαραώ κ.λπ. <λίστα με κακά που μας έχουν βρει>

 

[...]

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε κόσμε!!! Οτι πούν ακολουθείτε, με κλειστά μάτια! Πάρε POS παίρνω! Πάρε e-ticket, παίρνω. Πάρε τσίπ, παίρνω! Πάρε κόσμε, ΠΑΙΡΝΩ! Δεν βαριέσαι! Γιατί παίρνω;; Δεν ξέρω γιατί φοβάμαι να πω ΟΧΙ! Γιατί αν πω ΟΧΙ ποιός ξέρει, μπορεί να μην είναι καλό...;;; Χορέψτε το χορό τους και όταν θα είναι αργά, ποιός ξέρει;;; Μπορεί να ξυπνήσουμε, όλοι μαζί, μπορεί και ποτέ.... Μέχρι τότε ΙΣΩΣ να είναι ΠΟΛΥ αργά! Πείτε ΝΑΙ, σε οτι λένε! Σε οτι μας ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ και ας έχει και κόκαλα. Ο καλός ο μύλος ε; Ακούστε τα παραμύθια τους! Ευκολία, ταχύτητα, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και οτι άλλο γουστάρουμε και θέλουμε να ακούμε! Βαράνε ντέφι αυτοί, εμείς; Χορεύουμε! Αυτό είναι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! Το ΟΧΙ απο οτι φένεται το έχετε ξεχάσει, εδω και χρόνια... Γιατί ΠΑΝΤΑ να γίνεται το δικό τους;;; Εσείς δεν έχετε λόγο, φωνή, θέλω, δεν θέλω;;; Μήπως χάθηκε κάπου μέσα στις ΠΛΑΝΕΣ αυτών των "σειρήνων"; Βολεύει, συμφέρει; Ποιός ξέρει, άστο μωρέ! Εγω θα αλλάξω το κόσμο; Μπά σιγά, την δουλειά μου / μας να κάνω / κάνουμε και όλα ΚΑΛΑ; Μπορεί... Ποιός ξέρει...;

Μπραβο και νομιζα οτι ημουν ο μονος "οπισθοδρομικος" ο ελληνας δεν ξυπνα ο υπνος βαθυς ξιπαζεται οσο για αυτον πουλεει να δουλεψουν οι μπαρες δηλαδη δε θα ξαναδω ζητιανους και γυφτους στο μετρο ηλεκτρικο ε; ΕΔΩ γελανε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ο μεσος ελληνας εβλεπε περα απο την ποζα και το να πουλησει στους αλλους οτι ειναι λαρτζ και προχω,τοτε δεν θα βαζανε 10.000ε το τραπεζι ρεμο-ραμαζοτι.

 

Ο πιο για τα ματια των αλλων λαος του πλανητη.

 

Ευρωβλαχος που νομιζει οτι θα φτασει σε επιπεδο τους Ευρωπαιους πληρωνοντας το ιδιο μ αυτους εισιτηριο στο μετρο.

(Εχοντας φυσικα παει μια φορα στη ζωη του Λονδινο 2 μερες με εισιτηρια των 20 ευρω ορθιος στο αεροπλανο και με διαμονη κατω απο τις σκαλες του σπιτιου του γκομενου της ξαδερφης του)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ο μεσος ελληνας εβλεπε περα απο την ποζα και το να πουλησει στους αλλους οτι ειναι λαρτζ και προχω,τοτε δεν θα βαζανε 10.000ε το τραπεζι ρεμο-ραμαζοτι.

 

Ο πιο για τα ματια των αλλων λαος του πλανητη.

 

Ευρωβλαχος που νομιζει οτι θα φτασει σε επιπεδο τους Ευρωπαιους πληρωνοντας το ιδιο μ αυτους εισιτηριο στο μετρο.

(Εχοντας φυσικα παει μια φορα στη ζωη του Λονδινο 2 μερες με εισιτηρια των 20 ευρω ορθιος στο αεροπλανο και με διαμονη κατω απο τις σκαλες του σπιτιου του γκομενου της ξαδερφης του)

 

 

Έχει γκόμενο η ξαδέρφη σου τον HARRY POTTER? ( Όρθιος στο αεροπλάνο; Αεροσυνοδός; )

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει γκόμενο η ξαδέρφη σου τον HARRY POTTER? ( Όρθιος στο αεροπλάνο; Αεροσυνοδός; )

Τετοια κανει ο χαρι ποτερ?!

 

Παει "Λονδινακια" με 30 ευρω στην τσεπη και οταν γυρναει θελει 5ευρα εισιτηρια στο μετρο για να το ξαναζησει?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μέσος Έλληνας είναι τομάρι και λαμογιο και οσο μπορεί δε θα πληρώνει .

Τα pos τα μηχανηματα εισητηριων και ολα αυτά ,έπρεπε να είχαν γίνει πριν πολλά χρόνια .

