Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φίλε Νικόλα, έχεις καθόλου στοιχεία για τα νούμερα που γράφεις; Έτσι που τα περιγράφεις οι αστικές συγκοινωνίες έχουν πάνω από 30% κέρδος λειτουργίας!

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι η ανακοινωση των ποσο διακινουνται την ημερα στο μετρό κλπ υπαρχει στο διαδυκτιο απο πηγες του υπουργειου μεταφορων και των ιδιων των εταιρειών εγω απλα εκανα ενα πολ/μο εβαλα και κατι χιλιαδες εργαζομενους με πολυ καλους μισθούς, κλπ κλπ και 30% να μη βγαζουν αλλα 20% ποιος τα καρπωνεται; Αστα φιλε μου οτι μας σερβιρουν το καταπινουμε αμασητο. Και δεν εννοω τζαμπα αλλα να εχουν λογικο αντιτιμο και αναλογως στασεων.

Ενα αλλο παραδειγμα; Ενα λεωφορειο ασχετως καταστασης κανει 10 δρομολογια πηγαινεελα κατα μεσο ορο παντα με 60 επιβατες ανα διαδρομή 180 ευρω περιπου επι 10=1800 ευρω επι 2 βαρδιες το λεωφορειο; =3600 ευρω θελει για καυσιμα για εναν μεσο ορο 400 χιλιομετρων 40 λιτρα ανα 100 χλμ στα 400 χλμ 160 ευρω επι 2 320ευρω ημερησιως. 3600-160=3440-80 δυο οδηγοι=3360-φθορες σερβις μηχανικοι κλπ κλπ χοντρα χοντρα 1500 ευρω ανα λεωφορειο μεροκαματο επι 400 λεωφορεια; ποσο βγαινει την ημερα; τον μηνα το ετος;

Εεεεε μα ποσοι δεν πληρωνουν πια ουτε οι μισοι;

ΥΓ ΕΒΑΛΑ 400 χωρις να προστεσω τρολευ πχ και φυσικα τα γκαζαδικα καινε και λιγοτερο και με αλλο κοστος.

ΥΓ2.

Από τα 2.022 λεωφορεία που έχει στην κατοχή της η ΟΣΥ καθημερινά κυκλοφορούν περίπου από 630 έως 760 λεωφορεία.

  • Like 1
Δημοσ.

Nα ρωτήσω 1-2 πράγματα καθώς είμαι μακρυά από ΑΘήνα. Τα νέα μηχανήματα είναι κάποιου τύπου ανέπαφης αλληλεπίδρασης; Ως ανέπαφα πόσο καλά προστατευμένα είναι, πίσω από σκληρό μέταλλο, πλεξιγκλασ κοκ;. Λογικά θα είναι φθηνότερα από τα παλαιότερα, ένας ανιχνευτής τύπου nfc είναι πάμθηνος από Κίνα.

Δημοσ.

Στην Θεσσαλονίκη παιδιά, στον ΟΑΣΘ (αντίστοιχος ΟΑΣΑ), εγκατέστησαν πριν πολλά χρόνια εκδοτήρια μέσα στα λεωφορεία προς 4500 ευρώ το ένα και ακόμα δεν δίνουν καν ρέστα!

Θα γίνει κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, για να μπορέσει να μπει στο υπερταμείο και να ξεπουληθεί αργότερα όπως η trainose.

 

Τίποτα δεν γίνεται προς όφελος μας. Τίποτα δεν γίνεται αν δεν είναι να τα αρπάξει κάποιος. Παρτε το χαμπάρι.

  • Like 2
Δημοσ.

Ενα λεωφορειο ασχετως καταστασης κανει 10 δρομολογια πηγαινεελα κατα μεσο ορο παντα με 60 επιβατες ανα διαδρομή 180 ευρω περιπου επι 10=1800 ευρω επι 2 βαρδιες το λεωφορειο; =3600 ευρω θελει για καυσιμα για εναν μεσο ορο 400 χιλιομετρων 40 λιτρα ανα 100 χλμ στα 400 χλμ 160 ευρω επι 2 320ευρω ημερησιως. 3600-160=3440-80 δυο οδηγοι=3360-φθορες σερβις μηχανικοι κλπ κλπ χοντρα χοντρα 1500 ευρω ανα λεωφορειο μεροκαματο επι 400 λεωφορεια; ποσο βγαινει την ημερα; τον μηνα το ετος;

Εεεεε μα ποσοι δεν πληρωνουν πια ουτε οι μισοι;

ΥΓ ΕΒΑΛΑ 400 χωρις να προστεσω τρολευ πχ και φυσικα τα γκαζαδικα καινε και λιγοτερο και με αλλο κοστος.

