Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ωστε λειτουργει το συστημα ε? Τοτε γιατι ακομη περνουν ολοι ελευθερα και δεν κλεινουν τα διαχωριστικα που εχουν αναμεσα τους τα μηχανηματα ελεγχου στο μετρο?

 

Δεν κλείνουν γιατί είναι ακόμη σε δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας.

 

Μας δουλεύουν ; ποτε εγινε διαθεση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ; εκτος εάν μιλάμε για κατι αλλο εκτος απο την athenacard

 

 

 

Ρε παιδιά ας με διαφωτίσει κάποιος, πότε ακριβός έγιναν διαθέσιμα αυτά τα εισιτήρια;

Από που τα προμηθεύομαι; Γεμίζω κανονικά από τα νέα μηχανήματα; Και οι μπάρες κλείνουν κανονικά ή είναι ακόμνα ορθάνοιχτες;

 

Όλα τα αυτόματα μηχανήματα πώλησης σε όλους τους σταθμούς μετρό και ηλεκτρικού λειτουργούν κανονικά και εκδίδουν για την ώρα απλά εισιτήρια, ημερήσια, 5 ημερών και 5 διαδρομών.

 

Για την ώρα δέχονται μόνο μετρητά (χαρτονομίσματα και κέρματα) αλλά όχι πιστωτικές.

 

Τα ακυρωτικά λειτουργούν παντού σε όλους τους σταθμούς και τα λεωφορεία. Ισχύει επίσης κανονικά ο χρόνος των 90 λεπτών ανάμεσα από τις ακυρώσεις, που σημαίνει πως αν το ακυρώσεις στο μετρό και εντός των 90 λεπτών το σκανάρεις και σε άλλο σταθμό ή σε λεωφορείο, δεν σου αφαιρεί επιπλέον διαδρομή και στην οθόνη σε ενημερώσει πως είσαι ακόμη μέσα στο χρονικό περιθώριο.

 

Έχω περίπου 4 εβδομάδες που χρησιμοποιώ αποκλειστικά το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Η athena card δεν είναι ακόμη διαθέσιμη.

 

 

Κάποιοι εναγωνίως ζητούν να ενεργοποιηθούν οι μπάρες. Υπομονή, θα ικανοποιηθεί το βίτσιο σας.

 

Περιμένω υπομονετικά! Όχι για να "εκδικηθώ" αυτούς που πραγματικά δεν έχουν χρήματα (για τους οποίους όμως υπάρχουν νόμιμες λύσεις για να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ), αλλά για να δω την "ξυνίλα" στα μούτρα των τσαμπατζήδων (από άποψη, αντίδραση, επανάσταση). :)

  • Like 3
Δημοσ.

Οποιος δεν έχει ή δε θέλει να πληρώσει... υπάρχει το οτοστοπ, το ποδήλατο, το περπάτημα...

 

Eπίσης υπάρχει το ξήλωμα το σπάσιμο , καδρόνι, μπουκάλι. Γιατί εκεί θα καταλήξει...

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Eπίσης υπάρχει το ξήλωμα το σπάσιμο , καδρόνι, μπουκάλι. Γιατί εκεί θα καταλήξει...

 

Συστηματική εφαρμογή χρειάζεται και άμεση τιμωρία όσων προκαλούν καταστροφές. Απευθείας χρέωση της ζημιάς στο ΑΦΜ τους και ας μην το πληρώσουν ποτέ. Αρκεί να φαίνεται σαν εκκρεμότητα για πάντα!

 

Όσοι έχουν πρόβλημα και μπορούν να το αποδείξουν (άνεργοι κλπ), μπορούν να προμηθεύονται εισιτήρια μειωμένα ή ακόμη και να κυκλοφορούν εντελώς δωρεάν (πάντα έχοντας τα σχετικά έγγραφα).

 

Ακόμη και όλα να τα σπάνε κάθε μέρα, θα πληρώνουμε όλοι μαζί μετά για την αντικατάστασή τους... 

  • Like 4
Δημοσ.

Επειδή θα τρελαθούμε εδώ μέσα με αυτά που λέγονται.