Τώρα ίσως να μην ήμασταν οι περήφανοι που δεν προσκυνανε ποτέ σερβιτόροι της Ευρώπης .

Φάτε Έλληνες αναρχία και εθνικισμό και κοιμηθητε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χλωμο το βλεπω να δουλεψει ποτε αυτο το συστημα 100%.

 

Με το που λειτουργησουν οι μπαρες οι αντιδρασεις θα ειναι μεγαλες.

 

Ολοι αυτοι που δεν πληρωνουν τωρα ειτε γιατι δεν εχουν ειτε ιδεολογικα τι θα κανουν νομιζετε,θα σταματησουν να μετακινουνται η θα βγαζουν εισητηριο?

Θα χρειαστει σε καθε σταθμο μια μοναδα των ματ για να μην τα σπανε καθε μερα.Σκεφτειτε με την λογικη. (Ζηταω πολλα ε..)

 

Νομιζω οτι απλα θα μεινει το παραλληλο συστημα (παλιο και νεο) ανεπισημα και με ανοιχτες μπαρες εις τον αιωνα τον απαντα.Αλλιως θα ναι γεματοι σπασμενα γυαλια οι σταθμοι καθε μερα.

 

Και αυτοι που αποφασιζουν γι αυτα πιστευω ξερουν τις αντιδρασεις.Δεν μπορεις να το επιβαλεις αυτο σε μια χωρα με τοση φτωχια και ανεργια,θα υπαρξουν συνεπειες πολιτικες και κοινωνικες,και κανεις δεν θελει να τις παρει πανω του αυτες,σε μια τοσο ρευστη πολιτικη περιοδο,ουτε αυτοι που ειναι τωρα πανω ουτε αυτοι που ισως ειναι μετα.

 

Η λογική με την οποία θέλεις να σκεφτούμε δηλαδή ποια είναι; Επειδή υπάρχουν κάποιοι που ιδεολογικά δεν πληρώνουν (ανάθεμα αν αυτό είναι ιδεολογία) να μην γίνουμε άνθρωποι, να συνεχίσουμε να ζούμε στο 1970 της υπόλοιπης Ευρώπης. Όσο για τους ανέργους και όσους δικαιούνται έκπτωσης, δεν θα αλλάξει κάτι. Οι άνεργοι και κάποια ΑμΕΑ θα μετά κινούνται δωρεάν και κάποια άλλα ΑμΕΑ με 50% έκπτωση.

 

Και για όποιον "ιδεολόγο" σπάει, υπάρχει σχετική νομοθεσία για φθορά δημόσιας περιουσίας για να τιμωρηθεί αντίστοιχα. Αν δεν μπορούμε να κάνουμε τα βασικά, τότε έχουμε αποτύχει ως κοινωνία και ας μην λέμε ότι ανήκωμεν "εις την δύσιν". Ή θα γίνουμε άνθρωποι ή θα παραμείνουμε πίσω από τον κόσμο.

 

Τέλος, είναι άλλο πράγμα να διαφωνώ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο γιατί η εφαρμογή του είναι λάθος (αναλογικότητα απόστασης/κομίστρου κλπ) και άλλο να διαφωνώ γιατί δεν θα μπορώ να μπαίνω τζάμπα ή επειδή θα μπει "το χάραγμα" στις κάρτες. Το πρώτο λέγεται πολιτισμός, το δεύτερο τουλάχιστον σκοταδισμός.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λογική με την οποία θέλεις να σκεφτούμε δηλαδή ποια είναι; Επειδή υπάρχουν κάποιοι που ιδεολογικά δεν πληρώνουν (ανάθεμα αν αυτό είναι ιδεολογία) να μην γίνουμε άνθρωποι, να συνεχίσουμε να ζούμε στο 1970 της υπόλοιπης Ευρώπης. Όσο για τους ανέργους και όσους δικαιούνται έκπτωσης, δεν θα αλλάξει κάτι. Οι άνεργοι και κάποια ΑμΕΑ θα μετά κινούνται δωρεάν και κάποια άλλα ΑμΕΑ με 50% έκπτωση.

 

Και για όποιον "ιδεολόγο" σπάει, υπάρχει σχετική νομοθεσία για φθορά δημόσιας περιουσίας για να τιμωρηθεί αντίστοιχα. Αν δεν μπορούμε να κάνουμε τα βασικά, τότε έχουμε αποτύχει ως κοινωνία και ας μην λέμε ότι ανήκωμεν "εις την δύσιν". Ή θα γίνουμε άνθρωποι ή θα παραμείνουμε πίσω από τον κόσμο.