ΥΓ2.

Από τα 2.022 λεωφορεία που έχει στην κατοχή της η ΟΣΥ καθημερινά κυκλοφορούν περίπου από 630 έως 760 λεωφορεία.

Το 180 πως ακριβώς προκύπτει φίλε μου, αναλυτή του Σκάϊ μου θυμίζεις. Αν έχει 60 επιβάτες το λεωφορείο όπως λες μέσο όρο είναι 84 ευρώ το δρομολόγιο με 1,40 το εισιτήριο, και έχε υπόψιν σου εγώ τους έβαλα όλους με 1.40, πόσοι είναι μέσα χωρίς εισιτήριο, πόσοι έχουν κόψει 0.60 λόγω ηλικίας κτλ και πόσοι έχουν κάνει μετεπιβίβαση από άλλο μέσο και έχουν κάνει χρήση δύο και τριών μέσων με 1,40. Σε κάποια δρομολόγια δηλαδή δεν θα φτάνει ούτε τα 50 ευρώ.Επίσης τα δρομολόγια είναι συνήθως 4 το πολύ στην βάρδια, με μέσο όρο πήγαινε έλα κοντά στις 2 ώρες το καθένα .Εσύ έχεις μπερδευτεί λίγο με το allou fun park
  • Like 1
Δημοσ.

Ενημερωτικά έχεις από τα φθηνότερα εισιτήρια στην Ευρώπη κάτι που αν ταξίδευες θα το γνώριζες, άσχετα από αυτό θεωρείς ότι είναι ακριβό το να πας από Πειραιά Καλλιθέα πχ με 1,40 ή με 30 ευρώ τον μήνα να κάνεις όση χρήση θέλεις;Έχεις αναλογιστεί ποτέ πόσο μπορεί να είναι το κόστος του να σε μεταφέρει ένας συρμός δύο σταθμούς; να φανταστώ δεν σε νοιάζει εσένα αρκεί να μεταφέρεσαι τσάμπα. εδώ οι περισσότεροι έδωσαν κοντά 2 ευρώ να μείνει ο Ντανος. Σύμφωνα με την αναλογική που αναφέρεις. Εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε όλα, θα δοκιμαστεί κι αυτό και θα δούμε αν ήταν για καλύτερα ή όχι, υπομονή τέλεια να γίνουν όλα και παντού αποκλείεται σημασία έχει να πηγαίνουμε μπροστά

Το να πηγαίνουμε μπροστά δεν είναι το κόστος το μεταφορών για μία οικογένεια σε ένα έτος να είναι όσο ένας βασικός μισθός για κάθε μέλος της (ετήσια κάρτα 330ευρώ). Στο εξωτερικό είναι ακριβότερες οι μετακινησεις, αλλά είναι υψηλότεροι και οι μισθοί. Αντιθέτως αν πραγματικά θέλουμε να πάμε μπροστά , τότε οι αστικές συγκοινωνίες ,τουλάχιστον, πρέπει να γίνουν ελέυθερες για όλους, διότι ο εργαζόμενος που πρέπει να διανύσει μια ολόκληρη αθήνα για να πάει στην δουλειά του δεν πρέπει να χάνει έναν μισθό για να μπορεί να δουλέψει. Όταν καταφέρουμε να έχουμε δωρεάν συγκοινωνίες για όλους, τότε και η χρήση ΙΧ θα μειωθεί και ο αέρας της Αθήνας θα καθαρίσει από το πολύ καυσαέριο και οι άνθρωποι θα κινούνται ελέυθερα και δεν θα υπάρχουν άνθρωποι, πχ ηλικιομένοι/ άνεργοι, που ανάμεσα στο φαγητό και "κόβω εισητήριο" επιλέγουν να μην πεθάνουν.