 

 

Λοιπόν. Κατώτατος μισθός στην Ελλάδα τον μήνα (γιατι 683 Δείτε παρακάτω). 683.76

Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33644# Κοιτάτε την τελευταία στήλη που δείχνει πόσο είναι ο κατώτατος αν αυτός δίνεται 1 φορά το μήνα. (Στην Ελλάδα που έχει 14 μισθούς το προσαρμόζει σε 12).

 

Το επίδομα ανεργίας για 1  (έστω ότι το 0.6 αναλογεί σε ένα παιδί κάτω των 18) προστατευόμενο μέλος ανέρχεται στα 396 ευρώ το μήνα δηλαδή με την αναπροσαρμογή σε 12 επιδόματα από 14 είναι 462 ευρώ

 

Μόνιμος Πληθυσμός Αττικής (απογραφή 2011 στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ) 3.812.330 ποσοστό 35% του πληθυσμού της Ελλάδας (10.816.286).

 

Πανελλαδικά Υπάρχουν 4.134.540 δηλαδή 1.447.089 εξ αυτών στην Αττική (35%)

 

Οπότε το μέσο μέγεθος αριθμού μελών ανα νοικοκυριό ανέρχεται στα 2,6 άτομα Πανελλαδικά, αλλά και στην Αττική. 

 

3.812.330 / 1.447.089 =~2,6344 ατομα ανα νοικοκυριο.

 

Μόνο το 42,4% είναι οικονομικά ενεργοί, εκ τον οποίων 18% δηλώνουν άνεργοι

 

Άρα απασχολούμενοι σε ένα νοικοκυριό είναι 2,6 - 42.4% -18% = 0,9 απασχολούμενοι και 0,2 άνεργοι

 

Οπότε Ετησίως το μέσο (σε αριθμό ατόμων) νοικοκυριό λαμβάνει με τον βασικό μισθό /επίδωμα ανεργείας:

 

12* 683.76*0.9 + 12*462*0,2= 7384.608 + 1108,8 = 8493.41 Ευρώ το χρόνο για να ζήσει το μέσο νοικοκυριό που βασίζεται στο βασικό μισθό και το επίδομα ανεργίας

 

Αρα η μέση οικογένεια, αν θέλει να έχει εντός Αθήνας απεριόριστες μετακινησεις σε διάστημα ενός χρόνου, πρέπει να πληρώνει

(κόστος ετήσιας κάρτας)*(αριθμό μελών-αριθμό ανέργων)= 330*2,6-0.2= 792 Ευρώ δηλαδή ποσοστό 9,32% των συνολικών ετήσιων εσόδων της.

 

Ο λόγος που δεν κάνω ανάλυση των κοινωνικών στρωμάτων με βάση τα οικονομικά κριτήρια είναι για λόγους πολιτικής άποψης, γιατί θεωρώ πως όταν  σχεδιάζουμε βασικές κοινωνικές παροχές, όπως μετακινήσεις, υγεία, παιδεία (εγώ θα προσθέσω και στέγαση, σίτιση, επικοινωνίες και ψυχαγωγία) πρέπει πάντα να κοιτάμε πως αυτές θα εξυπηρετούν πρώτα από όλα τα φτωχότερα κοινωνικά στρώματα που αναγκάζονται να επιλέξουν ή να φάνε ή να χτυπήσουν εισιτήριο.

 

Οπότε ναι η μέση οικογένεια με τον βασικό μισθό και επίδομα ανεργίας ως έσοδα, καλείται να πληρώσει 9.32% του συνολικού ετήσιου εισοδήματος της στις αστικές συγκοινωνίες και να ανταπεξέλθει τον υπόλοιπο χρόνο με 7701.41, δηλαδή 641.79 Ευρώ το μήνα σε όλα της τα υπόλοιπα έξοδα. Δηλαδή τροφή,νερό, ρεύμα, ιατρικά έξοδα, ενοίκιο/ένφια πρώτης κατοικίας και άλλα πολλά, που διαφοροποιούν την ζωή από τον θάνατο, σωματικό ή πνευματικό.