 

Τέλος, είναι άλλο πράγμα να διαφωνώ με το ηλεκτρονικό εισιτήριο γιατί η εφαρμογή του είναι λάθος (αναλογικότητα απόστασης/κομίστρου κλπ) και άλλο να διαφωνώ γιατί δεν θα μπορώ να μπαίνω τζάμπα ή επειδή θα μπει "το χάραγμα" στις κάρτες. Το πρώτο λέγεται πολιτισμός, το δεύτερο τουλάχιστον σκοταδισμός.

η διαφορα αυτων που λεω με αυτα που λες ειναι οτι αυτα που λεω ειναι πρακτικα και συμβαινουν τωρα στην κοινωνια,και αυτα που λες ειναι θεωρητικα,βγαλμενα απο βιβλια κοινωνιολογιας πρωτης λυκειου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω δει τι μισθούς έχουν γιατί συνεργάζομαι αρκετά με το εξωτερικό αυτό που κολλάει όμως; χαλάει περισσότερο ρεύμα στην Αγγλία το τρένο από ότι εδώ;οκ είναι το επίπεδο βιωσιμότητας, για το ποσοστό που δεν ξέρει καν τι είναι εισιτήριο στην Ελλάδα δεν είδα να γράφεις κάπου, ούτε οι χειρότεροι είμαστε ούτε τίποτα, απλά πρέπει κάποια πράγματα που είχαν ξεφύγει να μπουν λίγο σε τάξη θεωρώ. ενημέρωσε με σε παρακαλώ που είναι πιο φθηνά τα σούπερ μάρκετ να πηγαίνω θα με βοηθούσε αρκετά, κάτι πιο συγκεκριμένο και όχι για ένα προϊόν μόνο γενικότερα. Το αν πληρώνονται οι υπάλληλοι αδρά ή όχι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει φίλε μου δουλεύω και ότι μπορώ να κάνω για εμένα το κάνω είδα και τον ιδιωτικό τομέα με αποδείξεις κτλ,συντάξεις από 35 χρόνων κτλ,δεν είμαι ο τύπος που παρακαλάει να πεθάνει και η κατσίκα του γείτονα, να παίρνει οποίος μπορεί για να χαλάει κιόλας γιατί αν δεν παίρνει κανείς κάποιοι θα πεινάσουν και θα λένε μετά δεν πειράζει πεινάμε όλοι μας χαλάλι. καλά από αυτά υπάρχουν και σε άλλες χώρες και τα κάνουν και άνθρωποι που βγάζουν εκατομμύρια την ημέρα τι να κάνουμε that's life δυστυχώς. Απλά είπα μην τα ισοπεδώνουμε όλα

 

Επειδή θες να βλέπεις αυτά που θες  να βλέπεις και μόνο, στην Ευρώπη στις χώρες που είναι ακριβότερα τα εισητήρια, έχεις δει τι μισθούς έχουν; Έχεις δει τι τιμές που έχουν στα αγαθά που αγοράζουν (είναι πιο φθηνά τα σουπερμάρκετ από την Ελλάδα με εξαίρεση Νορβηγία, Ελβετία); Έχεις δει την ανεργία τους; Έχω ταξιδέψει σε 4 χώρες της Ευρώπης κι έχω πληρώσει ναι κ δε με χάλασε παρότι πληρώνεις πιο ακριβά τα μετρό τους είναι μέσα στη μπίχλα γιατί έχουν όλα τα υπόλοιπα. Ξέρεις ότι τα ΜΜΜ είναι τα μέσα μεταφοράς των φτωχών κυρίως; Γι αυτό ΑΣΕ την καραμέλα το "τι κάνουν έξω" διόλου μας νοιάζει . Την έχουμε δει εδώ στο μέτρο, να το έχουμε κόσμημα κ να πληρώνουμε και να πετάμε το σάντουιτς που πήραμε στην είσοδο μην τυχόν κ λερώσουμε κάτι. Ούτε τουαλέτες έχει για το κοινό, κάθε τρεις και λίγο απεργίες και βλάβες τα λεωφορεία. Δε λέω να ταξιδεύουμε τσάμπα, στο κάτω-κάτω οι υπάλληλοι εκεί μέσα πληρώνονται ΑΔΡΑ για τις εποχές που ζούμε,αν θέλουν ας μειώσουν κάποιο μισθό αν δε τους φθάνει να κάνουν αναλογικό το εισητήριο. Τα ίδια και στα διόδια τα ίδια στα καύσιμα τα ίδια παντού. Σε λίγο όσοι είμαστε χαμηλόμισθοι, δε θα τολμάμε να βγούμε από την πόλη μας. Έλεος δηλαδή που τους υποστηρίζετε κιόλας. Έχουν κάνει την μετακίνηση πολυτέλεια και προνόμιο.