  • Like 2
Δημοσ.
Το 180 πως ακριβώς προκύπτει φίλε μου, αναλυτή του Σκάϊ μου θυμίζεις. Αν έχει 60 επιβάτες το λεωφορείο όπως λες μέσο όρο είναι 84 ευρώ το δρομολόγιο με 1,40 το εισιτήριο, και έχε υπόψιν σου εγώ τους έβαλα όλους με 1.40, πόσοι είναι μέσα χωρίς εισιτήριο, πόσοι έχουν κόψει 0.60 λόγω ηλικίας κτλ και πόσοι έχουν κάνει μετεπιβίβαση από άλλο μέσο και έχουν κάνει χρήση δύο και τριών μέσων με 1,40. Σε κάποια δρομολόγια δηλαδή δεν θα φτάνει ούτε τα 50 ευρώ.Επίσης τα δρομολόγια είναι συνήθως 4 το πολύ στην βάρδια, με μέσο όρο πήγαινε έλα κοντά στις 2 ώρες το καθένα .Εσύ έχεις μπερδευτεί λίγο με το allou fun park

Προκυπτει 168 ευρω φιλε μου 180 εβαλα απο κεκτημενη ταχυτητα, επισης ειπα 180 πηγαινε και 180 ελα, επισης παλι δεν κανουν ολες οι γραμμες 4 δρομολογια αλλα περισσοτερα για να μη πω οι κυκλικες, οπως επισης εβαλα μεσο ορο 60 επιβατες γιατι τα λεωφορεια παιρνουν 104 η 90 και αν εχεις παρει λεωφορειο πολλες φορες εχει 130 140 σαρδελες μεσα οποτε εχουν αφαιρεθει οι τσαμπατζηδες και οι μειωμενοι και επειδη εκανα αυτη τη δουλεια για λιγα φεγγαριαβεπισης να πω απο τα 2022 λεωφορεια τα 700;σε κυκλοφορια οποτε τα αλλα ανταλλακτικα οπως καταλαβαινεις. Σιγουρα υπαρχουν πολλοι παραγοντες να σου εξηγησω σαν "δημοσιογραφος" του σκαϊ αλλα θα χρειαστει να γραψω τους ΑΘΛΙΟΥΣ ΤΟΥ ΟΥΓΚΩ. Καλημερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Το να πηγαίνουμε μπροστά δεν είναι το κόστος το μεταφορών για μία οικογένεια σε ένα έτος να είναι όσο ένας βασικός μισθός για κάθε μέλος της (ετήσια κάρτα 330ευρώ). Στο εξωτερικό είναι ακριβότερες οι μετακινησεις, αλλά είναι υψηλότεροι και οι μισθοί. Αντιθέτως αν πραγματικά θέλουμε να πάμε μπροστά , τότε οι αστικές συγκοινωνίες ,τουλάχιστον, πρέπει να γίνουν ελέυθερες για όλους, διότι ο εργαζόμενος που πρέπει να διανύσει μια ολόκληρη αθήνα για να πάει στην δουλειά του δεν πρέπει να χάνει έναν μισθό για να μπορεί να δουλέψει. Όταν καταφέρουμε να έχουμε δωρεάν συγκοινωνίες για όλους, τότε και η χρήση ΙΧ θα μειωθεί και ο αέρας της Αθήνας θα καθαρίσει από το πολύ καυσαέριο και οι άνθρωποι θα κινούνται ελέυθερα και δεν θα υπάρχουν άνθρωποι, πχ ηλικιομένοι/ άνεργοι, που ανάμεσα στο φαγητό και "κόβω εισητήριο" επιλέγουν να μην πεθάνουν.

Ο βασικός δεν είναι 330, είναι ~500 χ 14... δηλαδή 7000€ και τα 330€ είναι λιγότερο από 5% στο σύνολο για απεριόριστες μετακινήσεις με τις αστικές συγκοινωνίες, πόσο πρέπει να πάει δηλαδή ώστε να πληρώνουν το κάτι τις τους οι χρήστες και όχι όλοι, ανεξαρτήτως αν τις χρησιμοποιούνε ή όχι;

 

Να θυμίσω ότι το εισιτήριο ήδη επιδοτείται έμμεσα, υπάρχει μειωμένο για φοιτητές, ηλικιωμένους, είναι δωρεάν για τους ανέργους κτλ. Οπότε αυτή η δήθεν αναλγησία είναι στη φαντασία σου.

  • Like 2
Δημοσ.

Το εισιτήριο είναι η επιδότηση που κάνουμε εμείς στο κράτος από δημιουργίας του (του εισιτηριου). Ο λόγος υπαρξής του δεν ειναι η λειτουργία των μέσων, αλλά ένας τρόπος για να έχει το κράτος άμεσα κέρδη για να έχει ρευστό να κινηθεί. Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει, τουλάχιστον για τους υμεδαπούς.