 

Για αυτό όποιος υποστηρίζει ότι αυτοί που δεν πληρώνουν στο ΟΑΣΑ είναι τζαμπατζίδες, συγνώμη , αλλά εθελοτυφλεί και είναι τόσο μισάνθρωπος που προτιμά οι άνθρωποι γύρω του να πεθαίνουν, για να επιβιώνουν οι επιχειρήσεις που το μόνο που κάνουν είναι να παρασιτούν από την κοινωνία μας για να κερδίζουν οι λίγοι και να υποφέρουν οι πολλοί. Αν ιδανική κοινωνία για εσάς είναι μία κοινωνία με 10 νοματαίους που τρώγονται μεταξύ τους για το ποιος έχει την ταχύτερη πόρσε, ενώ χιλιάδες πεθαίνουν από την πείνα, με το πρόσχημα της αστικής "δημοκρατίας" και της τήρησης των νόμων , δεν είστε τίποτα άλλο παρα ζώα. Δεν σας αξίζει καν η νοητική ικανότητα. Εξύπνάδα δεν είναι το πως θα εκμεταλλευτείς του συνανθρώπους σου, αλλά το πως θα τους παροτρύνεις να δουλέψετε μαζί και να κάνετε τις ζωές σας καλύτερες. Για τους λοιπούς φιλελέδες που ακόμα δεν έχουν αντιληφθεί που αντιφάσκουν, σας αφήνω αυτό: "Το άτομο μπορεί να ευημερεί, μόνο όταν ευημερεί το κοινωνικό σύνολο". 

 

ΥΓ1 Στον υπολογισμό των μελών της οικογένειας δεν ανέλυσα το ποσόστό όσων δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο στα λεωφορία, δηλαδή φοιτητές και ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ, αλλά μόνο τους ανέργους, γιατί θέλει να ψάχνω άλλη μισή ώρα να βγάλω τα ποσοστά.

ΥΓ2 Η διαφορά από τον μη υπολογισμό των δικαιούχων μειωμένου κομίστρου (ΥΓ1) αντισταθμίζεται εν μέρη από το παραπάνω εισόδημα που δίνεται στην οικογένεια μεσω του επιδόματος ανεργίας που δίνεται και αντιστοιχεί σε ανεργο με 1 προστατευόμενο μέλος.

ΥΓ3 Δεν κάνω ορθογραφικό έλεγχο με εφαρμογή, αν και ξέρω πως έχω πολλά λάθη παραπάνω, γιατί ξέρω πως είναι το μόνο σφάλμα που θα βρείτε για να αντεπιχειρηματολογήσετε στον συλλογισμό μου, γιατί ακριβώς κοιτάτε το φύλλο και όχι το δάσος.

Πηγές:

http://www.statistics.gr/el/statistics?p_p_id=documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN&p_p_lifecycle=2&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_cacheability=cacheLevelPage&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=4&p_p_col_pos=1&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_javax.faces.resource=document&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_ln=downloadResources&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_documentID=151627&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_locale=el

 

http://www.statistics.gr/el/statistics?p_p_id=documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN&p_p_lifecycle=2&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_cacheability=cacheLevelPage&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=4&p_p_col_pos=1&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_javax.faces.resource=document&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_ln=downloadResources&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_documentID=230501&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_locale=el

 

http://prev.oaed.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=216&Itemid=360&lang=el

ΥΓ4 Πάμε να διεκδικήσουμε μεταφορές οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες με:

Συχνά δρομολόγια

Καλοσυντηρημένα οχήματα

Με χρεώσεις που θα αντιστοιχούν στην οικονομική πραγματικότητα, δεν θα βάζουν μπροστά το κέρδος της επιχείρησης, αλλά αντιθέτως θα επενδύονται στην ποιότητα των μεταφωρών.

Να σταματήσουμε την αυθαιρεσία και την κερδοσκοπεία με δόλια μέσα από τα υψηλόβαθμα κρατικά και εταιρίκά στελέχη, που στερούν εκατομύρια από τον ΟΑΣΑ-ΟΑΣΘ και τις λοιπές συγκοινωνίες τα οποία πηγαίνουν σε τσέπες λίγων.