Στο διαταύτα, σύνηθες φαινόμενο η άσκηση κριτικής υπέρ πάντων και όχι αυτοκριτικής, άλλωστε ταυτίζεται με τη πλεύση της κοινωνίας αυτή την εποχή, το κυνήγι της "κατσίκας", τη μυθοποίηση και ηγετοποίηση της αναρχίας σε κάθε δομή. Ε, ας πληρώσει ο άλλος... γιατί πάντα φταίει εκείνος, ποτέ ο εαυτούλης! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λογικη ειναι απλη αλλα και συνθετη δηλαδη, βαλε πος στην επιχειρηση σου για να κανεις συνεταιρους τις τραπεζες στα πολλες φορές πενιχρα σου κερδη ενω στα εξοδα πηδηξου μονος σου, και αν δε συμορφωθεις παρε 1500 ευρω προστιμο γιατι οι τραπεζιτες ειναι φιλοι μας. Πληρωσε 20 διοδια μεχρι πατρα για 20;χρονια σε ιδιωτη για να κονομησει και στο τελος τον δρομο θα τον φτιαξει απο τραπεζικα δανεια που παλι εμεις πληρωνουμε, οπως επισης και μετα το τέλος των εργων την δια βιου συντηρηση τους και καλα. Πληρωσε 1.40 το ηλεκτρονικο εισητηριο που μας κοστισε 30 μυρια πχ σε εξοπλισμο για να πας απο 1 σταση ως 15 με το ιδιο αντιτιμο, αλλα χωρις να αλλαζουμε στολο λεωφορειων, τρολευ, προσληψη οδηγων, λαστιχα ανταλλακτικα κλπ. Δηλαδη με το χαρτινο και συνεχης ελεγχους για λαθρεπιβιβαση η ακομα και οι κολομπαρες δεν μπορουσαν να λειτουργησουν; Και να υπαρχουν κέρδη κοροιδευμαστε; Η τεχνολογια ειναι το προβλημα η η καθε λογης λαμογια που σκεφτονται;

Ας φτιαξουν την υγεια, την παιδεια, και πολλα αλλα αφου ειμαστε ανεπτυγμενη ευρωπη, και ας αφησουν την κοροϊδια αλλα ο ελληνας παντα ηταν κοροϊδο και ωχαδερφιστης εαυτουλης ενας "κυρ παντελης".

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως το πιο εύλογο που πρέπει να αναρωτηθεί κανείς, είναι πως θα κινηθεί μία ολόκληρη κοινωνία όταν όλα είναι "τσάμπα" όπως απαιτούν κάποιοι... ποιός θα πληρώσει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως φαινονται παντως απο τα σχολια οι 2 πλευρες.

 

Αυτοι που εργαζονται/εχουν μια μικρη επιχειρηση και ζουν καθε μερα στο πετσι τους την αδικη και παραλογη φορολογιση απο παντου,απο τα κερδη της επιχειρισης τους μεχρι τα διοδια,τα χαρατσια και τα εισιτηρια,και αυτοι που ζουν απο τον μπαμπα η τα ενοικια του σπιτιου που τους αφησε ο μπαμπας η δουλευουν στη θεσουλα που τους τρυπωσε ο μπαμπας και δεν εχουν ιδεα ουτε τι σημαινουν αυτα που συζηταμε,φοροι,αδικια και οικονομικη πιεση.

 

20χρονα,μπορει και καλο(κακο)αναθρεμενα 30χρονα που δεν εχουν ιδεα πως βγαινουν τα λεφτα.

 

Ειναι πολλοι απο τους δευτερους εδω,σε αυτους ολα πρεπει να λειτουργουν οπως τα γραφουν οι νομοι που καποιοι τιμιοι συνταγματολογοι σαν τον Βενιζελο εγραψαν κοστουμι στις αναγκες τους.

 

Ολα πανε καλα επειδη ο μπαμπας τους αγοραζει καρτα για το μετρο καθε μηνα και δεν μπορουν να χωνεψουν οτι υπαρχει πλεμπα που ακομα και το εισιτηριο ειναι γι αυτους εξοδο μετρησιμο.

 

Αντε φατε κανα παντεσπανι ρε Αντουανετες που ηρθατε να πουλησετε και ηθικο προλογο..!

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ίσως το πιο εύλογο που πρέπει να αναρωτηθεί κανείς, είναι πως θα κινηθεί μία ολόκληρη κοινωνία όταν όλα είναι "τσάμπα" όπως απαιτούν κάποιοι... ποιός θα πληρώσει...

Τώρα θα ακούσεις το "μα πληρώνουμε ήδη τόσους φόρους"... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως το 1.4 για Πειραιά - Φάληρο είναι πολλά λεφτά 

 

Βέβαια οι εργαζόμενοι μετακινούνται με το πολύ ακριβώς τα μισά (30€ / 44 minimum μετακινήσεις = 0,68€), μη το ξεχνάμε αυτό...

 

Δηλαδή πόσο να είναι το ελάχιστο κόμιστρο ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...