  • Like 1
Δημοσ.

Προκυπτει 168 ευρω φιλε μου 180 εβαλα απο κεκτημενη ταχυτητα, επισης ειπα 180 πηγαινε και 180 ελα, επισης παλι δεν κανουν ολες οι γραμμες 4 δρομολογια αλλα περισσοτερα για να μη πω οι κυκλικες, οπως επισης εβαλα μεσο ορο 60 επιβατες γιατι τα λεωφορεια παιρνουν 104 η 90 και αν εχεις παρει λεωφορειο πολλες φορες εχει 130 140 σαρδελες μεσα οποτε εχουν αφαιρεθει οι τσαμπατζηδες και οι μειωμενοι και επειδη εκανα αυτη τη δουλεια για λιγα φεγγαριαβεπισης να πω απο τα 2022 λεωφορεια τα 700;σε κυκλοφορια οποτε τα αλλα ανταλλακτικα οπως καταλαβαινεις. Σιγουρα υπαρχουν πολλοι παραγοντες να σου εξηγησω σαν "δημοσιογραφος" του σκαϊ αλλα θα χρειαστει να γραψω τους ΑΘΛΙΟΥΣ ΤΟΥ ΟΥΓΚΩ. Καλημερα.

168 το πήγαινε έλα μεγάλε που να μην στα έγγραφα κιόλας x5 δρομολόγια σου βάζω το πολύ, δεν γνωρίζεις σίγουρα και λες παραπάνω αλλά πρέπει κάτι να πεις οκ εκτός αν υπάρχει γραμμή με 5-6 στάσεις, τα έχεις χαμένα τελείως με την χρονική διάρκεια, ίσως είναι και ένας από τους λόγους που δεν εργάζεσαι εκεί πλέον,λοιπόν είναι 840 η βάρδια x2 βάρδιες 1680 στο περίπου πάνω κάτω την ημέρα. Και ξαναλέω γιατί αργείς να καταλάβεις σίγουρα τους έχω βάλει όλους με το 1,40.Το μετρό για να κάνει δρομολόγιο με 15-16 στάσεις και να γυρίσει κάνει 55 λεπτά ,φαντάσου το λεωφορείο. Τώρα εσύ για να βάλεις τις παραπάνω σάλτσες σου και να κάνεις τον βλακο τσε το έχεις φτάσει σε σημείο ότι βγάζουν και εκατομμύρια κιόλας, μην σου χαλάσω το όνειρο

Δημοσ.

Απ' όσο γνωρίζω οι μπάρες δεν κλείνουν επειδή δεν έχουν συνδεθεί με το σύστημα πυρασφάλειας για ν' ανοίγουν αυτόματα σε περίπτωση ανάγκης.

 

Ο διαγωνισμός για την σύνδεση νομίζω θέλει μήνες ακόμα οπότε μάλλον για τέλος του έτους πάμε.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Ο χρήστης orfibous είπε:
Το να πηγαίνουμε μπροστά δεν είναι το κόστος το μεταφορών για μία οικογένεια σε ένα έτος να είναι όσο ένας βασικός μισθός για κάθε μέλος της (ετήσια κάρτα 330ευρώ). Στο εξωτερικό είναι ακριβότερες οι μετακινησεις, αλλά είναι υψηλότεροι και οι μισθοί. Αντιθέτως αν πραγματικά θέλουμε να πάμε μπροστά , τότε οι αστικές συγκοινωνίες ,τουλάχιστον, πρέπει να γίνουν ελέυθερες για όλους, διότι ο εργαζόμενος που πρέπει να διανύσει μια ολόκληρη αθήνα για να πάει στην δουλειά του δεν πρέπει να χάνει έναν μισθό για να μπορεί να δουλέψει. Όταν καταφέρουμε να έχουμε δωρεάν συγκοινωνίες για όλους, τότε και η χρήση ΙΧ θα μειωθεί και ο αέρας της Αθήνας θα καθαρίσει από το πολύ καυσαέριο και οι άνθρωποι θα κινούνται ελέυθερα και δεν θα υπάρχουν άνθρωποι, πχ ηλικιομένοι/ άνεργοι, που ανάμεσα στο φαγητό και "κόβω εισητήριο" επιλέγουν να μην πεθάνουν.
Ο βασικός δεν είναι 330, είναι ~500 χ 14... δηλαδή 7000€ και τα 330€ είναι λιγότερο από 5% στο σύνολο για απεριόριστες μετακινήσεις με τις αστικές συγκοινωνίες, πόσο πρέπει να πάει δηλαδή ώστε να πληρώνουν το κάτι τις τους οι χρήστες και όχι όλοι, ανεξαρτήτως αν τις χρησιμοποιούνε ή όχι;
 
Να θυμίσω ότι το εισιτήριο ήδη επιδοτείται έμμεσα, υπάρχει μειωμένο για φοιτητές, ηλικιωμένους, είναι δωρεάν για τους ανέργους κτλ. Οπότε αυτή η δήθεν αναλγησία είναι στη φαντασία σου.