Να προάγουμε την χρήση  ΜΜΜ αντί για ΙΧ για να καθαρίσει η ατμόσφαιρα στην οποία ζούμε.

Καμία κυβέρνηση δεν θα τα κάνει αυτά αν δεν πιέσει ο λαός.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Επειδή θα τρελαθούμε εδώ μέσα με αυτά που λέγονται.

 

 

Λοιπόν. Κατώτατος μισθός στην Ελλάδα τον μήνα (γιατι 683 Δείτε παρακάτω). 683.76

Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33644# Κοιτάτε την τελευταία στήλη που δείχνει πόσο είναι ο κατώτατος αν αυτός δίνεται 1 φορά το μήνα. (Στην Ελλάδα που έχει 14 μισθούς το προσαρμόζει σε 12).

 

Το επίδομα ανεργίας για 1  (έστω ότι το 0.6 αναλογεί σε ένα παιδί κάτω των 18) προστατευόμενο μέλος ανέρχεται στα 396 ευρώ το μήνα δηλαδή με την αναπροσαρμογή σε 12 επιδόματα από 14 είναι 462 ευρώ

 

Μόνιμος Πληθυσμός Αττικής (απογραφή 2011 στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ) 3.812.330 ποσοστό 35% του πληθυσμού της Ελλάδας (10.816.286).

 

Πανελλαδικά Υπάρχουν 4.134.540 δηλαδή 1.447.089 εξ αυτών στην Αττική (35%)

 

Οπότε το μέσο μέγεθος αριθμού μελών ανα νοικοκυριό ανέρχεται στα 2,6 άτομα Πανελλαδικά, αλλά και στην Αττική. 

 

3.812.330 / 1.447.089 =~2,6344 ατομα ανα νοικοκυριο.

 

Μόνο το 42,4% είναι οικονομικά ενεργοί, εκ τον οποίων 18% δηλώνουν άνεργοι

 

Άρα απασχολούμενοι σε ένα νοικοκυριό είναι 2,6 - 42.4% -18% = 0,9 απασχολούμενοι και 0,2 άνεργοι

 

Οπότε Ετησίως το μέσο (σε αριθμό ατόμων) νοικοκυριό λαμβάνει με τον βασικό μισθό /επίδωμα ανεργείας:

 

12* 683.76*0.9 + 12*462*0,2= 7384.608 + 1108,8 = 8493.41 Ευρώ το χρόνο για να ζήσει το μέσο νοικοκυριό που βασίζεται στο βασικό μισθό και το επίδομα ανεργίας

 

Αρα η μέση οικογένεια, αν θέλει να έχει εντός Αθήνας απεριόριστες μετακινησεις σε διάστημα ενός χρόνου, πρέπει να πληρώνει

(κόστος ετήσιας κάρτας)*(αριθμό μελών-αριθμό ανέργων)= 330*2,6-0.2= 792 Ευρώ δηλαδή ποσοστό 9,32% των συνολικών ετήσιων εσόδων της.

 

Ο λόγος που δεν κάνω ανάλυση των κοινωνικών στρωμάτων με βάση τα οικονομικά κριτήρια είναι για λόγους πολιτικής άποψης, γιατί θεωρώ πως όταν  σχεδιάζουμε βασικές κοινωνικές παροχές, όπως μετακινήσεις, υγεία, παιδεία (εγώ θα προσθέσω και στέγαση, σίτιση, επικοινωνίες και ψυχαγωγία) πρέπει πάντα να κοιτάμε πως αυτές θα εξυπηρετούν πρώτα από όλα τα φτωχότερα κοινωνικά στρώματα που αναγκάζονται να επιλέξουν ή να φάνε ή να χτυπήσουν εισιτήριο.