 

Άλλος ένας βολεμένος που ζει στον κόσμο του δίχως να γνωρίζει τι συμβαίνει 2 εκατοστά πέρα απο την μύτη του! Όταν γράφεις 500 ευρώ ο βασικός μισθός αυτομάτως χάνεις κάθε αξιοπιστία !!!!!!

Δημοσ.

Σε έχουν ταΐσει και σένα σανο γενεές 14.

Αν φίλε κλασικέ συνελληνα είχαν γίνει αυτά πριν πολύ καιρό ,δε θα χρειαζόταν να πληρώνεις τώρα τα σώβρακα σου σε φόρους ούτε να είσαι (είμαι) ο ξεφτυλισμενος της Ευρώπης.

Ξυπνα επιτέλους ,δεν είναι ηθικές φανφάρες ,και εγώ άφραγκος είμαι,εκεί φαίνεται ποιος είναι ο καθένας.

Πως φαινονται παντως απο τα σχολια οι 2 πλευρες.

 

Αυτοι που εργαζονται/εχουν μια μικρη επιχειρηση και ζουν καθε μερα στο πετσι τους την αδικη και παραλογη φορολογιση απο παντου,απο τα κερδη της επιχειρισης τους μεχρι τα διοδια,τα χαρατσια και τα εισιτηρια,και αυτοι που ζουν απο τον μπαμπα η τα ενοικια του σπιτιου που τους αφησε ο μπαμπας η δουλευουν στη θεσουλα που τους τρυπωσε ο μπαμπας και δεν εχουν ιδεα ουτε τι σημαινουν αυτα που συζηταμε,φοροι,αδικια και οικονομικη πιεση.

 

20χρονα,μπορει και καλο(κακο)αναθρεμενα 30χρονα που δεν εχουν ιδεα πως βγαινουν τα λεφτα.

 

Ειναι πολλοι απο τους δευτερους εδω,σε αυτους ολα πρεπει να λειτουργουν οπως τα γραφουν οι νομοι που καποιοι τιμιοι συνταγματολογοι σαν τον Βενιζελο εγραψαν κοστουμι στις αναγκες τους.

 

Ολα πανε καλα επειδη ο μπαμπας τους αγοραζει καρτα για το μετρο καθε μηνα και δεν μπορουν να χωνεψουν οτι υπαρχει πλεμπα που ακομα και το εισιτηριο ειναι γι αυτους εξοδο μετρησιμο.

 

Αντε φατε κανα παντεσπανι ρε Αντουανετες που ηρθατε να πουλησετε και ηθικο προλογο..!

Δημοσ.

Υπερταμείο, Ιδιώτης.

Όλα είναι έτοιμα.

Χαμηλοί πλέον μισθοί και λίγοι υπάλληλοι.

Ηλεκτρονικό εισιτήριο για να ελέγχονται τα έσοδα.

Και στα απ' αυτά τους τα υπόλοιπα: άνεργοι, συντήρηση οχημάτων, κλιματιστικά, συχνότητα δρομολογίων κ.τ.λ

Μέχρι αστυνομικούς έχουν βάλει πλέον και στον ΗΣΑΠ που ήταν "μπάτε σκύλοι".

Χρησιμοποιώ καθημερινά το ΜΕΤΡΟ και βλέπω.

Κάθε μέρα χαλάνε τραίνα, δεν δουλεύουν τα κλιματιστικά, λιποθυμάει κόσμος.

Έτοιμο να  ιδιωτικοποιηθή για 50-100 εκατομύρια ευρουλάκια για να θησαυρίζουν των πολιτικών τα φιλαράκια. Κάποιος Μαρινάκης, Μελλίσανίδης, Σαββίδης θα ενδιαφερεί να πάρει και αυτή την επιχειρησούλα του δημοσίου. Μετά το 1,40 στα εισητήρια θα είναι λίγο βέβαια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...