 

Οπότε ναι η μέση οικογένεια με τον βασικό μισθό και επίδομα ανεργίας ως έσοδα, καλείται να πληρώσει 9.32% του συνολικού ετήσιου εισοδήματος της στις αστικές συγκοινωνίες και να ανταπεξέλθει τον υπόλοιπο χρόνο με 7701.41, δηλαδή 641.79 Ευρώ το μήνα σε όλα της τα υπόλοιπα έξοδα. Δηλαδή τροφή,νερό, ρεύμα, ιατρικά έξοδα, ενοίκιο/ένφια πρώτης κατοικίας και άλλα πολλά, που διαφοροποιούν την ζωή από τον θάνατο, σωματικό ή πνευματικό.

 

Για αυτό όποιος υποστηρίζει ότι αυτοί που δεν πληρώνουν στο ΟΑΣΑ είναι τζαμπατζίδες, συγνώμη , αλλά εθελοτυφλεί και είναι τόσο μισάνθρωπος που προτιμά οι άνθρωποι γύρω του να πεθαίνουν, για να επιβιώνουν οι επιχειρήσεις που το μόνο που κάνουν είναι να παρασιτούν από την κοινωνία μας για να κερδίζουν οι λίγοι και να υποφέρουν οι πολλοί. Αν ιδανική κοινωνία για εσάς είναι μία κοινωνία με 10 νοματαίους που τρώγονται μεταξύ τους για το ποιος έχει την ταχύτερη πόρσε, ενώ χιλιάδες πεθαίνουν από την πείνα, με το πρόσχημα της αστικής "δημοκρατίας" και της τήρησης των νόμων , δεν είστε τίποτα άλλο παρα ζώα. Δεν σας αξίζει καν η νοητική ικανότητα. Εξύπνάδα δεν είναι το πως θα εκμεταλλευτείς του συνανθρώπους σου, αλλά το πως θα τους παροτρύνεις να δουλέψετε μαζί και να κάνετε τις ζωές σας καλύτερες. Για τους λοιπούς φιλελέδες που ακόμα δεν έχουν αντιληφθεί που αντιφάσκουν, σας αφήνω αυτό: "Το άτομο μπορεί να ευημερεί, μόνο όταν ευημερεί το κοινωνικό σύνολο". 

 

ΥΓ1 Στον υπολογισμό των μελών της οικογένειας δεν ανέλυσα το ποσόστό όσων δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο στα λεωφορία, δηλαδή φοιτητές και ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ, αλλά μόνο τους ανέργους, γιατί θέλει να ψάχνω άλλη μισή ώρα να βγάλω τα ποσοστά.

ΥΓ2 Η διαφορά από τον μη υπολογισμό των δικαιούχων μειωμένου κομίστρου (ΥΓ1) αντισταθμίζεται εν μέρη από το παραπάνω εισόδημα που δίνεται στην οικογένεια μεσω του επιδόματος ανεργίας που δίνεται και αντιστοιχεί σε ανεργο με 1 προστατευόμενο μέλος.

ΥΓ3 Δεν κάνω ορθογραφικό έλεγχο με εφαρμογή, αν και ξέρω πως έχω πολλά λάθη παραπάνω, γιατί ξέρω πως είναι το μόνο σφάλμα που θα βρείτε για να αντεπιχειρηματολογήσετε στον συλλογισμό μου, γιατί ακριβώς κοιτάτε το φύλλο και όχι το δάσος.

Πηγές:

http://www.statistics.gr/el/statistics?p_p_id=documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN&p_p_lifecycle=2&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_cacheability=cacheLevelPage&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=4&p_p_col_pos=1&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_javax.faces.resource=document&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_ln=downloadResources&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_documentID=151627&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_locale=el

 

http://www.statistics.gr/el/statistics?p_p_id=documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN&p_p_lifecycle=2&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_cacheability=cacheLevelPage&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=4&p_p_col_pos=1&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_javax.faces.resource=document&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_ln=downloadResources&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_documentID=230501&_documents_WAR_publicationsportlet_INSTANCE_qDQ8fBKKo4lN_locale=el

 

http://prev.oaed.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=216&Itemid=360&lang=el

ΥΓ4 Πάμε να διεκδικήσουμε μεταφορές οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες με:

Συχνά δρομολόγια

Καλοσυντηρημένα οχήματα

Με χρεώσεις που θα αντιστοιχούν στην οικονομική πραγματικότητα, δεν θα βάζουν μπροστά το κέρδος της επιχείρησης, αλλά αντιθέτως θα επενδύονται στην ποιότητα των μεταφωρών.

Να σταματήσουμε την αυθαιρεσία και την κερδοσκοπεία με δόλια μέσα από τα υψηλόβαθμα κρατικά και εταιρίκά στελέχη, που στερούν εκατομύρια από τον ΟΑΣΑ-ΟΑΣΘ και τις λοιπές συγκοινωνίες τα οποία πηγαίνουν σε τσέπες λίγων.

Να προάγουμε την χρήση  ΜΜΜ αντί για ΙΧ για να καθαρίσει η ατμόσφαιρα στην οποία ζούμε.

Καμία κυβέρνηση δεν θα τα κάνει αυτά αν δεν πιέσει ο λαός.

 

Δικαιολογεί κάπου αυτή η ανάλυση την καταστροφή των σταθμών??? Αν ναι, sorry μας χωρίζει το χάος.

 

Η έννοια του τζαμπατζή είναι απλή: αυτός που δεν πληρώνει από "άποψη και αντίδραση" και όχι αυτός που πραγματικά δεν έχει. Και πίστεψέ με, όλοι αυτοί είναι οι περισσότεροι που με τη συμπεριφορά τους ζημιώνουν τους ανθρώπους που πραγματικά έχουν σοβαρό πρόβλημα (και ταυτόχρονα έχουν και αξιοπρέπεια που δεν έχουν οι τζαμπατζήδες). Ο τζαμπατζής λοιπόν είναι ο κουτοπόνηρος που εκμεταλλεύεται την όλη κατάσταση και με δόλο επιδιώκει να μην πληρώνει, σε βάρος όλων των άλλων.

 

Απλό δεν είναι?

  • Like 1
Δημοσ.

Ο οποιος λαος κοιματε τον υπνο του δικαιου γιατι; ειμαστε τεχνολογικα προηγμενοι και ολα αυτα αφορουν τους "αλλους" και για να σε συμπληρωσω; 930000 ανεργοι εγγεγραμενοι 96000 παιρνουν το επιδομα αλλες 800000 περιπου δεν φαινονται πουθενα, επισης εχω 2 φιλικα ζευγαρια που δεν παιρνει επιδομα κανεις ολοι ανεργοι με 1 2 μεροκαματα κατα καιρους τους βοηθανε οι γεροι οοοσο μπορουν αλλα ενφια το κρατος θελει απο αυτούς να μη φανε δηλαδη, να μη ντυθουν η να πηγαινει με τα ποδια αμα δεν εχει να πληρωσει κατα καποιους κομπλεξικους.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ο οποιος λαος κοιματε τον υπνο του δικαιου γιατι; ειμαστε τεχνολογικα προηγμενοι και ολα αυτα αφορουν τους "αλλους" και για να σε συμπληρωσω; 930000 ανεργοι εγγεγραμενοι 96000 παιρνουν το επιδομα αλλες 800000 περιπου δεν φαινονται πουθενα, επισης εχω 2 φιλικα ζευγαρια που δεν παιρνει επιδομα κανεις ολοι ανεργοι με 1 2 μεροκαματα κατα καιρους τους βοηθανε οι γεροι οοοσο μπορουν αλλα ενφια το κρατος θελει απο αυτούς να μη φανε δηλαδη, να μη ντυθουν η να πηγαινει με τα ποδια αμα δεν εχει να πληρωσει κατα καποιους κομπλεξικους.

 

Έχεις μαγαζί. Ας πούμε μπακάλικο στη γειτονιά σου. Εγώ είμαι άνεργος 4 χρόνια και δεν έχω ούτε για ...νερό. Μπορώ φαντάζομαι να μπω στο μαγαζί σου να "δανειστώ" μερικά πραγματάκια και να φύγω ανενόχλητος ε?  :devil:

 

Εγώ που ακόμη πληρώνω τα εισιτήριά μου, βλέπω συνεχώς να αυξάνεται η τιμή τους ακριβώς επειδή τα έσοδα από τις εισπράξεις δεν είναι ανάλογα με την κίνηση των επιβατών.

  • Like 2
Δημοσ.

Συστηματική εφαρμογή χρειάζεται και άμεση τιμωρία όσων προκαλούν καταστροφές. Απευθείας χρέωση της ζημιάς στο ΑΦΜ τους και ας μην το πληρώσουν ποτέ. Αρκεί να φαίνεται σαν εκκρεμότητα για πάντα!

 

Όσοι έχουν πρόβλημα και μπορούν να το αποδείξουν (άνεργοι κλπ), μπορούν να προμηθεύονται εισιτήρια μειωμένα ή ακόμη και να κυκλοφορούν εντελώς δωρεάν (πάντα έχοντας τα σχετικά έγγραφα).

 

Ακόμη και όλα να τα σπάνε κάθε μέρα, θα πληρώνουμε όλοι μαζί μετά για την αντικατάστασή τους... 

 

 

Όσο γίνεται τα τελευταία χρόνια που έχουν καταστρέψει ιδιωτική και δημόσια περιούσια άλλο τόσο θα γίνει και στο μέλλον. 

 

Ευλόγησον!

 

https://youtu.be/7GWMm5rk5oc

  • Super Moderators
Δημοσ.

Όσο γίνεται τα τελευταία χρόνια που έχουν καταστρέψει ιδιωτική και δημόσια περιούσια άλλο τόσο θα γίνει και στο μέλλον. 

 

Ευλόγησον!

 

https://youtu.be/7GWMm5rk5oc

 

Το video αυτό είναι η προσωποποίηση της κοινωνίας. Ανοχή στη μλκια λέγεται και αντί να τον κλείσουν μέσα, κάθονται όλοι και κάνουν χαβαλέ... Αυτό είναι χειρότερο από όλα όσα συμβαίνουν. Δεν είναι παπάς, δεν είναι αναρχικός. Είναι απλά ένας αμόρφωτος άνθρωπος με ψυχολογικά προβλήματα, που κυκλοφορεί ελεύθερος γιατί κανείς δεν ασχολείται. 

 

Όσο ζω ελπίζω! :P

  • Like 4
Δημοσ.

Δικαιολογεί κάπου αυτή η ανάλυση την καταστροφή των σταθμών??? Αν ναι, sorry μας χωρίζει το χάος.

 

Η έννοια του τζαμπατζή είναι απλή: αυτός που δεν πληρώνει από "άποψη και αντίδραση" και όχι αυτός που πραγματικά δεν έχει. Και πίστεψέ με, όλοι αυτοί είναι οι περισσότεροι που με τη συμπεριφορά τους ζημιώνουν τους ανθρώπους που πραγματικά έχουν σοβαρό πρόβλημα (και ταυτόχρονα έχουν και αξιοπρέπεια που δεν έχουν οι τζαμπατζήδες). Ο τζαμπατζής λοιπόν είναι ο κουτοπόνηρος που εκμεταλλεύεται την όλη κατάσταση και με δόλο επιδιώκει να μην πληρώνει, σε βάρος όλων των άλλων.

 

Απλό δεν είναι?

Είπα κάπου ότι το σπάσιμο των μηχανημάτων είναι οφέλιμο? Δεν αναφέρθηκα σε σπάσιμο μηχανημάτων. Δεν υπάρχει ως φράση σε όλο το κείμενο. Είπα ότι ο λαός πρέπει να εξαναγκάσει την κυβέρνηση να αλλάξει τις αστικές συγκοινωνίες ή αν αυτό δεν λειτουργεί να αλλάξει και την κυβέρνηση αν χρειαστεί ή τον τρόπο διακυβέρνησης της χώρας. Πραγματικά δεν αναφέρθηκα σε σπάσιμο μηχανημάτων. Αυτό είναι τελίως άλλο θέμα.

Δημοσ.

 

Άλλος ένας βολεμένος που ζει στον κόσμο του δίχως να γνωρίζει τι συμβαίνει 2 εκατοστά πέρα απο την μύτη του! Όταν γράφεις 500 ευρώ ο βασικός μισθός αυτομάτως χάνεις κάθε αξιοπιστία !!!!!!

Εχμ, τόσο είναι (για την ακρίβεια, 495€ είναι τα καθαρά από 586 μικτά για άγαμο άνω των 25). Δεν είπα πουθενά ότι όλοι οι εργαζόμενοι έχουν σύμβαση εργασίας για 40ωρο κτλ, αλλά όταν λέμε βασικό μισθό, αυτός είναι. Αν εννοούσε κάτι άλλο, ας το έγραφε αλλιώς.

 

 

 <snip>. Για τους λοιπούς φιλελέδες που ακόμα δεν έχουν αντιληφθεί που αντιφάσκουν, σας αφήνω αυτό: "Το άτομο μπορεί να ευημερεί, μόνο όταν ευημερεί το κοινωνικό σύνολο". 

Συγνώμη, για τις συγκοικωνίες στην Αθήνα μιλάμε, ποια επιχείρηση και κέρδος; Κρατικές είναι και πληρώνουμε φόρους για να καλυφθούν τα ελλείμματα και αυτό που ζητάς είναι να πληρώνουμε όλοι ακόμα περισσότερους φόρους, αντί για να πληρώνουν εισιτήριο οι χρήστες.

 

Για τα υπόλοιπα, που να αρχίσεις και που να τελειώσεις, πρέπει να είναι ωραία εκεί πάνω στη μαρξιστική νιρβάνα... Για εμάς τους λοιπούς ανάλγητους και -δυστυχώς επι γης- φιλελέδες θα αφήσω το παρακάτω από τον Περικλή: "Καλύτερα φτωχός σε πλούσια πόλη, παρά πλούσιος σε φτωχή."

 

Πάντως χαίρομαι που αναγνωρίζεις ότι η φθορά δημόσιας περιουσίας είναι εις βάρος όλων, σε κάτι συμφωνούμε τουλάχιστον. :P Για την αλλαγή στον τρόπο διακυβέρνησης της χώρας υπάρχει ένα μικρό θεματάκι, ονόματι Σύνταγμα, αλλά εντάξει τώρα, λεπτομέρειες...

  • Like 1
Δημοσ.

Συγνώμη, για τις συγκοικωνίες στην Αθήνα μιλάμε, ποια επιχείρηση και κέρδος; Κρατικές είναι και πληρώνουμε φόρους για να καλυφθούν τα ελλείμματα και αυτό που ζητάς είναι να πληρώνουμε όλοι ακόμα περισσότερους φόρους, αντί για να πληρώνουν εισιτήριο οι χρήστες.

O ΟΑΣΑ δημόσια επιχείρηση είναι. Κάθε επιχείρηση έχει σκοπό το κέρδος. Βασική οικονομία, ούτε καν χρειάζεται να εμπλέξεις τον Μαρξ σε αυτό. (Που τα είπε πολύ καλά και αυτός.)  Μάλιστα ο ΟΑΣΑ είναι και μονοπώλειο, οπότε η επιλογή του καταναλωτή είναι ή αποδέχεται κάθε νέο μέτρο ή σταματά να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες.

 

Επίσης να μην ξεχνάμε, πως το να πληρώνεις φόρους δεν είναι κακό. Κακό είναι όταν τα λεφτά των φόρων κατασπαράζονται από πολιτικές περσόνες και μεγαλοεπιχειρηματίες. Εκεί είναι που χρειάζεται κοινωνικός έλεγχος στην διαχείρηση των δημοσίων έργων, δαπανών και επενδύσεων, έτσι ώστε τα λεφτά τον φορολογουμένων να επιστρέφουν σε αυτούς.

Δημοσ.

Η μόνη λύση είναι ο λαός στην εξουσία.Απαιτουμε δωρεάν μετακινήσεις με τα αυτοκίνητα μας να καταργηθούν τα ΜΜΜ κατώτατος μισθός 15.000 ευρώ. Καλό καλόκαλοκαίρι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...